Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, בגלל שלחצת אז המשכתי לקרוא,  

כנראה שהכתב לקח חלק מהדברים שלו ועיוות אותם.

 

ההנחות שלו: 

1) R0 שווה ל 2 ולכן שנגיע ל 50%  הידבקות תיעצר  (יכול להיות אבל R0 יכול היות גם 4 ואז צריך להגיע ל 75% ולא 50%)

2) לדעתו יש המון נדבקים ללא תסמינים - לדעתו זה פי 2 על המצב בדרום קוריאה ולכן הוא מעריך תמותה של 0.34 אופטימי רצח. 

 

 על בסיס זה הוא מעריך רק 13,500 מתים 

 

ומסכם :  בקיצור, בסבירות גבוהה מצבנו לא טוב — אבל לא אפוקליפטי".

הבעיה, אם הוא טועה ב R0  אז צריך להגיע ל 75 אחוזי הדבקה. טוב זה לא מהותי כי אז מגיעים ל  20,000 מתים רק.

 

אבל הוא טועה בענק לגבי תחזית ההדבקות , והצורך במכונות הנשמה. 

אף מדינה בעולם  (אולי סין) עדיין לא התמודדה  עם עומס מטורף של חולים .

מה שקורה באיטליה זה עוד כלום. 

 

 

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, farkash7 כתב:

לא נכון, כי אתה לא פוגש את כל החברים שלך בפייסבוק בכל יום/שבוע/חודש 
אני מנחש שאתה לא פוגש גם עשירית מהם בטווח של שנה, או שכולם עזבו אותך כי הפחדת אותם ואז אתה כן.

 

לא רק זה, אתה פוגש מעגל אנשים קטן מאוד והם גם נפגשים עם פחות או יותר אותו מעגל שאתה פוגש, כי בגילנו אנחנו עובדים בכל יום, רוב היום, עם אותם אנשים. זו בדיוק הנקודה של הבחור.
 

 

מה אגיד לך הבחור הזה צריך לצאת יותר מהבית. 

 

קח לדוגמא את החייל שפיזר את הקורונה בחצי מדינת ישראל קיר טיפוס בראשון לציון, קיר טיפוס בכפר סבא, מסיבות, אירוע לחיילים משתחררים, בית אבות, רכבות, תחנות רכבת, אוטובוסים, בסיס צבאי וכל זה בשלושה ימים! 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זאת דוגמא קיצונית. רוב האנשים לא עושים כזה מסלול כל יום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

עידכנתי את האקסל שלי.

מי שרוצה להוריד ולשחק במספרים מוזמן 

https://www.dropbox.com/s/op1wpissr4ph623/קורונה תחזית.xlsx?dl=0

 

בצד שמאל יש מספרים שניתן לשחק בהם 

בגדול אם נמשיך להתנהג כמו שאנחנו מתנהגים אז שיא ההדבקה ב 19/5 עם 275,000 חולים חדשים ביום

אם נטיל סגר רק על 30 % מהאכלוסייה ושארה 70% יעבדו כרגיל 

אז השיא יהיה ב 20/6 עם 118,000 חולים חדשים ביום 

אבל זה אומר שכל ה 30% שבסגר חייבים להיות בסגר מוחלט , לא לצאת לים ולטייל בגינות.

בכל מקרה זה לא הולך להיגמר בקרוב

 

