Jump to content

MostlyWicked

  • פרסום הודעות

    104
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות MostlyWicked

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. MostlyWicked

    נתוני מסירות 2020-2019

    פעם מישהו היה שם כאן כל רבעון קובץ אקסל עם כל הנתונים, מה קרה לזה?
  2. השאלה היא האם האופציה הזאת תוצע מתישהו בארץ.
  3. אני מניח שאין עדיין מידע בנושא הST-Line שתגיע בהמשך, אבל אנסה לשאול בכל זאת: מישהו יודע אם תהיה בה אפשרות לשלוט ישירות על ההילוכים? מילא לא היו שמים פלאפים מאחורי ההגה ומסתפקים בכפתורים ליד חוגת ההילוכים, אבל באקטיב חסר אפילו את זה, וזה מאוד בעייתי, אולי דילברייקר.
  4. יש ברגע זה 4 דגמים ידניים ביד 2 בשנתונים הנ"ל. אתה בטוח שנמכרו כל כך קצת? פיאסטה לא הייתה להיט מכירות אבל פחות מ-30 נשמע מאוד קיצוני. בטוח שלא התכוונת רק ל-2016?
  5. בתקציב הזה תוכל להשיג פורד פיאסטה ידנית בשנתון די גבוה (2015-2016), החסרון העיקרי זה מנוע חלש.
  6. יש 5 מצבי נהיגה בגיר, שאחד מהם הוא ספורט.
  7. MostlyWicked

    סיוט ושמו חניה משותפת

    תעשה ניסוי. תחנה שבוע ברחוב. אם יהיה גרוע יותר, מקסימום תחזור לחניה המשותפת.
  8. חייב להגיד שהרכב נראה מפתה מאוד. אחרי שהגרסא הנמוכה תגיע, אשקול מאוד לרכוש (בתנאי שתשווק עם אותו מנוע).
  9. אף פעם לא נהגתי על רכב עם מערכת בטיחות מהסוג הזה. כיוון שאט-אט אני מבשיל להתחדש ברכב (עוד לא ממש שם, זה תהליך, אולי אחרי הקורונה), רציתי לשאול איך זה לנהוג עם המערכת הזו. איך הרכב מבדיל בין סטייה "מכוונת" (השתלבות איטית בנתיב, במיוחד אם נניח ששכחתי לאותת) לבין גלישה בטעות? עד כמה הוא רגיש למעבר בין נתיבים בחדות לעומת בהדרגתיות, זאת אומרת שאני מניח שיש סף "אסרטיביות" כלשהו במעבר בין נתיבים שהחל ממנו המערכת לא מתערבת? האם ההגה פשוט מסתובב לך בכוח ביד? מה קורה אם מונעים מההגה להסתובב, הוא נלחם בך או "מוותר"? איך זה בכלל מרגיש, האם מתרגלים לזה? האם זה מפריע? האם זה לא מרדים את העירנות קצת כי מתרגלים לסמוך על הדבר הזה? האם ניתן לבטל אותה בכל הדגמים? האם צריך לבטל אותה מחדש עם כל התנעה, או שהרכב לרוב "זוכר" את הביטול הראשון?
  10. יש פה הרבה שאלות שרק אתה יכול לענות עליהן. לכאורה אין לך צורך יומיומי ברכב, אבל אם אתה נהנה מנהיגה, או שיש לך צורך רגשי ברכב והאחזקה שלו לא תכאיב יותר מדי בכיס (ברמה שצריך לוותר על משהו חיוני אחר), הייתי אומר לך על זה. אני התניידתי תמיד באוטובוסים והסתדרתי מצוין (תחבורה ציבורית סבירה סך הכל איפה שאני גר), אבל בשלב כלשהו נמאס לי לחכות בתחנות בגשם ובשמש, נמאס לי להצטופף עם אנשים זרים ולפעמים לעמוד חצי שעה ויותר כל הנסיעה. או לראות את האוטובוס חולף על פני ולדעת שצריך לחכות עכשיו עוד 20 דקות. או להתווכח עם הנהג שהחליט לא לעצור לי בתחנה למרות שלחצתי על הכפתור, או כל אחת מטריליון הבעיות בתחבורה ציבורית. אז עכשיו אני משלם הרבה, הרבה יותר כסף, עומד בפקקים וצריך לחפש חניה, אבל בשבילי זה היה שווה כל שקל ואין סיכוי שאני חוזר לאוטובוס. גם למרכיב הרגשי יש משקל, אנחנו לא יכולים להתנהל כל החיים כמו Homo Economicus.
  11. אחת התלונות ששמעתי הרבה על הרכב היא שהשליטה על המזגן מתבצעת דרך המסך מולטימדיה, ואין כפתורים פיסיים למזגן בכלל. יש כאלה שזה מפריע להם. לא יודע לגבי העוצמה שלו אבל...
  12. לא הכי רגוע, אבל מאוד זהיר. תמיד שומר מרחק, תמיד תמיד מאותת לפני פניה או מעבר בין נתיבים, מסתכל במראה פעמיים לפני מעבר בין נתיבים. מה שכן יש לי נטייה לעלות למהירות המירבית שאני יכול בהתאם לתוואי הדרך. אני מאלה שבלי סיבה טובה מאיצים ואז בולמים ברמזור. אין לי הסבר למה אני עושה את זה, סתם חוסר סבלנות והרגל. אני גם מאלה שמאוד מתעצבנים כשעוקפים את הפקק ומנסים להכנס לפני, אין מצב שאני נותן להכנס. מה שכן, אם אני שומע ספר תוך כדי נהיגה זה פותר את הבעיה ואני מתחיל לנהוג כמו זקנה.
  13. מסכים עם רוב הסעיפים האחרים, אבל החלק הזה קצת מוזר. בפיאסטה שלי (ידנית 2014) ב-100 אתה על 2800-2900 סל"ד. ב-3000 סל"ד אתה על 110 בערך. לא הבדל גדול, כמובן, אבל עדיין לא מה שאתה מתאר.
  14. לא לכולם יש חניה פרטית ליד הבית, יש אנשים שחונים במרחק של אפילו כמה רחובות מהבית שלהם. יש למישהו מידע קונקרטי על מכוני שטיפה פתוחים בתקופה הזאת?
×
×
  • Create New...