Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי זה משהו אחר.

מי שמעוניין להשקיע 250 300 ש"ח על נורות אז שילכו על זה.

אבל מי שרוצה קסנון בסכום דומה גם מוזמן.

 

בזה נסכם שמי שיקח מה ואיזה יעשה את הבחירה שלו.

לכול דבר שאתה הצעת או אני הצעתי יש את היתרונות והחיסרונות שלו.

 

שורה אחרונה כול אחד יעשה מה שהוא חושב.

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בזה נסכם שמי שיקח מה ואיזה יעשה את הבחירה שלו.

לכול דבר שאתה הצעת או אני הצעתי יש את היתרונות והחיסרונות שלו.

 

השאלה איזה יתרונות,כי אני לא מצאתי שום יתרונות בתכלס בקיט סיני.

שוב! זה קסנון בסופו של דבר,אולם עדיין זה לא 300 ש"ח,מי שרוצה לשקיעה עוד 300 שקל בנוסף לקיט קסנון סיני זה החלטה שלו והעיקר הוא יהיה מבסוט.

Got To love It

פורסם
בזה נסכם שמי שיקח מה ואיזה יעשה את הבחירה שלו.

לכול דבר שאתה הצעת או אני הצעתי יש את היתרונות והחיסרונות שלו.

 

השאלה איזה יתרונות,כי אני לא מצאתי שום יתרונות בתכלס בקיט סיני.

שוב! זה קסנון בסופו של דבר,אולם עדיין זה לא 300 ש"ח,מי שרוצה לשקיעה עוד 300 שקל בנוסף לקיט קסנון סיני זה החלטה שלו והעיקר הוא יהיה מבסוט.

 

יתרונות? תאורה הרבה יותר חזקה מכול נורה של פיליפס שתמיג וצבע לבן נטו! (אני מדבר רק על ה6K כמובן)

וזה לא 300 ש"ח אתה צודק, זה 400 ש"ח ואני מגזים שאני אומר 500 ש"ח כולל העמלות שבדרך.

 

לא מאמין? אתה לא חייב אבל זה מניסיון.

ונכון העיקר שאותו קונה יצא מרוצה כי זה החיים שלו על הכביש. 8)

פורסם

ווינר, עם כל הכבוד אתה לא מבין בשום דבר בנוגע לקסנון

 

אין לך מנורות כאלה, אין לך ניסיון בנושא וכל התגובות שלך זה עפ"י דברים ששמעת וגם זה בקושי

 

יש הבדלי איכות, ב 99% מהמקרים זה גם הבדלים בכסף, אין מה לעשות ככה זה עובד

 

ברגע שתבין את זה החיים שלך ישתפרו

 

בסופו של דבר, הזול עולה יקר

פורסם

אתה מאמין בעצמך שבחיים לא היה לי קסנון? שמח לדעת שאתה מכיר אותי יותר טוב מעצמי.

יש לי מספיק ניסיון ודברים ששמעתי לא רק "שמעתי" אלה ראיתי בעיניים שלי.

 

ואחד מהם גם נתן לכם תגובה כאן זה שחלק בחרו להתעלם מהתגובה זו לא בעיה לי.

ונכון מה שזול הוא בסוף יקר (לא תקף לגבי הקסנון הזה) אבל לא תמיד מה שיקר הוא באמת טוב.

 

קח בחשבון שכמעט כול הקסנונים שתמצא כאן בארץ אצל החנויות והסדאנות הוא סיני ופשוט בדיוק כמו באיי ביי.

וחלק מהם אפילו לא בטוחים איפה זה יוצר ומנסים להיתחמק מלומר את המילה 'סין'

 

ותמצא גם הרבה מקומות שסה"כ הדפיסו קוספא חדשה עם השם בוש ושמות נחמדים ואחרים.

אני לא חושב שצריך לשלם למעלה מ1000 שקל על אותו קסנון שאפשר להזמין מאיי ביי.

 

כמובן שכולנו היינו מעדיפים את בוש אבל כאן מדובר על כמה אלפים דיי טובים.

ברגע שתלמד שלא צריך לזרוק אלפי שקלים על כול דברים ככה השם שלו זה X אז החיים שלך באמת ישתפרו.

פורסם

גם הקיטים בארץ אותו זבל, אף אחד לא אמר שלא.

 

אני אשמח לשמוע תגובות איך יעבוד הקסנון הנ"ל על הרכב שלך, ומקווה שלא תסתיר בעיות אם יצוצו (אני מקווה בשבילך שלא).

 

אני אישית לא מסכן מכונה של 70-80 אלף שקל בשביל גאדג'ט של 500 שקל שעלול לגרום לי להוצאות של אלפי שקלים רבים , ולכאב ראש לא קטן.

 

תמשיך לעבוד בגישה הזאת - לא תגיע רחוק.

