Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בערב צילמתי עוד שתי תמונות מתוך הרכב(יותר נכון מחוץ לסאנרוף) כדי להראות את ההבדל בגוונים.

מצטער מראש על הטשטוש פשוט לא יכולתי להתסכל מהעיינית על הפוקוס.

DSC_00063625.JPG

DSC_00032567.JPG

Got To love It

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יגיד לך את האמת נראה דיי טוב.

אבל לא היה לך עדיף להוסיף עוד 100 - 200 שקל ולהביא קיט קסנון מאותו מוכר?

 

שאני חושב על זה עכשיו זה דיי ביזבוז.

יכולת לשפר את התאורה שלך בכמה רמות למעלה!

פורסם

יש שמועות שיצאה תקנה חדשה האוסרת התקנת קיט קסנון! רק קסנון שמגיע עם הרכב מהחברה!

 

בן ניראה מעולה אגב, התמונה הראשונה זה פנסי הערפל? והשנייה זה האור הרגיל כי רואים שיפור של ממש בעוצמת האור, מאיר רחוק יותר.

פורסם
יש שמועות שיצאה תקנה חדשה האוסרת התקנת קיט קסנון! רק קסנון שמגיע עם הרכב מהחברה!

 

בן ניראה מעולה אגב, התמונה הראשונה זה פנסי הערפל? והשנייה זה האור הרגיל כי רואים שיפור של ממש בעוצמת האור, מאיר רחוק יותר.

 

זה לא רק שמועה זה נכון.

ואני יודע את זה ממקור ראשון.

 

אבל אם כבר להשקיע 240 ש"ח ואפילו יותר בנורות רגילות לא עדיף להביא קיט קסנון שעלותו כמעט זהה לנורות?

נשמע לי טיפשי לזרוק כסף על נורות שהקסנון יתן ביצועים הרבה יותר גבוהים ובכמעט אותו מחיר.

 

ובקשר לתקנה:

כרגע אין מה לעשות אלה לחכות ולראות איך הגלגל יתגלגל, ואז להתאים את עצמנו למצב.

פורסם

כן הראשונה זה אורות ערפל והשני זה אורות דרך.

אם היתי נוסע עוד אחורה בחניה אז היו יכולים לראות את העוצמה אבל זה היה הסוף שלה :-) וזה בסביבות ה40 מטר.

לא היה שווה לי לשים עוד 100-200 כי זה לא באמת המחיר שהיתי צריך להוסיף.

חוץ מזה,ככה היה הלוגן ונשאר הלוגן לא צריך לשנות חוטים וכ'ו עם קיט קסנון שיכול ליצור בעיות.

וכמו שהחבר מעלי אמר,יצאה תקנה חדשה האוסרת על התקנת קסנון שאינו מגיעה מהייצרן בחו"ל.

Got To love It

פורסם
אני יגיד לך את האמת נראה דיי טוב.

אבל לא היה לך עדיף להוסיף עוד 100 - 200 שקל ולהביא קיט קסנון מאותו מוכר?

 

שאני חושב על זה עכשיו זה דיי ביזבוז.

יכולת לשפר את התאורה שלך בכמה רמות למעלה!

 

לא - בגלל התקנות החדשות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כן הראשונה זה אורות ערפל והשני זה אורות דרך.

אם היתי נוסע עוד אחורה בחניה אז היו יכולים לראות את העוצמה אבל זה היה הסוף שלה :-) וזה בסביבות ה40 מטר.

לא היה שווה לי לשים עוד 100-200 כי זה לא באמת המחיר שהיתי צריך להוסיף.

חוץ מזה,ככה היה הלוגן ונשאר הלוגן לא צריך לשנות חוטים וכ'ו עם קיט קסנון שיכול ליצור בעיות.

וכמו שהחבר מעלי אמר,יצאה תקנה חדשה האוסרת על התקנת קסנון שאינו מגיעה מהייצרן בחו"ל.

