Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי,

אני פשוט לא חושב שבחור אחרי צבא , בלי השכלה מיוחדת ובלי נסיון אישי משלו צריך להתפלסף יותר מדי.

לעבוד על הצד הטוב ביותר, מפה נתקדם הלאה.

 

אבל לא להגיע עם שליליות ועצלנות מראש.

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

להתפלסף לא.

 

בחור אחרי צבא בלי ניסיון והכשרה צריך לעבוד איפה שהוא יכול, ולבנות את עצמו בהתאם לכישורים וניסיון.

 

אבל לא לצפות להיות טוב ולהתקדם איפה שלאף אחד לא יהיה אכפת גם אם הוא יבוא לעבודה על אסיד ויחשוב שהוא דרקון.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

שיהיה טוב , בעבודות כאלה זה לא יגזול יותר מדי ממנו.

 

אגב, צריך גם מזל בחיים...

 

קורה שנופלים על מנהל טוב ;) .. ולא רק לעצמו.

פורסם (נערך)
להתפלסף לא.

 

לא לצפות להיות טוב ולהתקדם איפה שלאף אחד לא יהיה אכפת גם אם הוא יבוא לעבודה על אסיד ויחשוב שהוא דרקון.

 

אבל זה כן יכול לגרום לו לרכוש הרגלי עבודה טובים שילוו אותו לאורך כל הקריירה ויהיו מאוד מעורכים בתפקידים יותר רציניים.

 

וזה בא מנסיון חיים? מסרט?

או סטיגמות?

 

מסקרן.

 

עוד יותר מסקרן השאיפה של אנשים לרף הנמוך ולא לגבוה.

 

גם בתור מנקה רחובות אהיה טוב, רק כדי שלא יגידו שגם בזה לא הצלחתי .

 

כנראה עניין של השקפה.

 

אני חושב שאנשים איכותיים מהממוצע לא מגיעים למקצועות כאלה מלכתחילה או לא נשארים בהם מספיק זמן בשביל להוכיח את התיאוריה.

 

גם במקצועות פשוטים לכאורה צריך אנשים עם ראש על הכתפיים ומוסר עבודה. אדם שיש לו שילוב כזה של כישורים יבלוט הרבה יותר בתחומו מאשר מישהו שהוא זנב לאריות.

 

~

כשהוא אמר לי שצריך להתייצב כל יום בשבע בבוקר - אמרתי אין בעיה. כשהוא אמר שצריך לנהוג לפעמים בטנדר - אמרתי שיש לי רשיון למשאית. כשהוא אמר שלא תמיד יש זמן לאכול ולעשות הפסקות - הסברתי שאני רגיל לעבוד בתערוכות, לעמוד ימים ארוכים על הרגליים ולאכול פעם אחת ביום. הכל בסדר, ושכר המינימום לא מטריד אותי, ואני יודע שהוא מתקשה למצוא עובדים ואני כרגע בין עבודות - אז אם מתאים לו, מתאים גם לי ויאללה, בוא ננסה. אבל לאורך כל השיחה שארכה כרבע שעה הרגשתי שהוא לא מאמין לי ולא קולט מאיפה נפלתי עליו. משום מה הוא התעקש לשאול אותי חמש פעמים אם אני נוהג להשתכר ברמה של לא יכול לקום למחרת, אם יש לי הרגלי סמים, אם הייתי בכלא, אם אני אתייצב בזמן וכו'. זה סוג הבעיות שהוא היה רגיל להתמודד איתן דרך קבע (לדבריו) וסוג האנשים שעבודות כאלה מושכות. לכן גם כשכבר היה לו הייטקיסט חרוץ שמוכן לעבוד בלי לשאול שאלות - המוח הפרולטרי שלו פשוט לא הצליח לעבד את המידע הזה ואי לכך אני נשארתי מובטל והוא נשאר בלי עובדים ונאלץ לוותר על לקוחות. כולם הפסידו.

 

אני חושב שהוא הבין שאתה אוברקולפיד ברמה קיצונית ולא היה לו חשק להביא עבוד שיגרום לבעל הבית להיראות כמו מפגר. לדעתי אתה צריך לקחת את זה כמחמאה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

בחברה גדולה עם אופק קידום ברור - כן, בפיצוציה של ששון או מוקד מכירות של פוקיקום תשקורת - לא, כי תהיה מוכר טוב וזהו.

 

.

 

אנקדוטאלי, אבל מצחיק.

