Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו 2016,הולך להחלפת סט קלאצ'ים


yoni2sh
שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תקשיבו חברים,אני מאוד אוהב את הרכב,אני נהנה ממנו כל דקה,מהמנוע,מהמומנט,מאחיזת הכביש הנהדרת,ובהחלט נהנה מעיצוב הפנים,שלי אישית זה מאוד חשוב,אני מבלה הרבה שעות בתוך הרכב כל יום ומאוד חשוב לי ההרגשה בתוך ברכב.

את כל הפרמרטים הנ"ל סיפקה לי הפולו,ועדין מספקת.

לקחתי את הסיכון,רכשתי את הפולו,ובאמת התמוגגתי מכל דקה בה.

אבל לא חשבתי שאגיע למצב שעוד לפני טיפול ראשון הפולו שלי תהיה על הליפט לפתיחת גיר.

וזה נותן הרגשה מאוד חמוצה.

ונכון שיש 2 גישות : מצד אחד לספוג את הבגידה המכאנית המאוד מוקדמת ולקוות שזה באמת כנראה משהו מאוד חריג,אפילו סטטיסטית,ולקוות שהכל יהיה בסדר,הרי זה בסך הכל החלפה של סט קלאצ'ים.

מצד שני,ואתם כנראה תסכימו איתי,שרכב שפתחו לו את הגיר לא תמיד יחזור להיות כמו שהוא היה.

 

אני לא היסטרי,אבל אני לא מוכן להשלים עם זה שהולכים לפתוח לרכב שלי את הגיר עוד לפני טיפול ראשון.

 

אבל אין לי הרבה אופציות,צ'מפיון לא יחליפו לי רכב,ובאמת שאין לי כוח להיכנס להליכים משפטיים שימשכו כמה שנים וכנראה יגמרו בכלום.

 

או לספוג עשיריה ולקנות יפנית אמינה ( פיננסית זה לא כבד עלי )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אם העבודה תבוצע במקצועיות, לא אמורה להיות שום בעיה.

מבאס, אבל ממש לא סוף העולם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

yoni2sh יקירי,

כמו שנאמר כבר, המצמדים הם רכיב מתבלה ולכן הגיר הזה מתוכנן כך שהחלפת המצמדים לא אמורה להוות טראומה לגיר (כמו שהחלפת מצמד בגיר ידני לא משפיעה כהוא זה על הגיר). בלי קשר, מהתאור של התקלה מדובר במיסב כושל (שכנראה משולב במצמד) וזאת הסיבה להחלפה. קורה שסדרת ייצור של רכיב מסויים פגומה ואין הדבר משליך על הרכב או הגיר - בדיוק בשביל זה יש אחריות יצרן. לא נעים, לא נורא.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

 

יש בכלל דיווחים שהם מפתחים גיר שיחליף אותו? חוץ מ-DSG עם 10 הילוכים לא ראיתי עוד שמועות. פשוט יש לי תחושה שהגיר ישאר עד שהם יעברו לגמרי לרכבים חשמליים. :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק בשביל הסטטיסטיקה, חייב לציין שאבא נוהג כבר שנה וחצי על אוקטביה 1.2 dsg7 ונכון לעכשיו אחרי כמעט 50 אלף ק"מ הגיר לא מרעיש, לא מחליק ולא דופק.

בכלל, עד עכשיו הרכב עושה רושם מצוין.

 

לעומת זאת, בa6 3.0q 2012 של דוד שלי שנכון לעכשיו עומדת על 70 אלף ק"מ הגיר (אמנם גיר אחר לחלוטין, אך גם הוא רובוטי כפול מצמדים 7 הילוכים) מראה סימני עייפות עם דפיקות פה ושם ומכות גסות מאוד במעברים מהירים של גז-ברקס (למשל בפקקים או סתם נהיגה לא החלטית).

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

 

עריכה:

 

אגב גירים ואמינות,

וולוו s80 t6 שנת 2001, גיר (פלנטרי!) הלך אחרי8000 ק"מ. באמצע נסיעה פשוט היה בורח מהילוך.

וולוו s60 שנת 2005, גיר הלך אחרי חודשיים ו 3000 ק"מ!!

עריכה אחרונה על ידי pedelt

Aprilia Shiver 750

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהערכה גסה מתחילת 2016 עלו על הכביש כ-15000 מכוניות עם DSG7 על הכביש.

 

סטטיסטית יש מתוכן כמה עם בעיות בגיר - בשביל נבראה האחריות.

 

מכאן ועד להחליף רכב - המרחק עצום.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הבעיה קטנה בזמן האחריות. שרפת יום במוסך במקרה הרע.

הרבה יותר מטריד אותי מה יקרה אחרי האחריות. האם עדיין אהיה שבוי במוסכי היבואן ?

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיום נוסעים (בדגש על נוסעים ולא עומדים במוסך) על כבישי ישראל למעלה מ-100,000 כלי רכב בהם מותקן הגיר הספיציפי (DSG7 יבש) מה שאומר שעם הזמן המומחים בשוק לומדים להכיר את הגיר הזה, ויתפת שוק של קיטי שיפוץ לגיר הזה במחירים סבירים.

 

נכון, ההתנהגות של הגיר הזה אינה נעימה לכל אחד, ולא כולם מסתדרים איתו. מי שלא טוב לא יכול לרכוש משהו יפני או קוריאני ולנסוע לשלום. אף אחד לא מכוון למישהו אקדח לרקה ומכריח אותו לרכוש מכונית של VAG עם DSG.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין שוב פעם את כל הטענות , כן יש עדיין מקרים כאלה , אבל הם בודדים , וכמו שנאמר פה לא פעם לקדמה טכנולוגית יש מחיר והוא אמינות במקרה הזה.

