Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד כרגע בפני הצעה של רכישת רכב רנו גראנד סניק 2021  מנוע 1300 מפריזבי היה עד עכשיו בליסינג נהג יחיד עשה 80000 קמ רוצים עליו 60000 יש היסטורית טיפולים מלאה הרכב עבר את כל הטיפולים עוד לפני הזמן לדוגמא עשו לו כבר את הטיפול של 100 אלף ויש אחריות ל3 שנים אבל היא מחריגה הרבה מכלולים יקרים ברכב כמו קלאצים מוח גיר ואלקטרוניקה אשמח לשמוע את חוות דעתם של חברי הפורום ובמיוחד אם יש מהם שמכירים את הרכב באופן אישי האם זו עסקה משתלמת אני נוסע כל יום כ 40 קמ עירוני ובין עירוני ומתכוין להחזיק בו כמה שנים טובות כך שירידת הערך והקושי למכור פחות רלונטי כרגע השאלה היא בעיקר האמינות והמכניקה 

פורסם

שים לב שלמנוע 1.3 יש מחלה בבית תרמוסטט שיכול לנזול. לכן זה הדבר הראשון שכדאי להחליף אחרי הרכישה.

חמי מחזיק גרנד קופה עם 1.3 כמה שנים ומרוצה, עניין המצמד אכן לא ביבואן כ 10 אלף למצמדים לפני שנה בערך כששאלתי. אבל זה יבואן.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני גם קניתי מהם רכב בדומה לשלך לפני כשנתיים אבל בעיסקת טרייד. בסך בכל אני מרוצה מהרכב,  היו לי איתו 2 בעיות במהלך השנתיים, החלו להדלק נורות אזהרה לא ברורות , הכנסתי אותו למורשה ושם אבחנו תקלה בצמה , עלה לי סביבות 800 שח, להערכתי הוציאו מחבר ניקו והחזירו ואיפסו את התקלות , זה לא חזר מאז, ובאחד הפנסים האחוריים הלך הלד , הזמנתי מאייביי פנס מפירוק בכמה מאות שקלים והתקנתי לבד. באחריות החליפו לי את מיכל הוישרים שדלף. צריכת דלק אני מעריך סביבות 1 ל 13, הבעייה היא המחירים במוסך היבואן,  קיבלתי מפריסבי טיפול ראשון חינם, טיפול שני היה עלי, והוא עלה 2600 שקל וכלל החלפת שמן, פילטר שמן, פילטר מזגן ,פילטר אוויר, נוזל בלמים (שלהערכתי סתם אולי הוציאו קצת מהמיכל ומילאו) ושמן תיבת הילוכים. וזה אחרי שרצו 4500 שח כי רצו גם להחליף פלאגים ונוזל קירור.  

פורסם

תודה למשיבים רק כמה שאלות 

א האם חייבים לטפל אצל היבואן ואם לא מה המחירים של טיפול או מצמדים במוסך מומחה כמו גבע וכדו'

ב אם אני מחליף את בית הטרמוסטט אני יכול להיות רגוע 

ג האם המחיר הוגן או שהוא גבוה מדי לנתונים של הרכב

 

פורסם

לא חייב ביבואן.

יצא מקט משופר לתרמוסטט, אך עוד לא עבר מספיק זמן לדעת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נסה לחפש בשוק הפרטי. המחירים בפריזבי אינם משקפים את מצב השוק של רכבי רנו. לגבי טיפולים, קח בחשבון עלויות גדולות יותר מרכב יפני או קוריאני מקביל ולכן הפתרון של גבע או אורן הוא הפתרון המומלץ.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

זה רכב לא הכי הכי נפוץ, לא יודע עד כמה יש למכירה בשוק הפרטי,  יש יתרון לקנייה אצל פריסבי שיש אחריות יבואן, אני קיבלתי אחריות ל 3 שנים, בגלל זה גם טיפלתי אצלם עם המחירים המופקעים שלהם, בכל זאת האחריות שווה משהו אפילו אם לא הכל מכוסה. הם לא מכסים בלאי ומצמדים נחשב בלאי, המחיר של הרכב נראה לי בסך הכל בסדר, נסה לקבל טיפול ראשון חינם , שיחליפו מצבר (אצלי החליפו) ואולי גם צמיגים. אתה גם לא חייב לנסוע דווקא למוסך אורן או גבע, אני חושב שהם יותר מתעסקים עם פ'גו/סיטרואן, הרכב הזה חולק מנוע וגיר עם רכבים אחרים כמו קליאו  רנו גראנד קופה ואפילו דגמים של מרצדס והוא די מוכר.

  • אהבתי 1
פורסם

האחריות של פריסבי היא לא משהו להתפאר בו. בנוסף מניסיוני העגום איתם ברכבי ליסינג, הם משתדלים מאד לטפל ברכביהם במינימום האפשרי. יחד עם זאת אם הרכב מתאים לצרכים לא הייתי פוסל בכפוף ל"מטרייה" לטיפול ברכב.

