Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, halperin96 כתב:

אתה מדבר ביותר מידי בטחון על תחום שלא היית בו שניה בחיים שלך,תנסה לשמוע לא רק את עצמך.

 

לצערי העברתי לא מעט זמן במפעלים בתעשייה של אשדוד אחרי השחרור מהצבא. מספיק בשביל להשאיר בי טראומה. 

 

לפני 8 דקות, SlowRide כתב:

בלי קידום זה לא אומר בלי העלאה במשכורת עד הפנסיה.

יש אנשים שאוהבים עבודה פיזית, לא מתאים להם לשבת כל היום במשרד ממוזג ולשרוף את העיניים מול מסכי מחשב.

 

אז לך תעבוד בשיפוצים/בנייה/חשמלאי ותעשה הרבה יותר כסף במיוחד אם תתפתח לכיון של עצמאי.  

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

אבל רובם ממוזגים.

גם העבודה היא לא כזו קשה,זה לא קל כמו להזיז ניירת ממקום למקום על השולחן,אבל אתה גם לא סוחב שום דבר.

 

אתה מדבר ביותר מידי בטחון על תחום שלא היית בו שניה בחיים שלך,תנסה לשמוע לא רק את עצמך.

הרוב דווקא לא ממוזגים אבל יש מאוררים וזה בסך הכל סביר. מבחינה פיזית רוב עובדי הייצור לא עובדים קשה.

 

לגבי קידום, קודם כל 50 ש"ח לשעה זה לא כזה נורא. זה די קרוב לשכר החציוני (הוא עומד על 10,500 בערך אבל הוא כולל שעות נוספות, הבראה וכו). לגבי קידום, אם אתה טוב תהיה מנהל מחלקה, מנהל ייצור או אפילו מנהל תפעול.

 

חוץ מזה תמיד תבדוק מול האלטרנטיבות. זה לא שבן אדם קם בבוקר ושואל את עצמו אם הוא הולך להיות דוקטור לפיזיקה גרעינית, שחקן כדורגל בליגה הכי גבוהה בעולם, רקדן בלט או עובד ייצור. לכל אחד יש את היכולות והכישורים שלו ומי שהולך לבנות קריירה במפעל מתלבט בין זה ללהיות משהו אחר שלא דורש לימודים מסובכים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

לצערי העברתי לא מעט זמן במפעלים בתעשייה של אשדוד אחרי השחרור מהצבא. מספיק בשביל להשאיר בי טראומה.

כנראה עבר זמן מאז.

ודיברתי על מפעלים גדולים,לא כל מיני מסגריות שלעבוד בהן זה באמת עונש.

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

אז לך תעבוד בשיפוצים/בנייה/חשמלאי ותעשה הרבה יותר כסף במיוחד אם תתפתח לכיון של עצמאי.  

שיפוצים ובניה תחומים הרבה יותר דורשניים פיזית,וזה מחיר שאנשים לא מוכנים לשלם.

 

"לך תהיה עצמאי..."  משפט שקל מאוד לזרוק,בפועל דורש המון ולא כולם מעוניינים/בנויים להתחייבות הזו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

 

לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

אתה שוכח שלא כולם מהנדסים ומתכנתים וזו בערך תקרת השכר.

 

חרטא. אגב, אם כבר הולכים על עבודה פיזית אפשר למצוא תחומים שמשלמים הרבה יותר טוב מאשר מפעל. 

 

לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

בנוסף אחרי נוספות וכוננויות אתה מגיע לשכר סבבה.

 

שעות נוספות לא נחשב. אני מסתכל רק על בסיס. 

 

לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

אני לא יודע מתי בפעם האחרונה היית במפעל שמכבד את עצמו,כנראה שמעולם לא-אבל רובם ממוזגים.

 

הייתי בין 2007 עד 2011 בערך. (לסירוגין) בוא נגיד שראיתי הרבה יותר לא ממוזגים מאשר ממוזגים. אולי משהו השתנה מאז, אבל אני די בפסק. 

 

 

לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

זה יותר ממה שהרוב עושים.

תבדוק לי מה החציון שוב...

 

בחציון נכנסים חרדים שבקושי עובדים, מבוגרים שבוחרים לעבוד בחלקי משרה מרצונם ועוד הרבה מאוד סוגים של עובדים. 