 

בכל מקרה, אני מאמין שיקח זמן רק עד שתתקין, כי על פי שאר השרשורים בהם אתה משתתף לגבי רכישת דברים נוספים - אתה במצב של בירור תמידי :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין מה להמליץ על קסנון, גם ככה זה לא חוקי להתקין וזה יגרור הורדה וצורך בטסט חדש.

 

ההורדה אני מניח תגרור קנס כזה או אחר, עוד עלות טסט, הפנסים שהחלפת כדי לשים קסנון לא מסנוור, והופ הלכו כמה אלפי שקלים לחינם כי את הקסנון אתה לא תחזיר אחרי ההורדה.

 

זה למה עדיף לשלם 300 ש"ח לנורות פיליפס למי שרוצה להשקיע בלי כאבי ראש

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
טוב, הבנתי סוף סוף ובאופן עצמאי שויז'יון פלוס אף הן נורות של פיליפס. כל שנותר לי הוא לשאול איפה באזור המרכז, אם בכלל, ניתן למצוא נורות כאלו. ברכות על ראשי העונים.

אני עצוב. לא מתייחסים אלי.

פורסם
אני עצוב. לא מתייחסים אלי.

 

בארץ לא תוכל להשיג אותם לפי מה שידוע לי.

תצטרך לעשות הזמנה.

 

 

גם הקיטים בארץ אותו זבל, אף אחד לא אמר שלא.

 

אני אשמח לשמוע תגובות איך יעבוד הקסנון הנ"ל על הרכב שלך, ומקווה שלא תסתיר בעיות אם יצוצו (אני מקווה בשבילך שלא).

 

אני אישית לא מסכן מכונה של 70-80 אלף שקל בשביל גאדג'ט של 500 שקל שעלול לגרום לי להוצאות של אלפי שקלים רבים , ולכאב ראש לא קטן.

 

תמשיך לעבוד בגישה הזאת - לא תגיע רחוק.

 

בכל מקרה, אני מאמין שיקח זמן רק עד שתתקין, כי על פי שאר השרשורים בהם אתה משתתף לגבי רכישת דברים נוספים - אתה במצב של בירור תמידי :)

 

נכון, ואם הקיטים בארץ אותו זבל אז איך אתה מסביר את זה שהם עובדים עד היום ללא תקלות?

ואל תדאג אייל אני לא נוהג לשקר (גם לאנשים שאני לא מכיר) שקר אחד מוביל לשקר אחר.

 

ולמה אתה חושב שמתוך עשרות קונים של הקיט הזה שלא התלוננו דווקא לך יקרה משהו רע?

חבר שלי קנה את אותו קיט בדיוק! כאן בארץ במרכז והוא לא קנה קיט אחד אלה שתיים בשביל אור גבוה ואור נמוך.

 

חוץ מזה שמחשב הרכב לא מזהה אותם הכול עובד תקין והוא ככה כבר למעלה מחצי שנה ונהנה מכול רגע (6K)

מסכן את הרכב? יש לו טוארג 2004, (ג'יפ) והוא שומר עליה יותר מאשר שהוא שומר על עצמו.

 

ומה יצא לו מזה? הוא שלם על שתיי קיטים בסביבות ה2000 ש"ח ואלו אותם קיטים בדיוק שיי באיי ביי.

פרייר? חסכן? מסכן את הכלי שלו? אתה מוזמן לבוא ולראות בעצמך התאורה ברורה וטובה והכי חשוב הוא מרוצה.

 

ונכון אייל, אני מברר,בודק וחוקר, לא ידוע לך מה קניתי ומה לא מהאשכולות הקודמים.

אני בהשווה אליך בודק שוקל ואז מחליט אם לקנות או לא, למה לחכות למחר שאפשר היום? (במידה וזה טוב)

אני מקווה בשבילך שאתה תמצא את כול מה שתרצה כולל פנסי הR32 ותהנה מהם ללא חרטות.

 

ואני עובד בגישה הזאת כול החיים שלי, אם תברר טוב יגידו לך שזה עובד טוב מאוד 8)

פורסם

זה בסדר, גם אני עושה סקר שוק מקיף לפני רכישת כל שטות (אפילו בענייני מגבים ונורות) , אבל אני דואג לנפנף מהר את המוצרים הלא איכותיים.

 

מי שיש לו כסף לקנות טוארג (בטח זה שאתה מדבר עליו - אבא ואמא קנו לו ואת הקסנון הוא הוסיף) , יש לו גם כסף לקנות קיטים רציניים.

אם קיט קסנון היה מדליק לי נורה בלוח שעונים, הייתי מעיף אותו באותו השניה...

 

לסיכום, וכי אין לי יותר מה לומר בשרשור הזה : הזול יוצא יקר, אתה עוד צעיר ותלמד זאת ככל הנראה על בשרך (אני מאחל לך שלא, אבל כולנו למדנו, גם הטובים ביותר)

אני עם רועי בעניין הזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אני רואה שאתה דיי מתנסה עלי, אתה לא יודע בן כמה אני או בן כמה חבר שלי.

