Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומה עם מי שלא הפסיק לעבוד? יווצר מצב שמי שעובד נדפק, ואם תתנה את זה בשכר מסוים אז מעסיקים יורידו את השכר לרמה שתשתלם לעובדים שהמדינה תממן חלק מהשכר. לא סתם כולם קופצים על עגלת הUBI עכשיו.

 

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מי שלא נפגע לא צריך לקבל כלום.

 

אני עובד רגיל ואין שום סיבה שבעולם שהמדינה תיתן לי מענק כלשהו. בעסק לא ביקשתי ולא פניתי אבל כאדם פרטי למה אני צריך לקבל מהמדינה כסף במקום שילך למי שבאמת צריך אותו?

לא יותר חשוב שבמקום שיתנו לי עוד 2500 שקלים שאני לא ארגיש בחסרונם שיתנו את זה לחנות חומרי הבניין לידי כדי שתמשיך להתקיים ויהיה לי מקום נוח ליד הבית?

 

מי שכן נפגע צריך גם לסייע לו למצוא מקום עבודה חלופי (בין אם זמני ובין אם קבוע) ולסייע לו לעמוד שוב על הרגליים. אנחנו כבר 4 חודשים בחרא זה ואנשים שמקבלים 75% מהשכר (סביר להניח שרובל הרויחו בסביבות 5-6 נטו כי ככל שהשכר עולה דמי האבטלה באחוזים יורדים) הפסידו כבר משכורת שלמה. למה לא לסייע להם להוציא את האף מעל למים?

 

אני יכול לדאוג לעצמי ולבנות שלי לא יחסר כלום. אני מצפה מהמדינה שתדאג לחברות שלהן שכן יחסר להן בגלל המצב.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לדעתי הם הגזימו עם הקלף של דמי אבטלה. אדם שהרוויח 20-30 אלף בחודש מעבר לחל"ת בשבילו זו מכה קשה, אבל בשביל אנשים שהרוויחו 6-7-8-10 ברוטו מדובר בחופשה לשנה בסבסוד ממשלתי. הפער בין הברוטו לנטו לא גדול וניתן לגישור בחלטורה כלשהי בשחור. בנוסף כאשר לא עובדים גם ההוצאות יורדות. (פחות דלק, חניות, אוכלים בבית ועוד)

פורסם

לא הבנת אותי, אם המדינה משלימה שכר למי שמקבל מתחת לקיצבה, זה יתעדף את המשרה שלו מול מי שהמשיך לעבוד בשכר מינימום מבחינת המעסיק.

למה שמהדינה תממן חלק מהשכר למעסיק X שהחזיר עובד, כשמעסיק Y המשיך לשלם לעובד שלו בזמנים קשים? קשה מאוד לאזן את המענקים בצורה הזאת.

פורסם

אם הייתי מרוויח 7200 ברוטו,שזה בערך 6500 נטו.

אחרי שיצאתי לאבטלה נכנס לי 5000 בערך.

ללכת לעבוד 186 שעות בשביל עוד 1500 שקל?

ועכשו ה5000 האלה מובטחים לי עד יוני הבא-למה לטרוח לחפש עבודה בכלל?

 

ומתוך ה1500 האלה חצי אפשר להשלים בשחור ועם החצי השני לצמצם עלויות.

  • מעניין 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אם המדינה רוצה להעביר דרך המעסיק אז זה צריך להיות בצורת אחוז מכלל השכר שהוא משלם לפי ב"ל בלי קשר אם זה עובד חדש, עובד ותיק או עובד שיוצא לחל"ת. צריך גם לשמור על תחרות הוגנת ולא לפגוע במי שנלחם על העובדים שלו.

לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

אם הייתי מרוויח 7200 ברוטו,שזה בערך 6500 נטו.

אחרי שיצאתי לאבטלה נכנס לי 5000 בערך.

ללכת לעבוד 186 שעות בשביל עוד 1500 שקל?

ועכשו ה5000 האלה מובטחים לי עד יוני הבא-למה לטרוח לחפש עבודה בכלל?

 

ומתוך ה1500 האלה חצי אפשר להשלים בשחור ועם החצי השני לצמצם עלויות.

