Jump to content

6VTR

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

הנקודות של 6VTR

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לחבריי הפורום היקרים, ברשותי מאזדה לאנטיס בנפח 1800, שנת 2001 שאלתי היא איזה פלאגים הם הטובים והמתאימים ביותר לרכב שברשותי
  2. מגבר מצויין מבית BOSS U.S.A ניקנה לפני 4 ימיםחדשש ב 1400 ש"ח לא הורכב עדיין חדש בקופסא 4*250 RMS לערוץ מוכר בצער רב מתגייס לצבא http://punch-s.com/aecommerce/c1319/4277.php עוד פרטים בפלא: 0528213219
  3. פיוניר DEH-P4050UB חדש בקופסא הדגם עם ה-USB מורכב אצלי על הרכב שלושה חודשים לרצייניים בלבד. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=687206 מחיר ריצפה. לעוד פרטים בפלא: 0528213219
  4. --כל המוצרים ניקנו לפני חודשיים והם בשימוש חודש . הכל עם קבלות וחשבוניות.-- מחירים בריצפה. פאנל של פיוניר דגם-PEH-P4050UB -דגם 2008 עם חיבור USB אחריות 3 שנים קומפוננט של דראגסטר - DS 632.1 -6.5 ניקנה ב 1000 ש"ח מגבר של פולס האודיו 1000 וואט -אחריות ל3 שנים סאב של פיוניר 1200 וואט 2 סלילים+תיבה מקצועית -דגם -TS-W307D2 כל המוצרים עובדים חודש ימים הכל ניקנה חדש מוכר עקב מכירת הרכב פלאפון- 052-8213219 זמין בכל שעה
  5. שאלה לי אליכם חברים יש לי ברכב מנורות מסוג HB2 .האם קיים מנורות של פיליפס דמוי קסנון ב-HB2 ? או של חברה אחרת . תודה לעונים
  6. האם אפשר להרכיב במקום ה -מנורות האורגינליות H4.? דוד שלי הביא לי זוג נורות של פיליפס בגוון כחול ... דרך אגב מדובר בטויוטה קורולה שנת 2000 .(זה דיי דחוף ) תודה רבהה
  7. שלום יש לי טויוטה קורולה שנת 2000 רציתי לדעת איזה סוג מנורה יש לה .. H4 H7 H3 .? תודה רבההה
  8. אני יודה לכם עם תעזרו לי בנושא .....!
  9. שלום לכם אנשי קארספורום ברצוני להתקין פנסי דמוי קסנון של חברת פיליפס .לטויוטה קורולה שנת 2000 עם הפנסים העגולים מקדימה ,שאלתי מאיפה באיזור המרכז אני יכול לרכוש את הנורות האלה. ואיזה נורות אלה H4 H7 H1 ? תודה
×
×
  • תוכן חדש...