Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו 2016,הולך להחלפת סט קלאצ'ים


yoni2sh
שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה שקר גס, ואל תגייס חברים דימיוניים לתמוך במה שכתבת.

 

נכון, ובגלל שזה שקר גס, רק אחרי שהתחלת עם ה"שממון המוטורי" וכל מיני "רק לא סקס אפיל של מקרר" הגיעו עוד משתמשים והתחילו לתת דוגמאו למכוניות שהן לא שממון מוטורי. כנראה שהדמיון שלי ממש פעיל, אפילו פעיל בפורום, אני צריך לבדוק את זה...

 

את ציי הרכב מעניין וחצי אם תתקע או לא.

 

מצטער, לא הסברתי את עצמי נכון. את ציי הרכב מעניינת השורה התחתונה, קרי כל הכסף שהרכב עלה להם בזמן שהוא שומש בליסינג (עלות קניה, טיפול, שירות - כולל תקיעות/חלופי/חילוצים/נהג) לעומת בכמה כסף הם מוכרים אותו.

 

הפוקוס, בגלל הבעיתיות של התיבה, ובגלל שלא הציעה את היתרונות של מכוניות של וואג (צריכת דלק/מרווח/איכות/"שם"), לא היה תמריץ לנהג ההדיוט לקנות אותה, לכן המחיר שלה כמשומשת צנח ולכן הציים הפסיקו לקנות אותן.

 

המכירות של ואג נמצאות בעליה בגלל - קודם כל - גמישות של צ'מפיון והוזלת מחירים (גולף ב-130) ובגלל אותם יתרונות מהפיסקה האחרונה. שוק היד השניה ער (עד כמה ששוק יד שניה יכול להיות ער כיום) בגלל ה"שם" ובגלל אותם יתרונות - שעד שפוקוסים/אסטרות/פיג'ויים מהדור האחרון לא יגיעו במאסות ליד"ש ימשיכו לשחק תפקיד משמעותי. ברגע שזה יקרה, אני מאמין שגם שוק היד"ש של ואג יסבול. אבל אלה כבר באמת סתם ספקולציות.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בפורום יודעים כי הבעיות אקוטיות, באמריקה ובסין הם נתנו אחריות מורחבת של 7-10 שנים..

או עד 160.000 ק"מ - ומאיתנו העלימו זאת בעבר..

 

כבר היו דיונים בעבר שאנשים טענו כי זה לא אקוטי.. והעובדה כי VAG הכירה לבסוף בבעיה.

 

וב 2012, השמיצו בפורום את האנשים שרשמו על-כך - בדיוק כמו עכשיו וזה לא הוגן..

אז ההיסטוריה / וההיסטריה חוזרת.

שוב מנסים לגמד את הבעיות - וכן עדיין יש בעיות, אומנם פחות אבל יש.

ומה יהיה בסוף תקופת האחריות, שוב הלקוחות הראשונים עם הבעיות ישלמו על התיקונים.

וכעבור 3-5 שנים יכירו בבעיה, ואולי יחזירו להם את עלות התיקון.!

 

היינו במערכה הראשונה של הצגה הזאת ב 2012 - ואמרו לנו, אתם מדברים שטויות..

DSG מכה שנית [גיר התקלקל פעמיים והכותרת תוקנה. .תוקן פעמיים תחת אחריות מורחבת]

 

וגם היום אומרים לנו זאת.

 

הנקודה היא השרות הלוקה בחסר הרחבת אחריות והעלמת המידע של היבואן , ואין חדש תחת השמש.



יש שיפור, בבקשה הרחיבו אחריות כי הכל כבר תקין.

 

1. אתה אומר כעת כי יש בעיה ב DSG - אנחנו יודעים ,

ופירסום רשמי של VAG אומר כי מ 2007 יש בעיות בממסרות הללו .

ויותר מכך - בארה"ב הם רושמים על כך ברור , מתנצלים מאריכים אחריות ,

ומחזירים כסף ללקוחות ששילמו על התיקון לפני הארכת האחריות .

