Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או דיזל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני שואל מאחר שאני מאמין שהיפניות חסכוניות יותר ובד"כ גם איכותיות יותר (מזדה , הונדה , טיוטה ,סזוקי , ניסן) .

 

עוד דעה קדומה של מר ישראלי משנות ה 80'. תכף תכתוב שסובארו DL זו המכונית הכי טובה שיוצרה עלי אדמות.

פורסם
רוב דעת הקהל נחה על דעות של שנות התשעים תחילת שנות ה2000, יפני הכי אמין , יפני טוב, קוריאני על הפנים, הגישה המתנשאת הזאת גרמה מבלי להרגיש לקוריאניות להתעלות מעל היפניות הן מבחינת אמינות , הן מבחינת חלפים זולים והן מבחינת מחיר, כיום, הקוריאניות השאירו אבק ליפניות מסיבה אחת פשוטה, היפניות נשארו "עם השם" מאחורה אך גם הקידמה, נוחות הנהיגה ואיכות הנהיגה נותרו בדגמים הישנים.

 

כנל גם לגרמניות למינהן, האיכות הגרמנית של פעם , מתמוגגת היום, כיום כמעט ואין דבר כזה "רכב גרמני מיוצר בגרמניה" , הרוב יצאו החוצה ואיתה האיכות, התכנון והרבה פרמטרים נוספים.

 

נהגתי על גרמניות, איטלקיות, צרפתיות, יפניות וכיום אנחנו מחזיקים בשתי קוראניות, GETZ דור ראשון וI20 דור אחרון, אומר לכם מבחינת תחזוקה, גם שאני מטפל במוסך יונדאי ודואג לתחזוקה עם חלקים מקוריים בלבד, המחירים לא כאלו בעננים וזו הסיבה שרכשנו את הI20, לאחר 7 שנים של צרפתיה יד ראשונה שלא העניקה אהבה חזרה.

 

צריך לצאת מהמסגרת ולהבין , שיש סיבה לריבוי יונדאי על הכביש. זול , אמין , איכותי. רכב חסכוני ? אמר לי פעם אדם מאוד חכם, אין רכב באמת חסכוני כולם כמעט אותו דבר לכאן ולכאן ליטר פה ליטר שם, אלא אם זה היברידי או גז.

 

ריבוי היונדאי על הכביש ברובו הגדול בגלל מחירים טובים שנתנו לחברות הליסינג,זה הכול.

פורסם
לדעתי הם רכבים מצויינים, בטח לעומת פעם, אך אני עדיין בדעה שלאור זמן היפניות עדיין יותר אמינות.

 

כמו שדור אמר,הרכבים הצבאיים מעידים אחרת ויש ים של אקסנטים שיותר ישנים מהקורולה שלך ונוסעים כמו גדולים.

זה גם לא חוכמה להשקיע אלפים ברכב ישן ואז להגיד שהוא הכי אמין שיש ומחזיק שנים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני בעלים של קיה סראטו שנת 2009. זה הדגם שקדם לפורטה.

מנוע 1.6, 122 סוסים (זהה למה שהיה ואולי עדיין ב I30 ), גיר 4 הילוכים. הרכב דל באבזור במיוחד.

אני יכול להגיד שעד היום, חוץ מטיפולים שוטפים הרכב לא נכנס למוסך. כל החלקים הם מקוריים פרט לשתי נורות קדמיות ורפידות שהחלפתי. אפילו המצבר מקורי.

הפלסטיקה בפנים היא אמנם לא מהמשובחות ואין מה להשוות אותה לכזאת של רכב אירופאי, אבל - הפלסטיקים נראים כמו ביום שהם יצאו מהמפעל.

שום שחיקה, שום עיוות, שום קרקוש.

אני יכול להגיד בלב שלם שמי שמחפש את היכולת להגיע מ A ל B במינימום כאב ראש ובמחיר סביר ופחות, מדובר במכונה נהדרת.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

כן אני מכיר ולעניין הסיד , הרכב נמכר ברובו לציים , אנשים פרטיים כמעט ולא קונים סיד.

גם שוק המשומשות לא מקבל אותה בזרעות פתוחות.

מסכים שתא הנוסעים בקוריניות איכותי אפילו יותר מבהונדה או סזוקי , אבל לדעתי בכל שאר הפרמטרים היפניות עדיפות.

לגבי רכב אירופי , מרביתם נמצאים בנחיתות שיווקית. לקבוצת ווגן יש רכבים איכותיים אבל פולקסווגן לא נמצאים בעשיריה הפותחת.

