Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קסנון שמנון... בחייאת. גם לא לדעת בוודאות מה הרמה של הקיט, גם בעיות במכס, גם בעיות התקנה אפשריות ועוד לא מעט סיבות למה לא.

לעומת זאת, מנורות diamond vision הן חוקיות, מחליפות את המנורה המקורית אחת לאחת, לא יקרות ביחס למה שהן נותנות וכמובן שחוקיות.

אצלי ברכב יש קסנון 4300K מקורי של hella מהיצרן באור מעבר. התקנתי diamond vision בתור אור גבוה והסתבר לי שהדיאמונד יותר כחולות מהקסנון שלי. מאירות בחושך מצוין.

מומלץ במיוחד לרכבים בלי רפלקטור. עם רפלקטור (כמו בפאסאט 2002 לדוג') הצבע הכחול מעט נעלם אבל עדיין לבן ומאיר מצוין.

לא מבין את העניין ההתעסקות בקיטים שונים כאשר יש תחליף ראוי בדמות נורות רגילות בעלות סבירה וחוקיות לגמרי.

 

לגבי הלינק שהבאתי בשרשור: אני אדבר עם המוכר היות ואני זה שקנה ממנו ראשון ואעדכן מתי יהיה לו סטוק במלאי.

 

ליאור

Veni Vidi Vici

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וינר100, זול וזבל מתחיל ומסתיים באותה אות.

תשים קיט זבל באוטו, ותאכל בעיות חשמל שלא דמיינת ולא תדע איך לצאת מהם.

אולי אם היה לי רכב שערכו הוא כמו הקיט (למשל פיאט אונו) הייתי אולי שוקל לשים קיט עלום שם.

 

אני בגישה של או לשים קיט איכותי של חברה ידועה (פיליפס,אוסרם,HELLA וכו') , או לשים נורות בפורמט רגיל כגון אלו שנידונו בשרשור הזה.

 

אני כרגע מתכוון ללכת בגישה השניה בעקבות בעיות החוקיות של התקנת קסנון AFTERMARKET והכוונה

לאשר שימוש רק קסנונים שבאו מקוריים עם הרכב / הותקנו ע"י היבואן.

עם זאת אני מתכוון לעקוב אחרי יישום החוק הזה ולאחר תקופה להחליט האם שווה להכנס לכל הסיפור של הקסנון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אתה צודק, וזה ידוע שמה שזול הוא בסוף יקר.

אבל הקיט הנ"ל היה מותקן ברכב של חבר מספר חודשים והוא לא התלונן על בעיות חשמל כאלו או אחרות.

 

דרך אגב: הקיטים שהצעת כאן עולים דיי הרבה כסף לא 1000 ולא 1500 אלה הרבה יותר.

יש קיטים מצויינים שאפשר להשיג גם ב1000 שקל אולי קצת יותר.

 

וגם לי ידוע החוק החדש.

אבל אם כבר ללכת על נורות רגילות (שזה בסדר מבחינתי) אז למה לעזאזל לשלם סכום כסף שכמעט זהה לקיט קסנון?

סיני שמיני לא משנה איזה תוצרת כי כמעט כול קיט שני שתראה בארץ הוא סיני.

 

אני גם לא ממהר להתקין בגלל החוק החדש.

אבל אם כבר להביא קיט קסנון ואפשר להביא אותו בסביבות ה400 - 500 ש"ח זה שווה את זה.

פורסם

פשוט תעשו חיפוש באיביי לדיאמונד ויז'ן..אני קניתי לא מזמן ממוכר באוסטרליה ב80$ אוסטרלי.



התקנתי אותן לפני כשבועיים (בדיוק אותה הנורה) והתוצאות באמת טובות, מעל למצופה אפילו.

האם נורות אלו עוברות בוודאות טסט? והיכן ניתן להשיג את הנורות הקטנים בצד (אורות חניה?) בצבע של הנורות החדשות?

 

תודה מראש

פורסם

סתם הפליצו איזה חוק וכולכם קיפלתם את הזנב בין הרגלים...?

זה יהיה בדיוק כמו החוק של החובה לרוכב אופנים לחבוש קסדה... אף אחד לא יסתכל על זה כול עוד הקיט לא 3000000K ולא מסנוור לא תיהיה שום בעיה.

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם
סתם הפליצו איזה חוק וכולכם קיפלתם את הזנב בין הרגלים...?

זה יהיה בדיוק כמו החוק של החובה לרוכב אופנים לחבוש קסדה... אף אחד לא יסתכל על זה כול עוד הקיט לא 3000000K ולא מסנוור לא תיהיה שום בעיה.

 

 

יש קצת הבדל בין אופניים לרכב לא?!

הבטיחות די שונה למרות שבאופניים יכול להיגרם נזק לא קטן לגוף אולם זה שאתה שם קיט של 8K ברכב ויש אנשים ששים גם 12K גורמים לסינוור מטורף ויכולים לגרום לתאונה למי שבא ממול כאשר הוא יוכל להכנס ברכב אחר,מישהו שהולך בצד,מעקה בטיחות או יותר גרוע בטונדה,עדיין אתה חושב שהחוק מטומטם? תתקין באמת קיט ותדאג שהוא יסנוור כמו שצריך.

