Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

ריפוד נמדד לא אבסולוטית אלא כמה זמן הוא יוכל להחזיק אותך מעל למים בעת משבר.

 

כשאתה יורד מ 50 ל 10 אתה צריך הרבה יותר ריפוד ממי שירד מ 15 ל 10.

 

אלא אם כן כל ההוצאות שלך הן צריכה ואפשר לצמצם אותן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 8 שעות, stum כתב:

לגמריי, מקום העבודה שלי בדיוק הודיע משהו דומה.

 

ובינתיים בטמקא:

ברחבי ארה"ב פקע תוקפן של תוכניות לדחיית תשלומי משכנתאות ושכר דירה ...  השבוע תסתיים גם תוכנית דמי האבטלה המוגדלים.

החשש: עשרות מיליוני אמריקנים יאבדו את בתיהם עד ספטמבר

https://www.ynet.co.il/economy/article/Bk807k3gD

 

 

 

יש לי חבר שיש לו פורטפוליו של איזה 50 נכסים, הוא אומר שיש לו כמה דיירים שלא משלמים שכ״ד ושבנתיים לא ניתן לפנות אותם בגלל המושל שמונע evictions. האנשים האלה מקבלים 600 דולר בשבוע ושורפים אותם על שטויות ולא משלמים שכ״ד כי הם חושבים שהממשלה נתנה להם אישור לא לשלם אותו. הממשלה גם לא דאגה לבעלי הבית בינתיים מלבד דחיית משכנתאות פדרליות מה ששם את בעלי הבית בצרה לא קטנה.

 

הולך להיות בלאגן רציני בארה״ב אם זה ימשיך ככה.

  • מעניין 1

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

פעם הבאה תיזכרו ... לא משנה כמה אתה מרוויח , הכי חשוב זה לשבת על השלאטר.

בכתבה מדברים על שיתוף פעולה בין החרדים לטיבי. 

טוב לדעת שהאינטרסים מתלכדים, אז יודעים לשתף פעולה.

 

כנראה צריך גם להעביר סיוע לכל מי שעשה חתונות קטנות מ 1000 מוזמנים, כי מי שלא עושה חתונה של 1000 כנראה חייב סיוע מביטוח לאומי.

 

image.thumb.png.f2d3a73793f0ba22df70906c4faf3bfa.png

פורסם
לפני 12 דקות, korola כתב:

בכתבה מדברים על שיתוף פעולה בין החרדים לטיבי. 

טוב לדעת שהאינטרסים מתלכדים, אז יודעים לשתף פעולה.

 

זה שיתוף פעולה של שנים ארוכות, במיוחד בין הלא ציונים בתוך החרדים, ובין האנטי ציונים אצל המשותפת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 52 דקות, קאררה כתב:

 

יש לי חבר שיש לו פורטפוליו של איזה 50 נכסים, הוא אומר שיש לו כמה דיירים שלא משלמים שכ״ד ושבנתיים לא ניתן לפנות אותם בגלל המושל שמונע evictions. האנשים האלה מקבלים 600 דולר בשבוע ושורפים אותם על שטויות ולא משלמים שכ״ד כי הם חושבים שהממשלה נתנה להם אישור לא לשלם אותו. הממשלה גם לא דאגה לבעלי הבית בינתיים מלבד דחיית משכנתאות פדרליות מה ששם את בעלי הבית בצרה לא קטנה.

 

הולך להיות בלאגן רציני בארה״ב אם זה ימשיך ככה.

 

בעולם הזה צודקים השוכרים שלא משלמים. כול אחד מרמה/סוחט/מנצל כול פירצה בכדי לא לשלם אז למה שהם ישלמו אם אפשר שלא.

 

ראה ערך: פשימן/תשובה

  • מעניין 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 24 דקות, מרק10 כתב:

 

בעולם הזה צודקים השוכרים שלא משלמים. כול אחד מרמה/סוחט/מנצל כול פירצה בכדי לא לשלם אז למה שהם ישלמו אם אפשר שלא.

 

ראה ערך: פשימן/תשובה

 

בעיקר אם מדובר בשוכרים שהם אזרחי ארה"ב, הנכס המושכר נמצא בארה"ב 

והבעלים של הנכס הוא יהודי שנמצא בישראל.... 

