Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 38 דקות, Night Driver כתב:

15 שנה לא באו לעבודה

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4823346,00.html

 

וזה עוד היה מועמד לעובד מצטיין.

 

https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART2/754/516.html

 

אח ספרד ספרד

 

אני לא מאמין שהנציג של העובדים לא השתמש בתירוץ שהם בדיוק היו בסייסטה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש בהייטק גם טיסות צ׳ופר לחול. למשל כנסים. כן, יש לזה ערך. וכן גם כולם מבינים שזה צ׳ופר. כשזה ליעד נחשק כמו לונדון, עם כיסוי כמעט מלא של ההוצאות וכו׳. 

 

רוב האנשים לא אוהבים כנראה שיחות הערכה, כי יש בזה פן מלחיץ כלשהו. אבל אם לא מתנהלים בואקום ען המנהל - בדרך כלל יותר יודעים מה יהיה. והיתרון בחברות שבאמת איכפת להן מהעובדים, זה שהסיכוי להפתעות נמוך יותר. כו, בן אדם יכול עדיין לחשוב שהוא שיא הכריזמה והבעיה זה אצל כל השאר שלא רואים שהוא צ׳רצ׳יל הבא. זה בלתי נמנע כנראה.

 

די בטוח שרוב עובדי המשרדים מכל הסוגים, בטח מהנדסים או עובדי הייטק אחרים, לא יחזרו ל-5 ימים במשרד. וזה מאוד הגיוני. מהרגע שהמעסיקים התגברו על הלחץ הראשוני והבינו שהתפוקה לא קטנה גם אם הם לא רואים את העובד בזווית של העין והוא לא מרגיש צורך לעשות מינימייז לטאב של קארספורום - זה לא באמת משנה אם העובד יושב בבית, או בבית קפה בברלין.

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

סתם נטפלתם לצ'מגאיי.

חסרים משרדים שיוכלו לעבוד (גם) מהבית?

עורכי דין, כספים, משאבי אנוש, הייטק, תמיכות ושירותי לקוחות למינהם. 

והרשימה עוד ארוכה. 

 

 

פורסם

מי נטפל? אני אמרתי אדרבא, שגם שוטרי מתנ"א שמפעילים ממל"זים יעבדו יום בשבוע מהבית 🤣

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

התפוקה לא קטנה בעיקר כי מהבית עובדים יותר מאשר במשרד. לאו דווקא מדווח, אבל בפועל זה מה שקורה.

אם במדידת תפוקה עסקינן, הייתי שמח לראות מדד השחיקה של עובדים, שעובדים מהבית, מאז תחילת הקרונה.

 

פורסם
לפני 59 דקות, stum כתב:

התפוקה לא קטנה בעיקר כי מהבית עובדים יותר מאשר במשרד. לאו דווקא מדווח, אבל בפועל זה מה שקורה.

אם במדידת תפוקה עסקינן, הייתי שמח לראות מדד השחיקה של עובדים, שעובדים מהבית, מאז תחילת הקרונה.

 

השחיקה אמורה להיות גבוהה משמעותית בגלל בעיית ההפרדה של בית/עבודה. כמו כן, מחקרים מראים שמשימות הדורשות שיתוף פעולה עם אנשים אחרים נפגעות, בעוד שביצוע משימות טכניות לא נפגע. 

  • אהבתי 1
פורסם

כל מקרה לגופו. אני אישית עובד הרבה יותר טוב מהבית. כמובן טוב להגיע למשרד 2-3 פעמים בשבוע בשביל לשבור שגרה, אבל בגדול הסידור הזה מאוד מתאים לי. מתחיל ב-7:00, מסיים ב-16:00, נוסע לחדר כושר, חוזר נותן עוד שעה עבודה ומסיים את היום. לא עומד בפקקים, לא מבזבז דלק, לא משלם על חניות. כיף. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, stum כתב:

התפוקה לא קטנה בעיקר כי מהבית עובדים יותר מאשר במשרד. לאו דווקא מדווח, אבל בפועל זה מה שקורה.

אם במדידת תפוקה עסקינן, הייתי שמח לראות מדד השחיקה של עובדים, שעובדים מהבית, מאז תחילת הקרונה.

