Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו 2016,הולך להחלפת סט קלאצ'ים


yoni2sh
שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אולי פספסתי, אבל אני לא מוצא בשרשור את הסטטיסטיקה המדוברת.

 

אתה לא צריך להגיד מפורשות ש*רק* TSIDSG זה שממון כדי שזה מה שיהיה אפשר לקרוא בין השורות. אתה לא חייב להגיד שהשמיים אפורים כדי שאני אבין שהם אפורים, אתה יכול רק להגיד שמגעיל וגשום בחוץ.

 

מה שציינתי לא קורה? תקרא שוב את ההודעה של Bar72. או שתנסה לשכנע גם אותו שהוא לא באמת נתקע עם האוטו. אני מכיר אישית עוד שלושה סיפורים כאלה ושמעתי ממקור ראשון עוד כמה וכמה.

 

ושוב אני אומר - לא הבלאי הוא שמפריע, אלא אי הוודאות. ברגע שיש מסה קריטית של אנשים שחוו תקלות - ואני אפנה אותך לסקר שאקסודוס קישר אליו - לא משנה כל הזריזות בעולם, כי אתה כבר לא בטוח באוטו.

 

נכון, כל אוטו יכול להיתקע, גם שלי עם המולטיאייר שלו. אבל יש ויש.

 

ותפסיק לבזבז סימני קריאה, זה לא עושה רושם.

 

אה כן, 624. מה שאומר שאני לכל הפחות לא סתום לחלוטין, אז אל תנסה להוציא אותי ככזה.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום

אני ירדתי מהניסיונות לתת פה את דעתי (הלגיטימית ושגם חזרה על עצמה ע"י אחרים) בעיקר בגלל ההתנפלות שלך על דעות ותגובות שונות משלך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם שתדע שזה מעליב אותי נורא שאתה אומר לי דברים כאלה... :wink:

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי פספסתי, אבל אני לא מוצא בשרשור את הסטטיסטיקה המדוברת.

 

אתה לא צריך להגיד מפורשות ש*רק* TSIDSG זה שממון כדי שזה מה שיהיה אפשר לקרוא בין השורות. .

 

תקרא את השרשור. תמצא.

 

עכשיו אתה כבר לא מצטט לי ציטוטים לא רלוונטים ממה שכתבתי, אתה מייחס לי משמעויות ממה שאתה הצלחת להבין, על סמך מה שקראת.

 

עזוב אותי, באמש'ך ממה שאתה מדמיין.

זה בינך לבין עצמך, זה לא 'קשור למה שאני כותב.

 

 

BAR72 נתקע עם האוטו פעם אחת.

מה שאתה כתבת, לא קורה.

 

לגבי האמינות של הגיר, סיכוי וסיכון והיסטריה, כבר יש התייחסות בשרשור.

אתה לא מוסיף כלום, אתה ממחזר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכל אחד יקנה מה שהוא רוצה אבל אם אני קונה אוטו חדש אני רוצה שהוא יסע בלי רעשים ובלי חריקות (אולי בשביל חלק זו לא תקלה משביתה אבל אצלי זו תקלה משביתת שמחה כי זה ישגע אותי עד שאתקן) ולא מתאים לי להתחיל לשכנע את עצמי ש"בסדר, החריקה מעצבנת אבל תגיע מהר אז לא תסבול ממנה הרבה זמן".

 

השילוב הזה פסל את האיביזה על הסף כשהחלפתי לאשתי את האוטו ופסל את רכבי הקונצרן עבורי. מעדיף לשלם יותר בדלק ובביצועים ולהיות עם ראש שקט.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאלו, אתה - שוב, כרגיל - צודק. אין לי כוח יותר.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתם מייחסים חשיבות גדולה מידי לכוח, כמה כבר אפשר ללחוץ ולשרוף דלק, בסדר השילוב של dsg + tsi הוא מעולה שהוא עובד יחד, אבל הרכבים האלו משעממים ברמות על, שום פאן בנסיעה, לא בלאון, לא באיביזה ובמיוחד במיוחד לא באוקטביה רופסת.

