Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שטויות.

 

בהחלט יש עבודות dead end מובהקות.

 

עם כל הכבוד לסיפורי "החלום האמריקאי" אף אחד לא הופך מנהג שינוע למנהל איזור.

 

יש הבדל בין להתחיל לעבוד *במקצוע*, לצבור ניסיון רלוונטי ובהדרגה להתקדם בהיררכיה הארגונית ובין לבצע עבודה שקיימת רק בגלל שהרובוט שאמור להחליף את העובד עדיין עולה יותר מידי כסף.

 

לדעתי כל דקה שמבזבזים על עבודה שלא מעניקה כישורים להמשך הדרך זו דקה מבוזבזת. על אחת כמה וכמה אם אותה משרה משלמת שכר מינימום.

 

אה, נו אם אתה אומר, אז אני אגיד לכל ה-10-15 איש שאני מכיר שעשו פחות או יותר בדיוק את המסלול שתיארתי שהם חיים בלה לה לנד וכמגיא אמר שזה בלתי אפשרי.

כנראה שיש אנשים (כמו מקס שהגיב לך) שתמיד ימצאו איך להתקדם, וכאלה שתמיד ימצאו על מה להתבכיין.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

בהתחלת דרכי עבדתי בהנהלת חשבונות של יבואנית רכב. בארגון הייתה כלכלנית שהייתה פקידת קבלה בתחילת דרכה. פתאום התפנה תפקיד של כלכלן והיא קיבלה קידום כי גילו שהיא לומדת תואר בכלכלה. (היא ועוד חצי ישראל) זה הסיפור הרשמי. הסיפור הלא רשמי מספר שהיא פתחה את הרגליים לאיזה מנהל בכיר.

 

הנקודה שלי שאנשים צריכים לעשות לעצמם ריאלטי צ'ק.

 

איזה כישורים נהג שינוע לומד במהלך עבודתו שמכינים אותו להיות מנהל אזורי? איזה סט כישורים חופף? מה מונע מהנהלת הארגון להביא מישהו מבחוץ עם תואר וניסיון רלוונטי או לקדם בתוך הארגון מישהו עם ניסיון חופף במידע מסוימת?

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לא הפכתי למנהל איזור, התקדמתי בצורה יותר דרסטית .

 

אבל בהחלט אני בעד שימור עובדים, ובטח עובדים שבאו מרצפת הייצור .

 

מעבר לזה -

תמיד כשאשה מתקדמת באופן קיצוני קם מישהו ואומר שהיא פותחת רגליים זה לא חדש.

  • אחראי פורום
פורסם

איזה כישורים נהג שינוע לומד במהלך עבודתו שמכינים אותו להיות מנהל אזורי? איזה סט כישורים חופף? מה מונע מהנהלת הארגון להביא מישהו מבחוץ עם תואר וניסיון רלוונטי או לקדם בתוך הארגון מישהו עם ניסיון חופף במידע מסוימת?

 

ואולי אותו עובד הוא קצת פחות סתום מחבריו המשנעים ואוכלי השניצלים?

ואולי האירגון רואה בחור עם מוטיבציה ועם פוטנציאל להתפתח וחושב שזה ממש חכם לקדם מישהו מהמערכת?

לא תמיד יש תקן למלא (אחת הרעות החולות היום) באיזה בוגר מכללת no name שהכי מלוכלך שלו היה משמרת בודדת במקדונלדס, לפעמים הכי נכון זה לקדם ולא להנחית מבחוץ.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

הדבר הכי חשוב, כשאתה בריא, הוא זמן וכמה הוא קריטי וכמה הוא עובר מהר.

 

אני מסרב לסייג את דבריי ואומר לך אותם חד משמעית בלי פילטרים ובלי להיות נחמד.