תכיר, מנכ"ל סמלת החדש

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001283609

 

" פלדמן בן ה-45 התחיל את דרכו המקצועית ב-AIG ישראל כסטודנט במוקד הטלפוני בשנת 1998, כשנה לאחר הקמת הפעילות של הקונצרן הבינלאומי בישראל. לאחר מכן הוא התקדם במעלה החברה, בתחומי ניהול המוצר והמכירות, עד שהתמנה לסמנכ"ל השיווק והמכירות. לאחר מכן הוא עזב את החברה בישראל לטובת תפקידי ניהולי בחברה הגלובלית."

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

חיפוש מהיר בגוגל העלאה כתבה עליו מלפני מספר שנים:

 

לאחר מכן נרשמתי ללימודי כלכלה וניהול. אבא רצה שאמשיך אותו בעסק, אמא התנגדה. במהלך הלימודים התפרנסתי מעבודה כנציג מכירות טלפוני במוקד של AIG , שבדיוק נכנסה לפעילות בארץ.



 

AIG: מנהלת השיווק יצאה לחופשת לידה והציעו לי להחליף אותה לשלושה חודשים. כשלא חזרה לעבודה, הזמני הפך לקבוע ואני התחלתי להתקדם מתפקיד לתפקיד. הקמתי את תחום התאונות האישיות וביטוחי הבריאות ולאחר מכן מוניתי לסמנכ"ל שיווק ומכירות.

 

א. הוא היה סטודנט לכלכלה וניהול.

 

ב. הוא נכנס לארגון מיד לאחר הקמתו. הוא עבד בעסק של אבא שלו, צבר ניסיון וכתוצאה מכך היה לו הרבה יותר קל לבלוט בסביבה הארגונית הטרייה של AIG.

 

ג. אנחנו לא באמת יודעים מה הלך מאחורי הקלעים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
~

כשהוא אמר לי שצריך להתייצב כל יום בשבע בבוקר - אמרתי אין בעיה. כשהוא אמר שצריך לנהוג לפעמים בטנדר - אמרתי שיש לי רשיון למשאית. כשהוא אמר שלא תמיד יש זמן לאכול ולעשות הפסקות - הסברתי שאני רגיל לעבוד בתערוכות, לעמוד ימים ארוכים על הרגליים ולאכול פעם אחת ביום. הכל בסדר, ושכר המינימום לא מטריד אותי, ואני יודע שהוא מתקשה למצוא עובדים ואני כרגע בין עבודות - אז אם מתאים לו, מתאים גם לי ויאללה, בוא ננסה. אבל לאורך כל השיחה שארכה כרבע שעה הרגשתי שהוא לא מאמין לי ולא קולט מאיפה נפלתי עליו. משום מה הוא התעקש לשאול אותי חמש פעמים אם אני נוהג להשתכר ברמה של לא יכול לקום למחרת, אם יש לי הרגלי סמים, אם הייתי בכלא, אם אני אתייצב בזמן וכו'. זה סוג הבעיות שהוא היה רגיל להתמודד איתן דרך קבע (לדבריו) וסוג האנשים שעבודות כאלה מושכות. לכן גם כשכבר היה לו הייטקיסט חרוץ שמוכן לעבוד בלי לשאול שאלות - המוח הפרולטרי שלו פשוט לא הצליח לעבד את המידע הזה ואי לכך אני נשארתי מובטל והוא נשאר בלי עובדים ונאלץ לוותר על לקוחות. כולם הפסידו.

 

גם בן אדם עם חצי מוח יבין שאם מישהו עם תעודת הנדסאי וניסיון עשיר בהייטק בא לעבוד בעבודת כפיים בשכר מינימום, ולא ידוע על איזושהי בועת דוטקום שהתפוצצה, יחשוד שכנראה משהו לא עובד עגול אצל הבן אדם הזה, ויעדיף להתרחק.

 

ואם לא ידוע על בעיית אלכוהול/סמים/כלא/הפרעה נפשית, אז זה חשוד פי כמה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
חיפוש מהיר בגוגל העלאה כתבה עליו מלפני מספר שנים:

 

לאחר מכן נרשמתי ללימודי כלכלה וניהול. אבא רצה שאמשיך אותו בעסק, אמא התנגדה. במהלך הלימודים התפרנסתי מעבודה כנציג מכירות טלפוני במוקד של AIG , שבדיוק נכנסה לפעילות בארץ.



