Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו 2016,הולך להחלפת סט קלאצ'ים


yoni2sh
שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עשרות אלפי ק"מ, זה לא בודדים. זה המון.

אתם פשוט חיים בדור שהמכוניות לא מתקלקלות, מוסך רואים לטיפול פעם בשנה (יש כאלו שפחות), ואם צריך למלא שמן בין טיפולים, זו בעיה...

אנחנו גדלנו אחרת.

 

אלפא, פיז'ו, סיטרואן, פיאט... רק לא למות קלינית באיזו ליאונה.

 

וזה שזה "צורם", זה בדיוק מה שאני אומר. זה עניין מנטאלי, לא רציונאלי.

החלפת קלאצ׳ים או מה שזה לא יהיה אחרי 20-30 אלף ק״מ זה מעט מאוד, לחלק לא מועט מהאנשים זו שנה וקצת של נסיעה.

אנחנו חיים בדור בו יש מכוניות כאלה שלא רואות מוסך חוץ מטיפולים, זה לא מיתוס ואין שום סיבה לקבל תקלות כרוניות כמשהו אבסולוטי. אני אישית לא מקבל את זה, אתה כן וזו זכותך המלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אורך חיים של מצמדים צריך לנוע סביב ה 60 עד 80K.

זה אורך החיים של המצמדים ברנו פלואנס וקאיה סיד, וגם בהן העלות אינה נמוכה יחסית.

הבעיה בוואגיות אינה בלאי המצמדים, אלא תקלות במערכת ההפעלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה קיימת אבל היא קטנה בהרבה ממה שנהוג לחשוב.

על פי רוב, לפחות בשנים הראשונות, התיקונים, למעט בלאי טבעי של המצמדים שקורה בכל תיבה ידנית בבסיסה, הם על חשבון היצרן, כך שלא קם קול צעקה.

ותאמין לי שאם זה היה בקנה מידה נרחב, היה קם קול צעקה, ובגדול.

 

תיבה שסובלת מתקלות מתחילת חייה ועד היום, זה קנה מידה נרחב.

אין פה בכלל וויכוח שמדובר במוצר עם פאק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה, ב ה הידיעה, כמה אחוז מהמכוניות שיוצרו עם התיבה הזו סבלו מתקלות, למעט בלאי טבעי.

את זה כנראה לעולם לא נדע.

מה שאנחנו כן יודעים, שזה לא פגע במכירות ואפילו לא במוניטין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה , דובר על החלפת קלצ'ים, כל כ 120-150.000 ק"מ.

לכן נתנה בזמנו האחריות ל 5 שנים, ו 10 באמריקה.

 

(להבנתי הבעיה יותר ביחידה ההידראולית - ובה הצפי להחזיק יותר מ 200.000 ק"מ -

תואם ליחידות ההידראוליות בממסרה האוטומטית)

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החברה הודתה בתרמית. יש למישהו ספק שהייתה תרמית?

עובדה, זה לא פגע במכירות בארץ.

מה שמראה שגם עובדה שלילית מאוד וללא ספק מקבלת משקל נמוך בהחלטה.

לכן, אי אפשר להסיק שהבעיה היא קטנה.

פשוט לאף אחד אין נתונים ספציפיים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתתי מקדמה ברת ביטול על גולף חדשה 125 כ״ס. היה לי הרושם שהמעבר ממנוע 122 ל 125 כ״ס הופך את העניינים לאמינים יותר, וגם שה dsg7 עבר שינויים ותיקונים וגם הוא כרגע בסדר גמור. האם אני טועה? האם התקלות ממשיכות להיערם גם במנועים והגירים המעודכנים?

 

אין לי שום בעיה לבטל ולעבור למאזדה 3. בכל מקרה התלבטתי בין שתיהן. בחרתי בגולף מתוך הבנה שהדברים השתנו.

 

צפויה לי נסועה שנתית של 25k.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
תקשיבו חברים,אני מאוד אוהב את הרכב,אני נהנה ממנו כל דקה,מהמנוע,מהמומנט,מאחיזת הכביש הנהדרת,ובהחלט נהנה מעיצוב הפנים,שלי אישית זה מאוד חשוב,אני מבלה הרבה שעות בתוך הרכב כל יום ומאוד חשוב לי ההרגשה בתוך ברכב.

את כל הפרמרטים הנ"ל סיפקה לי הפולו,ועדין מספקת.

לקחתי את הסיכון,רכשתי את הפולו,ובאמת התמוגגתי מכל דקה בה.

אבל לא חשבתי שאגיע למצב שעוד לפני טיפול ראשון הפולו שלי תהיה על הליפט לפתיחת גיר.

וזה נותן הרגשה מאוד חמוצה.

ונכון שיש 2 גישות : מצד אחד לספוג את הבגידה המכאנית המאוד מוקדמת ולקוות שזה באמת כנראה משהו מאוד חריג,אפילו סטטיסטית,ולקוות שהכל יהיה בסדר,הרי זה בסך הכל החלפה של סט קלאצ'ים.

מצד שני,ואתם כנראה תסכימו איתי,שרכב שפתחו לו את הגיר לא תמיד יחזור להיות כמו שהוא היה.

