Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מצויין, קניתי מלא משחקים ולא נגעתי בהם עדיין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

מה שאני מבין שהמלצות הפכו להנחיות. עדיין לא מדובר בסגר עם מחסומים בכבישים. תיאורטית מי שרוצה עדיין יכול ללכת לעבודה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 36 דקות, ChemGuy85 כתב:

זהו כולנו תקועים בבית. פאק. 

 

לא מדוייק. אפשר לצאת למטרות מסויימות כפי שפורסם בקובץ PDF.

6. פעילות ספורט לא מאורגנת של עד 5 אנשים.

7. יציאה ממקום מגורים, של יחיד או של אנשים הגרים באותו מקום, לזמן קצר ולמקום בקרבת מקום המגורים;

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני כשעה, farkash7 כתב:

הד"ר אמר שזה לא נכון כי בסופו של דבר אתה יכול לחלק את האוכלוסיה לקבוצות של מעגלים חברתיים שהחיתוך שלהן הוא קבוצה ריקה.

אני לא יודע איך להוכיח את הטענה שלי, אבל זה ממש לא נכון.

קודם כל העובדה שמשוק המזון בוואהן הנגיף הגיע לשכונות חרדיות בירושלים, מבהירה לך כמה יש חיתוןך בין קבוצות שונות לחלוטין באוכלוסיה, כל שכן בישראל שכל אחד מכיר מישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו.

הדוגמא שצ'ם גאיי הביא לגבי האוטובוס מצויינת, אני עומד באוטובוס ומורח את החיידקים שלי על העמוד, מדביק ככה מספר אנשים והם מדביקים עוד כמה בהמשך היום בתחבורה הציבורית, למחרת עוד כמה עשרות נדבקים ככה ואז מאות ואלפים ומאות אלפים, כבר פירטנו את זה מספיק. לא צריך שקבוצות יפגשו אחת עם השניה אלא מספיק שיעברו באותו מקום, יסעו באותה רכבת, יקנו קפה באותו דוכן.

פורסם (נערך)

עזבו שנייה גרפים , דר' מפגרים ואת ביבי

תסתכלו על הטבלה הזאת...  איך אנו בישראל דואגים שנהיה במספרים כמו של אירן? 

היא  רק עם 1046 חולים חדשים, מה האירנים עושים שכל האחרים לא יודעים לעשות? 

מה הטעות של האיטלקים ?  

מה הטעות של הספרדים ?

הגרמנים? 

 

אתם בטח מבינים שזה שהאוכלוסיה  באיטליה 60 מיליון לא באמת משפיע על השלב הזה?

גם בישראל עם 9 מיליון השלבים הראשונים צפויים להיות בדיוק אותו דבר.

טיפה יותר טיפה פחות.. אבל  לפחות עד החצי מיליון נדבקים הראשונים אין עדיין השפעה?

 

מישהו הוריד את האקסל שלי? 

יש הערות? דברים לשיפור? 

חשבתי שיש פה כאלה שמבינים במספרים?

 

image.png.a024820f94299be583e49fb9fc7f07da.png

 

מי זוכר את הכותרת עם שיא נדבקים 15,000 ? 

ומה כתבתי .. אז היום היו בכל העולם 23,143 נדבקים חדשים.

image.png.cec61838afeb5cba98342e4cae14d9a7.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, korola כתב:

 

תסתכלו על הטבלה הזאת...  איך אנו בישראל דואגים שנהיה במספרים כמו של אירן? 

היא  רק עם 1046 חולים חדשים, מה האירנים עושים שכל האחרים לא יודעים לעשות? 

 

 

משקרים, כמו שמישהו כבר ציין כאן?

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • רעיון טוב! 2

פורסם

קורולה, אני לא נכנס לחישובים שלך, אבל למה למען השם שמישהו יוריד את האקסל שלך??

מה המטרה?

היה פה פעם אחד שהיה לו אקסל בו היה רושם שמות משתמש של אנשים שלא אהב, כי לא היו חסימות אז.

לזה יש תכלית.

מה יעזור לי, לך או לכל אחד אחר לשבת ולנחש אם יהיו מיליון חולים בארץ או רק מאה אלף?

 

  • מצחיק 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 שעות, פינדר כתב:

ברור שהייטק לא חסין. בדיוק להיפך..

אני רק 20 שנה בהייטק וכבר הספקתי לעבור גם בועת הדוטקום ב2001 וגם את 2008.

ועכשיו אני יושב בבית (עובד מהבית) ומשקשק, כשהמניה של החברה כבר איבדה חצי מערכה.

יהיו פיטורים ויהיו קיצוצי משכורות וזה יהיה כואב.

חברות שכביכול מגייסות כרגיל, זה לדעתי רק בגלל שהמנכלים עוד מעכלים את המצב. אל תבנה על מודעות הדרושים. סביר להניח שרוב החברות יקפיאו גיוסים מהר מאוד.