ומה תשובת היבואן בארץ - ראה דברי רמי חזן מנהל החטיבה ללקוחות שהתלוננו על כך ב 6 באוקטובר 2011, 10:55

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1866225

שאלה - רכשתי ג'טה 1.4 DSG7 ביוני האחרון. לאחר נסיעה קצרה, התחוור לי שמערכת ההילוכים DSG7 מצלצלת ומרעישה,

ופניתי למנהל הטכני, מר שי לוי, שטרח וניפגש עימי. בגדול, הבנתי ש''זה המוצר'', ומר לוי כתב אלי שהוא יאריך את תקופת האחריות ל''מוח'' בלבד,

בשנה נוספת, או עד 100 אלף ק''מ. כתבתי מכתב תודה, אך ביקשתי לדעת מדוע האחריות לא תהיה על כל מכלול הגיר, ובמיוחד לאור הכתוב בספר הרכב,

בדבר התחממות יתר של מערכת ההילוכים, שעלולה לגרום להפסקת הנסיעה, לשם המתנה עד שתתקרר. תשובה לא התקבלה מעולם, ואשמח אם תוכל לענות בעניין.

(בארה''ב, הוארכה האחריות ל-10 שנים, אם כי אני מסתפק בשלש שנים, מתוך הנחה שה-DSG7 באמת מוצלח )

 

ומה הייתה התשובה מריחה , לא ענה תשובה ואמר נאריך לך אחריות , הרי אתם יודעים שיש בעיה למה לשגע את הלקוחות .

 

שאלה - מר חזן, אני שמח להזדמנות לשאול אותך באופן ישיר.

שאלתי היא למנועי הטורבו החדשים של פולקסווגן והתיבות DSG עם 6 ו-7 הילוכים.

אני לא שואל לגבי האמינות שלהם כי ברור לי שיש כאן בעיה חמורה מאוד.

אני שואל לגבי היחס של החברה לבעיות האלה

וכשלקוח מגיע עם תקלות חוזרות ונשנות גורמים לו להתרוצץ סתם ולא מוכנים לקחת אחריות לפעמים.

לי יש גולף 6 עם המנוע 1.4 טורבו עם 122 כ"ס. ב-10,000 ק"מ התחילו רעשים משונים בגיר

וב-15,000 הרכב כבר לא יכול יותר היה להמשיך לנסוע. במוסך החליפו לי את הגיר,

את כל המוח של ידית ההילוכים ועוד כל מני חיישנים.

עכשיו כשהרכב הגיע ל-21,000 ק"מ הרעידות חוזרות ממש כמו בהתחלה.

מה יהיה? כל 15,000 ק"מ נחליף קלאצ'ים?

מה יקרה כשתיגמר לי האחריות? מי ירצה לקנות ממני רכב כזה?

העניין הוא שגם אתם יודעים מזה ולא מספרים לאף אחד.

 

ושוב תשובה בלי קשר לשאלה .

 

2.- ממסרות ה DSG7 החלו להיות מותקנות ב 2008 -

בארה"ב החברה נותת אחריות מלאה ומקיפה מ 2007 .

ב 2007 כנראה , הותקנו רק DSG6 - ודווח על בעיות גם ב 2007 .

 

ואנשים כן שילמו על התיקונים ראה תגובות ( תרצה תאמין אפשר גם לא .)

http://www.ynet.co.il/Ext/App/TalkBa...7876-5,00.html

 

130. רימו אותי במשך שנתיים !!!

 

שמעון (20.01.12)

שבת שלום.

קניתי ג'טה עם תיבת די-אס-ג'י ועברתי עינוי במשך שנתיים.

העינוי התעצם מכיוון שאיבדתי אימון במוסך הצפון, מוסך פולסוואגן בנצרת, הנרי ג'ורג' ,

שפשוט רימו אותי פעם אחר פעם עם שקרים וסיפורים שונים.

הגדילו לעשות באחת הפעמים שטענו שאינני יודע לנהוג...

עידכנו תוכנה וזה לא עזר...

ושוב עידכנו ושוב לא עזר.

חזרתי שוב ושוב למוסך , שוב התלוננתי על רעשים ושוב על רעידות מטורפות בגיר ושוב מרחו אותי.

לבסוף החליפו את כל המצמדים , ואז הופיעה "דפיקה" בצורת חבטה אדירה בתחילת כל נסיעה ,

מיד לאחר החלפת המצמדים...והם התנערו מאחריות.

כעבור שנתיים של עינויים, של אכזבה ענקית מהרכב , הגעתי שוב עם התלונות ואז אמרו לי ,

מצטערים לפני שבועיים נגמרה לך האחריות...פשוט זרקו אותי .

 

תל אביב (21.01.12)

הייתה לי גולף 2.0FSI שנת 2005 עם 60,000 ק"מ שהלך לה ה"מוח גיר".

כאשר התחלתי לבדוק בכל המוסכים התברר לי שהבעייה מוכרת

(המוסכניק תיאר לי את כל הסימפטומים עוד לפני שבדק את האוטו).

במוסך מורשה רצו 14,000 ש"ח על התיקון.