אם אתה איש של ללמוד - גש ללמוד (מקצוע משמעותי וקשה. כי מקצועות קלים אינם נדרשים)

אם לא, תמצא מה אתה טוב בו, ותעבוד בזה, תתמחה ותיהיה הכי טוב בתחום הזה.

 

העולם צריך X העולם צריך Y הכל נכון.

והאופציה תמיד תיהיה על השולחן במידה ותבחר בכך אבל עם הזמן, אופציית הבחירה הזו, שכשאתה צעיר אתה לוקח אותה כמובן מאליו, נעלמת.

פורסם

פות"ש, לאור האמור בהודעה #21 חשוב על אבחון פסיכודידקטי. אולי יש לך איזה ליקוי למידה או הפרעת קשב שניתנים לטיפול ותשדרג את עתידך בהרבה דרגות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פות״ש, אני מבין את האהבה שלך לתחום ורצונך להיכנס אליו, ובתפקיד בו אתה מעוניין אין שום בושה.

גם אם בבסיסו הוא נחשב כתפקיד הכי נמוך לכאורה.

הסיבה שלא הייתי לוקח את זה אלו הם תנאי השכר המחפירים שהמעסיקים משלמים על התפקיד הנ״ל.

העובדה שמדובר בשכר מינימום המעוגן בחוק אינה משנה את המחשבה שהשכר והתנאים מבישים.

עם תנאי שכר כאלה שהמעסיקים ישארו עם מודעת הדרושים עמוק בת*ת שלהם!

אסור לתת יד לאותם חברות שדוגלות בתחלופת עובדים כמו שוק בשר במקום שימור עובדים קיימים ושיפור תנאיהם.

פורסם

איזה אינטרס יש להם לשמר עובדים?

העבודה דורשת אפס כישורים ועל כן,שווה מינימום.

 

המצב נוח לשני הצדדים,המעסיק שמשלם קצת.

והמועסק שבא לעבוד בלי התחייבות לתקופה מוגבלת-אמנם השכר נמוך אבל יש כאלה שמתאים להם לכמה חודשים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
איזה אינטרס יש להם לשמר עובדים?

העבודה דורשת אפס כישורים ועל כן,שווה מינימום.

 

המצב נוח לשני הצדדים,המעסיק שמשלם קצת.

והמועסק שבא לעבוד בלי התחייבות לתקופה מוגבלת-אמנם השכר נמוך אבל יש כאלה שמתאים להם לכמה חודשים.

 

אני מכיר מספר עבודות המצריכות אפס כישורים להגדרתך שמשלמים הרבה יותר משכר מינימום.

ואם פות״ש יזוז קצת מתחום הרכבים הוא מזמן לפנות אלי ואשמח להכיר לו אחד מאלה.

 

גם תהליך גיוס עובד כרוך בעלויות לחברה ומכאן האינטרס שאמור להיות להם.

עריכה אחרונה על ידי roy007
פורסם
קודם כל אני מתכנן על עבודה אצל יבואן ולא ליסינג, את זה שללתי מראש כי אני רק יכול לדמיין איזו אווירה כאוטית יש שם. אני מנחש ומקווה שאצל יבואן גדול העבודה לא תהיה כמתואר פה עם לחץ בלתי הגיוני וסיטואציות הזויות ולא מסודרות של חניון סגור שבגינן אני חוטף דוחות או פרצוף עקום על איחור או סתם עצבים על כך שנהגתי במהירות חוקית ונאלצתי לעמוד בפקק ולא להשתמש בכל האמצעים האפשריים על מנת להגיע בדיוק בשעה שנקבעה.

 

במצב כזה של סבל אני כמובן אעזוב מבלי לחשוב, השכר הוא אכן מינימום למרות שיש החזרי נסיעה וארוחות אבל אין פה מן הסתם תנאים מיוחדים שבגינן שווה לסבול.

