Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מכתב מראש לשכת יועצי המס בישראל: 

 

חברים וחברות שלום.
ביומיים האחרונים פונים אליי יועצי מס מכל הארץ מיואשים עד דמעות לאחר שעסקים רבים נשברים, חסרי אונים שמחפשים את הדרך לפשוט רגל ולסגור את העסקים.
אנו לקראת קטסטרופה של מאות אלפים שתוך שלושה שבועות יהפכו לחדלי פרעון..אינני יכל יותר לשבת מהצד ולראות את הפשע שנעשה כאן לעסקים בישראל.
לכן החלטתי שחשוב לקיים מסיבת עיתונאים בתחילת שבוע הבא ,  ברחוב (יש אישור) ליד חנויות סגורות ושוממות ולזעוק את זעקת העסקים בישראל.
אני חושב שנכון שמסיבת העתונאים תהיה בשיתוף של כולנו בראש ובראשונה להב, וכלל ראשי הארגונים של כל העצמאיים והמעסיקים  בארץ , גם אלו שלא חברים בלהב , וגם השולמנים וכל מי ששותף לזעקה שלנו ועוד..
זהו זמן האחדות ושיתוף הפעולה , אנחנו נלחמים על הבית שלנו ושל חברי הארגון שאנו עומדים בראשם. אשמח שלהב ושכל ראשי הארגונים ירתמו לקחת חלק בארוע חשוב זה , כי אנחנו חייבים לעלות מדרגה לפני שניפול מכל המדרגות . 

 

בנוסף , מעבר לבג״ץ ליישום הפיצוי על פי מס רכוש , אנחנו נגיש גם בג״ץ כנגד המוסד לביטוח לאומי בטענה שתכלית ההגנות הסוציאליות על הציבור במצב חרום כזה לא יכול לחול על מגזר השכירים בלבד .

ירון גינדי .

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אולי הדבר הכי עצוב שיצא לי לראות מכל הבלאגן הזה, זה הכמות של האנשים במדינה הזאת שחיים ממשכורת למשכורת בלי שום רזרביות כספיות של כמה חודשי מחייה לשעת חירום.

אנשים שבלי משכורת חודשית שנכנסת כל חודש פשוט לא יכולים להמשיך להתקיים, ונכנסים למערבולת כלכלית, שדבר פשוט כמו חיסכון לשעת חירום היה נותן להם קצת מרווח לנשימה.

אין לי מה לומר, המצב של האנשים האלו ממש מדאיג, ואני בתקווה שהם יתפקחו אחרי שכל המצב הזה יהיה מאחורינו. 

  • רעיון טוב! 5

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם (נערך)

ברוב העולם המערבי זה ככה. 

 

קראתי כתבה שרוב האמריקאים לא מסוגלים להביא 500 דולר מיידי. אנשים ממש חיים עלה קשקש. 

 

בישראל אני לא יודע מה יעשו אם הסיפור הזה ימשך יותר מחודשיים יצטרכו לפתוח אתר אינטרנט כלשהו בו אנשים יוכלו לקחת הלוואות ב-0% ריבית באופן מיידי ישירות לחשבון אחרת תהיה כאן קטסטרופה. אסור בשום פנים ואופן לתת לחברות אשראי ובנקים להעניק לאנשים הלוואות לכל מטרה בריבית שוק אפור כמו שהם נוהגים לעשות בדרך כלל. 

 

אני אפילו לא מדבר על ציבור העצמאיים בישראל, שכרגיל, נזרק מתחת לגלגלים של האוטובוס. כפו על בעלי עסקים סגירה ולא נותנים להם שום פיצוי. אתמול הלכתי להסתפר אצל ספר שלי שסיפר אותי כמו במחתרת בארה"ב בתקופת היובש. הוא הכניס אותי לחנות, לקח אותי למחסן תת-קרקעי וסיפר אותי שם בעמדה מאולתרת. הבן אדם אפילו לא יכל לקחת תשלום בכרטיס אשראי נתתי לו מזומן. 

