Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אור גבוה אמור לסנוור אתהנהגים ממול.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תאמין לי, אם זה היה תלוי בי, הייתי שולל לבחור שמסנוור את הרישיון. בגלל דרעקים כמוך יש תאונות.

 

גילוי נאות - לפני כשבועיים גם אני קניתי את הנורות האלו, הן כבר מורכבות ברכב ואני ממש מרוצה מהם, אבל לפני כן הקפדתי שאני לא מסנוור אף אחד וכוונתי אותם כראוי ע"מ לא להציק לנהגים.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
תקשיבו אתמול נסעתי לטעם העיר ונסעתי כל הדרך על אור גבוה וחבר'ה, האורות בני ז#$@# רציני שווה את הכסף אני משנה את דעתי .

 

 

שמסתכלים על הפנסים אין בכלל מה להשוות בין אור רגיל לאור של מנורות הפיליפס זה מאוד דומה לקסנון אבל זה לא מאיר רחוק כמוהו והפיזור אור של הקסנון שונה לגמרי הוא מתפזר יותר רחב האורות האלה אותו דבר כמו הרגילות מבחינת פיזור אור ומרחק הגעת האור אבל צבע האור הוא לבן כחלכל (נראה קצת לא חוקי אם הבנתם אותי) אני אהבתי וממליץ ויודעים מה אם הם ישרפו לי עוד חצי שנה אז יאללה הלכו 220 שקל אבל שווה לנסות ולרכוש לאיביזה הצהובה שלי אין ספק שזה מוסיף קצת פלפל לנמרה הקטנה

 

אני מדבר אך ורק על הפעלת האורות הגבוהים

 

בשביל אורות גבוהים לא קונים מנורות כאלו.

בזבוז כסף נטו לא יותר מזה.

 

ואני במקומך לא הייתי עושה את אותה פעולה שעשית.

סנוורת נהגים על ימין ועל שמאל ויכולת לגרום לתאונה וחבל.

פורסם

אולי בסינוור של הפרוג'קטור של בטמן !

 

תאונות קורות בגלל אי ריכוז על הכביש בגלל עייפות ובגלל שוכרות או חוסר ניסיון וידע בנהיגה

 

לא בגלל שניה שקיבלתה קצת אור התעוררות בעיניים

פורסם

שניה? אתה מתבלבל. הסנוור אולי לשניה אך התאוששות העין עד לראיה תקינה זה מספר שניות ארוך שהבחלט יכול להביא לאסון.

 

הנושא הזה מוצה וכמה הודעות מאוחר מידי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...