Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, הבנתי סוף סוף ובאופן עצמאי שויז'יון פלוס אף הן נורות של פיליפס. כל שנותר לי הוא לשאול איפה באזור המרכז, אם בכלל, ניתן למצוא נורות כאלו. ברכות על ראשי העונים.

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סליחה? אתה רוצה לקנות את האשכול הזה? אני מוסיף דעה שלי כמו כולם כאן.

נשמע לי דיי טיפשי להזמין נורות שמקרבות אוטוטו לסכום של קיט קסנון באיי ביי.

 

בעיקרון כמעט כול קיט שני שנקנה בארץ הוא סיני פשוט שהגיע מחו"ל ויש מצב שאפילו מאיי ביי.

היום להדפיס קופסא ולרשום אלה תוצרת גרמניה/אמריקה כול אחד יכול.

 

ואם כבר להוציא כסף על נורות שהעלות שלהם זהה כמעט לקיט קסנון שיתן תאורה הרבה יותר טובה וברורה (6K)

אז אני אומר לכול מי שרק חושב לקנות מאיי ביי את הנורות האלו שיריץ חיפוש קטן ויחשוב שוב פעם.

 

אתה רוצה לזרוק כסף? זרוק!! יש כאן אנשים שיכולים לקבל תמורה טובה יותר לכסף שלהם.

 

ולי נשמע טיפשי להתקין קיט מפוקפק ברכב תקין - ראש בריא למיטה חולה.

קיט באיכות נמוכה, שעלול לגרום לבעיות חשמל, וכמעט בוודאות יסנוור עם רפלקטורים מקוריים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מסכים לחלוטין עם אייל. בכלל כל הסיפור הזה של שינויים ותוספות הוא עניין של מודה ופוזה.

מחר יצא גם מכשיר שנותן לנהג מכות חשמל בתחת ואז הוא מקפץ בכיסא. כמובן שכולם ירוצו להתקין כי "איך זה שלא אין"...

פורסם
ולי נשמע טיפשי להתקין קיט מפוקפק ברכב תקין - ראש בריא למיטה חולה.

קיט באיכות נמוכה, שעלול לגרום לבעיות חשמל, וכמעט בוודאות יסנוור עם רפלקטורים מקוריים.

 

קיט מפוקפק? למה כי הוא יוצר בסין? אייל באמת..

כול קיט שני שמותקן בארץ הוא בעצם יוצר בסין ואפילו במקומות גדולים וטובים בארץ מוכרים קיטים סינים.

והמחירים? מתחיל מ999 ש"ח ונגמר כמעט ב2000 ש"ח לקיט סיני אז ?

 

אתה רוצה קיט של בוש? בבקשה תשלם מחיר יפה שיעבור הרבה הרבה מעבר ל2000 ש"ח ותהנה מהשם.

אני חושב שאתה טועה כי לא כול קיט שהוא סיני הוא זבל זה ממש לא.

 

תכנס לאיי ביי ותראה כמה הזמנות יש שם לקיטים ותסתכל על התגובות של הקונים.

אתה חושב שאם הקיטים האלו היו דפוקים אז הקונים לא היו רושמים על זה משהו?

 

חבר הזמין משם והתקין והקיט הזה עובד אצלו נהדר בלי בעיות חשמל שציינת.

ובקשר לעדשות זה כבר סיפור אחר לגמרי אייל אין קשר עכשיו בין השתיים עיניין הפנסים שמור לנושא אחר.

פורסם

עזרה והמלצה:

 

יש לי מנורות של האוטו סטנדרטיות ואחת חזקה ואחת פחות,אז אני רוצה להחליף כבר למנורות בגוון לבן-כחול אם אני לא טועה זה הH4 לא?

 

אני מחפש מנורה שתתאים לי לאוטו(שיהיה חוקי),שהיא תאיר טוב,ובגוון לבן-כחול ולא צהוב סטנדרטי. מה אתם מציעים?

 

תודה לעוזרים

בצער רב נמכרה לה ה205GTI שלי כולל המנוע MI16.

 

הרכב הבא יהיה הנעה אחורית/4X4. ממממ

פורסם

אם אתה מחפש לעבור לגון לבן אז תקנה את הדמוי קסנון שיש באוטו דיפו.

תחליף את הנורות חניה ללבן וזהו יהיה לך גון לבן לגמרי.