הכח אצלהם... נראה מישהו מישראל מצליח לפנות אותם

פורסם
לפני 28 דקות, מרק10 כתב:

 

בעולם הזה צודקים השוכרים שלא משלמים. כול אחד מרמה/סוחט/מנצל כול פירצה בכדי לא לשלם אז למה שהם ישלמו אם אפשר שלא.

 

ראה ערך: פשימן/תשובה

 

ברמת העיקרון אתה צודק, אבל בעל המאה הוא בעל הדעה. הכוח נמצא אצל בעל הנכס ולא אצל השוכר. בארצות הברית פינוי מנכס מותיר כתם בתיק של הדייר מה שעלול להקשות עליו לשכור דירה בעתיד.

פורסם
לפני 4 דקות, korola כתב:

 

בעיקר אם מדובר בשוכרים שהם אזרחי ארה"ב, הנכס המושכר נמצא בארה"ב 

והבעלים של הנכס הוא יהודי שנמצא בישראל.... 

הכח אצלהם... נראה מישהו מישראל מצליח לפנות אותם

 

אני דווקא מכיר מקרים הפוכים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אתם רבים ורבים וזה משעשע לקרוא (באמת) ... אבל אתם לא פוגעים בנקודות החשובות לטעמי:

 

1. הרבה מאוד אנשים כאן, ללא קשר לרמת ההכנסה שלהם, לקחו על עצמם התחייבויות גדולות מדי וחיו "על הקשקש" לפני הוירוס - ממשכנתאות הזויות יחסית ליכולת ההחזר ועד רכבים/חופשות/בזבוזים בהלוואות בלון. מישהו מכם שם לב כמה שוק האשראי החוץ בנקאי התרחב כאן בשנים האחרונות?

2. אנשים שחיים מעל הפופיק, מנסיוני, הם כאלה בגלל שזאת דרך ההתנהגות שלהם, והתנהגות קשה מאוד לשנות, בטח בטווח הקצר. לך תסביר לזוג כזה שגן עיריה זה אולי לא גן דו-לשוני / מונטסורי / אנתרופוסופי ושלחולצה בזארה לא עשויה מזהב ... ולכן לא משנה רמת ההכנסה שלהם, הבעיה היא התנהגותית בבסיסה.

3. יש סקטור של עצמאיים שברובם כדי להרים/לגלגל עסק לקחו התחייבויות משמעותיות - שכ"ד, ציוד, עובדים וכד' ועכשיו הם תקועים - מי יותר ומי פחות. כאן אין עניין של צריכה אישית של הסכומים שהושקעו אלא בדיוק ההפך - השקעה על מנת לייצר הכנסה שבסופו של יום המדינה רואה ממנה מיסים מכובדים. מסיבה זאת, ההתייחסות אליהם ספציפית צריכה להיות שונה. קודם כל שבנק ישראל יתן הוראה לבנקים להוריד את הברך מהגרון של כאלו עצמאיים (ואני מכיר כבר כמה אישית שהעסק שלהם כבר מת ולא יקום עוד) - אם הם יכולים לאשר לטייקונים מיליארדים שלא חוזרים כמו אצל פישמן, שלא יעזו לגעת בעצמאיים קטנים בהרבה. שנית, לתת לעצמאיים (שמשלמים ביטוח לאומי) השלמת הכנסה / "דמי מחיה".

 

מבהיר שאני בעצמי לא עצמאי אז אין לי כאן אינטרס אישי ...  

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

ברמת העיקרון אתה צודק, אבל בעל המאה הוא בעל הדעה. הכוח נמצא אצל בעל הנכס ולא אצל השוכר. בארצות הברית פינוי מנכס מותיר כתם בתיק של הדייר מה שעלול להקשות עליו לשכור דירה בעתיד.

 

תשמ'ע, בא לי להקיא כבר מכול בעלי ההון שסוחטים את הטיפות האחרונות מהמדינה/בנקים וממשיכים לחיות בעושר על חשבוני וגם חשבונך.

 

מה זה הדבר הזה תספורת לפישמן ? לפישמן ומשפחתו יש עוד המון כסף ונכסים בעולם למה לא להלאים אותם ולזמבר אותם עמוק עמוק ?

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, מסכים לחלוטין לגבי התספורות אבל ממש לא מסכים שזה נותן לגיטימציה לא לשלם שכירות.