פורסם
לפני שעתיים, The FixTrics כתב:

זה רכב לא הכי הכי נפוץ, לא יודע עד כמה יש למכירה בשוק הפרטי,  יש יתרון לקנייה אצל פריסבי שיש אחריות יבואן, אני קיבלתי אחריות ל 3 שנים, בגלל זה גם טיפלתי אצלם עם המחירים המופקעים שלהם, בכל זאת האחריות שווה משהו אפילו אם לא הכל מכוסה. הם לא מכסים בלאי ומצמדים נחשב בלאי, המחיר של הרכב נראה לי בסך הכל בסדר, נסה לקבל טיפול ראשון חינם , שיחליפו מצבר (אצלי החליפו) ואולי גם צמיגים. אתה גם לא חייב לנסוע דווקא למוסך אורן או גבע, אני חושב שהם יותר מתעסקים עם פ'גו/סיטרואן, הרכב הזה חולק מנוע וגיר עם רכבים אחרים כמו קליאו  רנו גראנד קופה ואפילו דגמים של מרצדס והוא די מוכר.

תודה רבה לך על השיתוף עזרת לי מאד

פורסם

לכל הרכבים האלה מתישהו יהיה או היה סדק בתרמוסטט, המים נזלו והמנוע התחמם. חלק תפסו בזמן - לרובם לדעתי החליפו מנוע. תסתכל שם בהיסטוריה אם החליפו או לא. 

כנראה שהבעיה לא נפתרה לחלוטין כי יש תלונות גם על החדש.  אבל פחות.

לגבי האחריות- תגיד לפריסבי שאתה רוצה לראות את תעודת האחריות ותבקש שירשמו בבירור שהאחריות כוללת את התרמוסטט וכל נזק שיגרם כתוצאה מכשל בו.

פורסם

זה מעולה, אך עדיין הייתי מחליף למשופר, אתה לא רוצה להיתקע באמצע או להחליף מנוע.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי בודק היטב את העבר של הרכב , לא סביר רכב בן 5 אשר רק חזר מליסינג .

מחירון לוי יצחק לרכב בשקלול ליסינג הוא 64K , ממבט מהיר ביד 2 הרכבים הללו רחוקים מאוד ממחירון , הראלי לרכב הזה במידה והכל תקין לא יותר מ 45K.

מרבית המודעות בנות למעלה מחצי שנה אומר הכל על סחירות הרכב.

לגבי האחריות של פריסבי, לא אכביר במילים אבל לרוב תתקשה מאוד ליישם אותה בפועל .

פורסם
בתאריך 16.6.2026 בשעה 05:58, yulianx כתב:

זה מעולה, אך עדיין הייתי מחליף למשופר, אתה לא רוצה להיתקע באמצע או להחליף מנוע.

הבעיה של הנזילה מהבית תרמוסטט בדגם הזה ובעוד רכבים (ניסן)
זה משהו שהנוזל בורח פתאומית בבת אחת?
או שמעקב תקופתי מספיק בשביל לתפוס את זה בזמן

פורסם
בתאריך 15.6.2026 בשעה 16:27, The FixTrics כתב:

זה רכב לא הכי הכי נפוץ, לא יודע עד כמה יש למכירה בשוק הפרטי,  יש יתרון לקנייה אצל פריסבי שיש אחריות יבואן, אני קיבלתי אחריות ל 3 שנים, בגלל זה גם טיפלתי אצלם עם המחירים המופקעים שלהם, בכל זאת האחריות שווה משהו אפילו אם לא הכל מכוסה. הם לא מכסים בלאי ומצמדים נחשב בלאי, המחיר של הרכב נראה לי בסך הכל בסדר, נסה לקבל טיפול ראשון חינם , שיחליפו מצבר (אצלי החליפו) ואולי גם צמיגים. אתה גם לא חייב לנסוע דווקא למוסך אורן או גבע, אני חושב שהם יותר מתעסקים עם פ'גו/סיטרואן, הרכב הזה חולק מנוע וגיר עם רכבים אחרים כמו קליאו  רנו גראנד קופה ואפילו דגמים של מרצדס והוא די מוכר.

רכשתי אותו בסוף ב 56500 כמובן אחרי בדיקה שיצאה תקינה לחלוטין לפי היסטורית הטיפולים שקבלתי במלואה הרכב עבר החלפה של בית הטרמוסטט ב2023 בעקבות נורת מנוע שנדלקה האם אני יכול להיות רגוע לגבי העניין הזה?

בנוסף אשמח להמלצה על מוסך מומחה לרכבי רנו אמין מקצועי אבל לא יקר כי אני לא הולך לטפל אצל היבואן שלא במסגרת האחריות

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...