Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה כולל תפקיד של משנע רכבים?


טירון רכבים
שימו לב! השרשור הזה בן 1833 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש (5)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם יש לך ראש ואין לך תחת לשבת ללמוד לך תלמד הנדסאי, יש מסלולי ערב שאתה לומד 3-4 פעמים בשבוע (מאפשר לעבוד תוך כדי הלימודים), הלימודים לא קשים במיוחד (למי שיש טיפה ראש) ולא דורשים השקעה מטורפת כמו בהנדסה.

תעשה עם עצמך חושבים לאיזה תחום אתה הכי מתחבר - מכונות/אלקטרוניקה/חשמל/תוכנה/מיזוג אוויר/רכב...

ולך תדע אולי תגלה שאתה אוהב ללמוד ותמשיך לתואר אחרי זה :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי אם יש כאן אנשים שהצליחו לעבור בגילאי 30+ מעבודות מזדמנות (Dead-End), והצליחו להגיע לעבודות משמעותיות יותר.

יש. בדיוק בגיל 30, אגב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור, אתה עצלן או חסר מוטיבציה ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההבדל בין עצלן לחסר מוטיבציה?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תמיד חשבתי שהגדרה של עצלן זה חסר מוטיבציה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עצלן במינון נכון זה דבר טוב - במיוחד במקומות שדורשים לפתח אוטומציות למיניהן, בשביל לעשות לעצמך ולאחרים חיים קלים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובד מצטיין בעבודת dead end שבה רוב העובדים האחרים באים רק להחתים שעון ולעשות את המינימום האפשרי הוא נכס די נדיר למעסיק שלוף.

 

בתור משנע רכבים, טבח במקדונלדס, מתדלק או מאבטח, גם אם תעשה שמיניות באוויר ותשמור ימים ולילות על רכוש של בעלי המניות מכוחות אפלים בזמן שאתה אוכל כריך עם נקניק ושר שירים של בוב מארלי, זה עדיין לא יקדם אותך לשום מקום.

 

תהיה עובד מצטיין - אולי. האם זה יתרום לך משהו בחיים - כנראה שלא. זוהי בדיוק ההגדרה של dead end job.

 

בין אם תקרע את הת#ת, לבין אם תבוא לחתום כרטיס ולתת מינימום מאמץ כדי שלא יעיפו אותך, אתה תישאר באותו מקום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בא מנסיון חיים? מסרט?

או סטיגמות?

 

מסקרן.

 

עוד יותר מסקרן השאיפה של אנשים לרף הנמוך ולא לגבוה.

 

גם בתור מנקה רחובות אהיה טוב, רק כדי שלא יגידו שגם בזה לא הצלחתי .

 

כנראה עניין של השקפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
בתור משנע רכבים, טבח במקדונלדס, מתדלק או מאבטח, גם אם תעשה שמיניות באוויר ותשמור ימים ולילות על רכוש של בעלי המניות מכוחות אפלים בזמן שאתה אוכל כריך עם נקניק ושר שירים של בוב מארלי, זה עדיין לא יקדם אותך לשום מקום.

 

תהיה עובד מצטיין - אולי. האם זה יתרום לך משהו בחיים - כנראה שלא. זוהי בדיוק ההגדרה של dead end job.

 

בין אם תקרע את הת#ת, לבין אם תבוא לחתום כרטיס ולתת מינימום מאמץ כדי שלא יעיפו אותך, אתה תישאר באותו מקום.

לא נכון בהכרח.

תהיה טוב במקדונלדס, תוכל להתקדם להיות מנהל משמרת ואחרי זה מנהל סניף.

אותו דבר בתחנת דלק ובאבטחה. כמעט בכל מקום אפשר להתקדם, אבל ברור לך שהקידום יהיה בהתאם לסוג העבודה.