 

אני לא היסטרי,אבל אני לא מוכן להשלים עם זה שהולכים לפתוח לרכב שלי את הגיר עוד לפני טיפול ראשון.

אם להתייחס לחלקים המודגשים אז תתעורר ידידי, אתה היסטרי. :-)

אתה מתמוגג מהרכב אבל בגלל רעש (שום דבר משבית) מהקלאצ'ים כל החוויה לא שווה את זה. אחרי התיקון זה לא יהיה מה שהיה פעם, לא מוכן להשלים עם זה, עגמת נפש, בגידה, הרגשה חמוצה ועוד תיאורים שאפשר לכתוב אותם במינימום על מישהו שאישתו האהובה דקרה אותו ובגדה בו עם אבי ביטר.

 

מעבר לתופעת הגוזמאות הרווחת בציבור הישראלי, ומבלי להיכנס לעניין אמינות הגיר הזה ותכיפות החלפות הקלאצ'ים, יש קטע ספציפי לפחד פחד מוות מהמוסך ומתיקונים ברכב כאילו מדובר במחלה נוראה ומדבקת.

לכולם יש את החבר של החבר הזה שיש לו בעיה בDSG7. כולם יודעים איך קרעו לו את הבתולים במוסך, הוא אכל אותה, דחפו לו אלמנט, יצא פראייר רחמנא לצלן. ממש סמל לכישלון וחוסר מזל. כולם משתתפים בצערו כשהוא נמצא ויורדים עליו כשהוא הולך.

הרושם הוא שלספר לישראלי שיש לך בעיה באוטו שקנית זה כמו להצהיר שיצאת מהארון ואתה בזוגיות עם בחור ערבי מול האריות של הצל.

הכל בסדר, הרכב יקבל קלאצ'ים חדשים וירגיש כמו חדש. לא "פותחים גיר" ולא נעליים. החלפת קלאץ' זה עניין רגיל באחזקת רכב ידני/רובוטי.

זה לא שהגיר קרס וצריך לפתוח אותו ולשפץ.

זה לא שמנוע התחמם וצריך לפרק אותו.

פרופורציות, זה חשוב בחיים.

ככה אולי תרגיש פחות חמוץ ותוכל להשלים עם האסון הכבד שפקד אותך.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא רואה יותר מדי מדד לאמינות\נוחות ע''י כך שכמה קנו בארץ.

אם אני זוכר נכון האלטו והסלריו נמכרו יותר מהפנדה, זה אומר שהן יותר טובות?

לדעתי לא.

 

בנוסף נמכרו לא מעט ואגיות וכמות המכירה שלהן עולה בכל שנה, אבל אנחנו לא שומעים כמה מהן מחליפות קלאצ'ים.

ואם לא מעט מהן מחליפות כל 20-30K (שכבי כבר צויין פה זה לא רחוק מהממוצע השנתי) מה אמין בהן?

 

לכן אני לא רואה ככמה נקנו כמדד למשהו.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרף המכירות של פולקסווגן בארץ עולה בגלל מס׳ סיבות:

1. הורדת מחיר רוחבית של כל קשת הדגמים והוספת אבזור. מישהו זוכר מתי הגולף היתה זולה יותר יונדאי/ אסטרה מקבילה?

2. מתן מענה רחב בכל סגמנט שקיים מקבוצת המיני ועד לטנדרים.

3. הארכת אחריות היצרן ל-3 שנים במקום שנתיים.

4. הנחות וגמישות במעמד העסקאות+ ריבוי ימי מכירות.

5. מכירה בכמויות הרבה יותר גדולות לציי רכב.

אי אפשר לקחת מהם את העובדה שהרכבים שלהם מאוד סולידיים ואיכותיים. יחד עם זאת, תקלות בתיבות כפולות מצמד (בעיקר יבשות) קרו, קורות ויקרו לכל היצרנים שעושים בהם שימוש (גם בקיה, רנו, פיאט ושות׳ יש תקלות במצמדים). כל אחד יעשה את השיקול שלו לפני הרכישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם הגישה של פאלו - מוכרים לך חבילה מסוימת.

כל אחד בוחר אם היא מתאימה לו או לא.

יש שכבה שלמה באוכלוסיה שלא מוכנה לקנות רכב ממותג אירופאי, נקודה.

 

לדעתי הניתוח שלו לגבי המציאות הוא נכון.

עם התקלות / בלאי והצעת הערך - אנשים / ציי רכב ממשיכים לקנות, זה המבחן.

לדעתי הדבר נובע מכך שהרכבים מציעים עדיין כמכלול משהו אקסטרא ביחס למתחרות.

גם רואים שהמתחרות מנסות לסגור פערים מול VAG וזאת גם אינדקציה מסוימת ליתרון שיש להם.

במידה ויהיו קונצרנים / רכבים אחרים שיציעו את אותה חבילת ערך בפחות כסף, אז הפגמים יותר יבלטו.

 

אני בעצמי שקלתי את 'החבילה' ולדעתי ביחס למחיר השוק הגבוה זה לא שווה.

אבל כל אחד והחשבון שלו.

- פיאט בראבו סנסשיין רובוטית 1.4 - 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...