 

לפני 5 שעות, Gosser1860 כתב:

אני מקבל את אותו ווייב כמוך.

גם עבור החברות הגדולות והמבוססות יותר, יש גבול לכמה אפשר "לסבול" עד שמתחילים עם התליכים הפחות נחמדים.

מצד אחד אני מבין מה אתם אומרים.

מצד שני החברות מתחלקות לכמה קבוצות וביניהן:

- קבוצות שמפסידות מהמצב - בטוח יפטרו ואם ימשך לאורך זמן ייסגרו

- חברות שכרגע רצות על כספי משקיעים - יש להן את אותו אורך רוח שהיה להן עד עכשיו, אולי יקצצו קצת משכורות. אבל יש להן קצת אוויר לנשימה אם הן לא חיפשו גיוס נוסף כרגע

- חברות שהעסקים שלהן נשארו אותו הדבר

- חברות שהעסקים שלהן מתפוצצים בגלל המצב (ויש כאלה, נגיד החברה שאני עובד בה רואה לייה משוגעת בשימוש בזכות המצב), חברות שעוסקות בתוכן, חברות שעוסקות באי-קומרס(אהמ אהמ אמאזון), חברות שעוסקות בפתרונות לעבודה מרחוק (יש לי חבר שעובד בסטארטאפ כזה וזה הקפיץ להם את ההזמנות והדרישות), אני יכול לחשוב על עוד דוגמאות כמו אפליקציות כושר שאנשים התחילו להשתמש יותר כי אין חדרי כושר, דברים שעוזרים להעסיק את הילדים וכו'.

זו סתם הפרדה גסה ויש עוד כל מיני השפעות על חברות. יכול מאוד להיות שבטוטאל יהיו פחות משרות בתחום (אולי כן ואולי לא). ואם כן יכול להיות שגם חברות שהעסקים שלהן משגשגיםינצלו את המצב לקיצוץ בשכר כי יש להן יותר כוח מיקוח עכשיו.

מה שאני אומר בסה״כ שגם בהייטק כמו בשאר המשק, יש תחומים שיפסידו את התחתונים, יש תחומים שלא כ״כ ישפיע עליהם ויש תחומים שישגשגו בגלל המצב. זה סקאלה רחבה.

  • מעניין 1

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

ראש אגף במשרד הבריאות: "תוך שלושה ימים יהיו מאות חולים מונשמים"

מאיפה היא הביאה את זה ? מה האינטרס שלה ? אולי בעלה ייבואן של מכונות הנשמה ?

 

אני לא ראש אגף אפילו לא עוזר אח אבל נראה לי שראש האגף הזו נדבקה.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5698276,00.html?utm_source=Taboola_internal&utm_medium=organic

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

תוריד את האקסל שלי.. 

הכנסתי גם הערכה לכמות המונשמים לפני שהיא יצאה בהכרזה.

גם לי יצא שמגיעים ל 100 מונשמים בעוד 3 ימים 

ול-1000 מונשמים בעוד חודש בדיוק ב 19/4. 

זה לא אומר שאני והיא צודקים , אבל בפירוש הסטייה שלנו לא יכולה להיות ביותר מכמה ימים.

 

וגם אם בעלה היה יבואן של מכונת הנשמה זה לא ממש יעזור, כל העולם מנסה לרכוש כל מכונת הנשמה פנוייה. 

אין להשיג מכונות הנשמה בשום מקום, רק המוסד יכול לצאת למקומות מתאימים עם מזוודות מזומנים ולחזור עם מכונות הנשמה.  

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

אתם טועים. מתחילת המגיפה בארץ יישנם 4-6 מונשמים אז איך בדיוק המספר קפץ אצלך ל-100?

 

היא אמרה מאות של מונשמים ולא עשרות.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אף פעם לא היית בבית משפט?

זה היה דיון בבית המשפט לצורך פינוי בית חולים מלבן בראשון לציון,

דיברנו על זה לפני כמה שבועות פה.

 

אז היא הגזימה קצת כדי לשכנע את השופט שזה דחוף לפנות את המבנה הזה.

במקום 100 היא אמרה מאות.

ובמקום 1000 בעוד חודש היא אמרה אלפים.

 

בכל מקרה לפי הפרוטוקולים של הטיפולים בעולם,  השלב  הקשה שצריך הנשמה מגיע 10 ימים אחרי הסימפטומים הראשונים.

לפני שבועיים היינו במוצאי שבת עם 25 חולים 

במוצאי שבת האחרון עלינו ל 150. 

במוצאי שבת הזה נהיה עם 1000 חולים.

 

החולים הראשונים בארץ היו בעיקר אנשים שטיילו לחו"ל - ולכן צעירים, 

בהמשך התחילו להידבק בארץ גם חולים מבוגרים יותר.

ולכן כרופאה היא יכולה לספור מתוך ה 600 מי צפוי להגיע להנשמה ב3 ימים הקרובים. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...