Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאור העובדה שאני (גם) ה"HR" בחברה שלי, אני יכול לומר שהמון פעמים קיבלתי את התחושה ההפוכה.

מועמדים (בענף די מאוזן מבחינת היצע-ביקוש) שעושים טובה שהם מגיעים לראיון (מתחקרים אותך על המשרד ובמה הוא עוסק, וכמה עובדים ומה התנאים עוד לפני שהם מגיעים לראיון).

ראבאק- תעשה גוגל=תראה מה אנחנו עושים. כסף תקבל לפי התרומה שלך למשרד. ואתה יודע מה? אתה הרי כזה כשרון נדיר, שמקסימום- לא יראה לך אחרי חודש=סע לשלום, אנחנו לא נכעס. מבטיחים...

 

אני לא יודע מה היה "טון" ההתנהלות בשיחה של המגייסת עם ידידך. יכול להיות שהיא פירשה (באופן לא נכון, מסתבר) את שני הסירובים שלו למועדים חדשים לפגישה+איזה שהוא ווייב כללי שהיא קלטה ממו, שהוא "עושה שרירים" ושלחה אותו לקיבינימאט.

(יודע מה? במאמר מוסגר- אם הייתי הולך נגד לפגוש לקוח חדש, ורואה שהמועד שהוא "ננעל" עליו נופל על בדיקה של אשתי- הייתי מבקש ממנה בנימוס שתלך עם חמותי ולא מפסיד על זה פרויקט )

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

 

זוכר את התקרית. זו התנהלות מאוד תמוהה, אבל כנראה שכמעסיק יש להם מספיק הצע כדי לגרום לך לזחול אליהם.

 

נ.ב. אולי חלק מהעניין זו הנטייה של מקצועות עם גילדה מקצועית לעשות זובור לצעירים, כחלק מהמסורת של המקצוע, או, בשפה מקצועית, לפתוח להם ת'תחת.

 

ספציפית במקרה שלי הם פנו אלי מיוזמתם במטרה למשוך אותי מהמתחרים שלהם. הבחורה ב-HR פשוט לא עשתה סוויץ' בראש ולא הבינה שאני נמצא בפוזיציה אחרת בהשוואה לבוגר תואר טרי וחסר ניסיון שיסכים לאכול כל מה שיניחו בצלחת שלו. הנקודה שלי שזה מעיד על האופן בו הם מתייחסים למועמדים פוטנציאליים. למנוע ממועמד אפשרות לקרוא את החוזה בנחת זה אקט סופר אגרסיבי גם בענף בו ההיצע עולה משמעותית על הביקוש.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

כמו בכל תחום, גם במשאבי אנוש יש ויש. נתקלתי בכאלה שגרמו לי לוותר על תפקיד שהיה נשמע מצויין ולשמחתי גם נתקלתי בכאלה שגרמו לי להרגיש שכמו שהם בוחנים אותי אותי לתפקיד עלי לבחון את המקום והמשרה כדי להחליט אם הם מתאימים לי, ותהליך המיון הוא הדדי ומכובד.

 

במקום העבודה הנוכחי משקיעים המון בתהליכי גיוס, ואנשי ה-HR מודים בעצמם שיעילות תהליכי מיון היא נמוכה ולכן עושים מאמץ להעלות את ההצלחה בעזרת שיתוף העובדים וכבוד למועמדים, כי לאבד מועמד טוב בגלל שהתהליך היה לא יעיל או לא מכבד זו טיפשות לשמה.

פורסם
ספציפית במקרה שלי הם פנו אלי מיוזמתם במטרה למשוך אותי מהמתחרים שלהם. הבחורה ב-HR פשוט לא עשתה סוויץ' בראש ולא הבינה שאני נמצא בפוזיציה אחרת בהשוואה לבוגר תואר טרי וחסר ניסיון שיסכים לאכול כל מה שיניחו בצלחת שלו. הנקודה שלי שזה מעיד על האופן בו הם מתייחסים למועמדים פוטנציאליים. למנוע ממועמד אפשרות לקרוא את החוזה בנחת זה אקט סופר אגרסיבי גם בענף בו ההיצע עולה משמעותית על הביקוש.

 

אני מסכים איתך. HR מתנהלים הרבה פעמים כמו עבד-כי-ימלוך ושוכחים את התפקיד שלהם. גם לא לתת את החוזה זה צעד, איך אמרת, אגרסיבי, ובטח לא תורם לגייס אנשים טובים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...