Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

במקצועות מובהקים כגון משפטים, ראיית חשבון, רוקחות, סיעוד ועוד. בכללי אנשים לומדים, מתברגים בכל מיני ארגונים ומתפתחים בכיוונים שונים. אין להם בהכרח מקצוע מובהק, אבל הם מבצעים פונקציה כלשהי בארגון ומקבלים על כך אחלה שכר. 

דווקא נתת תחומים עם שכר התחלתי מאוד נמוך+הכשרה שנמשכת כמה שנים.

מה זה מקצוע מובהק?

 

ציטוט

אני מסתכל תמיד על שכר בסיס. לא חוכמה לעבוד כמו חמור מסביב לשעון ולהתלהב שעושים כסף. 

אז אתה מסתכל לא נכון....אנשים חיים משכורת בבנק לא ממה שאתה מחשיב כשכר.

ציטוט

לא הייתי מגדיר 12-13 ברוטו סבבה, אבל זה מאוד אינדיבידואלי. 

ככה זה כשאתה עושה 47 אלף ברוטו....קשה לרדת לעם.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאלה בנושא ביטוח לאומי ומס בריאות. אם עבדתי 4 רק חודשים במהלך שנה קלנדרית בשכר גבוה ושילמתי מיסים גבוהים, האם ניתן להתחשבן על ההפרשות לביטוח לאומי ומס בריאות? (בדומה להחזרי מס הכנסה שניתן לקבל)

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, halperin96 כתב:

דווקא נתת תחומים עם שכר התחלתי מאוד נמוך+הכשרה שנמשכת כמה שנים.

 

נתתי רשימה של מקצועות. אני לא אשם בשכר ההתחלתי הנמוך. (בדרך כלל המאפייה שמנהלת את המקצוע אשמה בזה) 

 

ציטוט

מה זה מקצוע מובהק?

 

הרשימה שנתתי. לדוגמא לימודי משפטים מעניקים אופציה לקבל רישיון עורך דין לכן זה מקצוע מובהק. קרימינולוגיה/סוציולוגיה/ביולוגיה/90 אחוז מתארים באקדמיה אלה תארים שנותנים ידע כללי בתחום מסוים, אבל הם לא נותנים כלים ספציפים להשתלב בשוק העבודה. 

 

ציטוט

אז אתה מסתכל לא נכון....אנשים חיים משכורת בבנק לא ממה שאתה מחשיב כשכר.

 

כאשר אני מנהל משא ומתן על שכר אני מסתכל רק על שכר בסיס. לא מעניינים אותי סיפורים על שעות נוספות כי א. לא תמיד מאשרים שעות נוספות וב. אני לא מוכן להפוך לעבד של הארגון

 

ציטוט

ככה זה כשאתה עושה 47 אלף ברוטו....קשה לרדת לעם.

 

ממש לא. אפילו לא קרוב. בכל זאת יש לי זכות לחשוב שמשכורת 12-13 ברוטו בשנת 2020 היא משכורת בינונית. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

בכל זאת יש לי זכות לחשוב שמשכורת 12-13 ברוטו בשנת 2020 היא משכורת בינונית. 

בלי לדעת מהי משכורת בינונית, איך נדע מהי משכורת טובה/גבוהה דיה?

 

מהי לטעמך משכורת גבוהה/טובה לרווק? לזוג צעיר עם ילד?

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001337192

 

אני מסכים ישראלים יעשו הכל בשביל לשמור על הדירה, אבל יהיו לכך השלכות קשות על הכלכלה כתוצאה מצמצום משמעותי בסעיפים אחרים בתקציב המשפחתי.

בבנקים משוכנעים: "לא יהיה פה משבר משכנתאות. הישראלים יעשו הכול כדי לשמור על הבית"

בעיני מנהלי התחום בבנקים, שוק המשכנתאות הצליח עד כה לחמוק מגלי ההדף של המשבר הכלכלי • האנשים שעדיין עובדים ואפילו אלה שבחל"ת זמני ממשיכים להגיש בקשות להלוואות, רוב מקפיאי התשלומים חזרו לשלם, והם עצמם, הבנקים, לא יזרקו אף אחד מהבית

 

 

 

הבנקים יכולים לישון בשקט, החשיפה שלהם בשוק המשכנתאות ממש נמוכה.

