Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לפי מה שאני מבין

מדובר ב"הטבה" שתאפשר לאנשים למשוך מהקרן השתלמות שלהם ללא מס אבל יש אותיות קטנות

 

- רק אם אתה או בת זוגך הוצאתם לחל"ת או פוטרתם החל מה1 למרץ.

- רק אם ההכנסה הכוללת מלפני החודשים האלו ביחד לתקופה הזו, פחתה.

 

וגם אז, מדובר בסכום של עד 10,500 בחודש - וסה"כ כל המשיכות תחת ההטבה הזו יהיו עד למקסימום של כ60 אלף שקל.

 

בהינתן שכבר עכשיו רוב הכספים שמנוהלים בקרנות השתלמות (קראתי סביב ה70%) כבר נזילים גם ככה ועדיין לא רואים משיכה המונית - לא רואה איך זה מפיל את השווקים גם אם החוק יעבור

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה הקשר עכשיו ברווז נוסח פקין?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חסכתי לכם חיפוש.

  

לפני 2 שעות, khalil כתב:

על זה נאמר -- דער מענטש טראַכט און גאָט לאַכט. 

 

האדם מתכנן ואלוהים צוחק.

 

לפני 5 דקות, Skity כתב:

אל תשכח גם 停止聽中國老人

 

Stop listening to the old Chinese.

 

 

פורסם

בדיוק עורך מחדש את התמונות שצילמתי בסין במחוז יונאן... אך היו ימים לפני קורונה, מלחמת סחר, טיק טוק ושפל כלכלי. (הטיול היה באוקטובר 2019 😄😄)

פורסם (נערך)
לפני כשעה, halperin96 כתב:

החניון של פארק צמרת עוד יהפוך להיות מקום מפגש של קארספורום.

הדבר היחידי שטוב בפארק צמרת, זה הרכבים.

 

לפני 26 דקות, stum כתב:

האדם מתכנן ואלוהים צוחקואשתו מאחרת.

תיקנתי לך (כן, אני יודע מספיק אידיש לדעת שהתרגום נכון, זה פשוט הרבה יותר רלוונטי ותופס בכמעט 100% מהמקרים).

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
קונה דירה ליד טרנספורטר? שכן שלו? 
חלילה.

התכוונתי שלצד טרנספורטר, שהוא סיבה מעולה לכשלעצמה לחזור לפורום, עומדת ההתייעצות איתכם
פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

והעצה שלי היא לקרוא את המשפט השלם.

 

קראתי הכל.

פישלת בבחירות שלך, ואתה עדיין בוחר לכתוב כאן מה "הגיוני" בעינך.

אני יודע מה הגיוני בעייני. לקנות דירה באזור כ"כ לא מבוקש שחייבים בו מתווך זה לא הגיוני. בעינך זה כן. בסדר. כבר כתבתי מה אני חושב יותר מפעם אחת.

 

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
בתאריך 25.7.2020 בשעה 10:38, maxcher כתב:

אני מסכים, בגלל זה אמרתי שעכשיו תהיה הצדקה, מה היה התירוץ עד עכשיו? משפחות מרובות ילדים? ממוצע של 2 ילדים וכל ילד חייב חדר? גם במחיר למשתכן, אני מכיר בערך 20-25 זוכים מ2016 עד היום, אף אחד לא הייתה לו אפילו האופציה לבחור 3 חדרים
אולי עכישו ה4 חדרים יהיה 3 חדרים החדש, כאשר חדר 4 הוא משרד :)

 

כאילו שהיו צריכים תירוצים.

בלי שמחיר למשתפן עיקמה להם את הידיים אף אחד לא בנה 3 חדרים, וגם כשעיקמו להם את הידיים הם בנו את המינימום ההכרחי של 3 חדרים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

המצב הולך להיות רע מאוד. 

 

"שירות התעסוקה עדכן כי בסוף השבוע האחרון התקבלו 689 דיווחים על חזרה לעבודה ומנגד פי 2.8 יותר דורשי עבודה חדשים - 1,941. שיעור האבטלה עומד על 21.4%. מאז תחילת ההקלות מהסגר הראשון התקבלו בשירות כ-410 אלף דיווחים על חזרה לעבודה ובמקביל כ-180 אלף דורשי עבודה חדשים. נמסר כי "כיום רשומים בשירות התעסוקה 868,516 דורשי עבודה, מהם 577,326 בחל"ת".

 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5771149,00.html

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 21 דקות, מרק10 כתב:

המצב הולך להיות רע מאוד. 

 

"שירות התעסוקה עדכן כי בסוף השבוע האחרון התקבלו 689 דיווחים על חזרה לעבודה ומנגד פי 2.8 יותר דורשי עבודה חדשים - 1,941. שיעור האבטלה עומד על 21.4%. מאז תחילת ההקלות מהסגר הראשון התקבלו בשירות כ-410 אלף דיווחים על חזרה לעבודה ובמקביל כ-180 אלף דורשי עבודה חדשים. נמסר כי "כיום רשומים בשירות התעסוקה 868,516 דורשי עבודה, מהם 577,326 בחל"ת".

 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5771149,00.html

 

אכן האבטלה ממשיכה לעלות בניגוד לכל התחזיות. אגב גם בארה"ב האבטלה חזרה לעלות אחרי שירדה בחודש יוני.

לפני 5 דקות, pooh-bear כתב:

@מרק10, מתפלא עליך. כשיש כתבה כל כך עסיסית ב-ynet על הדור המנוון והעצלן שגדל פה, אתה שם ציטוטים על כמה רע פה? מה יהיה?

 

אני גם הייתי מעדיף לקבל 75% מביטוח לאומי ולהשלים את היתרה בעבודה כלשהי בשחור במקום ללכת לעבוד במפעל. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, pooh-bear כתב:

@מרק10, מתפלא עליך. כשיש כתבה כל כך עסיסית ב-ynet על הדור המנוון והעצלן שגדל פה, אתה שם ציטוטים על כמה רע פה? מה יהיה?

 

צודק פיספסתי.

 

אני מציע להמתין לתגובתו של נהג לילה לכתבה. למיטב זיכרוני נהג לילה מנהל וגם בעלים של מפעל בארץ.

 

Night Drive

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה מה שקורה כשמחלקים כסף במתנה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שמוליק צודק (מכיר אותו ואנחנו מפעלים שכנים). ראית את השכר שהוא מציע ועל זה יש שעו נוספות, ארוחות והסעות.

 

הוא מדבר על עובדים לטווח ארוך אבל התעשייה היתה קולטת בשמחה אנשים עם ידיים טובות גם לחודשיים. מי שהיה תאורן או תפאורן למשל לא יכול ללכת לעבוד כמתקין או כעובד כפיים?

 

זה בסדר שהמדינה נותנת רשת ביטון אבל היא צריכה במקביל לעודד את הסרדינים ברשת לצאת ולעבוד גם אם זה זמני. שיתנו להם את דמי הבטלה ויתנו להם גם להרויח עוד. מה יקרה אם המדינה תשלח אותם לעבוד תוך הבטחה שעל כל שקל שהם מרויחים יורד להם רק חצי שקל מהקצבה? עדיף על כל המענקים המטומטמים שנותנים עכשיו.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...