Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל המעונינים בקשר למנורות הפיליפס הדיימונד האלו ,ידוע לי שאין להם תו תקן וחשוב לדעת שהם לא עוברות טסט וזה לאחר בדיקה עם היבואן של פיליפס בארץ. מה שכן עובר טסט והן חוקיות הן בלו ויזיון ואקסטרים פאואר של פיליפס שמדמה 4000k

פורסם

ימים יגידו.

 

לדעתי מדובר בסתם כסת"ח של היבואן - בגלל שהוא אינו מייבא אותן ארצה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

השוות בין שני סוגים שונים של נורות,הדיימונד אמורות ליצור מעיין גוון שהקסנון מפיק וזה באמת מה שמתקבל תוך כדי שמירה על עוצמת האלומה.

הויז'ן פלוס נשארות בגוון הצהוב אולם נותנות עוד 50 אחוז אור.

ניחה היית משווה בין בלו ויז'ן לעומת הדיימונד אז סבבה,אל תשווה בין שני סוגי נורות שונים.

 

לא עובר טסט? לא נראה לי שיש סיבה שהוא לא יעבור אבל כמו שאוראל אמר,ימים יגידו(או במקרה של אוראל שנים :) ).

 

בן.

Got To love It

פורסם

עידכון לגבי המוכר: המוכר עידכן אותי שלאחר 20 לינואר אמור להיות לו סטוק חדש של H7. כרגע יש במלאי רק H4. הסיבה היא בגלל ההיסטריה למנורות הללו. כל הסטוק שהיה לו, נמכר כמו לחמניות טריות. לאחר שיש לי כאלו, אני מבין גם למה.

 

חברים, עובר טסט וזאת אני יודע מניסיון לפני כחודש וחצי.

Veni Vidi Vici

פורסם
קסנון שמנון... בחייאת. גם לא לדעת בוודאות מה הרמה של הקיט, גם בעיות במכס, גם בעיות התקנה אפשריות ועוד לא מעט סיבות למה לא.

לעומת זאת, מנורות diamond vision הן חוקיות, מחליפות את המנורה המקורית אחת לאחת, לא יקרות ביחס למה שהן נותנות וכמובן שחוקיות.

אצלי ברכב יש קסנון 4300K מקורי של hella מהיצרן באור מעבר. התקנתי diamond vision בתור אור גבוה והסתבר לי שהדיאמונד יותר כחולות מהקסנון שלי. מאירות בחושך מצוין.

מומלץ במיוחד לרכבים בלי רפלקטור. עם רפלקטור (כמו בפאסאט 2002 לדוג') הצבע הכחול מעט נעלם אבל עדיין לבן ומאיר מצוין.

לא מבין את העניין ההתעסקות בקיטים שונים כאשר יש תחליף ראוי בדמות נורות רגילות בעלות סבירה וחוקיות לגמרי.

 

לגבי הלינק שהבאתי בשרשור: אני אדבר עם המוכר היות ואני זה שקנה ממנו ראשון ואעדכן מתי יהיה לו סטוק במלאי.

 

ליאור

 

ליאור ידידי,

 

אכן אתה צודק בדברייך. קיט קסנון איכותי הכולל רפלקטור והתקנה עולה המון כסף אישית אני מעדיף את הנורות שרכשת.

 

לא מזמן ראיתי מספר רכבים (גולף דור 4) עם התקנה מקומית של קסנון במוסך רון שחיכו לטיפול וחשכו עיניי !! פשוט התקנות חובבנית שמסכנות את הרכב ואת הנוסעים בו.

איזה כייף לי :)

פורסם
השוות בין שני סוגים שונים של נורות,הדיימונד אמורות ליצור מעיין גוון שהקסנון מפיק וזה באמת מה שמתקבל תוך כדי שמירה על עוצמת האלומה.

הויז'ן פלוס נשארות בגוון הצהוב אולם נותנות עוד 50 אחוז אור.

ניחה היית משווה בין בלו ויז'ן לעומת הדיימונד אז סבבה,אל תשווה בין שני סוגי נורות שונים.

 

לא עובר טסט? לא נראה לי שיש סיבה שהוא לא יעבור אבל כמו שאוראל אמר,ימים יגידו(או במקרה של אוראל שנים :) ).

 

בן.

לא רוצה גוון כחול לבן\כחול או דמוי קסנון. כן מתלהב מנורות חזקות יותר. אולי מישהו בכ"ז מוכן לספר לי איך, איפה ובכמה ניתן לרכוש נורות ויז'ן פלוס והאם הן תואמות הלוגן רגיל מבחינת תקן, אמינות וצריכת זרם. ברכות על ראשיכם.
פורסם
ברור שהויג'ן פלוס יותר חזקות כי זה המטרה שלהם!

גם לי היה אותם באוטו ויש לי עוד זוג סגור בקופסא בבית,אתה יכול להגיד שהדיימונד יותר חלשות מהלוגן רגיל!?

כנראה יש לך בעיה בראיה ידידי,הבאת קיט סיני זול,מברוק מה אתה חושב שאתה יודע למה זה יכול לגרום? אתה יודע מה טיב החומרים? ואם התקנת את זה על הרכב שבצד אז מן הסתם לא יכול לעשות לך בעיות כי הנורות לא מתקשרות עם מחשב הרכב כמו במכוניות החדשות.

ולבחור בשם ווינר,ייבש את כולם? מישהו אמר לך לקנות את הנורות? לך לאוטו דיפו ותקנה נורות ב50 שקל,שיבושם לך אף אחד לא אמר לך לקנות רק את הנורות הנ"ל,אתה רוצה קסנון תקנה קסנון ב300 שקל מאי בי,תהנה!

אי אפשר להבין פה אנשים.

 

סליחה? אתה רוצה לקנות את האשכול הזה? אני מוסיף דעה שלי כמו כולם כאן.

נשמע לי דיי טיפשי להזמין נורות שמקרבות אוטוטו לסכום של קיט קסנון באיי ביי.

 

בעיקרון כמעט כול קיט שני שנקנה בארץ הוא סיני פשוט שהגיע מחו"ל ויש מצב שאפילו מאיי ביי.

היום להדפיס קופסא ולרשום אלה תוצרת גרמניה/אמריקה כול אחד יכול.

 

ואם כבר להוציא כסף על נורות שהעלות שלהם זהה כמעט לקיט קסנון שיתן תאורה הרבה יותר טובה וברורה (6K)

אז אני אומר לכול מי שרק חושב לקנות מאיי ביי את הנורות האלו שיריץ חיפוש קטן ויחשוב שוב פעם.

 

אתה רוצה לזרוק כסף? זרוק!! יש כאן אנשים שיכולים לקבל תמורה טובה יותר לכסף שלהם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...