סקודה מוכרים לא רע רבל נותנים שנתיים אחריות בלבד , ככה לעולם הם לא יצליחו להתברג בשלישיה המובילה

פורסם

הסיד היא דוגמה קלאסית - מכונית קוריאנית שטובה יותר מכל מקבילותיה מיפן וגם מלא מעט אירופאיות כולל גיר בסגנון DSG רהוט יותר מזה מתוצרת VAG. תא הנוסעים שני רק לגולף.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
כן אני מכיר ולעניין הסיד , הרכב נמכר ברובו לציים , אנשים פרטיים כמעט ולא קונים סיד.

גם שוק המשומשות לא מקבל אותה בזרעות פתוחות.

 

אשמח אם תביא סימוכין למה שרשמת, כלומר נתונים רשמיים של משרד הרישוי, ועל מנת שיהיה בנצ'מרק תביא ליד גם את נתוני המתחרות - כמה נמכרו לפרטיים וכמה לציי רכב.

כשתסיים את העבודה הזו, אנא הבא סימוכין לקביעה השניה שלך בעניין שוק המשומשות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
כמו שדור אמר,הרכבים הצבאיים מעידים אחרת ויש ים של אקסנטים שיותר ישנים מהקורולה שלך ונוסעים כמו גדולים.

זה גם לא חוכמה להשקיע אלפים ברכב ישן ואז להגיד שהוא הכי אמין שיש ומחזיק שנים.

 

ענית לעצמך.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

יצא לי להגיע לסוכנות של יונדאי כמה פעמים, יש לא מעט אנשים פרטיים שקונים יונדאי חדשה.

מבחינת ניסיון במשפחה - להוריי הייתה i30CW 2010. הרכב נמכר אחרי 3 שנים, לא הראה תקלות (למעט חיישן ESP סורר שידוע כבעייתי ביונדאי), אמין, טיפולים לא יקרים, צריכת דלק ממוצעת למשפחתית. הבאסה היחידה - יונדאי הסתירו שהרכב עבר דפיקה במהלך ההעברה. לא יפה, אבל לצערנו הרב חוקי.

לי הייתה גטס 2008 יוצאת השכרה. נקנתה עם 66 אלף ק"מ, נמכרה עם 75 אלף ק"מ אחרי שנה וחצי (כן, פעם לא הייתי נוסע הרבה). גם כן לא הראה תקלות, מצבר מקורי של הרכב שבק חיים אחרי 4 שנים. גם אצלי חיישן ESP עשה בעיות והוחלף. גם כן טיפולים זולים יחסית.

לדודים שלי הייתה i20 2010. הרכב נמכר אחרי שנתיים וחצי, גם כן לא הראה תקלות, גם כאן הוסתרה דפיקה. לא ידוע אם על ידי יונדאי או על ידי אלבר (הרכב הוא ליסינג פרטי מאלבר).

חיישן ESP זה לא נורא, זה לא מפריע גם לנהוג ברכב.

להבדיל מהקורולה שהייתה לנו שעשתה צרות על ימין ועל שמאל, משאבת מים, הגיר הרובוטי הבעייתי, הריקול המפורסם על דוושת המצערת.

 

יצא לי לנהוג על דגמים אחרים של יונדאי במהלך התקופה - i10 דור קודם, i30 דור נוכחי. לא רחוקים מהאירופאיות.

להזכיר - i30 נבחרה באנגליה למכונית השנה ב2008. גם פולקסווגן התרשמו מאוד מהi30 החדשה.

אגב, אם כבר הזכרנו אותה - במתיחת הפנים הקרובה היא תזכה לגיר רובוטי DCT בעל 7 יחסי העברה.

 

לא חושב שליונדאי וקיה יש מה להתבייש. לא פוסל את האופציה גם שהרכב הבא שלי יהיה מתוצרתם. הi20 החדשה נראית לי לא רעה בכלל. הקליאו נחמדה מאוד, אבל ה0.9TCE לא הוכיח את עצמו עדיין, ה1.2 לא מקדם אותי לשום מקום (לא דגם אוטומטי), ונוחות הנסיעה ירדה מהדור השלישי שאני מחזיק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כי הישראלים הם לא כמו במקומות אחרים בעולם, הם לא קוראים מפרטים ומשווים מחירים ובודקים ברחל בתך הקטנה את ההבדל בין המכוניות. הישראלים פשוט סומכים על זה שהחבר שלהם גם נוהג בכזאת, או שלחבר יש חבר שאשתו נוסעת בכזאת והיא מרוצה בטירוף. כאן בארץ החלק הכי חזק של מכירות נובע מ"פה לאוזן" וכנראה שבתחום הזה הקוריאנות מצליחות לספק את הסחורה ולתת מענה טוב לנהג הישראלי כדי שהוא ימשיך להמליץ עליהן

פורסם
יצא לי להגיע לסוכנות של יונדאי כמה פעמים, יש לא מעט אנשים פרטיים שקונים יונדאי חדשה.