יש אנשים שלא מבינים את החשיבות של התאורה ברכב וכמו שהיא עוזרת לבטיחות הנהג והיושבים ברכב היא יכולה לגרום לנזק רציני!

 

בן.

Got To love It

פורסם

ומי אמר שכולם צריכים להתקין 12 או 8K ?

אפשר להיסתפק בקיט 6K מעולה שלא יעשה בעיות וימשוך צומת לב.

 

והכי חשוב יתן תוצאות יותר טובות מכול נורה שתביא.

פורסם

ראיתי לנכון שאני חייב להגיב:

 

בתור אחד שהיה לו הכל באותו רכב:

היה לי וויזן פלוס 50

היה לי דיימונד (שמכרתי אותם- תבינו למה)

היה לי MTEC

היה לי קסנון (מאי ביי, 600 שקל).

 

 

-וויזן פלוס 50 - מנורות מדהימות ברמה גבוהה מאוד- אהבתי מאוד את הראיה הרחוקה.

 

-דימונד וויזן- הבאתי 2 מחו"ל. נכון אור טוב, יפה בהיר, גוון מדהים- אבל האור לא מספיק חזק. לא חזק כ"כ לא ממש מאיר. הוויזן פלוס מאיר חזק ורחוק יותר.

 

חשוב לכם הגוון או ה"רוחק" וחוזק תאורה?

 

- יש לי 2 סטים של נורות שאני מוכר, 135W, הרבה יותר חזקות מ2 הדגמים של הפילפס.

היה לי אותם שנה, לא שרף חוטים, לא התיך ולא הרס רפלקטור ושום בטיח,של מיני שמועות ששמעתי כאן.

זה הדבר הכי קרוב לקסנון-אור לבן וחזק ורחוק.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=172733

 

-קסנון הבאתי מאי ביי, 600 שקל כולל מיסים שלקחו. פתחו-ולא החרימו ולא בטיח. רק לקחו כמה שקלים מיסים. כולם מיוצרים בסין- כולם אותה רמה וכולם עושים את העבודה.

 

לפני שבועיים פרצו לי לרכב בכדי לגנוב את הקיט. חתכו חוטים מקוריים משכו ועקמו את המכסה מנוע (פתחו עם לום).

 

בנתיים אני עם ה וויזן פלוס 50.

I30 CW

פורסם

מצטער לשמוע...

אבל מה שאמרת כאן מייבש כרגע את כול מי שאמר שמדובר על סכום שהרבה יותר גבוה מהנורות.

אתה סיימת את הקניה של הקיט קסנון ב600 ש"ח כולל הכול וזה לא נתקע בשום מקום.

 

הם הזמינו נורות בכמה? 250? 300? אבל האבדל בביצועים פשוט גדול ולא קטן.

הם לא יוכלים להשוות בין השתיים בכלל!

פורסם

ברור שהויג'ן פלוס יותר חזקות כי זה המטרה שלהם!

גם לי היה אותם באוטו ויש לי עוד זוג סגור בקופסא בבית,אתה יכול להגיד שהדיימונד יותר חלשות מהלוגן רגיל!?

כנראה יש לך בעיה בראיה ידידי,הבאת קיט סיני זול,מברוק מה אתה חושב שאתה יודע למה זה יכול לגרום? אתה יודע מה טיב החומרים? ואם התקנת את זה על הרכב שבצד אז מן הסתם לא יכול לעשות לך בעיות כי הנורות לא מתקשרות עם מחשב הרכב כמו במכוניות החדשות.

ולבחור בשם ווינר,ייבש את כולם? מישהו אמר לך לקנות את הנורות? לך לאוטו דיפו ותקנה נורות ב50 שקל,שיבושם לך אף אחד לא אמר לך לקנות רק את הנורות הנ"ל,אתה רוצה קסנון תקנה קסנון ב300 שקל מאי בי,תהנה!

אי אפשר להבין פה אנשים.

Got To love It

פורסם

בן, תירגע - חבל על העצבים.

 

ה-Diamond Vision מספקות תאורה מעט יותר טובה משל הנורות המקוריות שהגיעו עם הרכב - נקודה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בן- כנראה לא הבנת מה אני כותב.

לא השוותי את הדיימונד עם נורה רגילה, אלא עם הוויזן פלוס. בהשוורה מול שניהם- הוויזן פלוס 50 לוקחת בגדול... שניהם נבדקו על טויוטה קורולה, על מזדה לנטיס ופזו 106.

 

תבין מה כותבים אנשים לפני שאתה כותב שטויות.

I30 CW

פורסם

מצטרף לשרשור.

 

 

מעוניין לרכוש Philips Diamond Vision בתצורת H7

 

מהחיפוש שביצעתי ראיתי רק דגם ה- H4.

 

האם הנורות הנ"ל קיימות ב- H7?

 

בתודה מראש

 

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

עידן, תבדוק שוב.

 

באיביזות שלי ושל בן הותקנו Diamond Vision H7 (כל הנורות באיביזות המתוחות הן H7 - דרך, גבוה וערפל. תענוג!).

 

בהצלחה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...