 

אני חושב על זה בגלל שזו עבודה שמתחברת למשהו שאני בסכ״ה נהנה לעשות שזה לנהוג, אני אפילו לא רואה בנהיגה במרכז הארץ עם גיר ידני עינוי, בשבילי זה אפילו נחמד למדי כי זה מביא לי עניין לשמור על נסיעה רציפה במצב של תנועה פקוקה יחסית, אפילו מהאתגר המטופש הזה אני טיפה נהנה. בנוסף כמובן זה יהיה כיף להתנסות בכל הליינאפ של היבואן כולל רכבים שכנראה לא אגיע אליהם בימי חיי (לפחות לא כשהם חדשים)

 

אני מאלו שלא יכולים ללמוד למרות שכן סיימתי בגרות מלאה ועשיתי פסיכומטרי שהוא לא לגמרי בושה (מעל 600) אבל המשמעת שלי היא בקרשים ואני בין האנשים היותר עצלנים וחסרי מוטיבציה שנראו בכדור הזה, את הדברים האלו עשיתי ללא למידה משמעותית, לא חושב שישבתי יותר משעה ברצף על ללמוד משהו בחיים, בפסיכומטרי למשל עשיתי סימולציה אחת במשך כל הקורס (היה סוג של חובה במסגרת הקורס עם פיקוח של המורה, בבית בזמני הפרטי בחיים לא עשיתי על דעת עצמי) וגם שם בכיתי בפנים מרצון שזה יגמר כבר.

 

בנוסף גם אין לי תחום לימודים/מקצועי שמעניין או מושך אותי מספיק, אני סוג של ילד אבוד ואני לא יודע מה אני רוצה או אמור לעשות, אז לבינתיים אני מתגלגל, בתקווה שמתישהו יהיה כיוון שאני באמת רוצה לעשות או שנידונתי להתגלגל כל חיי וזהו.

 

תודה לכל העוזרים.

רגע, תחום הרכב מעניין אותך? אני מניח שכן.

אז למה לא ללכת ללמוד משהו שקשור לזה ולהתקדם בתחום הרכב להיות שמאי רכב נגיד? מקצוע לא רע ואפשר להרוויח בו הרבה יותר טוב מאשר שינוע רכב. (לדעתי גם יותר מעניין, אבל זה אתה צריך להחליט)

 

אני גם רואה את תחום הרכב משתלב היום עם תחומים אחרים, יצרניות רכב שיש להן מרכזי פיתוח בארץ מחפשות סטודנטים או בוגרי תארים במדמ"ח, הנדסת תוכנה או הנדסת חשמל למשרות שקשורות לתחום הרכב. כמו למשל רכב אוטונומי או תחום הסייבר (אבטחת מידע) בעולם הרכב. יכול להיות מעניין גם כן עבורך אולי. מה שכן, הדרך לקבלת התארים האלו תהיה בעייתית בגלל המשמעת שלך. צריך משמעת בשביל לסיים את התארים האלו בהצלחה.

 

אז הנה, קיבלת שני כיוונים אפשריים בהנחה שתחום הרכב מעניין אותך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני מכיר מספר עבודות המצריכות אפס כישורים להגדרתך שמשלמים הרבה יותר משכר מינימום.

ואם פות״ש יזוז קצת מתחום הרכבים הוא מזמן לפנות אלי ואשמח להכיר לו אחד מאלה.

 

גם תהליך גיוס עובד כרוך בעלויות לחברה ומכאן האינטרס שאמור להיות להם.

 

שתף אותי גם.

איזה עבודות דורשות אפס כישורים(שהן לא אבטחה) והשכר בהן הוא 8+?

 

 

DORSHT, או שאפשר להשלים עם העובדה שהתחום הזה מת בארץ ולחפש דברים שבאמת מעניינים אותך.

רכב אוטונומי ומערכות סובבות מפתחים גם בNVIDIA ורפאל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
שתף אותי גם.

איזה עבודות דורשות אפס כישורים(שהן לא אבטחה) והשכר בהן הוא 8+?

