Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי רובר לבן שנהב, נראה מהמם וכמו חדש גם אחרי 9 שנים.

לדעתי ישנם מכוניות שנראות טוב בלבן וישנם מכוניות שזה פשוט עושה להן רע! ברכב האחרון התעלמתי מכל נושא הלכלוך, חום בקיץ, עמידות ופשוט הלכתי על מה שנראה לי הכי טוב אני מרוצה מאוד ולא רואה סיבה שזה ישתנה בעתיד. שטיפה פעם בשבוע, וואקס פה ושם ולחפש חניה בצל!

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן,הרכב שלי היה עד עכשיו אדום,הוא בתהליך של צביעה בלבן פנינה שנלקח מאלפא רומיאו 147 GTA,מעבר לזה שלבן זה צבעו המקורי זה פשוט הטעם שלי.

 

אני אומר ,לך לפי הטעם לשלך,לא שווה לקנות רכב שאתה לא נהנה מהמראה שלו.

פורסם

איציק, הקשר בין לבן פנינה של GTA לבין הלבן הסטנדרטי שבנדון, הוא כמו הקשר בין לנסר ליסינג ולנסר איבו - מקרי בהחלט.

 

לגבי פופולריות של צבעים, זכורני שבסקר אחרון שפורסם לפני למעלה משנה (אני לא מוצא אותו כרגע) צבע כסף הפך למוביל בקרב רוכשי רכבים חדשים, וניתן גם לשער שזה בדרכו לחלחל לרוכשי היד השניה, כך שאפשר לומר שsilver is the new white בכל הקשור לסחירות.

 

לגבי זה שצבע מטאלי או כל צבע אחר "נשרף" וכו' - צריך פשוט לשמור על הצבע, ויש בפורום הטכני שרשור די ממצה בנושא https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=118350

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אני לא אוהב מכוניות לבנות. זה מוחק להן את האישיות. אי אפשר להבחין בקווי העיצוב של מכוניות לבנות. אני נגן לבן!

פורסם
צבע לבן הוא הצבע היחיד, שלא נשרף בשמש

נשרף ועוד איך נשרף , בדיוק כמו כל צבעי הרכב האחרים .

 

אולי התכוונת להגיד שהוא לא מראה סימני התקלפות , והשריפה של הצבע לא בולטת לעין - וכאן הדבר נכון .

 

מה יש לך נגד ירוק?

יש כ"כ הרבה צבעים , דווקא ירוק ? :|

 

אמנם יש גוונים שמחמיאים לרכבים , אבל מרביתם ( לדוגמא - ירוק מטאלי ) , שגורמים לי לחשוב - " למה ? " . אם כבר מטאלי וכהה , אז כחול מטאלי , או שחור מטאלי .

 

אבל זה הכל עניין של טעם .

פורסם


המון תודה רבה לכל המגיבים שהחכימו אותי מאד, ובמידה מסויימת אף עזרו לי לפשט את התלבטותי, ולהסיק כי הצבע הלבן עדיף מבחינת תחזוקה, נקיון, אורך חיים ועוד, כמעט בכל קנה מידה על הצבעים האחרים.



 

 

העניין גם שהאוטו שאני עומד לרכוש, הוא סקודה אוקטבייה קומבי (סטיישן) TDI

בסוכנות סקודה הירושלמית, המליצו לי אוטומאטית על "מוכסף דינאמי", זה כנראה הצבע הלוהט שרץ היום, כפי שכמה כתבו כאן.



 

 

מעניין אבל שלדעתי, (ואני באמת מעוניין גם בחוות דעתכם) דווקא הצבע הלבן לדגם זה, הוא הכי יפה ומרשים, שמתי לב כי צבעי כסף ושמפנייה לאוקטבייה זאת, מגמדים קצת את הרכב ומפחיתים מהופעתו

 

 

תפסתי למשל תמונה בסלולארי של מונית לבנה בדגם זה, ואני חושב שזה די מהמם, והופעתו עוצמתית ומרשימה ביותר.

תמונה016.jpg

פורסם

יש מעט מאוד רכבים ששחור מטאלי לא מתאים להם ולא נותן להם מימד אחר של הופעה . האדום הוא סתם שופוני נאס ולא מיטיב ולכן הייתי ממליץ על שחור

ודרך אגב ראיתי מרצדס בצבע שמפניה ונראה עליה טוב , אבל יש מכוניות שזה לא נראה טוב

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

התמונה ששמת עונה לך על השאלה, האוטו שלך יראה כמו מונית בפנסיה.

אבל, בגלל שאמרת שחשובה לך הפרקטיות ואתה גם אוהב את הרכב הזה בלבן מי אנחנו שנגיד לך אחרת? לך על מה שמתאים לך וקנה את הרכב בלבן, בהצלחה. 8)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אני לא אוהב מכוניות לבנות. זה מוחק להן את האישיות. אי אפשר להבחין בקווי העיצוב של מכוניות לבנות. אני נגן לבן!

 

בדיוק להיפך, צבע כהה בולע את הקוים

 

בגלל זה כל אוטו מכוער נראה פחות או יותר סביר בשחור, כחול כהה וכד'

פורסם

רכב שחור - רואים כל גרם של אבק.

 

רכב לבן - נראה "נקי" גם כשהוא לא.

 

מניסיון של אחזקה רכב שחור ורכב לבן.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

יש לא מעט גוונים יפים לאוקטביה - והלבן לא נכלל בתוכם (ולא בגלל הקשר ה"מוניתי", אלא בגלל הקשר ההמוני והכ"כ משעמם).

 

והנה הגוונים שעושים עימה חסד -

Island Green Metallic 3K3K

Black Magic Pearl Effect 1Z1Z

Stone Grey Metallic F7F7

Flamenco Red Metallic 2L2L

 

בהצלחה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
haim-fr, אני לא יודע מה איתך, אבל כשאני רואה אוקטביה לבנה, זה אוטומטית מתקשר אצלי או למונית או לניידת סמויה.

 

כמה שהמשפט הזה נכון.

 

אם היית קונה סדאן הייתי אומר קנה לבן רק בשביל הקטע של ה"סמוי"!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

חח מזדות וסקודות לבנות מורידות את ממוצע המהירות בכבישים, כל פעם שאני עובר ליד אחת אני מאט :)

ואוף טופיק קטן אם לא אכפת לכם, מה סיומת מספר הרכב בניידות סמויות?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...