 

פורסם
לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

הרוב דווקא לא ממוזגים אבל יש מאוררים וזה בסך הכל סביר. מבחינה פיזית רוב עובדי הייצור לא עובדים קשה.

ממוזג/מאורר אותה הכוונה.

רובם לא עובדים כמו בצבא בסדנאות עם סכך או האנגר בלי מיזוג,הייתי ככה 3 שנים בתור חייל ולהמשיך ככה כקריירה דיי קשוח.

לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

 

 

לגבי קידום, קודם כל 50 ש"ח לשעה זה לא כזה נורא. זה די קרוב לשכר החציוני (הוא עומד על 10,500 בערך אבל הוא כולל שעות נוספות, הבראה וכו). לגבי קידום, אם אתה טוב תהיה מנהל מחלקה, מנהל ייצור או אפילו מנהל תפעול.

ראש צוות ביצור אולי.

מנהל אחזקה וניהול מפעל זה תפקידים של מהנדסי מכונות לרוב.

לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

 

חוץ מזה תמיד תבדוק מול האלטרנטיבות. זה לא שבן אדם קם בבוקר ושואל את עצמו אם הוא הולך להיות דוקטור לפיזיקה גרעינית, שחקן כדורגל בליגה הכי גבוהה בעולם, רקדן בלט או עובד ייצור. לכל אחד יש את היכולות והכישורים שלו ומי שהולך לבנות קריירה במפעל מתלבט בין זה ללהיות משהו אחר שלא דורש לימודים מסובכים.

בדיוק!

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

אז לך תעבוד בשיפוצים/בנייה/חשמלאי ותעשה הרבה יותר כסף במיוחד אם תתפתח לכיון של עצמאי.  

אתה איש כספים. לקחת בחשבון את התנאים הסוציאליים שאין לעצמאי ואת זה שלפעמים יושבים בין עבודות כמה שבועות?

 

חשמלאי דורש לימודים לא קצרים ורשיון ולהגיד תתפתח להיות עצמאי זה כמו להגיד שעובד הייצור יתפתח להיות בעל מפעל (וחלק באמת הולכים לכיוון הזה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

כנראה עבר זמן מאז.

ודיברתי על מפעלים גדולים,לא כל מיני מסגריות שלעבוד בהן זה באמת עונש.

 

מפעלי ענק בתעשייה של אשדוד. 

 

ציטוט

שיפוצים ובניה תחומים הרבה יותר דורשניים פיזית,וזה מחיר שאנשים לא מוכנים לשלם.

 

לא בטוח. כל מקרה לגופו. לא חסר מפעלים שקורעים בהם את התחת בסביבה חמה ורועשת בתמורה לכלום כסף. 

 

ציטוט

"לך תהיה עצמאי..."  משפט שקל מאוד לזרוק,בפועל דורש המון ולא כולם מעוניינים/בנויים להתחייבות הזו.

 

לא כתבתי *לך תהיה עצמאי*, כתבתי *שיש אפשרות להתפתח לעצמאי*. באסה להם אם הם לא בקטע, אבל זו אפשרות שנמצאת על השולחן לפחות. הרבה יותר ממה שיש לעובד ממוצע במפעל. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

בחציון נכנסים חרדים שבקושי עובדים, מבוגרים שבוחרים לעבוד בחלקי משרה מרצונם ועוד הרבה מאוד סוגים של עובדים. 

בחציון נכנסים גם תשובה וחבריו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

חרטא. אגב, אם כבר הולכים על עבודה פיזית אפשר למצוא תחומים שמשלמים הרבה יותר טוב מאשר מפעל.

ספר לי איזכ.

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

שעות נוספות לא נחשב. אני מסתכל רק על בסיס. 

ב99% מהעבודות האלה בונים משמרות וכוננויות על שעות נוספות וימי שישי,השכר בסיס לא מייצג את מה שאתה מקבל בפועל,אבל סבבה תסתכל רק עליו אם זה מה שעושה לך טוב.

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

הייתי בין 2007 עד 2011 בערך. (לסירוגין) בוא נגיד שראיתי הרבה יותר לא ממוזגים מאשר ממוזגים. אולי משהו השתנה מאז, אבל אני די בפסק. 

