Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לבדק בית


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

נתחיל בהברה - יש לי דוח גנרי של מהנדס מהמסירה, כזה שהייתי צריך לתקן 3 פעמים ועדין הוא לא מכיל את כל מה שצריך.

 

אכלתי אותה עם קבלן, שנתיים איחור, וביצוע שלא תדעו מצרות.

אני בשלב שבו אני לקראת סיום שנת בדק (שבה כלום לא טופל, רק נמצאו עוד ועוד ליקויים).

אני מחפש מישהו שאינו גנרי כי כאלו לא חסר, אני צריך אחד שיכול לכתוב את הדוח בשבילי, שיתאים לצרכים שלי, שיוכל לתת תמחור הגיוני ועוד - כמובן בהתאם לליקויים אמיתיים.

אנחנו מדברים על החלפת ריצוף, דלת כניסה, אלומיניום שלא מתאים, תריסים שלא לפי מפרט, תקרת גבס סדוקה בכל הבית, קירות שצריך לבנות מחדש - באמת שלא חסר.

 

אם אתם מכירים כזה - אשמח להמלצה. 

ושוב, זה לא אלו שמגיעים 2-3 אנשים לשעתיים אחרי קבלן המפתח ומוציאים דוח של 80,000 ש"ח. זה לא האירוע.

 

תודה

פורסם
לפני 17 שעות, GTאי כתב:

אנחנו מדברים על החלפת ריצוף, דלת כניסה, אלומיניום שלא מתאים, תריסים שלא לפי מפרט, תקרת גבס סדוקה בכל הבית, קירות שצריך לבנות מחדש - באמת שלא חסר.

 

אם אתם מכירים כזה - אשמח להמלצה. 

ושוב, זה לא אלו שמגיעים 2-3 אנשים לשעתיים אחרי קבלן המפתח ומוציאים דוח של 80,000 ש"ח. זה לא האירוע.

 

אתם מדבר פה על אירוע שהוא רחוק מלהיות מיינסטרים, ואני בספק אם מי מנתוני השירות יזרום עם הדרישות שלך לבניה מחדש של הדירה.

במקרים כאלו אני מרחיק לכת ולעיתים מציע פשוט למכור את הדירה AS IS ולעבור לדבר הבא, העצבים ובזבוז הזמן לא שווים את זה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ואם הוא יפסיד מהסיפור בדרך שלך 100K ש"ח לפחות,, שימשיך פשוט הלאה כמו טיפול לקוי ברכב? הגיוני? ילך לשופט? השופט יוכל לומר לו שלא פעל מספיק כדי לתקן/להעריך את הדברים.

פורסם
לפני 11 דקות, mcaspi כתב:

ואם הוא יפסיד מהסיפור בדרך שלך 100K ש"ח לפחות,, שימשיך פשוט הלאה כמו טיפול לקוי ברכב? הגיוני? ילך לשופט? השופט יוכל לומר לו שלא פעל מספיק כדי לתקן/להעריך את הדברים.

 

ייתכן ואתה לא מבין את התמונה הרחבה של הסיפור, אבל אני הייתי מעדיף "להפסיד" 100k ולא לבזבז חודשים ואף שנים במלחמה מול הקבלן ותיקון כל הליקויים שהוא מספר עליהם. מציע שתקרא שוב את הליקויים המדוברים.

 

להבנתי, הוא כבר גר בדירה.

אם לא היה גר, הייתי מציע לו לנהל מלחמת חורמה מול הקבלן ושיצמיד לזה דמי שכירות של הדירה שהוא חי בה.

נכון לעכשיו כל הליקויים שהוא מדבר עליהם הם ברמת ליקוי של לפנות את הדירה בשביל לתקן, עם דגש על החלפת ריצוף בדירה.

 

לסיכום: קבלן גרוע, איחור שנתיים במסירה, לקויים שלא תוקנו עד כה ואליהם נאספים עוד ועוד ליקויים, הקבלן מתעלם.

שורה תחתונה: בריאות שווה יותר, צריך לשחרר במינימום הפסד (אבל יהיה הפסד כנראה).