 

.Untitled.thumb.jpg.cc227262a9ddc06c7b29f512a766b606.jpg

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מבאס 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

 

לפני 18 דקות, SniR89 כתב:

אולי הדבר הכי עצוב שיצא לי לראות מכל הבלאגן הזה, זה הכמות של האנשים במדינה הזאת שחיים ממשכורת למשכורת בלי שום רזרביות כספיות של כמה חודשי מחייה לשעת חירום.

אנשים שבלי משכורת חודשית שנכנסת כל חודש פשוט לא יכולים להמשיך להתקיים, ונכנסים למערבולת כלכלית, שדבר פשוט כמו חיסכון לשעת חירום היה נותן להם קצת מרווח לנשימה.

אין לי מה לומר, המצב של האנשים האלו ממש מדאיג, ואני בתקווה שהם יתפקחו אחרי שכל המצב הזה יהיה מאחורינו. 

אתה צודק, אבל מצד שני כמה צריך לשים בצד לשעת חירום? לך תדע כמה זמן זה ימשיך.

מקום העבודה שלי נחשב חיוני משום מה (למרות שאולי בראשון בבוקר יודיעו לנו להישאר בבית), אין לי הלוואות ותשלומים להחזיר, אף פעם לא קניתי דברים בכסף שאין לי, אבל מה עם מים, אוכל, חשמל, גז וארנונה? 

יש לי חיסכון שיכול להחזיק אותנו מקסימום שנה וחצי-שנתיים (כמה יעלו דברים כאלה בעתיד אתה גם לא יודע), אבל מה אחרי זה מי יודע מה יהיה.

אולי צריך להתחיל לאסוף פקקי בקבוקים מעכשיו, לבנות ביקתה בשדה מscrap metal וללמוד לתקן גנרטורים ולהטיל סכינים כדי לצוד אוכל.

 

חוץ מזה, כשנעבור את המשבר הזה לדעתי מה שהמדינה צריכה ליישם זה איך להעביר את רוב האנשים לעבוד מהבתים ולא לצאת לכבישים. יצאנו היום לטיול נהיגה לצפון (בלי לצאת מהאוטו בכלל), פשוט מדהים כמה רחוק שאפשר לראות כשאין ערפיח וזיהום אויר. איזה שמיים, כמו בסרטים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ברור שאי אפשר להתכונן לכל תרחיש ולהחזיק רזרבות לכל סיטואציה אפשרית, אבל חסכונות לשנה וחצי - שנתיים שם אותך בפוזיציה יותר טובה מהרבה מאוד שכירים ועצמאיים במשק. 

 

לאנשים אין רזרבה לחודשיים. 

פורסם

הלוואי שהיה להם רזרבות לחודשיים, דיברו איתי אנשים שלא יודעים אם ישאר להם מספיק כסף לעשות את הקניות לחג הקרוב, והם רק מחכים לביטוח לאומי שאולי יקדים את תשלומי האבטלה ויחלק את הכספים לפני החג.

בעיקרון כלל האצבע הוא לקחת את סך ההתחייבויות החודשיות שלך + טיפה אקסטרא ולהכפיל ב- 6 חודשי מחייה, יש כאלה שמחמירים ויש כאלה שישימו בצד פחות, אבל זה העיקרון שאני אישית עובד עליו.

אני מהאלה החיוניים אז עסקים אצלנו כרגיל בעבודה, ואני לא מאמין שאני אומר את זה אבל נסיעה באיילון צפון לכיוון במרכז נהיה תענוג 😄

  • רעיון טוב! 2

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם
אולי הדבר הכי עצוב שיצא לי לראות מכל הבלאגן הזה, זה הכמות של האנשים במדינה הזאת שחיים ממשכורת למשכורת בלי שום רזרביות כספיות של כמה חודשי מחייה לשעת חירום. אנשים שבלי משכורת חודשית שנכנסת כל חודש פשוט לא יכולים להמשיך להתקיים, ונכנסים למערבולת כלכלית, שדבר פשוט כמו חיסכון לשעת חירום היה נותן להם קצת מרווח לנשימה.