מספר נדבקים יומי  ללא סגר  מספר חולים כללי  ללא סגר    
  500 19/03/2020
100 600 20/03/2020
120 720 21/03/2020
144 864 22/03/2020
173 1037 23/03/2020
207 1244 24/03/2020
249 1493 25/03/2020
299 1792 26/03/2020
369 2161 27/03/2020
446 2606 28/03/2020
539 3145 29/03/2020
651 3797 30/03/2020
788 4585 31/03/2020
954 5538 01/04/2020
1155 6694 02/04/2020
1399 8093 03/04/2020
1693 9786 04/04/2020
1617 11403 05/04/2020
1879 13283 06/04/2020
2183 15466 07/04/2020
2535 18000 08/04/2020
2941 20941 09/04/2020
3411 24352 10/04/2020
3951 28303 11/04/2020
4572 32875 12/04/2020
5287 38162 13/04/2020
6107 44270 14/04/2020
7047 51317 15/04/2020
8122 59439 16/04/2020
9349 68788 17/04/2020
10745 79534 18/04/2020
12331 91865 19/04/2020
14203 106068 20/04/2020
16349 122417 21/04/2020
18806 141223 22/04/2020
21616 162839 23/04/2020
24823 187662 24/04/2020
28478 216140 25/04/2020
32636 248776 26/04/2020
37355 286131 27/04/2020
42696 328828 28/04/2020
48725 377553 29/04/2020
55507 433060 30/04/2020
63106 496166 01/05/2020
71584 567750 02/05/2020
80994 648745 03/05/2020
91379 740123 04/05/2020
102749 842873 05/05/2020
115098 957971 06/05/2020
128383 1086354 07/05/2020
142519 1228873 08/05/2020
157370 1386243 09/05/2020
172741 1558984 10/05/2020
188372 1747356 11/05/2020
203940 1951296 12/05/2020
219059 2170354 13/05/2020
233290 2403645 14/05/2020
246163 2649807 15/05/2020
257196 2907004 16/05/2020
265933 3172937 17/05/2020
271974 3444911 18/05/2020
275012 3719923 19/05/2020
274866 3994789 20/05/2020
271498 4266287 21/05/2020
265021 4531308 22/05/2020
255695 4787003 23/05/2020
243898 5030901 24/05/2020
230100 5261001 25/05/2020
214819 5475819 26/05/2020
198583 5674403 27/05/2020
181897 5856300 28/05/2020
165211 6021511 29/05/2020
148904 6170415 30/05/2020
133274 6303689 31/05/2020
118543 6422232 01/06/2020
104855 6527088 02/06/2020
92293 6619380 03/06/2020
80883 6700263 04/06/2020
70614 6770878 05/06/2020
61444 6832322 06/06/2020
53310 6885632 07/06/2020
46135 6931767 08/06/2020
39839 6971605 09/06/2020
34336 7005941 10/06/2020
29545 7035487 11/06/2020
25387 7060874 12/06/2020
21788 7082662 13/06/2020
18679 7101341 14/06/2020
16000 7117341 15/06/2020
13695 7131037 16/06/2020
11715 7142751 17/06/2020
10015 7152766 18/06/2020
8557 7161323 19/06/2020
7309 7168633 20/06/2020
6241 7174874 21/06/2020
5327 7180201 22/06/2020
4546 7184747 23/06/2020
3879 7188626 24/06/2020
3309 7191934 25/06/2020
2822 7194756 26/06/2020
2406 7197163 27/06/2020
2052 7199215 28/06/2020
1749 7200964 29/06/2020
1491 7202455 30/06/2020
1271 7203727 01/07/2020
1084 7204811 02/07/2020
924 7205734 03/07/2020
787 7206522 04/07/2020
671 7207193 05/07/2020
572 7207765 06/07/2020
487 7208252 07/07/2020
415 7208668 08/07/2020
354 7209022 09/07/2020
302 7209323 10/07/2020
257 7209580 11/07/2020
219 7209800 12/07/2020
187 7209986 13/07/2020
159 7210145 14/07/2020
136 7210281 15/07/2020
116 7210396 16/07/2020
98 7210495 17/07/2020
84 7210579 18/07/2020
71 7210650 19/07/2020
61 7210711 20/07/2020
52 7210763 21/07/2020
44 7210807 22/07/2020
38 7210845 23/07/2020
32 7210877 24/07/2020
27 7210905 25/07/2020
23 7210928 26/07/2020
20 7210948 27/07/2020
17 7210965 28/07/2020
14 7210979 29/07/2020
12 7210991 30/07/2020
10 7211002 31/07/2020
9 7211011 01/08/2020
8 7211018 02/08/2020
פורסם (נערך)

 

לפני 16 דקות, SlowRide כתב:

זאת דוגמא קיצונית. רוב האנשים לא עושים כזה מסלול כל יום.