 

AIG: מנהלת השיווק יצאה לחופשת לידה והציעו לי להחליף אותה לשלושה חודשים. כשלא חזרה לעבודה, הזמני הפך לקבוע ואני התחלתי להתקדם מתפקיד לתפקיד. הקמתי את תחום התאונות האישיות וביטוחי הבריאות ולאחר מכן מוניתי לסמנכ"ל שיווק ומכירות.

 

א. הוא היה סטודנט לכלכלה וניהול.

 

ב. הוא נכנס לארגון מיד לאחר הקמתו. הוא עבד בעסק של אבא שלו, צבר ניסיון וכתוצאה מכך היה לו הרבה יותר קל לבלוט בסביבה הארגונית הטרייה של AIG.

 

ג. אנחנו לא באמת יודעים מה הלך מאחורי הקלעים.

אתה לא באמת חושב שכמו בקומדיות הוליוודיות, פתאום הוא מקבל תפקיד של בוס?

 

ברור שהוא הכין את הקרקע. ברור שהוא מוכשר בהרבה מהממוצע. ברור שצריך גם טיימינג.

 

אבל כמו שאמר לי איש עסקים מצליח, צריך להיות בזמן הנכון במקום הנכון. מכיון שאתה לא יודע מהו הזמן והמקום הנכון אלא בדיעבד, תשתדל "להיות" כל הזמן.

 

לכל אחד מאיתנו יש את תקרת הזכוכית של האינטיליגנציה שלו וגם של החריצות (אם כי את זה ניתן יותר לשפר). חריצות זה לעשות בזמן וטוב את מה שלא בא לך לעשות.

מי שטוב בזה, ימצה את הפוטנציאל שלו בעבודה. אולי בכלל בחיים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא יודע לגבי "מקצוע העתיד". מה שכן, זה אחד מאלפי המקצועות שניבאו לו היעלמות בעולם האוטומציה, ומה שקרה הוא כצפוי ההפך הגמור (תוסיפו 20 אותיות ח ברציפות...).

בנוגע לשאר שכתבת - נכון מאוד. שום דבר לא הפך להיות פשוט יותר בעולם הכספים, ובעלי ראש ממולח יצליחו להביא תועלת עצומה לעסק, החל מתרגילים חשבונאים וכלה באסטרטגיה שלמה. כמו כל מקצוע, יש את כל הקצוות, מאלה שאשכרה מחבלים לך בעסק עד לכאלה שמרימים אותו לזירה הבינלאומית.

 

ג'ון אוליבר עשה על זה סגמנט.

 

הדוחות הנבואיים האלה חלקם נכתבו בצורה מאוד לא מקצועית וחלקם פורשו בצורה מאוד לקויה.

 

מקצועות רבים לא יעברו אוטומציה אלא פונקציות מסוימות באותם מקצועות יעברו אוטומציה. בנוסף הוא הביא דוגמאות למקצועות שעברו "אוטומציה" ומאז הביקוש לעובדים במקצועות האלה עף לשמיים.

 

פורסם
ואי לכך אני נשארתי מובטל והוא נשאר בלי עובדים ונאלץ לוותר על לקוחות. כולם הפסידו.

 

מה אתה מסתלבט?!?!?! כל הסיפור הזה ובסוף לא אמרת למה נשארת בלי עבודה?! אנשים נחסמו מהפורום על פחות מזה :lol:

 

לגבי כל שאר מה שאמרת, בגדול אתה צודק, ויכול להיות שלא הייתה לזה מספיק התייחסות. צריך לא רק להיות הקנגורו שקופץ הכי רחוק, אלא גם לגרום לבוסים שלך לרצות לקדם אותך.

 

בחברה גדולה עם אופק קידום ברור - כן, בפיצוציה של ששון או מוקד מכירות של פוקיקום תשקורת - לא, כי תהיה מוכר טוב וזהו.

 

אבל אף אחד לא דיבר על הפיצוציה של ששון או על מוקד מכירות של הונאות לקשישים. אלא על חברות בגודל בינוני (יבואנית/ליסינג/השכרה) בהן כן יש לאן לצמוח.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני לא מכיר את התחום, אבל איך שנראה לי, מנהג בסוכנות יכול להיות שאפשר להתקדם לנציג נסיעות מבחן/איש מכירות/יועץ שירות.

