שלום לכולם,
לפני חודשיים נירכש הרכב (כרכב שני - לאישה ), במסגרת "ישור קו" לרכב ולאור העובדה כי במהלך הנסיעה עליו
מרגישים את כבישי ארצנו את מהמורות ובורות הכבישים, מה גם מפאת גיל הרכב, אני מעוניין לשפר את נוחות הנסיעה בו וכן את הבטיחות.
על הפרק עומדים, החלפת בולמי זעזועים וצמיגי הרכב.
כאן עולות מס' שאלות :
1) במה להתחיל האם בהחלפת הבולמים או בצמיגים ?
2) לאחר קריאה לגבי סוגי הצמיגים השונים למדתי שיש הבדלים בין סוגי הצמיגים של אותו יצרן ויצאתי מבולבל.
האם ניתן לקבל המלצה לדגם ספציפי של צמיג בעל נתונים 175/70R13 מתוך דגש על נוחות ואחיזה .
3) לגבי בולמי זעזועים קיימת עבורי התלבטות, האם להחליף לבולם מקורי (mado ) או לשדרג את הבולם,
לדוגמא לבולמי מונרו סנטה-טראק.
האם שידרוג מאין זה משפר את נוחות הנהיגה בצורה משמעותית ?
אשמח לקבל רשמים מאלה שאכן שידרגו את הבולמים לסנטה -טראק.