  • רעיון טוב! 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 40 דקות, איציק נ. כתב:

אני הייתי מעדיף "להפסיד" 100k ולא לבזבז חודשים ואף שנים במלחמה מול הקבלן ותיקון כל הליקויים שהוא מספר עליהם

סבבה. אז תעשה לפחות את המינימום כמו דו"חות בעלי מקצוע, כך שלפחות לא תצא מופסד מהסיפור.

פורסם (נערך)

מתעלק עם המלצה לאזור ראש העין. מעדיף מישהו אחד שבא ועושה בצורה מקצועית מאשר חברת ענק שרק מחפשת תסמן וי. 

 

@Nakamichiניסיתי לשלוח לך פרטית אבל אין לך מקום. היה לך שרשור עם המלצה לבדק, אשמח לשמוע מה עשית בסוף, אפילו בפרטי. 

אצלנו הקבלן (רייסדור) הזמין אותנו למסירה ראשונית (לא פרוטוקול מסירה אלא רק שנבוא לראות אריחים וכו). אמר שבהמשך יהיה גם פרוטוקול מסירה רשמי ואז מסירת מפתח. 

אם יש למישהו טיפים לשתף, אשמח. 

אני חשבתי להביא מהנדס בדק בית לפגישה הראשונה מתוך רציונל שעוד מספיק מוקדם שיתקנו הכל במקום. יש כאלו שאמרו לי חכה עם זה לאחרי קבלת מפתח כי זה חסר משמעות. יש כאלו שאמרו כל פגישה שתביא עדיף. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, ניקו פ. כתב:

מתעלק עם המלצה לאזור ראש העין. מעדיף מישהו אחד שבא ועושה בצורה מקצועית מאשר חברת ענק שרק מחפשת תסמן וי. 

אני חשבתי להביא מהנדס בדק בית לפגישה הראשונה מתוך רציונל שעוד מספיק מוקדם שיתקנו הכל במקום. יש כאלו שאמרו לי חכה עם זה לאחרי קבלת מפתח כי זה חסר משמעות. יש כאלו שאמרו כל פגישה שתביא עדיף. 

 

ניקו ידידי זה תלוי בהמון פרמטרים.

למשל - האם הדירה תהיה מחוברת לחשמל / מים במעמד מסירה ראשונה (פרוטוקול מסירה)?

אני ביצעתי בדק לדירה במסירת המפתח.

 

* הכותב הינו הנדסאי בניין בעל דירה חדשה שלא עוסק בבדק בית

 

 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid
  • רעיון טוב! 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

תגובה באיחור בגלל שבת.

אני מתגורר בדירה ואין לי כוונה למכור אותה או לעבור ממנה. 

 

כמעט כל הליקויים הם כאלו שאפשר לחיות איתם 

 

לפני 8 שעות, איציק נ. כתב:

אתם מדבר פה על אירוע שהוא רחוק מלהיות מיינסטרים, ואני בספק אם מי מנתוני השירות יזרום עם הדרישות שלך לבניה מחדש של הדירה.

במקרים כאלו אני מרחיק לכת ולעיתים מציע פשוט למכור את הדירה AS IS ולעבור לדבר הבא, העצבים ובזבוז הזמן לא שווים את זה.

אתה צודק, ולכן אני מחפש את האחד שמוכן לסייע לי, כמובן בתמורה הולמת.

התביעה היא על מאות אלפי שקלים, ובהתאם בעל המקצוע יקבל תמורה.

 

לפני 4 שעות, איציק נ. כתב:

לסיכום: קבלן גרוע, איחור שנתיים במסירה, לקויים שלא תוקנו עד כה ואליהם נאספים עוד ועוד ליקויים, הקבלן מתעלם.

שורה תחתונה: בריאות שווה יותר, צריך לשחרר במינימום הפסד (אבל יהיה הפסד כנראה).

אתה צודק ב200% אלא שזה נכס יחודי ואין לו ממש תחליף.