אחרי חודש של תלונות ויכוחים והמתנה הם בסוף.. הסכימו לרדת ל 9000 ש"ח

(יש רווח של לפחות 100% על חלפים אז הם לא בדיוק הפסידו עלי).

 

חאלד , צפון (21.01.12)

יש גם הרבה תלונות בעיקר על הגיר עם שבעה הילוכים ,חבר שלי החליפו לו גיר של פאסאט אחרי חודשיים מרכישתו

וידידה יש בעיות עם גיר בפולו TSI 1.2 אחרי כמה שבועות !! יש הרבה רעשי גיר וחבטה בתחילת נסיעה ,

 

אבל מה שמאפיין את כל התשובות שכולן לא הגיוניות !! נא לעיין בקישור הבא לי שחשב שיש את זה רק פה .

 

http://wheels.blogs.nytimes.com/2009/08/28/vw-has-more-problems-with-its-dsg-transmission/

 

3 . מדוע בארה"ב יש 10 שנים אחריות החל מ 2007 - והאישור יצא ב 2009 .

מדוע לא היה גילוי נאות של היבואן משך 3 שנים (לא הגיוני שהוא לא ידע על כך ) - ושיגעו את הלקוחות .

עד אשר האריכו את האחריות ל 5 שנים .

 

על כך מדובר , ההתנהלות של החברה הזאת משגעת את הלקוחות אין גילוי נאות , לא מעדכנים את המוסכים.

או אולי בכוונה מייצרים מסך ערפל -

אני כבחור די הגיוני , מעריך אוסף מידע ומנסה להבין

אבל עד היום לא ברור לי אם בישראל הבעיה כוללת גם ממסרות DSG אחרות ,

 

- מדוע היבואן לא מוציא מידע ברור ומפזר את השמועות ומבהיר את המדיניות למוסכים וללקוחות .

- ואם לקוחות לא שילמו על התיקונים - מדוע לא להוציא הודעה כמו בארה"ב , על החזר כספי ללקוחות ששילמו -

הרי זה לא יעלה ליבואן כסף , מאחר וזה תמיד תוקן ... על חשבון היבואן - זה יהיה פרסום חיובי באפס כסף .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די,מעייף אותי השרשור הזה וכל כולו לחפש דקויות כתיבה של זה ושל

ההוא שמנגח את זה ועוד צריך להביא הוכחות כתובות מההורים.

 

רבותי,

יש לקונצרן הזה מוצר שמתקלקל סדרתית פעם אחר פעם ועוד פעם.

החברה אולי לא תרשום בפה מלא שיש בעיה,כי כשהיא תרשום תופיע

תביעה ייצוגית מאוד גדולה שתשלח אותה עוד 10 שנים אחורה.

מי שרוצה יקנה ומי שלא ,לא.

מעייף,זהו הלכתי לישון. ביי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בעיה, רק שהיא הרבה יותר קטנה מהדרמה שעושים ממנה כאן.

לא נעים, אבל רחוק מלהיות סוף העולם.

ועובדה שמכירות הקבוצה לא רק שלא נפגעו, אלא מצויות בקו עליה מתמיד.

אותו כנ"ל לגבי שוק היד שנייה.

והתיבה ממש אינה מוצר חדש בשוק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שמכירות הקבוצה בעליה זו עובדה (לא בדקתי אם זה נכון).

אבל לא ברור לי למה זו הוכחה לכך שהבעיה נפתרה או שהבעיה קטנה?

 

זה אולי מוכיח שהחבילה מאוד מפתה.

 

למיטב הבנתי dsg7 נמצא כבר בוריאציה השלישית שלו. וזה בגלל שהוראציות הראשונות שלו היו בעייתיות מבחינת אמינות.

גם בתקופתן היו מכחישים גדולים להיקף הבעיה.

 

סביר מאוד להיות סקפטי גם לואריציה הנוכחית, אם כי סביר שהיא משופרת לעומת קודמותיה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה קיימת אבל היא קטנה בהרבה ממה שנהוג לחשוב.

על פי רוב, לפחות בשנים הראשונות, התיקונים, למעט בלאי טבעי של המצמדים שקורה בכל תיבה ידנית בבסיסה, הם על חשבון היצרן, כך שלא קם קול צעקה.

ותאמין לי שאם זה היה בקנה מידה נרחב, היה קם קול צעקה, ובגדול.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם BX הייתה מלכת מכירות בזמנה. לא ממש אינדיקציה לאמינות.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ה BX היתה מלכת המכירות בדיוק שנה וחצי.

בתחילת 89' קרסו המכירות כליל.