 

אם תרצה פנה אלי בפרטי ותקבל פרטים בשמחה.

וזה לא אבטחה.

פורסם (נערך)
ואולי אותו עובד הוא קצת פחות סתום מחבריו המשנעים ואוכלי השניצלים?

ואולי האירגון רואה בחור עם מוטיבציה ועם פוטנציאל להתפתח וחושב שזה ממש חכם לקדם מישהו מהמערכת?

לא תמיד יש תקן למלא (אחת הרעות החולות היום) באיזה בוגר מכללת no name שהכי מלוכלך שלו היה משמרת בודדת במקדונלדס, לפעמים הכי נכון זה לקדם ולא להנחית מבחוץ.

 

ואיך חוכמה שלו באה לידי ביטוי בהזזת רכבים מנקודה א' לנקודה ב'?

 

בארגון ענק אולי נכון לקדם מישהו מתחתית הסולם כי זה נותן אשלייה של אפשרויות קידום לשאר הפועלים ובאופן עקיף עוזר לשמר אותם בלי לשפר להם את המשכורת והתנאים.

 

מצד שני צריך להשקיע זמן ומשאבים בשביל לסגור את החורים העצומים שיש לו בהשכלה ובניסיון. כנראה בתמונה הגדולה משתלם להפסיד כסף ויעילות במקום אחד בשביל לחסוך כסף במקום אחר.

 

אבל שוב אנחנו מדברים על חריגים. תמיד צריך להסתכל על הממוצע כי שם, מה לעשות, נמצאים רוב האנשים.

 

להגיד לבן אדם לך תשנע מכוניות ואם תעשה את זה ממש טוב תקודם זה פשוט למכור לו אשליות.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

תודה לכל החברים על התגובות וההצעות, אני מקבל את כל ההשקפות והדעות בשמחה.

 

בעיקרון אני פחות צעיר ממה שנראה לכם, הסיפור שלי יחסית מורכב יותר, אבל עניין המשמעת מלווה אותי לאורך כל חיי והוא אכן בעוכריי, דיברתי בזמנו עם מי שצריך לדבר לגבי אבחון ונאמר לי שבשלב הזה שאני נמצא בו כבר לא מתעסקים עם זה ושזה לא רלוונטי לי. גם לא בטוח שזו באמת בעייה שדורשת אבחון ולא בעייה אישיותית אצלי שקשורה לאיך שגדלתי והתחנכתי (ואני לא מסיר אחריות, האחריות תמיד עלי בסופו של דבר) ככה שאני לא רואה איך מפה תבוא הישועה.

 

אני נהנה מאקט הנהיגה ברמה הבסיסית, זה לא אומר שעכשיו אני אלך ללמוד מדמ״ח כדי להתעסק במשהו שקשור ברכב, אם היתה בי המשמעת הזו הייתי ממזמן לומד מדמ״ח בלי קשר לרכבים, כנ״ל כל מקצוע שדורש מחוייבות והשקעה גבוהה ו״תחת״.

 

אני יודע שהגישה שלי גרועה, רבים וטובים ניסו לפתור אותה ללא הצלחה, אבל נו, לפחות לא הלכתי למחוזות מפוקפקים מדי במרדף אחרי כסף קל, גם משהו.

 

תודה לכולם.

פורסם

Chemguy85,

אולי אם ידווח על צמיגים/מגבים/ מנורות פסולות מישהו בהנהלה יראה באור יפה?

 

או רכב שחזר מטיפול יעדכן אם יש משהו חריג בדרך ללקוח- ולא יסע כמו זומבי ליעד.

 

מה עדיף להגיד לו?

תהיה כמו כל הנהגי שינוע? תזיין את הרכב של הלקוח ? מה?

 

עדיף להצטיין בכל עבודה , מעבר לסיפוק - ישראל מדינה קטנה, קטנה מאוד .


×
×
  • תוכן חדש...