 

בחברת ליסינג נראה לי פחות. אני אישית נתקלתי באחד כזה כשמסרתי את הרכבים שהיו לי לטיפול/טסט (והוא שם לי מזרחית ברדיו [emoji24] ), וגם אז ההתעסקות שלי הייתה עם נציג של אוויס שנמצא קבוע אצלנו בחברה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ודים, אתה שוכח שמנציג נסיעות מבחן/ איש מכירות אפשר להתקדם למנהל אולם תצוגה ומשם אפילו למנהל מותג ומנציג שירות אפשר להיות גם מנהל שירות ארצי.

 

מכיר לא מעט אנשים בכירים מאוד בכל מיני חברות שהתחילו בתפקידים הכי זוטרים ובעזרת עבודה קשה, נאמנות, וראש גדול הגיעו רחוק(איש מכירות זוטר שהתחיל רחקי הצבא לעבוד כאיש מכירות בחברה מסחרית גדולה שנסחרת בבורסה והיום בגיל 49 מונה למנכ"ל, טכנאי שהיום מנהל שירות בחברה גדולה לאספקת מכונות, מנקה שבמקרה הרימה טלפון בלילה כשניקתה מדרד והיום מנהלת את המכירות של אותה החברה ברוסיה ועוד).

 

הגישה של ממילא לא יקדמו אז אני נותן מינימום משאירה אותך במינימום. אם תהיה טוב ותשקיע גם אם לא יקדמו אותך במקום הראשון כשתצא למקום השני תתחיל בנקודה יותר גבוהה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ג'ון אוליבר עשה על זה סגמנט.

 

הדוחות הנבואיים האלה חלקם נכתבו בצורה מאוד לא מקצועית וחלקם פורשו בצורה מאוד לקויה.

 

מקצועות רבים לא יעברו אוטומציה אלא פונקציות מסוימות באותם מקצועות יעברו אוטומציה. בנוסף הוא הביא דוגמאות למקצועות שעברו "אוטומציה" ומאז הביקוש לעובדים במקצועות האלה עף לשמיים.

 

 

הבעיה עם המשרות החדשות שנוצרות, שהאנשים שמילאו את המשרות שהאוטומציה החליפה, לא מסוגלים למלא אותן.

מנהלת חשבונות, שיודעת למיין ולתייק חשבוניות, לא מסוגלת לקנפג סאפ פייננס...

ככה יש שכבה הולכת וגדלה באוכלוסיה, שלשוק העבודה יש פחות משרות שמתאימות ליכולת הקוגנטיבית שלה, ועל אלו שכן יש יותר תחרות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
גם בן אדם עם חצי מוח יבין שאם מישהו עם תעודת הנדסאי וניסיון עשיר בהייטק בא לעבוד בעבודת כפיים בשכר מינימום, ולא ידוע על איזושהי בועת דוטקום שהתפוצצה, יחשוד שכנראה משהו לא עובד עגול אצל הבן אדם הזה, ויעדיף להתרחק.

 

העבודה שהוא עשה/הציע לא דרשה הכשרה של יותר מיומיים למישהו שכבר יודע לעבוד עם הידיים. ומי שגר בדרום נתניה יודע לעבוד עם הידיים כי אין ברירה, בדיוק כמו שרוסים של פעם ידעו להיות מכונאים של ז'יגולי ומוסקביץ'. זה מטריד שהחברה הישראלית הגיעה לנקודה שבה אדם רוצה ומוכן לעבוד בעבודה שחורה ולא נותנים לו כי 'זה לא מרגיש נכון'. רבאק - איזה נזק כבר יכולתי לעשות שיהיה גרוע יותר מהעובדים הנוכחיים שלו?

 

 

מה אתה מסתלבט?!?!?! כל הסיפור הזה ובסוף לא אמרת למה נשארת בלי עבודה?! אנשים נחסמו מהפורום על פחות מזה :lol:

 

לא בטוח שהבנתי למה הכוונה. למה הוא לא לקח אותי - זה שאלה אליו, מעולם לא קיבלתי הסבר רשמי, כנראה מאותה סיבה ש'לא התקבלתי' להיות נהג בוס בחיפוש העבודה הקודם של 2012. במידה רבה, מעסיקים שלא שוכרים אותך זה כמו היוזר הניהולי של הפורום - לא עונה להודעות ואין לך מושג מי נתן את החסימה.

פורסם

ניסית למסור רהיטים/מוצרי חשמל במצב סביר לחלוטין? אנשים בחינם לא רוצים לקחת. או שיש בארץ בועת אשראי פסיכית לחלוטין שגורמת כמעט לכל אחד להעדיף חדש על פני משומש בתשלומים/הלוואות או שאני לא יודע מה.


×
×
  • תוכן חדש...