Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מותר לבנאדם לרצות רכב משפחתי עם שאר רוח. מאזדה 3 למשל. במילים אחרות, ליפנים יש עוד הברקות מבחינה זו פה ושם.. אבל לקוריאנים? נאדה.

:idea:
  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו דעתך האישית,נסעתי במזדה 3 מושכרת 2014 לפני חודש.

נשארה אותה המזדה רק עם יותר "פיצ'פקס",למכוניות אסיתיות אין נשמה ולא משנה אם מדברים על מזדה 3,קיה פורטה או סוזוקי קרוסאובר.

 

ואל תוסיף למשוואה רכבי ספורט יפנים כי אנחנו לא מדברים על זה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

ההתקדמות של יונדאי נובעת מ-2 דברים-

מחיר תחרותי, ואחריות מעולה באירופה ובמיוחד בארה"ב.

כי עם כול הכבוד, כול היצרנים היום מעתיקים מכולם, העיצובים די דומים, הטכנולוגיות דומות, ואפילו רוב החלקים מיוצרים תחת אותו פס יצור. לדעתי האישית, לבנאדם הממוצע שלא מעניין אותו כלום ברכב מלבד להגיע מ-א ל-ב, לא ידע להבדיל כלל בין הרכבים אם הסמל על ההגה יהיה מכוסה.

 

לנוסטלגיה ולשם עבר, יש אמנם תפקיד חשוב בבחירת רכב, אבל לא לעולם חוסן. בסופו של דבר רוב האנשים רוצים רכב אמין ושיהיה להם ראש שקט איתו.

פורסם
מותר לבנאדם לרצות רכב משפחתי עם שאר רוח. מאזדה 3 למשל. במילים אחרות, ליפנים יש עוד הברקות מבחינה זו פה ושם.. אבל לקוריאנים? נאדה.

 

אני חושב שגם רכב קל, פשוט אמין ונוח זה גם סוג של "אופי" ו"רוח".

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

קוריאניות נוחות? לא ממש. יש לי את הרכב עם הכי הרבה אופי וייחוד בסגמנט המיני הקטנות העממיות. הוא אמין? כן. הוא פשוט? אכן כן. הוא נוח? מאד. אז אם האירופאים יכולים לספק רכב קל,פשוט, אמין ונוח, שגם יש לו אופי, למה לי להסתכל על קוריאניות בכלל?

:idea:
פורסם

כי כנראה שהסחירות העתידית שלהן תהיה עדיפה. בטיחות, אבזור גם כן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כי הם מציעים יותר במחיר זול יותר.

הפנדה למשל יקרה ולכן כמעט ולא נמכרה,לעומת זאת היונדאי או הפיקנטו זולות יותר,איבזור טוב יותר,5 מושבים,ויש להם שם נכון,ואתה יודע אין לי סטיגמה על פיאט.

 

אם כבר אופי ויחוד,אז זה שייך לפיקנטו ספורט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ההתקדמות של יונדאי נובעת מ-2 דברים-

מחיר תחרותי, ואחריות מעולה באירופה ובמיוחד בארה"ב.

כי עם כול הכבוד, כול היצרנים היום מעתיקים מכולם, העיצובים די דומים, הטכנולוגיות דומות, ואפילו רוב החלקים מיוצרים תחת אותו פס יצור. לדעתי האישית, לבנאדם הממוצע שלא מעניין אותו כלום ברכב מלבד להגיע מ-א ל-ב, לא ידע להבדיל כלל בין הרכבים אם הסמל על ההגה יהיה מכוסה.

 

לנוסטלגיה ולשם עבר, יש אמנם תפקיד חשוב בבחירת רכב, אבל לא לעולם חוסן. בסופו של דבר רוב האנשים רוצים רכב אמין ושיהיה להם ראש שקט איתו.