אין לי מה לומר, המצב של האנשים האלו ממש מדאיג, ואני בתקווה שהם יתפקחו אחרי שכל המצב הזה יהיה מאחורינו. 

 

כשאתה נמצא בעמדה נוחה אז קל לדבר. יש אנשים שלא יכולים לחסוך גם אם הם ממש ירצו וממש השתדלו.

 

כשיש לך שני ילדים בגילאי גן, אתה משלם שכירות של 3000 שקל בחודש, ומרוויח יחד עם בת הזוג 12 נטו איפה תחסוך ?

 

גנים זה 4000?

שכירות 3000?

חשמל וארנונה 500?

אוכל 2000?

מחזיקים רכב אחד כי אין תחבירה ציבורית זה עוד 2000?

מה נשאר לך? 500 שקל? 500 שקל בסוף החודש זה רק בתאוריה.

 

עכשיו לא תיארתי לך את המצב האמיתי, המצב האמיתי הוא שלזוג יש 3 ילדים, השכירות עולה לו 4000 החשמל והארנונה 700 והוא מחזיק שני רכבים כי צריך לא כי הוא רוצה.

 

מאמין שיש הרבה אנשים כאלה, אישית אני לא מכיר אבל ברור לי שלא כולם עובדים בהייטק עם משכורות מפגרות.

אז עזוב את אלה שעם הלוואות על רכב, הלוואות על החופשה בחול של לפני שנתיים ולפני שנה וכו׳. יש המון אנשים שחיים ממה שיש להם ועדיין הם אכלו אותה.

הם לא יכולים לחסוך פשוט כי לא נשאר, והחסכון היחיד שלהם זה איזה פנסיה תאורטית שהם יראו בגיל 75.

  • מבאס 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

זה לא דיון יוקר מחייה, אבל מבטיח לך שיש אנשי הייטק עם משכורות מפגרות שאין להם אגורה בחשבון. 

 

בנוגע לחישוב שעשית אני תוך 2 דקות עושה חישוב אחר שמראה שניתן לשרוד על 12,000 נטו עם חסכון. אקסל סופג הכל. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ברור שאפשר, יש אנשים שעם 12 חוסכים 8 אז מה?

לא משפחה עם שני ילדים קטנים שלא קיבלה דירה בירושה או גרה אצל ההורים. עכשיו הם גם לא יכולים לחזור להורים מחשש להדבקה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 9 דקות, ChemGuy85 כתב:

זה לא דיון יוקר מחייה, אבל מבטיח לך שיש אנשי הייטק עם משכורות מפגרות שאין להם אגורה בחשבון. 

 

 

או \והתחייבויות מטורפות למשכנתה, רכב יקר ועוד מיליון דברים אחרים, והכל מבוסס על המשכורת הזאת. עכשיו גם האבטלה לא תציל אותם בגלל התקרה של כ 8000 ש"ח, לא משנה מה היתה המשכורת לפני כן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

כל העניין של המסעדות זה לא רק "לא עבדנו חודש ימים"

כשאנשים יחזרו לשיגרה אחרי שהיו מובטלים כל כך הרבה זמן, הם לא ירוצו למסעדות ויפזרו מאות שקלים

בגלל זה בעלי מסעדות חכמים ממירים את המלצרים בשליחים, בונים תפריט עסקיות, וחותמים עם 10ביס/סיבוס, כי יש עדיין מלא הייטקיסטים שלא גרים במרכז, ועובדים מהבית.