שוב....מקומות גדולים שמכבדים את עצמם ולא כל מיני מסגריות סוג ז.

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

בחציון נכנסים חרדים שבקושי עובדים, מבוגרים שבוחרים לעבוד בחלקי משרה מרצונם ועוד הרבה מאוד סוגים של עובדים. 

צודק.

ועדיין מ12-13 ברוטו אפשר לחיות סבבה אם אתה לא עובד במפעל על שדרות רוטשילד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

באסה להם, אבל זו אפשרות שנמצאת על השולחן לפחות. הרבה יותר ממה שיש לעובד ממוצע במפעל.

אתה לא שכיר במקרה?

בכל תחום עצמאי טוב מרויח יותר אז עם כל המרמור שאתה מפגין למה אתה לא שם?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא בטוח. כל מקרה לגופו. לא חסר מפעלים שקורעים בהם את התחת בסביבה חמה ורועשת בתמורה לכלום כסף. 

ולרוב מי שעובד במקומות כאלה הם עובדים מבחוץ.

 

לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא כתבתי *לך תהיה עצמאי*, כתבתי *שיש אפשרות להתפתח לעצמאי*. באסה להם אם הם לא בקטע, אבל זו אפשרות שנמצאת על השולחן לפחות. הרבה יותר ממה שיש לעובד ממוצע במפעל. 

 

זו אופציה בשבילם בדיוק כמו שבשבילך להיות מנכל בנק לאומי זו אופציה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 20 דקות, Night Driver כתב:

קודם כל 50 ש"ח לשעה זה לא כזה נורא. זה די קרוב לשכר החציוני (הוא עומד על 10,500 בערך אבל הוא כולל שעות נוספות, הבראה וכו).

 

השכר החציוני - ב-2018, אני לא מכיר נתון חדש יותר - היה כ-8000 ש״ח לחודש. השכר הממוצע עמד על 10,500.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 דקות, halperin96 כתב:

שוב....מקומות גדולים שמכבדים את עצמם ולא כל מיני מסגריות סוג ז.

תלוי בסוג העבודה. גם ברפא"ל יש אולמות יצור לא ממוזגים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 דקות, malcishua כתב:

השכר החציוני - ב-2018, אני לא מכיר נתון חדש יותר - היה כ-8000 ש״ח לחודש. השכר הממוצע עמד על 10,500

צודק. אם ככה 50 ש"ח לשעה זה מעל לחציון שעומד על 43 וכולל תשלומים כמו הבראה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, halperin96 כתב:

ספר לי איזכ.

 

במקצועות מובהקים כגון משפטים, ראיית חשבון, רוקחות, סיעוד ועוד. בכללי אנשים לומדים, מתברגים בכל מיני ארגונים ומתפתחים בכיוונים שונים. אין להם בהכרח מקצוע מובהק, אבל הם מבצעים פונקציה כלשהי בארגון ומקבלים על כך אחלה שכר. 

 

ציטוט

ב99% מהעבודות האלה בונים משמרות וכוננויות על שעות נוספות וימי שישי,השכר בסיס לא מייצג את מה שאתה מקבל בפועל,אבל סבבה תסתכל רק עליו אם זה מה שעושה לך טוב.

 

אני מסתכל תמיד על שכר בסיס. לא חוכמה לעבוד כמו חמור מסביב לשעון ולהתלהב שעושים כסף. 

 

ציטוט

ועדיין מ12-13 ברוטו אפשר לחיות סבבה אם אתה לא עובד במפעל על שדרות רוטשילד.

 

לא הייתי מגדיר 12-13 ברוטו סבבה, אבל זה מאוד אינדיבידואלי. 

 

לפני 30 דקות, halperin96 כתב:

זו אופציה בשבילם בדיוק כמו שבשבילך להיות מנכל בנק לאומי זו אופציה.

 

ברור כי לפתוח תיק במס הכנסה, להתחיל לבצע עבודות פרטיות מזדמנות ובהדרגה לבנות מוניטין זה בדיוק כמו לנסות להפוך למנכ"ל בנק לאומי. אהא. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85

×
×
  • תוכן חדש...