Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב את אייל הוא עוד יגיע אלי עם הGTI שלו 8)

 

אבל הקסנון לא מקורי לכן זה מדליק נורה.

אתה חושב שזה שפוי לקנות קסנון ב15 אלף? אם כול הכבוד שזה הTOP וזה בא ישר מהחברה בלי כאב ראש נוסף.

ב15 אלף אלו הוא יעשה אלף ואחת דברים לג'פ ואם כול זה שיש לו כסף הוא לא הזמין קסנון ישירות מהחברה וכנראה

שהוא ידע למה לפי המחיר הזה.

 

ויש לו טוארג LUX אם אני לא טועה אני חושב עם האיבזור הכי גבוה מכול הטוארגים שאני ראיתי.

ואמרת בעצמך "הבנתי מזה קסנון! לא כל הזבל שיש בארץ." ובזה אתה צודק בעיקר בנוגע לרמאות שיש בארץ.

נמכרים כאן קיטים סיני רגילים לגמרי בדיוק כמו באיי ביי ואפילו חלקם משם במחירים מטורפים.

 

ואותו חבר עם הג'פ קבל קיט סיני פשוט בקופסא פנימית צהובה ומבחוץ כול מיני קשקושים על גרמניה ובוש וכאלו.

אבל ששואלים את המוכר איפה זה יוצר הוא לא מצליח להיות בטוח "החלקים מגרמניה" היצור במזרח סין ומלא קשקושים.

 

אבל הוא לא רצה לעבור תהליך של הזמנות והעדיף לסיים עם זה והוא כבר בסביבות החצי שנה אפילו יותר עם שתיי

קיטים ברכב ועד היום הוא לא התלונן.

 

בסופו של דבר כול הקיטים בארץ הם אותו דבר.

אז אם שואלים אותי מה עדיף? אז מאיי ביי בהרבה פחות מאשר לקנות כאן בארץ אותו קיט בפיי 3 יותר כסף.

ועוד ישקרו לך ויגידו לך שזה חלקים מגרמניה ויצור של עזה!

אם תרצה תדבר איתי בפרטי ותקבל שם של חנות דיי מוכרת באזור המרכז שהם לא מסוגלים להגיד שם חברה או ארץ יצור.

צריך לדעת גם להישתמש בכסף בצורה נכונה ולא סתם לפזר אותו כי יש הרבה רמאים בארץ שלנו.

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוארג לוקס זה לא קונג.הקונג בעלת מנוע V6 דיזל עם רמת אבזור הכי גבוה שניתן לקבל.

תאורת קסנון לשני האורות,הגלגל רזרבי נמצא מאחורה על הדלת באג'.יש ועוד כל מיני כאלה 2000 בכל העולם ורק 15 בארץ!

אבא של חבר אחר קנה טוארג רגילה והיא באה בלי קסנון והוא קנה מחברה קסנון ועלה לו כ15K והוא ידע על מה הוא שילם תאמין לי.זה לא רק "קיט".זה פנסים אחרים,מתזים לשמשות,מיכל לנוזל שמשות יותר גדול,קיט עצמו.

אין מה להשוות שום אבל שום קיט HELLA שהיא זאת שהמציאה בכלל את הקסנון.

 

ב15K האלה הוא כמעט לא היה יכול לקנות שום דבר לטוארג מקורי משום שהכל יקר.

תאמין לי שאם הוא היה מזמין את הקסנון אחרי זה הוא היה מודה לעצמו על מה שהוא עשה.שוב,בהזדמנות אני יצלם(למרות שאין שסיכוי שהתמונה תמחיש את המציאות).

Got To love It

פורסם

נכון, מהחברה זה מין הסתם יגיע מסודר עם פנסים עם מתיזים ובחלק תמצא גם ווישרים.

ויש לו סאן רוף ואם אני לא טועה זה טורבו דיזל (לא בטוח)

 

מה שאני יכול להגיד שזה הג'יפ הכי מהנה שנהגתי בו.

במיוחד המצב ספורט (S) ממש אחלה של ג'יפ.

 

וכן אין מה לעשות התמונה לא תתן את כול התאורה במדויק כמו שאני יראה במציאות.

שאני נסעתי התאורה הייתה ברורה ונקייה (ואנחנו מדברים על קיט סיני) וממש אין מה להשוות ללוגן רגיל או לדמוי קסנון באוטו דיפו.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

קיבלתי סט של H1 מהדגם המדובר, יש שינוי.

 

כמו כן קיבלתי גם סט הH4, עדיין לא בטוח אם אמכור אותו או אשאיר לטובת זוג יחידות תאורה מקוריות.

 

לצערי יצא לי לצלם באור יום (ערב)

 

מצד ימין PHILLIPS - מצד שמאל OSRAM

newlight1 [640x480].JPG

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
קיבלתי סט של H1 מהדגם המדובר, יש שינוי.

 

כמו כן קיבלתי גם סט הH4, עדיין לא בטוח אם אמכור אותו או אשאיר לטובת זוג יחידות תאורה מקוריות.