 

אבל מה אני מבין במסעדנות, אני רק שומע מאנשים בעבודה, שרוצים להזמין אוכל הביתה, ואין להם מאיפה, כי אותם המסעדנים מעדיפים לשבת על המרפסת עם סיגריה וגרעינים ולבכות על מר גורלם, מאשר לחשוב על דרכים יצירתיות לעשות עוד כמה שקלים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 28 דקות, farkash7 כתב:

כשאתה נמצא בעמדה נוחה אז קל לדבר. יש אנשים שלא יכולים לחסוך גם אם הם ממש ירצו וממש השתדלו.

 

כשיש לך שני ילדים בגילאי גן, אתה משלם שכירות של 3000 שקל בחודש, ומרוויח יחד עם בת הזוג 12 נטו איפה תחסוך ?

 

גנים זה 4000?

שכירות 3000?

חשמל וארנונה 500?

אוכל 2000?

מחזיקים רכב אחד כי אין תחבירה ציבורית זה עוד 2000?

מה נשאר לך? 500 שקל? 500 שקל בסוף החודש זה רק בתאוריה.

 

עכשיו לא תיארתי לך את המצב האמיתי, המצב האמיתי הוא שלזוג יש 3 ילדים, השכירות עולה לו 4000 החשמל והארנונה 700 והוא מחזיק שני רכבים כי צריך לא כי הוא רוצה.

 

מאמין שיש הרבה אנשים כאלה, אישית אני לא מכיר אבל ברור לי שלא כולם עובדים בהייטק עם משכורות מפגרות.

אז עזוב את אלה שעם הלוואות על רכב, הלוואות על החופשה בחול של לפני שנתיים ולפני שנה וכו׳. יש המון אנשים שחיים ממה שיש להם ועדיין הם אכלו אותה.

הם לא יכולים לחסוך פשוט כי לא נשאר, והחסכון היחיד שלהם זה איזה פנסיה תאורטית שהם יראו בגיל 75.

 

בוא הרי ברור לך שאחוזים גבוהים מהחצי מיליון שהביטוח לאומי דיווח שחתמו אבטלה החודש, הם בדיוק האנשים האלה שאתה מדבר עליהם בסוף הפוסט שלך.

אלה שחיים ממשכורת למשכורת, עם הלוואות והתחייבות על כל פיפס קטן בחיים שלהם, כי זאת התרבות ולזה הם  הורגלו לצערי, אל האנשים האלה אני מתייחס. 

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

ואדים באיזה סרט אתה חי? כמה כסף אתה חושב שהם עושים ממשלוחים ובטח עם כל העמלות שחותכים להם בדרך שלל עלוקות ? חוץ מזה לא כולם גרים בתא מוקפים במשרדים עם מלא אנשים רעבים מ12-14, להזכירך יש עוד מקומות בארץ.

 

אמרנו תא? מה תגיד על בר בתא שמשלם שכירות בכל חודש בסכום של xxxxx? שיעשה טייקאווי של בירה כי אתה גאון?

אולי כי אתה מממש גאון תגיד לו שיפסיק לשלם שכירות? אז מה אם לבעל הבית יש פיקדון מזומן של 100,000 במקרה הטוב.

 

שניר מי שהתפזר אוכל אותה עכשיו אתה צודק. כואב לי על מי שחי ממה שיש לו ועדיין אוכל אותו. בסוף שניהם אכלו אותה, אז אולי זה שהתפזר עשה נכון?

 

אפרופו הווירוס, לטעמי הוא הרבה פחות מסוכן מההשלכות של הצעדים האלה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 17 דקות, vadim6385 כתב:

אבל מה אני מבין במסעדנות, אני רק שומע מאנשים בעבודה, שרוצים להזמין אוכל הביתה, ואין להם מאיפה, כי אותם המסעדנים מעדיפים לשבת על המרפסת עם סיגריה וגרעינים ולבכות על מר גורלם,

יש לך את זה ביותר מטומטם או שהגענו לתחתית? 

  • מצחיק 2
×
×
  • תוכן חדש...