משכנתא נותנים ל 20 שנה או 30 שנה, לכן רק 3% מהמשכנתאות הם מהשנה האחרונה ועוד 3 מהשנתיים האחרונות.

גם בשנה הראשונה המשכנתא היא לכל היותר 75% מערך הבית.

הבנקים מכוסים מעל הראש כי הבית ממושכן ובכל מקרה הם לא הולכים להפסיד. 

נכון , זה היה סרט להתחיל לרדוף אחרי אנשים , לפנות אותם מהבית ולמכור את הבית... אבל בעל הנכס משלם את זה.

ושנגיע לשם .. אתה תראה המון כתבות במהדורות החדשות של יועצים שממליצים להגיע להסדר עם הבנק ולמכור את הבית לבד.

כך שהם לא באמת יצטרכו לעשות את זה להרבה אנשים. 

 

במקביל N12 מפרסם את תוכנית המענקים שלו למצב במשק , אשכרה כתבה שמפרסמת את השטרות המזוייפים. 

השאלה האם אפשר לעקוץ את המזייפים ולשלם להם בשטרות מזוייפים על מנת לקנות שטרות מזוייפים?

 

 

image.png.549689f6362d927b5ea4bbe7b9031393.png

 

https://www.mako.co.il/news-money/2020_q3/Article-59b9f04e0cb8371026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=1082126421

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 שעה, Gosser1860 כתב:

בלי לדעת מהי משכורת בינונית, איך נדע מהי משכורת טובה/גבוהה דיה?

 

מהי לטעמך משכורת גבוהה/טובה לרווק? לזוג צעיר עם ילד?

 

מינימום 20 נטו למשפחה.

פחות מזה אלו חיי התפשרות וסיכוי גבוה להתדרדרות לעוני

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

איך מצליחים להידרדר לעוני עם הכנסה של 18 למשל?

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

כאשר אני מנהל משא ומתן על שכר אני מסתכל רק על שכר בסיס. לא מעניינים אותי סיפורים על שעות נוספות כי א. לא תמיד מאשרים שעות נוספות וב. אני לא מוכן להפוך לעבד של הארגון

אז אתה תעדיף מסרה של שלוש שעות ביום ב 200 שקל לשעה על משרה של 8 שעות ב 180 שקל לשעה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה הבעיה? אם אתה מפונק ובזבזן אפשר להתדרדר לעוני גם עם הכנסה גדולה יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה לא עוני כי ברגע שתפסיק לבזבד אתה מפסיק להיות עני (למרות שקשה להיות עני ולבזבז).

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

מחלה של בן משפחה קרוב.

עסק שקרס.

השקעה לא נכונה.

סמכת על מישהו שלא הייתה אמור לסמוך.

לא כל מי שאין לו הוא בזבזן

ה"הדרדרות" היא כל כך מהירה מיש לי לאין לי, שעד שזה לא קורה לך אתה לא מבין את זה.

 

עריכה אחרונה על ידי stum
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

זה בחירום, אני מדבר איתך על סדיר.

יש אנשים שלא יכולים להפסיק לבזבז גם כשאין שום משבר להתמודד איתו.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כל הדברים האלה יפילו אותך גם אם תהיה עם משכורת של 30 חוץ מעסק שקוררס כיא ז אין לך לא 30, לא 20 וגם לא 10.

 

חוץ ממחלד של אדם קרוב או בן משפחה/חבר קרוב שצריך עזרה כל השאר זה רק עניין של מחשבה בריאה. אני לעולם לא אשקיע כסף שאני לא יכול להסתדר בלעדיו אם יתאדה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

חתימה ערבות למישהו שברח מהארץ.

הימורים של בן משפחה.

הסתבכות של בן משפחה עם גורמים כאלו ואחרים.

אפילו השקעות, אישתך שמורשית חתימה, הקשיבה לחברה שאמרה לה שהשקעות באופציות בינאריות זה שוס נכנסה עם סכום קטן ואט-אט הכניסה עוד ועוד עד הנפילה.

 

גם בחיובי לא רק בשלילי,

נולדה בת, שמחתם אהבתם, רציתם בן. ניסיתם. בום. תאומים.

 

יש עוד אינסוף סיבות.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

חלק גדול מהן לא שייך לכמה אתה מרויח. גם עם 30 המצב דומה.

 

ובזוגיות בריאה מתייעצים לפני שעושים שטויות ורק אחר כך עושים את השטות יחד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...