 

לצערי יצא לי לצלם באור יום (ערב)

 

מצד ימין PHILLIPS - מצד שמאל OSRAM

המנורה ניראת יפה , יש גוון כחול או הכל לבן?אני גם הזמנתי .. H4 אני מדבר כמובן על הPhilips Diamond Vision

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם
המנורה ניראת יפה , יש גוון כחול או הכל לבן?אני גם הזמנתי .. H4 אני מדבר כמובן על הPhilips Diamond Vision

יש גוון כחלחל

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לי נמאס מ"חוסרים באספקות" ונסיון להעלאת מחירים בגלל ש"הסוג הזה נורא מבוקש".

לכן הזמנתי דרך האתר הנ"ל: http://www.autolamps-online.com/index.htm

 

תמיד יש שם מלאי, אין בעיית אספקה. אמנם המחיר ממש בכמה שקלים יותר יקר מ-eBay, אבל הרכישה מאוד בטוחה (לפחות כך זה נראה לאחר מספר בדיקות שהרצתי לגבי האתר במשך מעל חודש).

 

הזמנתי ממש לפני דקות:

- H1 לאורות גבוהים.

- H7 לאורות מעבר (האורות הרגילים)

- HB4 (נקרא גם 9006) לאורות ערפל קדמיים (לידיעה: HB3 נקרא גם 9005)

 

כל סוגי תקני הנורות לכל סוגי הנורות של פיליפס, אוסרם ועוד זמינים באתר זה.

 

עלות ההזמנה שלי: $211.

 

אעדכן אתכם בהמשך לגבי זמני אספקה, איכות הנורות ועוד (לאחר שארכיב אותן בע"ה).

TIFF.

מונדיאו טיטניום שחור-פנתר, 2.3ל' בנזין, 6היל' טיפט', חלונות כהים, עור, סאן-רוף חש', ב. שיוט, ב. אקלים מפוצלת, צ'יינג'ר MP3 Sony ל-6 דיסקים, AUX מובנה, שליטה מלאה מההגה, גודייר 235/45 עם מגנזיום R17 וחיישני חניה היקפיים.

פורסם

מנסיוני הטוב -

היו לי דיימונד וויזין, והיו לי וויזן פלוס 50.

לדעתי הוויזן פלוס 50 היו טובים יותר, נקיים יותר וחזקים יותר. גוון בהיאר מעט- קרוב ללבן.

מבחינת "מרחק" קו התאורה- הם היו רחוקים וטובים משמעותית מה דיימונד.

 

היו על טויוטה קורולה רפלקטורים חדשים (פנסים הוחלפו).

I30 CW

פורסם
לי נמאס מ"חוסרים באספקות" ונסיון להעלאת מחירים בגלל ש"הסוג הזה נורא מבוקש".

לכן הזמנתי דרך האתר הנ"ל: http://www.autolamps-online.com/index.htm

 

תמיד יש שם מלאי, אין בעיית אספקה. אמנם המחיר ממש בכמה שקלים יותר יקר מ-eBay, אבל הרכישה מאוד בטוחה (לפחות כך זה נראה לאחר מספר בדיקות שהרצתי לגבי האתר במשך מעל חודש).

 

הזמנתי ממש לפני דקות:

- H1 לאורות גבוהים.

- H7 לאורות מעבר (האורות הרגילים)

- HB4 (נקרא גם 9006) לאורות ערפל קדמיים (לידיעה: HB3 נקרא גם 9005)

 

כל סוגי תקני הנורות לכל סוגי הנורות של פיליפס, אוסרם ועוד זמינים באתר זה.

 

עלות ההזמנה שלי: $211.

 

אעדכן אתכם בהמשך לגבי זמני אספקה, איכות הנורות ועוד (לאחר שארכיב אותן בע"ה).

TIFF.

 

אני מחכה מעל חודשיים שההזמנה שלי תצא לדרך בגלל חוסר בW5W שתואים לגוון של DIAMOND VISION,

אז אולי באתר יש הכל, אבל בפועל כנראה שלא.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חיובי. אני כבר רוצה לראות טוב יותר, מבלי להסתכן בהורדה (לכן לא קסנונים, למרות שמחקר לגביהם שערך כחצי שנה הושלם כבר לפני חודשיים, והייתי כבר מוכן לקנות ולהתקין).

 

אני מאוד מקווה שלא אתאכזב.

מונדיאו טיטניום שחור-פנתר, 2.3ל' בנזין, 6היל' טיפט', חלונות כהים, עור, סאן-רוף חש', ב. שיוט, ב. אקלים מפוצלת, צ'יינג'ר MP3 Sony ל-6 דיסקים, AUX מובנה, שליטה מלאה מההגה, גודייר 235/45 עם מגנזיום R17 וחיישני חניה היקפיים.

פורסם

לא יתקרב בחיים לאיכות של הקסנון.

אני מקווה בשבילך שלא תתאכזב כמו חברים שלי.

 

במיוחד שבמחיר הזה יכולת להביא קיט מחו"ל.

פורסם

אף אחד לא מנסה לשכנע כאן אנשים לקנות קסנון ובטח שלא אני.

סה"כ קסנון תקני שמותקן בצורה נכונה ובא עם גון אור מתאים לדוגמא 6K לא מסכן אף אחד ויכול להציל חיי אדם.

 

אצלי זה חוקי עם אישורים.

 

לא רואה סיבה לזרוק כסף על נורות רגילות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...