אבל אם במקום 1500 זה היה נותן לך עוד 3250 בלי לפגוע לך ברשת הביטחון של ה 5000 שקל לא היית הולך לעבוד?

אני הייתי רץ. זה הרבה מאוד כסף עבור מי שחי מסכומים כאלה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זאת בדיוק הנקודה והדבר לא פשוט לעשות, או שיהווה פתח לדרכים חוקיות לממן חלק משכר העובד ע"ח משלם המיסים.

פורסם
לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

 

אבל אם במקום 1500 זה היה נותן לך עוד 3250 בלי לפגוע לך ברשת הביטחון של ה 5000 שקל לא היית הולך לעבוד?

אני הייתי רץ. זה הרבה מאוד כסף עבור מי שחי מסכומים כאלה.

לא הבנתי את ההתניה.

למה שהיא לא תפגע? מאיפה יגיעו עוד 3250?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתם יוצאים מנקודת הנחה שלמשך שנה תקבלו קצבה.

שהבחור מראש אמר הקצבאות הם כל עוד אחוז האבטלה גבוהה מ10% כפי שראינו השבוע שיטת המדידה היא גמישה.

כשיחליטו שדי מספיק עם הקצבאות אחוז האבטלה יירד ברגע ואז מי שלא מצא עבודה עד אותו הזמן, יהיה בבעיה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 דקות, halperin96 כתב:

אם הייתי מרוויח 7200 ברוטו,שזה בערך 6500 נטו.

אחרי שיצאתי לאבטלה נכנס לי 5000 בערך.

ללכת לעבוד 186 שעות בשביל עוד 1500 שקל?

ועכשו ה5000 האלה מובטחים לי עד יוני הבא-למה לטרוח לחפש עבודה בכלל?

 

ומתוך ה1500 האלה חצי אפשר להשלים בשחור ועם החצי השני לצמצם עלויות.

 

בדיוק. 

פורסם
לפני כשעה, pooh-bear כתב:

@מרק10, מתפלא עליך. כשיש כתבה כל כך עסיסית ב-ynet על הדור המנוון והעצלן שגדל פה, אתה שם ציטוטים על כמה רע פה? מה יהיה?

אני מתקשה מאוד להאמין שהוא משלם לעובד חסר השכלה/הכשרה 40 ש"ח לשעה, ולאחר כמה חודשים(?) מקפיץ לו את השכר ל-50 ש"ח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באמת מוזר. כשעבדתי בתעשיה בשחרור מהצבא היה נהוג לשלם מינימום וכולם היו באים דרך קבלן. אולי בכתבה מדובר בעלות מעביד ולא בשכר ברוטו?

אבל כנראה שיש עכשיו דרישה לעובדים אז השכר עולה.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 דקות, Legend כתב:

אני מתקשה מאוד להאמין שהוא משלם לעובד חסר השכלה/הכשרה 40 ש"ח לשעה, ולאחר כמה חודשים(?) מקפיץ לו את השכר ל-50 ש"ח.

זה לא ככה במפעלים.

הכי הרבה שאני מכיר שמשלמים למפעילי מכונה זה 36-38.

ומדובר במפעלים גדולים יחסית.

 

למכונאי אחזקה משלמים 45-50 לשעה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
אתם יוצאים מנקודת הנחה שלמשך שנה תקבלו קצבה.
שהבחור מראש אמר הקצבאות הם כל עוד אחוז האבטלה גבוהה מ10% כפי שראינו השבוע שיטת המדידה היא גמישה.
כשיחליטו שדי מספיק עם הקצבאות אחוז האבטלה יירד ברגע ואז מי שלא מצא עבודה עד אותו הזמן, יהיה בבעיה.
להרגשתי זה משחק כיסאות מוזיקלי, בו המון אנשים (בעיקר מהקצוות) חיים על חל"ת/אבטלה על משרות זומבי - שלא מחכות להם (ולאף אחד) כשהמוזיקה תיפסק.

אבל אני בקושי יוצא מהבית, אז מה אני יודע.
פורסם
לפני 1 שעה, halperin96 כתב:

לא הבנתי את ההתניה.

למה שהיא לא תפגע? מאיפה יגיעו עוד 3250?

הכוונה שתצא לעבוד ועל כל שקל שתרויח ירד לך מהקצבה רק חצי שקל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...