 

במסלול שלי אני יכול תיאורטית להדביק מאות אנשים חדשים כל יום ואני אדם של בית -> עבודה -> בית.

 

מתעורר עולה לאוטובוס. הדבקתי את האוטובוס. נכנס למשרד מדביק את המשרד. לקוחות מגיעים אלי לפגישה אני מדביק אותם. מסיים לעבוד הולך לחדר כושר מדביק את החדר כושר. חוזר הביתה נוסע בקו אחד מדביק את הקו. מחכה בתחנה לקו שני מדביק את הנוסעים בתחנה. עולה לאוטובוס מדביק את האוטובוס. בכל אותם מקומות אני "פוגש" אנשים חדשים כל יום וכל פעם. 

 

אנשים שאני מדביק גם להם יש משפחה/חברים/מאהבת/עסקים/לו"ז מטורף וככה מעגל ההדבקה גדל וגדל וגדל. 

 

חשיבה שאנשים מתנהלים בסביבה סטרילית בית -> רכב פרטי -> משרד פרטי -> רכב פרטי -> בית פרטי היא אולי נכונה לגבי הבחור הספיציפי הזה ועל סמך סגנון חייו הוא ביסס מודל.

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, korola כתב:

טוב, בגלל שלחצת אז המשכתי לקרוא,  

כנראה שהכתב לקח חלק מהדברים שלו ועיוות אותם.

 

ההנחות שלו: 

1) R0 שווה ל 2 ולכן שנגיע ל 50%  הידבקות תיעצר  (יכול להיות אבל R0 יכול היות גם 4 ואז צריך להגיע ל 75% ולא 50%)

2) לדעתו יש המון נדבקים ללא תסמינים - לדעתו זה פי 2 על המצב בדרום קוריאה ולכן הוא מעריך תמותה של 0.34 אופטימי רצח. 

 

 על בסיס זה הוא מעריך רק 13,500 מתים 

 

ומסכם :  בקיצור, בסבירות גבוהה מצבנו לא טוב — אבל לא אפוקליפטי".

הבעיה, אם הוא טועה ב R0  אז צריך להגיע ל 75 אחוזי הדבקה. טוב זה לא מהותי כי אז מגיעים ל  20,000 מתים רק.

 

אבל הוא טועה בענק לגבי תחזית ההדבקות , והצורך במכונות הנשמה. 

אף מדינה בעולם  (אולי סין) עדיין לא התמודדה  עם עומס מטורף של חולים .

מה שקורה באיטליה זה עוד כלום. 

 

 


אתה כנראה צודק. הוא "לקח חלק מהדברים ועיוות אותם".
מדובר בסך הכל במהנדס, ד"ר, שאת הפוסט דוקטורט שלו עשה בייל, שאת הדוקטורט שלו עשה על "מודלים של התפשטות מחלות". אין לו גם כמעט נסיון, סך הכל בנה כמה מודלים על מגפת האבולה ונתן ייעוץ שהוא טוען שעזר למיגור המחלה.
מה הבחור הזה כבר מבין? סתם לוקח נתונים, ממציא השערות ומחרטט מילים. 

בהחלט אדם שלא כדאי להקשיב לו או לקחת אותו ברצינות.

אתה שואל ומה אם הוא טועה? אז טועה, אבל לפחות הוא מישהו ששווה להקשיב לו.
ומה אם אתה טועה ומחרטט פה שטויות כבר 116 עמודים? מה ההכשרה שלך? שואל ברצינות, מבלי להעליב.

 

בכל מקרה לא אמרתי הוא צודק. רק הצגתי דעה אופטימית. מאמין שהוא לא כתב אותה כדי להיות פופולארי, זה בטח לא מעניין אותו.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

קראת את הכל?

 

בהמשך הוא  פורס את משנתו, והיא בכלל לא קשורה להערה לגבי כמות המפגשים?

הוא נתקע על  R0 שווה ל 2  , וטוען ש 50% הידבקות בכל הארץ. 

 

ולכן המשפט שלו לגבי נתינהו וטראמפ בכלל לא רלוונטי לניתוח שלו.

