Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לדיון שהיה פה על קסנון, אי ביי, ומעבר טסט.

רכשתי קסנון מאיביי, לפני שנתיים וחצי, עלה לי 110 דולר-עד לבית. הקיט כבר פועל מעל שנתיים, עבר אצלי 2 מכוניות, לא הייתה אף פעם שום בעיה. היה לי טסט לפני שבועיים, פשוט הרכבתי נורה רגילה, עברתי טסט, והרכבתי חזרה.

זה בדיוק אותה עבודה, כמו החלפת נורה רגילה, פשוט משחרר את הנורה מבית הנורה, משחרר את הכאבל שיוצא מהנורה

אל השנאי ( הכל plug&play), ומרכיב נורה רגילה. לא מפרק את השנאים, ולא כלום. אז ככה שלי בכל אופן, אף פעם לא היתה בעיה עם הקיט- וכן למרות שרשום עליו made in germany הוא סיני. רק צריך לצייו שפשוט אחרי שמתקינים קיט קסנון פעם ראשונה ברכב, ללכת לחשמלאי רכב, שיבדוק את הכיוון אורות עם המכשיר כיוון, ויכוון את האורות לפי חוזק האור של הקסנון- כי זה לא אותה עוצמה של מנורה רגילה, ולכן צריך לכוון מחדש.

ראיתי אגב ביד 2 אנשים שמוכרים קיטים של בוש ב1000 ש"ח, לא יודע אם זה באמת קיט של בוש..אבל אולי שווה לברר..

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קניתי, הרכבתי ולא התלהבתי:

 

קניתי את נורות ה diamond vision ולהגיד לכם את האמת ? אל תצפו לקסנון!

 

נכון האורות הצהובים הסטנדרטים האלה שיש לנו ברכבים שלא רואים איתם אחרי 5 מטר,אז אחרי הרכבת הנורות אתם תקבלו אותו דבר רק בצבע לבן. לא מאיר חזק יותר לא מאיר רחוק יותר! באמצע היום הפנסים הקדמים לא יבלטו כמו אצל רכבים עם קסנון שאפילו באמצע היום רואים את הקסנון וחוזק הנורה. בנורות הנ"ל לא ממש מבחינים שהאורות בכלל דלוקים. שהכביש מואר אתם בעצמכם לא ממש תסימו לב בין נורות ב220 שקל לנורות הרגילים שעולים 24 שקל.

 

אז למה בכלל שווה לקנות ?

* קסנון לא חוקי

* אם מרכיבים לא נכון את הקסנון, שמעתי אפילו על מקרים של גרימת נזק למחשב הרכב(מחשב רכב חדש לרכב שלי עולה 7000 שקל)

* הנורות עולות רק 220 שקלים כאשר קיט קסנון איכותי מגיע ל1200 שקלים

* הדאימונד ויג'ין לא מסנוור נהגים אחרים, כמו קסנון.

* התקנה לא מסובכת כול אחד יכול (טיפ - לא לגעת בזכוכית עצמה של הנורה זה מקצר לה את אורך החיים, לגעת רק בבית הנורה!)

 

אז למה לא לקנות?

* אל תקנה בצפייה שקניתי מערכת קסנון זולה וחוקית, זה לא מתקרב לקסנון!

* אין אחריות! (קניתי במקרה זוג פגום הלכו 220 שקל)

 

 

לשים לכם תמונות בחושך זה לא אינדיקציה מכוון שהפלאש מעצים את חוזק האור

ובאור יום לשים לכם תמונות לא תראו גם ככה כלום לכן אין טעם להוספת תמונות

 

מקווה שתחליטו את ההחלטה הנכונה

שלכם

בן

פורסם

תראו אחרי שקראתי את המהמר בנושא חשבתי לעצמי למה לא ללכת למישהו שמותקן אצלו באוטו זוג מנורות כזה ואז להחליט אם מה שיש לי באוטו זה מספק אותי או איך שהנורות האלה יתנו לי באמת מראה יותר טוב לכן פתחתי איזה נושא שאגב נשגר עקב אי ציות לכללי הפורום אבל הכוונה היא שכן קיבלתי כמה הודעות פרטיות מאנשים שמותקן אצלהם סוג נורות זה ואני ילך לראות באחד הערבים ונחליט וכיוון שזה לא בדיוק פורום קטן אז לדעת כל אחד אחר יכול לעשות זאת. וכך באמת להמנע מלהוציא שכום של 220 ש"ח על משהו שיכול רק לאכזב. אז תבדקו ואז תקנו ותתקינו.