מרבית הדברים הם כאלו שצריך לעשות (פגמים קוסמטיים בריצוף למשל) ואנחנו פשוט נחיה איתם עד שנמכור את הדירה אז אני מניח שתהיה ירידת ערך כלשהיא. כנ"ל אלומיניום זוג ז' וכו' זה לא מונע להמשיך לגור בנכס, פשוט לא מתאים למפרט ומאוד מאוד מבאס.

 

שמנו מהכיס כמעט 100,000 ש"ח על מה שהיה ממש קריטי, ומכן אנחנו ממשיכים בחיים (שחררנו), רק שעכשיו הגיע הזמן לעשות צדק ולקבל בחזרה את מה שנפסיד בהמשך.

 

 

לפני 25 דקות, Mr.Hybrid כתב:

יש דירות נוספות בבניין במצב שלך?

ברמה הזו יש מעט, מכל מיני סיבות לא נלך ביחד לתביעה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 שעות, Mr.Hybrid כתב:

 

ניקו ידידי זה תלוי בהמון פרמטרים.

למשל - האם הדירה תהיה מחוברת לחשמל / מים במעמד מסירה ראשונה (פרוטוקול מסירה)?

אני ביצעתי בדק לדירה במסירת המפתח.

 

* הכותב הינו הנדסאי בניין בעל דירה חדשה שלא עוסק בבדק בית

 

 

כן זה הגיוני. כרגע לא מחוברת למים, אבל אמר שנבוא נראה את האריחים, את המטבח, את חדרי השירותים. בכל מקרה אמר שתהיה מסירה נוספת. פשוט הנחתי שאם יאתרו ליקווים עכשיו יהיה הרבה יותר קל לסדר את זה וזה גם עדיף לי, היה וזו דירה שמיועדת להשכרה ככה"נ ולכן לא רוצה התעסקות אחר כך שתעלה לי בחודשים בלי שוכרים.  

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בדר”כ כתוב בחוזה קנייה שאי אפשר להביא בדק בית לפרוטוקל מסירה ראשונית.

גם אף אחד לא ייאפשר לבודק להסתובב כמה שעות בשביל לעשות בדיקה מעמיקה, המטרה בפרוטוקל מסירה ראשונית זה לראות בגדול אם נשכחו דברים שהובטחו.

פורסם
לפני 10 שעות, GTאי כתב:

שמנו מהכיס כמעט 100,000 ש"ח על מה שהיה ממש קריטי, ומכן אנחנו ממשיכים בחיים (שחררנו), רק שעכשיו הגיע הזמן לעשות צדק ולקבל בחזרה את מה שנפסיד בהמשך.

 

ממליץ בשלב ראשון לקחת אריזה סגורה של אריחים (מהרזרבה) ולבצע בדיקה במכון התקנים,

יש כמה כללים למשל חייבת להיות מדבקה עם מס' הדירה ושם הלקוח על האריזה.

במידה והתקבלה תוצאה שהאריחים אינם עומדים בתקן,

לקחת הצעת מחיר להחלפת הריצוף ולצרף לתביעה.

 

image.png.639289d2269e53d1de6a6c807368c230.png

 

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני כשעה, Mr.Hybrid כתב:

ממליץ בשלב ראשון לקחת אריזה סגורה של אריחים

אין. הקבלן לא השאיר.

גם ככה נתנו לו לפרק חדר ולשים סדרה דומה בשביל שיהיה איך לתקן אבל זה רחוק מלהספיק.

זו בין היתר הסיבה שצריך להחליף כי אין איך לתקן פגומים ואי אפשר למצוא כאלו.

 

 

פורסם
לפני 12 שעות, GTאי כתב:

התביעה היא על מאות אלפי שקלים, ובהתאם בעל המקצוע יקבל תמורה.

אני מניח שאתה נעזר בעו״ד בעל נסיון מוכח בתביעות מהסוג הזה. הוא לא יכול להמליץ לך על בודק?

כשאנחנו כבניין, תבענו את הקבלן על ליקויים משמעותיים (כולל חיפוי חיצוני שלא עומד בתקן, שזה לבד סעיף של מליונים), העו״ד המליץ על בודק שיש לו נסיון של שנים איתו.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...