 

מה שכן התאורה לא תיהיה חזקה בגלל הציפוי שיש על הנורה על מנת לתת לתאורה צבע לבן/כחול.

פורסם

ראיתי איזה נורה של פיליפס

רשום עליה גם H4 ואין לה ציפוי ואומרים שזה אור לבן ומאיר טוב...

 

שמעת משהו כזה?

 

 

או הכי טוב תן לי חברה-דגם של נורה שמומלצת לגוון לבן.

בצער רב נמכרה לה ה205GTI שלי כולל המנוע MI16.

 

הרכב הבא יהיה הנעה אחורית/4X4. ממממ

פורסם

חס וחלילה לא לקנות דמוי קסנון(סיני!) זה יכול להרוס את חוטי החשמל (כתוב על האריזות 100W במקום 55W בסטנדרט).

יש לך בהישג יד את האוסרם קול בלו והשאר ב EBAY.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
קיט מפוקפק? למה כי הוא יוצר בסין? אייל באמת..

כול קיט שני שמותקן בארץ הוא בעצם יוצר בסין ואפילו במקומות גדולים וטובים בארץ מוכרים קיטים סינים.

והמחירים? מתחיל מ999 ש"ח ונגמר כמעט ב2000 ש"ח לקיט סיני אז ?

 

אתה רוצה קיט של בוש? בבקשה תשלם מחיר יפה שיעבור הרבה הרבה מעבר ל2000 ש"ח ותהנה מהשם.

אני חושב שאתה טועה כי לא כול קיט שהוא סיני הוא זבל זה ממש לא.

 

תכנס לאיי ביי ותראה כמה הזמנות יש שם לקיטים ותסתכל על התגובות של הקונים.

אתה חושב שאם הקיטים האלו היו דפוקים אז הקונים לא היו רושמים על זה משהו?

 

חבר הזמין משם והתקין והקיט הזה עובד אצלו נהדר בלי בעיות חשמל שציינת.

ובקשר לעדשות זה כבר סיפור אחר לגמרי אייל אין קשר עכשיו בין השתיים עיניין הפנסים שמור לנושא אחר.

 

אני בן אדם שמוכן לשלם כסף טוב על סחורה איכותית, אין לי בעיה עם זה.

מעדיף לא להתקין בכלל מאשר להתקין משהו לא איכותי.

מעדיף לחכות ולחסוך מאשר למהר ולהצטער.

לא סתם קיט של בוש/HELLA/פיליפס עולה פי 4-5 מהקיטים האלה.

במחירים האלה, אם הקיטים הזולים היו שווים משהו, כל רכב היה יוצא מהמפעל ברמת הגימור הפשוטה ביותר עם קסנון.

 

אני בכל מקרה, החלטתי ללכת בינתיים על הנורות של פיליפס ( diamond/crystal vision ) ,עד שיתבהר עניין התקנת הקסנון מבחינה תקנונית וחוקית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
חס וחלילה לא לקנות דמוי קסנון(סיני!) זה יכול להרוס את חוטי החשמל (כתוב על האריזות 100W במקום 55W בסטנדרט).

יש לך בהישג יד את האוסרם קול בלו והשאר ב EBAY.

 

 

לא מתכוון לקנות דמוי קסנון,יש מנורות של פיליפיס שאני זוכר רשום להם על הקופסא H4 גוון לבן משהו טוב 120 שח עולים 2 מנורות. כמה וואט מומלץ לשים? ויש הבדל בH4 או H5?

או לכל אוטו מתאים H אחר...

בצער רב נמכרה לה ה205GTI שלי כולל המנוע MI16.

 

הרכב הבא יהיה הנעה אחורית/4X4. ממממ

פורסם

H5 אני לא מכיר , אבל נראה לי שאתה מדבר על נורות רגילות.

יש H4, H7, H1 זה מה שאני מכיר.

55 W זה הסטנדרט והחשמל ברכב מותאם לו ,אין צורך לחרוג ,כל המנורות המדוברות הם חוקיות ו55W.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

 

אתה רוצה לזרוק כסף? זרוק!! יש כאן אנשים שיכולים לקבל תמורה טובה יותר לכסף שלהם.

 

למה לזרוק?

אני הזמנתי, מאיביי , יצא זול ונתן אחלה תמורה, ותאורה מצויינת !