 

זה נכון לעבר, אסטרטגיית החדירה אכן הייתה מחיר תחרותי ואחריות מורחבת (בדיוק מה שהיפנים עשו), את ההבדל עושים בסופו של דבר ההשקעות במחקר ופיתוח ועיצוב, וב-5 שנים האחרונות קונצרן יונדאי השקיע יותר מרב היפניות במחקר ופיתוח. הם הקונצרן האסייתי הראשון להציע מנועי הזרקה ישירה וגירים כפולי מצמד וכד׳ וכולל שלדות מתקדמות עם מתלה אחורי עצמאי (בדגמים המיועדים לאירופה). ההשקעות הנ״ל אפשרו להם לדלג קפיצות מאד מרשימות בין דורות שונים של הדגמים שלהם. היום דגמי בקונצרן מביטים ב״לבן של העיניים״ של המתחרות, גם בארה״ב וגם באירופה והתמחורים שלהם כבר לא נמוכים כבעבר ובארה״ב הם מתומחרים גבוה יותר מהדגמים המקבילים של היצרנים האמריקאים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

הפנדה עולה 60 אלף ש"ח ביציאה מדלת הסוכנות ולא אגורה יותר. הפיקנטו ספורט היא נסיון קוריאני אומלל לייצר אופי למכונית באמצעות קישוטים. מצטער, זה לא עובד.. דור, הפנדה נופלת בבטיחות ואבזור ממש מעט לעומת הקוריאניות. ההבדל בנוחות, צריכת הדלק, הכוח וכן - האופי - הוא ניכר.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
פורסם

אז מה הסיבה שהפנדה לא מוכרת,רק השם?

 

נסעתי מספר פעמים על הספורט,ואת האמת הרכב אמנם לא ספורטיבי אבל נותן תחושה שמיני רגילה לא נותנת,הגג נפתח,המראה,פשוט כיף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ראשית דבר, אין לה גרסא אוטומטית - זה כבר פוסל אותה בעיני החלק הארי של הרוכשים. שנית, המחיר הרשמי היקר לצד הסטיגמה (להערכתי הראשון הוא נגזרת של האחרון).

:idea:
פורסם (נערך)
עובדה שהקורולה ביקרה בשנתיים וחצי יותר פעמים מהסובארו אימפרזה שההורים החזיקו 4 שנים או מהI30CW שההורים החזיקו 3 שנים. :roll:

 

ועובדה, שאני לא מדבר על הקורולה, מה שאתה מנסה לגרור אותי עוד פעם לריבים הילדותיים של פעם.

והמשאבת מים של הקורולה שלך וגיר עלוב מהיצרן זה לא מעיד על כלום, כי מי שמחזיק ברכב כזה למעלה מ5-6-7-8- שנים יודע מה האיכות שלה מבחינת אמינות.

 

אני עבדתי במוסכים ואני ראיתי במו עיניי כמה יונדאי נכנסות למוסך ולא לטיפולים שוטפים, אז בבקשה דור. פלטות יש בכל רכב אמין.

 

זה אומר שיונדאי על הפנים מבחינת אמינות? לא! זה אומר שיש רכבים מוזחנים ופחות מזל.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם
ראשית דבר, אין לה גרסא אוטומטית - זה כבר פוסל אותה בעיני החלק הארי של הרוכשים. שנית, המחיר הרשמי היקר לצד הסטיגמה (להערכתי הראשון הוא נגזרת של האחרון).

בקיה ריו יש 6 כריות אוויר כסטנדרט, אצלך יש 4 כריות אוויר אם אני לא טועה, זה הדגם הבסיסי?

הפנדה פחות מאובזרת חשמלית - אין 4 חלונות חשמל, אין מראות חשמל, אין מערכת מקורית בדגם הזול, אין שליטה מההגה, יש רק 4 מושבים כולל הנהג ובפיקנטו יש 5 כולל הנהג. לפיקנטו למשל יתרון עצום - 7 שנות אחריות. אמנם לא 7 שנים מלאות, אך זה גם משהו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יש מראות חשמל, מערכת זה עניין של 500 ש"ח, גם לפיקנטו אין שליטה מההגה. בוא נעצור פה, זה חסר טעם. כבר היינו בסרט הזה. שומאכר, ההגדרה חמקמקה. הכוונה לרכב שאתה מרגיש שלמתכננים שלו יש אהבה למה שהם עושים וחשוב להם להטביע בו חותם גדול יותר מאשר עגלה עם 4 גלגלים. לקוריאנים בפרט - ולאסיאתים בכלל - זה לוקה בחסר. ברבדים העמוקים ביותר והמופשטים ביותר, זה קשור בשורשיו לעובדה ההיסטורית שמבשרת המודרנה היא אירופה ולא המזרח הרחוק בכלל והיותה של אירופה מבשרת תעשיית הרכב בפרט(עד פתיחת יפן למערב במאה ה-19, למזרח אסיה היה מסלול התפתחות היסטורי משלו).

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...