 

הכל תלוי באופי של העבודה. הבוס שלי למשל חושב שאם לקחת את המחשב מהמשרד ואתה עובד מהבית זה אומר שאתה זמין 24/7 ומותר לשגע אותך מתי שמתחשק לו כי אין לך מה לעשות בחיים חוץ מלעבוד, והרי בימים שלפני הקורונה פשוט היית יושב בבית בלי לעשות כלום ורק מחכה שיתחיל יום העבודה הבא, בדיוק כמוהו.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 שעות, Benor כתב:

סתם נטפלתם לצ'מגאיי.

חסרים משרדים שיוכלו לעבוד (גם) מהבית?

עורכי דין, כספים, משאבי אנוש, הייטק, תמיכות ושירותי לקוחות למינהם. 

והרשימה עוד ארוכה. 

 

 

גם הנדסה (מכונות תחום התכן) , המידע גם ככה יושב איפשהו על הענן, מה הבעיה למדל מהבית? 

למעט תעשיות בטחוניות בהן יש בעיית רשתות נפרדות מה שמונע מהם לעשות זאת , מעבר לזה ההתנהלות בדיוק כמו לעבוד מהבית כל אחד יושב בקיוביק שלו , כל הדיונים באפליקציות המתאימות, חדרי האוכל סגורים.

 

חלום שלי לעבוד מהבית.

פורסם

למה הכל זה למדל?
גם בתור מהנדס R&D אני נמצא בייצור כמה פעמים בשבוע... ניסויים, בעיות במוצרים, למידה וכו׳... חלק מהעובדים אצלנו עבדו מהבית בתחילת הקורונה, זה עובד משמעותית פחות טוב והם אומרים שעבדו הרבה יוצר שעות לא מדווחות...


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
לפני 8 שעות, Dimo כתב:

גם הנדסה (מכונות תחום התכן) , המידע גם ככה יושב איפשהו על הענן, מה הבעיה למדל מהבית? 

למעט תעשיות בטחוניות בהן יש בעיית רשתות נפרדות מה שמונע מהם לעשות זאת , מעבר לזה ההתנהלות בדיוק כמו לעבוד מהבית כל אחד יושב בקיוביק שלו , כל הדיונים באפליקציות המתאימות, חדרי האוכל סגורים.

 

חלום שלי לעבוד מהבית.

הנדסהלא נגמרת בלמדל או להוציא תיק מוצר. יש את ייצור אב הטיפוס, והשתתפות בניסויים ובבדיקות.

 

 

 

להגיד שעוד או רואה חשבון יכולים לעבוד מהבית זה פשוט להעביר את המשרד לחדר בבית על כל המשתמע מכך. הרי לא תעבוד מהסלון כשהילדים מסתובבים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

טוב אבל לפחות תהיה הצדקה עכשיו לבנות רק דירות 4 חדרים ומעלה, אולי ה4 יהפוך ל3 חדרים החדש 

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפני 15 שעות, Dimo כתב:

גם הנדסה (מכונות תחום התכן) , המידע גם ככה יושב איפשהו על הענן, מה הבעיה למדל מהבית? 

 

אם אתה מתכנן מכני טוב ובעל ניסיון והכול נמצא בראש שלך אתה יכול בהחלט לעבוד מהבית רוב הזמן.

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 54 דקות, maxcher כתב:

טוב אבל לפחות תהיה הצדקה עכשיו לבנות רק דירות 4 חדרים ומעלה, אולי ה4 יהפוך ל3 חדרים החדש 

 

למעט מחיר למשתכן, ת"א וקצת ר"ג-גבעתיים, כבר איזה עשור וחצי לא בנו דירות 3 חדרים.

תראה את כל השכונות ענק החדשות (פסגות אפק, אם המושבות, חלק גדול מבאר יעקב וכו'), 4 חדרים ומעלה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

מענקים לא עברו חקיקה. הוראת שעה פטור ממשיכה מקרן השתלמות לא עברו חקיקה וזה לא טוב. אני מרגיש שצריך להוציא את הכסף מקרנות השתלמות בדחיפות לפני שה-shit storm האמיתי יתחיל בבורסה בכלכלה העולמית. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85

×
×
  • תוכן חדש...