 

זה לא 100 200 ש"ח יותר? חבל.. אני יודע שכן ותבדוק טוב ותראה שכן.

ובאיזה חוטים אתה צריך להתעסק? זה פלאג אין פלאי, אין צורך לחתוך ולהתעסק.

 

וידוע לי התקנה החדשה שיצאה זה לא משהו חדש לי.

אבל במחיר שהשקעת היית יכול לצאת עם תוספת כסף קטנה עם קיט קסנון.

 

רואים טוב שלא תבין אותי לא נכון רואים ממש טוב.

אבל עם קיט קסנון היית רואה ה-ר-ב-ה יותר טוב.

פורסם

לא כל אחד צריך את היותר טוב הזה ידידי.

וכן זה לא תוספת של 100-200 שקל.

קיט סיני עולה היום 700 +- זה כבר תוספת של 400 שקל,נדבר על קיטים איכותיים? 1000+ פה זה כבר תוספת הרבה יותר רצינית!

אמרת אותו מוכר באינטרנט,בעיה אחת במקרה ויש לי בעיה עם הקסנון נראה לי את ה"אחריות" יהיה בעיה לקבל לכן לא לוקח סיכון בדבר,עכשיו אחרי כמה הבהרות נראה לי הבנת למה אישית לא רכשתי קסנון.

לגבי החוטים,אני יודע שזה פלאגים אולם הקסנון עצמו יכול ליצור בעיה עם המחשב רכב .

Got To love It

פורסם

חבר שלי קנה מאיי ביי קיט שלא עבר את ה500 ש"ח, אני לא מדבר באוויר אני אומר לך מציאות.

סתם לזרוק דברים אני לא יזרוק, זה המחיר שהוא שלם.

 

ואם אתה תדבר איתי על קיטים איכותיים במחירי 1000 ש"ח ומעלה אז אני יקנה בארץ עם אחריות.

ונכון לקיטים מחו"ל אין אחריות אבל המחיר הנמוך מ-א-ו-ד שווה את הסיכון.

 

ויש לי הרבה חברים עם קסנונים על הרכבים שלהם.

וגם חבר עם קסנון שיש לו על הג'יפ החדש (ונכון המחשב מראה משהו על האורות אבל זה לא קריטי לא הורס)

 

אז אם כבר עושים השווה בין נורות רגילות ב250 לקיט ב500 ש"ח כולל משלוח (גג!) זה כבר יוצא עדיף.

קח בחשבון שגם לנורות הרגילות שלך אין אחריות וזמן החיים שלהם הרבה יותר קצר מנורות הקסנון.

פורסם

קיט 1? כנס לאיי ביי תמצא עשרות.

הם נמכרים במחירים פחות או יותר כמו של הנורות שהבחור קנה.

 

ואני מתכון לעשות אוטוטו הזמנה עם חבר.

אני חושב שזה משתלם.

 

יותר מידי פרטים כמובן אני לא יכול לתת כי זה הזמנה שיוצאת דרך חבר.

פורסם

תזהר עם זה, חבר הזמין קיט קסנון מאיביי והוא לא עבר את המכס, יש עם זה בעייה של חוקיות.

בסופו של דבר זה יותר יותר מ100-200 ש"ח יותר מהנורות! כולל משלוח ומכס, אם בכלל הוא עובר את המכס.

פורסם

אני אומר לך שזה לא עובר את ה500 ש"ח מניסיון לא מתוך דיבורים.

ונכון יש עם זה בעיה של חוקיות אבל עובדה שאצל חבר שלי זה מותקן ברכב.

 

היום אפשר להכניס לארץ הכול אם רק מנסים :-D

אני אישית לא עושה את ההזמנה זה הוא עושה, ואני סומך עליו ומאמין בו וראיתי כבר בעיניים את הקיט שהוא הזמין לעצמו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...