ולא!! הוא קנה אותו בעצמו והוא יכול לקנות גם את הרכב שלך ושלי ועוד ישאר לו כסף.

 

ואתה לא יודע למה נדלקה הנורה אז למה סתם לזרוק דברים באוויר?

הנורה נדלקה כי היא לא הצליחה לזהות את המנורות הרגילות שבמקרה הזה הוחלפו בקסנון.

 

בג'יפ הזה כול דבר הכי קטן מתחיל לצפצף ולתת התראות.

אפילו אם תתחיל נהיגה ללא חגירה של חגורת הבטיחות תקבל התראה וגם צפצופים.

 

אם בחור שיש לו מספיק כסף לא רץ לקנות את הקיטים הכי יקרים בשוק אז למה אנשים שעובדים

קשה יום יום בשביל הכסף שלהם ירוצו לקנות?

 

לסיכום עיניין, אייל: אני לא רוצה לגלוש מהנושא כי איך שהוא שזה מגיע אלי ואליך זה תמיד גולש :-D

אני מקווה שאתה לא תלמד על בשרך הוצאות רבות כגון פנסי R32 שיכולים להוציא אותך בנזק לא קטן

ובקיטים שקרוב לוודאי שהקרטון מודפס והקיט סיני.

 

צוהורים טובים לכולם.

פורסם

קודם כל זה מתנשא, לא מתנסה.

שנית, אני לא מתנשא ואני גם לא מתנסה.

אני מכיר אותך קצת מהפורום השני, ויודע מספיק.

אני רק רוצה בטובתך. אם אתה לא רוצה להקשיב, אז כל מה שנותר לי לקוות זה שאני טועה ואתה תהנה מהקיט ההוא.

 

אני לא מתכוון להזמין כרגע קיט קסנון ,ואני גם לא קונה חתולים בשק אז אין מה לדאוג לי.

שיהיה בהצלחה בעתיד.

 

אעדכן כשיגיעו נורות הדיימונד ויז'ן שיוזמנו כשיחזרו למלאי.

כמובן שיילקחו מספר צילומים לפני ואחרי כדי לקבל מושג אמיתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה על התיקון.

וזה שאתה מכיר אותי מהפורום השני זה כבר טוב ואתה יודע שאצלי דיבורים הם לא באוויר. 8)

ברגע שהקיט הנ"ל יהיה בהשג ידי ויהוא יכנס לפעולה אתה מוזמן לבוא לראות ואני יעדכן כול כמה חודשים בשביל השקט הנפשי של כולם.

 

נקווה שאתה תמצא מרוצה מהנורות ולא תזרוק סתם כסף.

בהצלחה ושבת שלום.

פורסם

ולא!! הוא קנה אותו בעצמו והוא יכול לקנות גם את הרכב שלך ושלי ועוד ישאר לו כסף.

 

 

זה די התנשאות,אייל מילה במילה מה שאני חושב,אני אישית תמיד עושה סקר ומהר מאוד מעיף את הזבל.

ווינר תשמע,ענית לעצמך על השאלה אמרת יש לו קסנון אבל חוץ מזה שהמחשב לא מזהה את הנורות הכל בסדר.

אז הכל ממש לא בסדר.

כנראה חבר שלך נבהל שהוא שמע את המחיר להזמין קסנון של HELLA מקורי לטוארג(העלות היא 15K) אולם אתה לא יכול להשוות.

בהזדמנות אני יצלם לך תמונה,לאבא של חבר טוב יש טוארג קונג אם אתה מכיר(יש כאלה 15 בארץ ויוצרו 2000 בכל העולם) לא ניתן לקנות כאלה יותר או להזמין,הרכב מגיע מגרמניה עם תאורת קסנון באורות דרך+מעבר כסטנדרט.

כאשר ראיתי את הקסנון שיש אצלו,הבנתי מזה קסנון! לא כל הזבל שיש בארץ.

אולם המחיר גבוה אך התמורה משתלמת! ישנם דברים מעבר ידידי,כנראה שאם המכונה שאתה נוהג עליה לא הונדסה עם מערכת HID כנראה שהיא לא אמורה להצתייד בה,לעומת זאת ניתן לקנות לרכבים מערכות סטנדרט מחו"ל(למשל לאביזיה שלי ישנם פנסים+מערכת הקסנון של HELLA והעלות בהתאם-4K) כרגע אין לי את הכסף לרכוש כזה דבר,לכן שמתפשרים על משהו צריך בכל לדעת על מה להתפשר.

אייל,המלצה חמה על הדיימונד,אשמח שאהיה במרכז להראות לך על הרכב עצמו את התאורה והאלומת אור.

 

 

בברכה,בן.

Got To love It

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...