תמיד אעדיף רכב חלש יותר אבל לפחות עם קצת פאן ויכול לקחת סיבובים כמו שצריך.

אם הייתי חושב היום על רכב חדש, לדעתי הייתי בוחר בפוקוס טיטניום.

לפחות פורד מסיקים מסקנות ואם הגיר לא מוצלח פשוט מעיפים אותו.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור.

אבל אם אתה מחפש רקורד אמינות, עדיף לא רק תיבה טיפשה, אלא גם בלי טורבו.

...

סורי, לא מסכים. יש מספיק מנועי טורבו אמינים לחלוטין, זה כבר כמה שנים לכל היצרנים (האסטרה J שבמשפחה זו דוגמא מצויינת- הבעייה היחידה אצלנו היתה משאבת מים תקולה, שהוחלפה באחריות ומאז שקט גמור- עכשיו כשאני חושב על זה, זו בכלל לא תקלת מנוע). מהצד השני, שני הקונצרנים שהלכו בדרך ה-DSG (פורד ו-VAG) מתמודדים עם לא מעט צרות- בלי להכנס למספרים, אבל כנראה שהרבה יותר ממנועי טורבו תקולים.

 

על הדרך, וזה מופנה לחברי פורום שמפיצים שמועה כאילו מנועי טורבו זוללים שמן; מהניסיון שלי- לא נכון לחלוטין. אולי אתם מתכוונים למנועי VAG, אין לי מושג. האסטרה מתקרבת לטיפול 75K, ואין צורך להוסיף גרם אחד של שמן (אולי המדיד משקר, לא יודע).

 

...

וכן, עדיף אסייתית, בהכללה.

עם זה אין לי וויכוח, לא כי אני מסכים איתך אלא כי אין לי נתונים לגבות את זה- לכאן או לכאן.

 

 

אני רוצה להוסיף פה משהו מניסיון אישי;

 

אחותי היא מה שנקרא לקוחה שבוייה של פולקסוואגן- מחליפה אותם אחד בשני, כמובן חדשים מצ'מפיון. הבציר האחרון היה גולף דור 7, 1.4 טורבו 140 כ"ס שנת 2014- מאלה שכבר "נפתרה" בהם בעיית ה-DSG . נהגתי בו כמה וכמה פעמים, ואין מה לדבר- תענוג. נכון, ה"סאלון" אפרורי במיטב מסורת הגולף, האיבזור קמצני אבל התיבה מנצלת עד תום את מה שיש למנוע להציע, ותזכרו שיש לי את האסטרה להשוואה. במיוחד תענוג להעביר למצב S ולמצוא את עצמך מתקדם בקצב שמבייש מכוניות רבות. וכל פעם שהייתי חוזר אליו, שמחתי לגלות שהכל תקין, ואפילו אמרתי לעצמי שהנה, באמת פתרו את הבעיה וכל אלו שמתלוננים בפורום הם באמת פסיק ולא משמעותיים בכמות המכירות הכללית.

הרכב שימש גם את האחיין שלי, שלא ריחם עליו. לאחרונה אחותי זנחה את פולקסוואגן, כי עברה ל...אודי. הפלא ופלא, רכשה Q3, חדש דנדש (לא מפליא באמת). אז האחיין קיבל את הגולף לשימושו, וכמובן מאושר מכך. נוהג בו כל יום ונהנה.

יצא שלא מזמן נסעו כולם לחו"ל, והגולף התפנה עבורי לנהוג בו שוב, אחרי הרבה זמן. נחשו מה? נכון, רעידות קלות בין ראשון לשני.

 

ועכשיו מגיע החלק העניין בסיפור מבחינתי, כי זה שהתחילו הרעידות ברכב שכביכול אמורה היתה הבעיה להיפתר, זה לא מעניין- אנחנו שומעים על זה מספיק בפורום. זה גם לא אומר כלום בהקשר כל כמות הרכבים שעל הכביש, כי מבחינת המשפחה, מדובר ברכב אחד.

