Jump to content

yosikuf

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של yosikuf

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לכל המעונינים בקשר למנורות הפיליפס הדיימונד האלו ,ידוע לי שאין להם תו תקן וחשוב לדעת שהם לא עוברות טסט וזה לאחר בדיקה עם היבואן של פיליפס בארץ. מה שכן עובר טסט והן חוקיות הן בלו ויזיון ואקסטרים פאואר של פיליפס שמדמה 4000k
×
×
  • תוכן חדש...