אף אחד לא אמר שאחרי 3 שנים תיכנס כשותף למקדונלדס, אבל היחס שתקבל מלמעלה יהיה טוב יותר מאשר לעובד שבא להתבטל ולקבל שכר מינימום עד שיפטרו אותו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

~

נאמרו פה הרבה דברים נכונים לדעתי, אבל על דבר אחד לא ניתנה הדעת (או שפספסתי) וזה סוג האנשים שמקיפים אותך בעבודות מהקטגוריה הזאת.

 

דוגמה מהחיים: אני עוסק במקצוע נישה טכני ותקופות האבטלה שלי בין עבודות יכולות להגיע לחצי שנה. כך היה בחיפוש העבודה האחרון, כשסיימתי את הלימודים וחזרתי לארץ ב-2016. בזמן שחיפשתי את התפקיד הבא חילטרתי קצת בעבודות יעוץ מזדמנות ובעיקר העברתי את הזמן בשיעשוע של מראיינים שרצו לשמוע צ'יזבטים מהרילוקיישן או לראות כמה פעמים אסכים לבוא לראיון עד שישבר לי הז' (ארבע פעמים לאלביט, שלוש לאפלייד, והיו עוד כמה כוכבים).

 

כל אותו זמן התאכסנתי אצל אימי בדרום נתניה ובאיזשהו שלב למדתי שאחד השכנים, בחור רוסי בן שלושים פלוס עם אישה ושלושה ילדים קטנים, מחפש עובד כפיים לעסק השיש שלו. העבודה לא הייתה קשה במיוחד - הוא לא התקין בעצמו אלא רק היה בא לבתים של לקוחות ומודד את המטבחים שלהם, מקצוע תמוה למדי אבל כזה שסיפק פרנסה בשפע ומשום מה דרש צוות שלם שיצא לכל אתר. סה"כ זה התאים לי כעבודה זמנית, כך שביררתי את מספר הטלפון שלו וניהלנו שיחה קצרה לתיאום ציפיות.

 

כשהוא אמר לי שצריך להתייצב כל יום בשבע בבוקר - אמרתי אין בעיה. כשהוא אמר שצריך לנהוג לפעמים בטנדר - אמרתי שיש לי רשיון למשאית. כשהוא אמר שלא תמיד יש זמן לאכול ולעשות הפסקות - הסברתי שאני רגיל לעבוד בתערוכות, לעמוד ימים ארוכים על הרגליים ולאכול פעם אחת ביום. הכל בסדר, ושכר המינימום לא מטריד אותי, ואני יודע שהוא מתקשה למצוא עובדים ואני כרגע בין עבודות - אז אם מתאים לו, מתאים גם לי ויאללה, בוא ננסה. אבל לאורך כל השיחה שארכה כרבע שעה הרגשתי שהוא לא מאמין לי ולא קולט מאיפה נפלתי עליו. משום מה הוא התעקש לשאול אותי חמש פעמים אם אני נוהג להשתכר ברמה של לא יכול לקום למחרת, אם יש לי הרגלי סמים, אם הייתי בכלא, אם אני אתייצב בזמן וכו'. זה סוג הבעיות שהוא היה רגיל להתמודד איתן דרך קבע (לדבריו) וסוג האנשים שעבודות כאלה מושכות. לכן גם כשכבר היה לו הייטקיסט חרוץ שמוכן לעבוד בלי לשאול שאלות - המוח הפרולטרי שלו פשוט לא הצליח לעבד את המידע הזה ואי לכך אני נשארתי מובטל והוא נשאר בלי עובדים ונאלץ לוותר על לקוחות. כולם הפסידו.

 

אני רחוק מלהיות מתכנת או רו"ח, אין לי שכל או משמעת אישית לתואר בהנדסה, ואת הקריירה שלי בניתי בתור טכנאי - אבל טכנאי טוב, וכאמור במקצוע נישה שידע מה לעשות עם הכישורים שלי, והייתי מוקף באנשים שהיוו מכפיל כח לכל מאמץ שעשיתי. לצערי רוב העבודת הפשוטות הן פשוט לא כאלה, האנשים שעובדים שם הם לא כאלה, ואם לא תדע להיות סחבק כמו מקס - יהיה לך סיכוי של כדור שלג בגיהנום להתקדם שם.