מצד שני תסתכלו על מרצדס לדוגמא או בי אמ וו , אתם חושבים ששם המצב בהרבה יותר טוב ?

מנועי בנזין קטני נפח עם טורבו עם גיר מקרטע ומהסס שקוראים לו DSG ( או כל צרוף אותיות לועזיות משולש אחר ) אינם קידמה טכנולוגית, גם אם הם צעירים, כל מה שהם יודעים לעשות יעשה מנוע דיזל ותיק עם טורבו, עם צ'ופרים בדמות מומנט וצריכת דלק עדיפים ולרוב באמינות מושלמת. גם גיר ידני שהכי טוב לשדך למנועים האלה ( ובכלל ), הגם שהוא אחד העסקים הכי זקנים בטכנולוגיה המוטורית, נותן איכות נהיגה ושליטה עדיפים ואם למישהו חסרה רגל, אז פלנטרי סביר, שגם אינו צעיר במיוחד, מגיב טוב, לינארי ונכון יותר מכל הקישקושים הרובוטיים האלו.

לכו תספרו לנהג אירופאי ממוצע שלרוב תמצאו אותו על דיזל ידני, שביקור תכוף במוסכים והחלפת מכללים במכוניות חדשות הם מחיר ראוי לקידמה טכנולוגית, רוב הסיכויים שתקבלו בתמורה מבט מוזר של השתתפות בצער הוריכם על ילדם ה"פסיכי", או נסיון להבין איפה בדיוק העוקץ של הבדיחה הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונת מצב אצלנו במשפחה:

יש לנו שתי איביזות אחת שלי מדגם 2014 עם 55K ואחת של אבי מדגם 2013 עם 20K על השעון.

הרכב שלי מבלה רוב הזמן מחוץ לעיר והרכב שלי אבי רק בתוך העיר.

אצלי הגיר עובד חלק וללא דופי ואצל אבי יש כבר רעידות בתיחלת נסיעה. כבר נקבע לו תור להחלפת מצמדים במסגרת האחריות.

 

מחשבות שלנו לגבי העתיד לאור המצב עם הגיר:

אבי כנראה לא יחזור למותג למרות שהתיקון בחינם. לא מעניין אותו זריזות, תאוצה ועקיפות ביניים.

הוא רוצה רכב אמין, חסכוני ונוח להתנהלות בתוך העיר.

אני הולך להמליץ לו לתקן את הגיר ולמכור את הרכב כל עוד יש אחריות לגיר.

יותר מתאים לו רכב כגון 208, מזדה 2 או שברולט ספארק החדשה.

 

אני מצד שני כנראה אמשיך להיות נאמן לVAG.

אני מאוד מתחבר לדעה של falou :

"מכונית מצוינת עם ביצועים ללא תחרות, בזול".



מנוע, גיר וביצועים נמצאים אצלי גבוה בסולם העדיפויות כל עוד מדובר ברכב שני במשפחה + רשת ביטחון כלכלית לתיקונים יקרים מדי פעם.

מכיוון שזה המצב אצלי אין לי בעיה לשלם את המחיר הזה מדי פעם ולהנות כל יום מחדש מהשילוב הנהדר של TSI DSG



עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעטר?!

יש פה גיר, והוא עובד מעולה.

זה לא קישוט, זה משפיע על איך שהרכב נוסע.

למי שיודע להעריך את זה, זה תענוג.

 

לא יודע לגבי ה"עובד מעולה".

יצא לי לנהוג בהרבה מרכבי הקונצרן עם DSG7 ובתחילת נסיעה הגיר הזה פשוט מעצבן. הססנות וחוסר עידון זה משהו שהיה בכולם.

אחרי השניות הראשונות בתחילת האצה מהמקום הכל כבר משתפר משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני,ואתם כנראה תסכימו איתי,שרכב שפתחו לו את הגיר לא תמיד יחזור להיות כמו שהוא היה.

 

לא מסכים איתך.

זו אמירה שבאה מהמקום של הרגש לא של המכניקה.

הרכב יחזור להיות בדיוק כמו חדש. הכל בראש שלך.

אותו רכיב שירכיבו ברכב שלך היה יכול להיות בדיוק אותו אחד שהרכיבו על הרכב כבר בקו היצור, אבל במקרה הורכב לך משהו אחד ולא אחר.

זה מכניקה. לא רפואה. זה לא ניתוח לב פתוח. אין הבדל בין החלפת רדיאטור לבין החלפת מצמדים או מוח גיר או כל דבר אחר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, ההתנהגות של הגיר הזה אינה נעימה לכל אחד, ולא כולם מסתדרים איתו. מי שלא טוב לא יכול לרכוש משהו יפני או קוריאני ולנסוע לשלום. אף אחד לא מכוון למישהו אקדח לרקה ומכריח אותו לרכוש מכונית של VAG עם DSG.

 

לא מבין את השליחה הזו לעבר יצרנים אסייתיים. יש יצרנים אירופיים שבמכלול של דברים לא נופלים מואג היום (חוץ ממנוע 1.8TSI אולי). ולא בהכרח נופלים באמינות מאסייתיים

עריכה אחרונה על ידי arco1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...