פורסם

שאלה לי אליכם חברים יש לי ברכב מנורות מסוג HB2 .האם קיים מנורות של פיליפס דמוי קסנון ב-HB2 ?

או של חברה אחרת .

 

 

תודה לעונים

פורסם
קניתי, הרכבתי ולא התלהבתי:

 

קניתי את נורות ה diamond vision ולהגיד לכם את האמת ? אל תצפו לקסנון!

 

נכון האורות הצהובים הסטנדרטים האלה שיש לנו ברכבים שלא רואים איתם אחרי 5 מטר,אז אחרי הרכבת הנורות אתם תקבלו אותו דבר רק בצבע לבן. לא מאיר חזק יותר לא מאיר רחוק יותר! באמצע היום הפנסים הקדמים לא יבלטו כמו אצל רכבים עם קסנון שאפילו באמצע היום רואים את הקסנון וחוזק הנורה.

 

בלילה, הפנסים נראים כמו קסנון ?

 

מבחינת איך שזה נראה, בלי קשר לעוצמת האור

שזה עושה

פורסם
קניתי, הרכבתי ולא התלהבתי:

 

 

* הדאימונד ויג'ין לא מסנוור נהגים אחרים, כמו קסנון.

 

 

בן

 

אם לא תכוון אותן טוב, הן תסנוורה כמו קסנון.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ממה שאני הבנתי עוצמת האור של הקסנון תמיד תסנוור בגלל חוזק הנורה.

 

ומה הכוונה זה נראה כמו קסנון בלילה ?

 

תקשיב נורת h4 זה מה שמותקן אצלי ברכב, שאני שם על אור גבוה ולהגיד לכם את האמת אני התחלתי לנסוע כול על הזמן על אור גבוה (עכשיו יבואו ההערות: חתיכת בריון,מסכן חיים,לא אכפת לך מנהגים אחרים, אתה מפריע לתנועה ...) אז וואלה זה כמו אח לקסנון הפנסים לבנים לגמרי ומאירים יופי ! אור רגיל לא ממש התרשמתי אבל מהאור הגבוה ? חבר'ה פינוק ! שווה 220 שקל

פורסם

אז בגדול בתור אחד שיש לו סיאט איביזה שווה לקנות או לא ?

או שעדיף כבר לארגן קסנון ?

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם

תכלס אחרי שבוע עם הנורות,הם יותר חלשות מהנורות הרגילות ,אבל באור גבוה הם טובות פי כמה,לא יודע עד כמה שווה את הכסף בשביל 5 דקות בחודש שאני עם אור גבוה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תפסיקו לאכול סרטים מהנורות האלו.

אם זה יתן לכם "עוצמה" קצת יותר גבוה זה לא ישמר לתקופה ארוכה כמו שמשתמש ציין כאן.

 

מחזק את מי שאמר שהנורות הכן נראות נהדר במצב גבוה אבל זה לא שווה את הכסף.

פורסם

תקשיבו אתמול נסעתי לטעם העיר ונסעתי כל הדרך על אור גבוה וחבר'ה, האורות בני ז#$@# רציני שווה את הכסף אני משנה את דעתי .

 

 

שמסתכלים על הפנסים אין בכלל מה להשוות בין אור רגיל לאור של מנורות הפיליפס זה מאוד דומה לקסנון אבל זה לא מאיר רחוק כמוהו והפיזור אור של הקסנון שונה לגמרי הוא מתפזר יותר רחב האורות האלה אותו דבר כמו הרגילות מבחינת פיזור אור ומרחק הגעת האור אבל צבע האור הוא לבן כחלכל (נראה קצת לא חוקי אם הבנתם אותי) אני אהבתי וממליץ ויודעים מה אם הם ישרפו לי עוד חצי שנה אז יאללה הלכו 220 שקל אבל שווה לנסות ולרכוש לאיביזה הצהובה שלי אין ספק שזה מוסיף קצת פלפל לנמרה הקטנה

 

אני מדבר אך ורק על הפעלת האורות הגבוהים

פורסם

אתה רציני שאתה נוסע על אור גבוה כל הזמן?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

השאלה אם זה לא מסנוור נהגים ממול, גם לי יש את הנורות האלה, הבעיה כשמפעילים אור גבוה האלומה צרה יותר בזווית והאור גבוה יותר (מבחינת גובה) וגם חזק יותר. צריך לבדוק אם זה לא מסנוור נהגים ממול

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...