 

מה שמעניין אותי, הוא תגובת האחיין לכל העניין. הוא אוהב לנהוג בגולף, אבל אין לו מושג במכניקה. הוא כלל לא מודע לבעיות ה-DSG שהיו ו(נניח ש)נגמרו. הוא בכלל לא מודע לרעידות, ורק כשנסענו יחדיו, "הראיתי" לו שזה קורה. אמרתי לו שיקפוץ לבדוק את העניין במוסך, ומבחינתי סיימתי את העניין. אף אחד לא התייעץ איתי האם לרכוש את הגולף, ולא אכפה את עצמי על הטיפול בו.

 

אבל למה זה מעניין אותי? כי אחותי (שתחייה) ואחיין שלי (שאני מת עליו), הם-הם מה שאור כתב עליו מקודם: לקוחות הדיוטות טיפוסיים. הם לא מודעים כלל לבעיות, בטח ובטח שלא יודעים מה זה DSG ואיך הוא עובד, ואתם יודעים מה? הם לא צריכים לדעת. למה שזה יעניין אותם? זה "טורבו עם אוטומט" מבחינתם, וזהו. הם הרוב המוחלט שקיים מחוץ לפורום הזה. אני (כמעט) יכול לדמיין שחלקם קיבלו החלפת מצמדים באחד הטיפולים השגרתיים במוסך מבלי שבכלל ידעו שיש בעיה, כי במוסך גילו את הבעיה, ולא כי הלקוחות דיווחו עליה.

 

ופה ההבדל ביננו ששורצים כאן בפורום לבינם. אנחנו מודעים לכך שיש (או היתה) בעית DSG במכוניות של VAG (רבאק, אנחנו יודעים להגיד מה זה ואיך זה עובד). מתוך זה, כל אחד יכול לעשות החלטה לגיטימית לחלוטין, איך הוא בוחר את הרכב הבא שלו. אין כזה דבר "שממון מוטורי", אם אתה מתלהב ממנו. וואלה, אם אושריקו מתלהב מקורולה פשע עם סאן-רוף מזוייף, שכנראה עגלה מכל המכוניות הנ"ל, הוא לא חובב רכב? לא מגיע לו?

 

ומצד שני, מי ש-VAG עושה לו את זה, שילך עליהן בכל הכח. גם אני בזמני רכשתי שורה של פיג'ואים בעלי התנהגות כביש מעולה, אבל בתוכי ידעתי שאני לא רוכש מכוניות עם אמינוות מי-יודע-מה. וכן, היו לי צרות צרורות עם חלקן- אבל ידעתי שזה יגיע והייתי מוכן לשלם את המחיר.

 

בקיצור- אין פה נכון או לא נכון. VAG לא כאלה טובות- או גרועות- כמו שעושים מהן, גם בתחום ה-DSG הסורר.

 

* וכל זה, מבלי להתייחס לצ'מפיון עצמם, שזה נושא לשרשור אחר, לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון.

אז?!

אז אין נכון או לא נכון, טוב יותר או טוב פחות, יש העדפה אישית.

בשבילי רכב זו חוויה והנאה, כל עוד אני לא משועבד אליו ולא חי למענו. אם אני נהנה מרכב אבל מבזבז זמן וכסף על מוסכים, הכיף נעלם. בגלל זה רשמתי שאני אוהב את השילוב הזה של מנוע וגיר, אבל רק אם אני לוקח אותו כרכב חברה בליסינג כדי שברגע האמת זה לא יעלה לי בעצבים או כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתם מייחסים חשיבות גדולה מידי לכוח

 

הנקודה היא לא הכוח. הנקודה היא שחובב רכב צריך לחבב משהו ברכב, לא?!

אם לא כוח, עיצוב וכו'.

 

תמיד אעדיף רכב חלש יותר אבל לפחות עם קצת פאן ויכול לקחת סיבובים כמו שצריך.

 

אחלה.

רק שאין.

 

יש לך תקציב, אתה בוחר ועושה את השיקול.