תחשוב שאם הייתי קונה בארץ משהו יקר, ב 3000 שקל, שתכלס זה היה נותן אותה תאוורה, ובינינו שניהם מסין- זה חבל על הכסף.

I30 CW

פורסם
אם אתה מחפש לעבור לגון לבן אז תקנה את הדמוי קסנון שיש באוטו דיפו.

תחליף את הנורות חניה ללבן וזהו יהיה לך גון לבן לגמרי.

 

מה שכן התאורה לא תיהיה חזקה בגלל הציפוי שיש על הנורה על מנת לתת לתאורה צבע לבן/כחול.

 

מניסין של שבוע לאחר החלפת הנורות באחד מהרכבים שלי ל OSRAM COOL BLUE התקבל אור לבן וחזק משמעותית מהנורה הקודמת שהיתה מורכבת בו .

 

עדיף לרכוש מנורה זו ישירות מהיבואן (לדיקו ( זוג H4 ב 90 ש"ח , ולא באוטו דיפו משום שההפרש ממש משמעותי נורה אחת 74 ש"ח )

 

מה גם שקיימות נורות COOL BLUE המתאימות לאור החניה וכך מקבלים אור לבן ממש ללא השפעת האור הצהוב של נורת החניה

(פתרון לרבים שהחליפו או שקלים לשים לדים במקום נורת החניה ).

פורסם
אני בן אדם שמוכן לשלם כסף טוב על סחורה איכותית, אין לי בעיה עם זה.

מעדיף לא להתקין בכלל מאשר להתקין משהו לא איכותי.

מעדיף לחכות ולחסוך מאשר למהר ולהצטער.

לא סתם קיט של בוש/HELLA/פיליפס עולה פי 4-5 מהקיטים האלה.

במחירים האלה, אם הקיטים הזולים היו שווים משהו, כל רכב היה יוצא מהמפעל ברמת הגימור הפשוטה ביותר עם קסנון.

 

אני בכל מקרה, החלטתי ללכת בינתיים על הנורות של פיליפס ( diamond/crystal vision ) ,עד שיתבהר עניין התקנת הקסנון מבחינה תקנונית וחוקית.

 

 

כול אחד יעשה מה שהוא רואה לנכון עם הכסף שלו.

להגיד לך מה לעשות עם הכסף שלך אני לא יגיד.

 

אני רק יגיד שלא כול מה שיקר הוא טוב.

בהצלחה!

 

מניסין של שבוע לאחר החלפת הנורות באחד מהרכבים שלי ל OSRAM COOL BLUE התקבל אור לבן וחזק משמעותית מהנורה הקודמת שהיתה מורכבת בו .

 

עדיף לרכוש מנורה זו ישירות מהיבואן (לדיקו ( זוג H4 ב 90 ש"ח , ולא באוטו דיפו משום שההפרש ממש משמעותי נורה אחת 74 ש"ח )

 

מה גם שקיימות נורות COOL BLUE המתאימות לאור החניה וכך מקבלים אור לבן ממש ללא השפעת האור הצהוב של נורת החניה

(פתרון לרבים שהחליפו או שקלים לשים לדים במקום נורת החניה ).

 

הלדים בתור אורות חניה זה פיתרון ממש טוב.

ואני לא מדבר על הלדים שתמצא ב5 שקל.

 

יש מבחר דיי גדול, אני אישית אמור לקבל שבוע הבא זוג לדים שבכול לד יש 6 לדים קטנים.

כמובן שהצבע הוא לבן ללא כחול שיעשה בעיות בטסט (מניסיון)

פורסם

ויינר,אף אחד לא אמר למישהו לקנות סוג נורה מסויים!

אנחנו פה כדי לתת המלצות לאנשים שלא יזרקו סתם כסף,אצלי היה כמעט הכל.

אני ננתי המלצה למי שרוצה נורה שתתן גוון כמו של קסנון בעלת עוצמה של הלוגן רגיל! לא דובר על ויז'ן פלוס וכ'ו.

 

הנורה הכי טובה היום בשוק היא הדיימונד! אם בנאדם מוכן להשקיע את ה250-300 ש"ח אז אני ממליץ ומי שלא שיקנה משהו יותר פשוט,השאלה מה הוא מחפש מהנורה !

 

בן.

Got To love It

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...