Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, borsood כתב:

בדיוק!

המודלים המוכחים בחינוך (פינלנד) דווקא מצביעים על הלאמה מוחלטת.

 

בפינלנד האוכלוסיה מאד הומוגנית אבל פה יש לנו דתיים, חילונים, ערבים, חרדים, דרוזים, ילדים של פליטים סודנים, מה לא.

לא מכיר, אבל מאמין שבפינלנד אפשר לפטר מורים גרועים והמערכת מתגמלת לפי הישגים ולא רק לפי וותק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה יודע למדוד הישגים של מורים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מנהלים של בתי ספר לא יודעים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא. תחשוב איזה הטרוגניות יש ביכולות ובהתנהגות של תלמידים, אפילו בבית ספר אחד. 

 

מדידת הישגים של מורים היא משימה כמעט בלתי אפשרית. ה"הישגים" שתמדוד לאותו מורה ישתנו משנה לשנה בהתאם לקבוצות התלמידים שילמד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קשה מאוד להעריך דבר כזה כי אין שתי כיתות זהות. הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה להשוות למקצועות דומים כמו למשל סםפרות והיסטוריה ולראות מה ההבדלים בהישגים ביחס להבדלים בשנים קודמות.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

אתה יכול לתת התרשמויות, אבל קשה עד בלתי אפשרי לתת לזה מספרים. חוץ מזה, מורה יכול להצטיין בפן אחד של עבודתו ולהיות בינוני ומטה בפן אחר, ואז יש שאלה מה חשוב לאותה כיתה באותו זמן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה כבר תפקיד המנהל לשבץ כל מורה במקום שהכי מתאים לחוזקות ולחולשות שלו כדי למקסם את התפוקה.

 

מורה מצליח זה לא מורה שלוקח כיתת מצויינים ומעביר אותם בגרות בממוצע טוב אלא מורה שלוקח כיתה של ילדים שהמערכת כבר ויתרה עליהם ומוציא אותם בני אדם חיוביים ועם ידע מספק לנהל חיים יעילים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עאלק אי אפשר להעריך מורים, כמעט כל הורה של תלמיד יכול להגיד לך אם הוא מרוצה מהמורה או לא. זה מה שיפה בשיטת השוברים- ההורים מחליטים. 

  • אהבתי 3
פורסם (נערך)

ואתה מבין שההורים רואים תלמיד אחד, המנהל צריך לראות שכבות רבות על פני שנים.

 

דרך אגב, גם כאשר ההורים בוחרים בית ספר הם לא בוחרים את נבחרת המורים של הילד שלהם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

זה שהורים מרוצים מהמורה זה לא אומר שהמורה עושה עבודה טובה. מורה יכולה להגיע לכיתה, לפצח פיצוחים במשך 50 דקות ולתת לכל ילד ציון 90 במבחן. הורים יהיו מבסוטים עד הגג. מצד שני יכולה להיות מורה קשוחה, שמרביצה משמעת בילדים ובאמת דורשת מהם להתאמץ. תהיה בטוח שעל מורה כזאת יהיו יותר תלונות.  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

אתה יודע למדוד הישגים של מורים?

 

איך רואים שאתה עובד מדינה.

 

אם היית אומר את זה בחברת הייטק (או בכל חברה פרטית לצורך העניין), כמנהל, כנראה שהמנהל שלך היה משאיר לך סימן של סוליה על הישבן.

  • אהבתי 2

פורסם
לפני 9 דקות, gadik6 כתב:

 

איך רואים שאתה עובד מדינה.

 

אם היית אומר את זה בחברת הייטק (או בכל חברה פרטית לצורך העניין), כמנהל, כנראה שהמנהל שלך היה משאיר לך סימן של סוליה על הישבן.

 

בחברת הייטק אפשר לספור כמה שורות קוד אתה כותב בשעת עבודה. במקצוע שלי אפשר לספור כמה דוחות מס אני מוציא ביום. בתחומים יותר "רכים" קשה למדוד "תפוקה". מהי תפוקה של מורה? מה בכלל הופך מורה למורה טוב? 

פורסם (נערך)

הנקודה היא שמורגש אתה עובד עם מכונות, לא עם בני אדם. כשאתה עובד עם בני אדם כמות הפרמטרים לא מדידים, וגם אלה שבכלל אינם ידועים, עצומה. עכשיו תחשוב שבכיתה יש 35 תלמידים, מורה מלמד בכל זמן נתון 8 כיתות

 אתה מוזמן לבצע סטטיסטיקה אמינה ולתקנן לכל ה-confounders.

 

שלא לדבר על כך שמורים שונים מתאימים לאוכלוסיות שונות. מורה יכול להצטיין עם אוכלוסיה קשה ולהתרסק עם אוכלוסיה חזקה, או להפך, והספקטרום רחב מאד. לכן התשובה לשאלה של @יבגניפ היא שמורה הוא טוב או רע לתלמיד או קבוצה מסויימים, ושבמקרים רבים מדובר בתחושות בטן ולא במשהו שמתקרב לאובייקטיביות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

בחברת הייטק אפשר לספור כמה שורות קוד אתה כותב בשעת עבודה. במקצוע שלי אפשר לספור כמה דוחות מס אני מוציא ביום. בתחומים יותר "רכים" קשה למדוד "תפוקה". מהי תפוקה של מורה? מה בכלל הופך מורה למורה טוב? 

 

כולם בחברת הייטק כותבים שורות קוד?

 

מה עם מהנדס אפליקציה למשל (כזה שעובד עם לקוחות), איך מודדים תפוקה שלו?

הרי כל מהנדס אפליקציה עובד באזור אחר, עם לקוחות אחרים ואפילו על מוצרים שונים, אבל הפלא ופלא, איכשהו מצליחים למדוד "תפוקה" שלהם.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6


×
×
  • תוכן חדש...