 

בגלל שפישמן גנב מכולנו אתה יכול לבוא ולגנוב את פרוסת הלחם שלי?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 1 דקה, מרק10 כתב:

 

תשמ'ע, בא לי להקיא כבר מכול בעלי ההון שסוחטים את הטיפות האחרונות מהמדינה/בנקים וממשיכים לחיות בעושר על חשבוני וגם חשבונך.

 

מה זה הדבר הזה תספורת לפישמן ? לפישמן ומשפחתו יש עוד המון כסף ונכסים בעולם למה לא להלאים אותם ולזמבר אותם עמוק עמוק ?

 

אתה חייב לחזור אחורה בזמן ולהבין מה המשמעות של חברה בע"מ ולמה הגדירו את זה , תחזור אחורה בזמן למאה ה 14 או למאה ה-17.

באותה תקופה לא הייתה יישות משפטית שנקראת חברה בע"מ,  כל עסק יוחס לבעל העסק.

בדיוק כמו עצמאים..  עסק שהפסיד העצמאי מצא את עצמו נמכר לעבדות על מנת להחזיר את החוב..

אתה בטח מבין שבמצב כזה אנשים (בעיקר עשירים) נטו פחות לקחת סיכונים,  ולכן הכלכלה התקדמה לאט יותר.

הרעיון המוצלח הזה שניתן להקים יישות פקטיבית - שכל האחריות היא על היישות הפקטיבית , והיא מופרדת מהבן אדם עצמו ששולט בה,

תרמה רבות לשגשוג הכלכלי שאתה נהנה ממנו היום. 

יש חריג.. במידה ובעל החברה עשה עבירות פליליות (כמו ענבל אור), ומשך כספים שלא כדין מהחברות אז ניתן להרים מסך ולתבוע אותו אישית.

או כמובן אם הוא התחייב אישית על הלוואות של היישות הפקטיבית. 

 

רוצה לחזור אחורה בזמן?   רוצה להדביק איש קש לכל חברה?  

תרוץ לכנסת , תחוקק חוק שבישראל אין דבר כזה חברות בע"מ, לכל חברה חייב להיות איש פרטי.

ונראה איך מדינת ישראל תסתדר בלי חברות ענק ...

בלי אינטל, בלי גוגל , בלי יבואנים גדולים , בקיצור בלי שום עסקים שלוקחים סיכונים. 

 

 

 

 

https://he.wikipedia.org/wiki/חברה_(תאגיד)

 

רעיון החברה נוצר במאה השבע-עשרה (אם כי היו בסקנדינביה גופים דומים במאה ה-14) במטרה להפחית את הסיכון העסקי מיזמים. בעוד שבעל עסק אשר איננו במסגרת חברה חשוף לכל הסיכונים העסקיים ואחראי אישית לחובות העסק, בחברה המצב שונה.

הרעיון המשפטי העומד מאחורי החברה הוא שהחברה, אשר במסגרתה מתנהלת כל הפעילות העסקית, היא גוף משפטי נפרד ושונה ממייסדיו ובעליו. המייסדים הם בדרך כלל בעלי החברה באמצעות החזקת מניות, ונקראים בעלי מניות.[1] המניה היא למעשה אגד של זכויות וחובות חוזיות אשר המחזיק בה חב כלפי החברה והחברה חבה כלפיו; לדוגמה, הזכות להשתתף ברווחי החברה. בכך ישנה הפרדה כמעט מלאה בין הישות המשפטית של החברה לבין בעלי המניות. אם לדוגמה יש לגורם מסוים טענה או תביעה כלפי החברה, הוא אינו יכול לתבוע את בעלי המניות. הכתובת שלו לכל בעיה היא החברה עצמה. החברה ובעלי מניותיה לא חד הם. רק במקרים מיוחדים של חוסר הגינות בולט או הונאה, מאשר בית המשפט הרמת מסך המאפשרת תביעה ישירה של בעלי המניות בחברה.

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

קורולה, במקרה של הטייקונים הם ערבים אישית לחובות. קודם שיפרעו את הערבות שלהם ואחר כך יפשטו רגל. למה שהם ימשיכו להתנהל כרגיל על חשבוני?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

במקרה של פישמן היתה ערבות אישית לשני בנקים + חוב לרשות המיסים, הבע"מ של החברה לא הגן עליו, הסוגיה היתה אם הכסף שהעביר למשפחתו היה מקלט מהנושים או העברה לגיטימית, ופה כל אחד יתן את הפירוש שלו.

  • רעיון טוב! 1

×
×
  • תוכן חדש...