Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזכיר לך שבעבר היית יכול לראות את ישראל מוצפת במזדה (מזדה לאנטיס ולאחר מכן 3 ו-6).

זה בדר"כ עניין של חברות הליסינג כמו שציינת וזה מאוד קשור למי שמציע את ההנחה הגדולה ביותר.

דעתי היא שחברות הליסינג הולכות על רכבים חזקים ואמינים ולכן הן יבחרו בדגמים מסוימים. ברגע שכל

ישראל מוצפת ברכב כזה בגלל ליסינג חברה, נוצר אפקט גלגל והרכב הופך להיות עוד יותר נפוץ-

כמובן שכל העניין מגובה רק במידה והרכב אכן מציע נתונים טובים ואמינות מעל הכל כמו שיונדאי וקיה הטיבו לעשות

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב דווקא שאם חברות הליסינג לוקחות דגמים מסוימים, זה כי הם אמינים. בערך כמו רכבים שמוניות לוקחות (ויש הרבה רכבי קיה שמוניות לוקחות). זה עם דגמים שרואים פחות מוסך, צורכות אולי גם פחות דלק וכאלה...

פורסם

מוניות לוקחות רכבי דיזל , לא ניתן להשליך מזה על מכוניות אוטומטיות.

וקיה ריו מונית - רכב בסיסי ביותר לא עושה חשק לקנות אחת

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הי בהמשך לפוסט הנ"ל ולאור הפרסומים מהיום כי רכבים קוריאנים הפכו ליקרים יותר מיפניות משנת 2015 , אני מאמין כי הגענו לסוף העידן בו יונדאי הובילו את המכירות וקאיה הפכה לשחקן מרכזי.

במידה והטרנד הזה ימשך (שער דולר חזק ויין חלש ) היפניות יקחו את ההובלה.

לדעתי סיכוי גבוהה שמאזדה (מספר דגמים חדשים יצאו ב 2015) או טיוטה יקחו את ההובלה.

 

מישהו חושב אחרת?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?551710-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%99%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA&highlight=%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA

פורסם

אני לא חושב,ליונדאי יגיע שחקן חשוב והוא היונדאי I20 שתמשיך להימכר לליסינג בכמויות גדולות מאוד.

הפיקנטו להיט מכירות ותמשיך להיות כזאת,לדעתי גם ב2015 אנחנו ניראה אותם מובילות את הקטגוריה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...