פה עושים מצג כאילו בחירה ב-DSG פירושה הוצאות ותקיעות אינסופיות, וזה פשוט לא האמת. זו היסטרית המונים. טוב, היסטרית כמה משתמשים היסטרים...

 

פאלו, אתה - שוב, כרגיל - צודק. אין לי כוח יותר.

 

מה שקרה זה שהלכו הטיעונים, ועכשיו אתה מציג את עצמך כמי שהוא פחות וכחן.

ניסיון יפה, אבל אי אפשר להתחמק מזה שאין לך טיעון, ושאני לא כתבתי את מה שאתה טוען שכתבתי.

רק אין לך את האינטגריטי להודות בזה.

 

אם אני נהנה מרכב אבל מבזבז זמן וכסף על מוסכים, הכיף נעלם.

 

זה הכל שאלה של כמה נהנה וכמה כסף אתה יכול להרשות לעצמך להוציא.

זה רצף.

אבל חובב רכב צריך לחבב משהו ברכב שהוא לא עלויות אחזקה, לא?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סורי, לא מסכים. יש מספיק מנועי טורבו אמינים לחלוטין, זה כבר כמה שנים לכל היצרנים (האסטרה J שבמשפחה זו דוגמא מצויינת- הבעייה היחידה אצלנו

 

מקרה הוא לא דוגמא.

כאמור, נהגתי השבוע באיביזה 1.2 מהדור הבעייתי, עם מעל 50 אלף ק"מ, ושום החלפה או בעיה. לא אומר כלום.

 

אם יש טורבו, אז יש עוד מורכבות למנוע, איך שלא תסתכל על זה.

 

אין כזה דבר "שממון מוטורי", אם אתה מתלהב ממנו. וואלה, אם אושריקו מתלהב מקורולה פשע עם סאן-רוף מזוייף, שכנראה עגלה מכל המכוניות הנ"ל, הוא לא חובב רכב? לא מגיע לו?

 

לא יודע.

בסה"כ, לא.

הוא חובב אופטופיק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רחוק מלהיות הדיוט ובור בכל מה שקשור לנושא הזה,הלכתי על הפולו בלב שלם ולקחתי את הסיכון,כי רציתי לקחת אותו.

אני מעל 25 שנה בעולם התעופה,התעסקתי עם מערכות הרבה יותר מורכבות ממנועי tsi או תמסורת dsg,,,

 

אני אישית חושב שה dsg הגרמני מופלא בשל עצמו,זה שילוב של אלגוריתם מאוד מתוכם וג'ירוסקופ שגורם לגיר לדעת בדיוק באיזה מצב נמצא הרכב,וכמובן העברות מהירות ועצבניות כדי להגיע לחיסכון.

 

יש תקלות,אין מה לעשות,אני לא מאמין שהם יזנחו את התיבה,הם בסוף ישפרו אותה למצב כזה שהיא תהיה אמינה כמו הפלנטרית.

 

זה באמת עניין של מזל הגיר הזה,או לפחות הדגם הזה ספציפי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הכל שאלה של כמה נהנה וכמה כסף אתה יכול להרשות לעצמך להוציא.

זה רצף.

אבל חובב רכב צריך לחבב משהו ברכב שהוא לא עלויות אחזקה, לא?

האמת, לא בהכרח.

יכול להיות חובב רכב שהתנהגות בשבילו היא ערך עלין ומישהו שחשובה לו אמינות נטו, נניח.

אני אישית מאוד מעריך זריזות והתנהגות, אבל אם זה בא על חשבון הכיס שלי, אז ההנאה נפגעת.

דבר נוסף שלי אישית צורם זה לראות את הרכב החדש שקנית על הליפט אחרי עשרות אלפי ק״מ בודדים. אתה אולי מקבל רכב חליפי ואף אחד לא מת, אבל משהו בהרגשה הזו בה מפרקים ומחליפים חלקים זמן קצר אחרי שעלית עם הרכב על הכביש, לא עושה לי טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...