 

הניתוח שלו נכון וראוי.  

אבל אף אחד לא באמת יודע מה אחוזי התמותה מהוירוס הזה,  

 כנראה שיעור התמותה  נמוך אם יש 10 אנשים צוות על כל מונשם,

כמו החולה בשערי צדק שעבר החייאה בלילה לפני יומיים וכנראה יצא מזה בשלום.

כמה חולים יוכלו לעבור החייאה באמצע הלילה שיהיו 1000 או 2000 מחוברים למכונת הנשמה?

ויש עוד 1000 מועמדים לחיבור, ואין מכונות הנשמה?  

 

הוא טוען ש50% יהיו חולים... זה מעל 4 מיליון ?  כל כמה שנים הוא פורס את זה?

4 שנים.. זה 4000 חולים חדשים ביום ? 

כולם יקבלו טיפול? 

הניתוח שלו יפה, אבל הוא פספס בענק את המספרים האמתיים 

 

איפה בארי שיסביר לנו קצת במספרים ?

 

שאלה לבארי .... אתה בארי שעבד בבנק ישראל?

 

פורסם (נערך)

 

לפני 15 דקות, farkash7 כתב:


אתה כנראה צודק. הוא "לקח חלק מהדברים ועיוות אותם".
מדובר בסך הכל במהנדס, ד"ר, שאת הפוסט דוקטורט שלו עשה בייל, שאת הדוקטורט שלו עשה על "מודלים של התפשטות מחלות". אין לו גם כמעט נסיון, סך הכל בנה כמה מודלים על מגפת האבולה ונתן ייעוץ שהוא טוען שעזר למיגור המחלה.
 

 

 אבולה מחלה לא מי יודע מה מדבקת:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Basic_reproduction_number

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, korola כתב:

קראת את הכל?

 

בהמשך הוא  פורס את משנתו, והיא בכלל לא קשורה להערה לגבי כמות המפגשים?

הוא נתקע על  R0 שווה ל 2  , וטוען ש 50% הידבקות בכל הארץ. 

 

ולכן המשפט שלו לגבי נתינהו וטראמפ בכלל לא רלוונטי לניתוח שלו.

 

הניתוח שלו נכון וראוי.  

אבל אף אחד לא באמת יודע מה אחוזי התמותה מהוירוס הזה,  

 כנראה שיעור התמותה  נמוך אם יש 10 אנשים צוות על כל מונשם,

כמו החולה בשערי צדק שעבר החייאה בלילה לפני יומיים וכנראה יצא מזה בשלום.

כמה חולים יוכלו לעבור החייאה באמצע הלילה שיהיו 1000 או 2000 מחוברים למכונת הנשמה?

ויש עוד 1000 מועמדים לחיבור, ואין מכונות הנשמה?  

 

הוא טוען ש50% יהיו חולים... זה מעל 4 מיליון ?  כל כמה שנים הוא פורס את זה?

4 שנים.. זה 4000 חולים חדשים ביום ? 

כולם יקבלו טיפול? 

הניתוח שלו יפה, אבל הוא פספס בענק את המספרים האמתיים 

 

איפה בארי שיסביר לנו קצת במספרים ?

 

שאלה לבארי .... אתה בארי שעבד בבנק ישראל?

 


המשפט שלו לגבי ביבי נכון מאוד, אולי לא הבנת מה הוא אומר.
המשפט שלו לגבי טראמפ נכון אם הניתוח שלו נכון.

אתה קובע שהוא פיספס בענק את המספרים האמיתיים? כלומר אתה בעצם אומר שהבחור שיכור ואין לו מושג על מה הוא מדבר. לגיטימי, דעתך, אין לי מושג מאיפה הביטחון הזה לזלזל ככה באדם שזה תחום מחייתו אבל בסדר.
אני נותן לדעה שלו קצת יותר משקל מאין לו מושג על מה הוא מדבר.

 

כימגאי איך זה קשור?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

אז תסביר לי את הקטע עם ביבי, כי אני לא באמת מקשיב לכל מה שביבי אומר. 