מבחינת ניסיון במשפחה - להוריי הייתה i30CW 2010. הרכב נמכר אחרי 3 שנים, לא הראה תקלות (למעט חיישן ESP סורר שידוע כבעייתי ביונדאי), אמין, טיפולים לא יקרים, צריכת דלק ממוצעת למשפחתית. הבאסה היחידה - יונדאי הסתירו שהרכב עבר דפיקה במהלך ההעברה. לא יפה, אבל לצערנו הרב חוקי.

לי הייתה גטס 2008 יוצאת השכרה. נקנתה עם 66 אלף ק"מ, נמכרה עם 75 אלף ק"מ אחרי שנה וחצי (כן, פעם לא הייתי נוסע הרבה). גם כן לא הראה תקלות, מצבר מקורי של הרכב שבק חיים אחרי 4 שנים. גם אצלי חיישן ESP עשה בעיות והוחלף. גם כן טיפולים זולים יחסית.

לדודים שלי הייתה i20 2010. הרכב נמכר אחרי שנתיים וחצי, גם כן לא הראה תקלות, גם כאן הוסתרה דפיקה. לא ידוע אם על ידי יונדאי או על ידי אלבר (הרכב הוא ליסינג פרטי מאלבר).

חיישן ESP זה לא נורא, זה לא מפריע גם לנהוג ברכב.

להבדיל מהקורולה שהייתה לנו שעשתה צרות על ימין ועל שמאל, משאבת מים, הגיר הרובוטי הבעייתי, הריקול המפורסם על דוושת המצערת.

 

יצא לי לנהוג על דגמים אחרים של יונדאי במהלך התקופה - i10 דור קודם, i30 דור נוכחי. לא רחוקים מהאירופאיות.

להזכיר - i30 נבחרה באנגליה למכונית השנה ב2008. גם פולקסווגן התרשמו מאוד מהi30 החדשה.

אגב, אם כבר הזכרנו אותה - במתיחת הפנים הקרובה היא תזכה לגיר רובוטי DCT בעל 7 יחסי העברה.

 

לא חושב שליונדאי וקיה יש מה להתבייש. לא פוסל את האופציה גם שהרכב הבא שלי יהיה מתוצרתם. הi20 החדשה נראית לי לא רעה בכלל. הקליאו נחמדה מאוד, אבל ה0.9TCE לא הוכיח את עצמו עדיין, ה1.2 לא מקדם אותי לשום מקום (לא דגם אוטומטי), ונוחות הנסיעה ירדה מהדור השלישי שאני מחזיק.

 

נו, ואני עבדתי במוסכים ואני יכול לומר לך שיותר קוריאניות נכנסו למוסך(במיוחד יונדאי) מאשר גרמניות. אז בבקשה, זה נשמע כאילו מדובר ברכב הכי אמין שבעולם, אז צר לי לנפץ לך את הבועה, זה ממש לא ככה, ואותו דבר אני אומר גם על הקורולה החדשה, שבטוח תהיה פחות אמינה מהישנות.

 

אני בסך הכל אמרתי את דעתי שרכב יפני יזדקן יותר טוב מקוריאני (לא חיצונית ופנימית, שם כנראה המצב יהיה דומה ולרעה ).

זאת דעתי, תכבד. לא הזכרתי בכלל את טויוטה (תקרא את התגובה הראשונה ותראה שנקבתי ב "יפני" בלבד.

אז רכב אמין זה היה פעם, אני גם לא חושב שקורולה חדשה תהיה אמינה יותר מישנה, THE SAME ABOUT HYUNDAI.

 

ובלי קשר לנושא, מצחיק אותי האנשים שטוענים שרכב אמין זה רכב ששורד איתכם 3-4-5 שנים ואז מחליפים ונאמר "בלי תקלות". מה קורה מעבר לשנים האלו?זה המדד האמיתי. כל שאר הסקרים בעיניי לא שווים כלום. גם לקורולה הכי אמינה בעולם או למאזדה הכי אמינה בעולם ב3-4 שנים זה לא מדד לאמינות מבחינתי.

פורסם

עובדה שהקורולה ביקרה בשנתיים וחצי יותר פעמים מהסובארו אימפרזה שההורים החזיקו 4 שנים או מהI30CW שההורים החזיקו 3 שנים. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

וקורולה מעניינת?

זה רכב משפחתי לא ספורטיבי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...