 

מי שקורא את הדיון הזה ולא מבין מה הולך בעולם האמיתי עלול לחשוב שאם רק ינחת במקום כלשהו ויתן 110% עבודה אז כל הדרכים תהיינה פתוחות בפניו. אבל אין דין 110% במכללת תל חי כדין 110% בטכניון, והיכולת להתקדם או אפילו להתייצב בתחום תעסוקתי תלויה בהרבה מאד גורמים מעבר לגישתו של העובד. אני חושב שבשורה התחתונה, מה שרבים מהמגיבים פה מנסים להגיד לפות"ש זה שגם לתפקידים פשוטים יש תחומים עדיפים מאשר הדלת המסתובבת של עולם הרכב הישראלי - אפילו למפעיל מכונות במפעל יצור יש אופק תעסוקתי רחב יותר, קל וחומר אם אתה אדם בוגר שמראה מחוייבות לתפקיד ולא רק בא לתת חצי שנה בשביל המענק של המועדפת. שמעתי שגם נהגי אוטובוס מתפרנסים היום לא רע ולומדים לרשיון על חשבון המעסיק. וכמובן, ישנה ההמלצה הקבועה הקבועה שלי לקורסים מקצועיים של משרד העבודה, שהם על חשבון המדינה ובאמת יכולים לתת לבן אדם שבא עם הגישה הנכונה מקצוע חדש וסיכוי לעתיד טוב יותר.

עריכה אחרונה על ידי Derish
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור משנע רכבים, טבח במקדונלדס, מתדלק או מאבטח, גם אם תעשה שמיניות באוויר ותשמור ימים ולילות על רכוש של בעלי המניות מכוחות אפלים בזמן שאתה אוכל כריך עם נקניק ושר שירים של בוב מארלי, זה עדיין לא יקדם אותך לשום מקום.

 

.

במקדונלדס בישראל כל השדרה הניהולית צמחה מהסניפים. מי שטוב שם, מתקדם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בא מנסיון חיים? מסרט?

או סטיגמות?.

 

מניסיון בחיים.

 

צריך לדעת איפה לתת 150 אחוז מעצמך, ואיפה לזרום באיזי ולתת את המינימום הנדרש.

 

גם בעבודה שאתה אוהב, יכול ורוצה להתקדם בה, צריך להבין שאם כל הזמן תקרע את עצמך, תקבל burnout, וצריך לדאוג להקפיד על עבודה ומנוחה מסודרת, לקחת הפסקות ולא להישאר עד שעות מפגרות.

 

וכמו שדריש אמר, זה יפה שאתם מנסים למכור לפות"ש את החלום האמריקאי של "תעבוד, תשקיע, תצליח", אבל זה לא עובד בכל מקום.

 

ובעבודות הפשוטות, שבהם מצפים שתעוף מהן תוך כמה חודשים (למשל באחד המקומות שהייתי בהם, לא היה מובן מאליו שבן אדם טס לחו"ל וחוזר, כי הם היו כבר מורגלים שאנשים נעלמים להם סתם ככה), ואין בהם מקום להתקדם לא משנה כמה יעריכו אותך (כי פשוט אין להם כסף לזה), אז אין מה להשקיע יותר מהמינימום הנדרש.

 

בחברה גדולה עם אופק קידום ברור - כן, בפיצוציה של ששון או מוקד מכירות של פוקיקום תשקורת - לא, כי תהיה מוכר טוב וזהו.

 

כמו בהשקעה של כסף (ועבודה שלך ושל כל אחד אחר שווה כסף), צריך לדעת איפה ההשקעה תניב רווחים, ואיפה צריך למזער נזקים ולעשות ויברח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...