נכון לרגע זה, נעות בכבישים, בהערכה גסה, 100,000 מכוניות בעלות DSG7.

והתיבה משווקת מזה 7 שנים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהתיבה בעייתית זה לא נושא לויכוח.

זה שהבעיה הרבה פחות אקוטית ממה שמיצטייר כאן, זה העיניין.

כשלמכונית יוצא שם של "משהו דפוק בה" היא הופכת, לפחות בשוק הישראלי, למצורעת, ואז היא פשוט נעלמת מהשוק, כולל משוק יד שנייה.

ולאף מכונית מקבוצת VAG זה לא קרה, לפחות לא עד עתה.

ואני מכיר לפחות 5 אנשים שזו הגולף החמישית והשישית שלהם, למרות שחלקם חוו בעיות בתיבה, שלא עלו להם כלום, אגב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DSG 7 הוא מוצר נחות ולא אמין. הסיבה המרכזית שהוא ממשיך להמכר היא השם הטוב של קונצרן VAG (אבל לא לעולם חוסן) והעובדה שיתר האוטו כנראה עדיין טוב יותר וקורץ יותר מאשר המתחרות.

אפשר לעשות גירים רובוטיים כפולי מצמדים אמינים, כולל על ידי קונצרן VAG בDSG 6 ואצל יצרנים אחרים כמו רנו, פיאט והיונדאי שמשום מה אצלם אין בעיות בסדר גודל כזה.

אין לי מושג לגבי הסטטיסטיקה העולמית וגם לא זו הישראלית. אני כן יודע מה קורה במשפחה המורחבת שלי שיש בה כמות לא מבוטלת של ואגיות כפולות מצמדים. אין אחד מרוצה, כולל דוד עתיק אחד שמחליף גולפים כל שלוש שנים כבר מ1976 ובזו הנוכחית שלו, DSG 7, לא היתה שום תקלה. הוא נתקל בבעיה בפעם הראשונה כשניסה למכור את האוטו ולא הצליח. האוטו הבא שלו לא יהיה גולף.

כן פתרו, לא פתרו. כן רימו, לא רימו, נכון שלקונצרן הזה יש שם טוב והרבה לקוחות נאמנים, אבל גם לנוקיה היו כאלה.

ולסיום תעשו לעצמכם תרגיל מחשבתי קטן, מה היה קורה אם אותו גיר בדיוק היה משווק על ידי יצרן אחר, כזה שאין לו "שם".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטויות, שם לא יכול למכור הרבה שנים אם אין כלום מאחוריו.

ולא רק שהמכירות לא ירדו, הן בקו עליה מתמיד, ולא רק בארץ.

נוקיה עפה מהשוק בגלל העובדה שהשוק הסלולארי דינאמי מאד, וברגע שמצאה עצמה בפיגור טכנולוגי, נעלמה מהשוק.

לא קשור כלל לרמת האמינות, כך שהזכרת שמה אינה רלוונטית. כלל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה היא לא מה שמאחוריו, גם קוקה קולה מצליחה עם 9 כפיות סוכר..בכוס משקה.

 

כרגע אין כלום לצד VAG , מבחינת מנועי טורבו קטנים ומחיר.

(פורד צריכה מספר שנים להחזיר את האמון, לאור הטעויות שהיו בממסרות שלה)

ואלפא מתומחרת סתם באשליות בעננים.

 

מאזדה ויונדאי לא מגיעות עם מנועי טורבו קטנים.

להערכתי - כאשר הם יגיעו לפלח הנ"ל, נראה יותר שקיפות ואחריות מצד VAG.

כרגע הם נחים על זרי הדפנה, מאחר ובאמת אין להם מתחרים.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,

לא מדוייק שאין כלום לצד המנועים שלהם.

יש את ה- 1.2 PURE TECH, שאפילו הספקו יותר גבוה ממנוע ה- 1.4 TSI.

כמו כן יש את המנועי THP, כמובן ששניהם שייכים בין היתר ל- PSA.

אני אישית נהגתי יום שלם על ה- 308 (החדשה עם מנוע PURETECH 1.2) , לא נופלת בכלל מה - 1.4TSI DSG7 שנהגתי עליה.

(גם על רכב חדש)

בכלל הפיג'ו הרגישה לי נפלא לעומת הרבה רכבים, אבל זה כבר לדיון אחר.

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף עם מנוע 1.4 ו 125 כ"ס זריזה בהרבה מהפיג'ו.

ל 1.2 היו ביצועים דומים לאלו של הפיג'ו.

גם לדעתי ה 308 אינה נופלת מהגולף, יופי של מכונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2879 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...