אבל באמת , הוא לא התייחס לזה בהמשך הראיון , הוא התעלם מזה ונדבק רק ל R0=2 

ולמספרים מדרום קוריאה, אבל בכל זאת עיתון הארץ - אם אפשר להגיד שביבי טמבל אז למה לא.

 

"הנגיף מתפשט בטור גיאומטרי", הסביר בשבוע שעבר ראש הממשלה. "אדם אחד מדביק שני בני אדם. כל אחד מהם מדביק שניים נוספים. הארבעה מדביקים שמונה, השמונה מדביקים 16, 16 מדביקים 32, 32 מדביקים.64, 64 מדביקים 128 וכן הלאה וכן הלאה".

לפי ההיגיון של נתניהו, 100% מאוכלוסיית ישראל תידבק בקורונה בתוך זמן קצר. מצד שני, לפי אותו היגיון 100% מאוכלוסיית ישראל גם תיפגש בתוך זמן קצר. אבל האם זה באמת המצב? "אנחנו לא נעים במרחב כמו חלקיקים", אומר ד"ר דן ימין מאוניברסיטת תל אביב. "אפילו בלי כל צעדי הבידוד החברתי, כנראה פגשת אתמול את אותם אנשים שפגשת היום. אנחנו נעים על פני רשתות מגע חברתיות. לכן משלב מסוים יהיה קשה להדביק אנשים, כי הנשאים לא מסתובבים בעולם במטרה למצוא אנשים חדשים להדביק".

 

 

לגבי טראמפ , אני מסכים , אם הניתוח שלו נכון אז טראמפ צודק.

 

לגבי מאיפה הביטחון שלי?  אני לא רופא , אבל אני שואב את הביטחון שלי מרופאים בכירים שמדברים.

רופאים מאירגון הבריאות העולמי, בכירי משרד הבריאות , רופאים שמנהלים ביתי חולים בארץ.

 

מאיפה הוא לקח את המספרים שלו?  הוא בעצמו טוען שהוא לקח את המספרים מדרום קוריאה והכפיל אותם ב 2.

זהו .. הוא לא התייחס לאיטליה , לאירן .. כלום ..

הוא סתם לקח רק את המספרים מדרום קוריאה 

 

תגיד לי בבקשה איפה אני טועה?

וזה בשביל כימגיא... היום פורסמו התשובות למבחן בחשבונאות.

 

image.png.0fd7b4858c6aa7149cb4c2842ee85b9d.png

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 2 שעות, BarryG כתב:

1. לא טענתי שאני יודע יותר טוב מכולם

2. לא טענתי שכולם מדברים שטויות

3. אני מסכים איתך שלהיכנס לדיון, להגיד שמופיעות בו טענות שגויות ולא להסביר למה אכן לא תורם הרבה ואני לא נוטה לעשות את זה. פשוט בעמודים האחרונים היו פה כמה "הסברים" מאקרו כלכליים כל כך מגוחכים שראיתי צורך לצעוק "המלך ערום" גם בלי שיש לי זמן להסביר למה.

לא המלך הוא עירום, יותר קרוב ל"זאב זאב", אבל גם לא זה, עדיין כותה דברים ריקים מתוכן.

באותו זמן שלקח לך להגיב היית יכול להביא טענה אחת במקרו כלכלה מבין ה"שטויות" שראית, אבל חלילה, להטיל רפש על כל המתדיינים זה יותר יאה בעיניך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

טוב... הבנתי את הקטע עם ביבי ... ככה אני , שמסבירים לי לאט אני מבין מהר.

הוא התייחס לאמרה של ביבי על כך שכל אדם מדביק 2 אנשים.

 

הוא פשוט לקח את המילים של ביבי ואמר שהם לא נכונים. 

וזה תלוי איך מפרשים את המילים של ביבי.

כי שיש 64 אנשים , אז הם מדביקים 128 אנשים בממוצע, אם טמבל קורא את המשפט הוא חושב

שכל אחד מדביק בדיוק 2 , ואז הוא צוחק... כי אם אני האחרון שהדביקו במשרד אז אני לא יכול להדביק 2,

כי אין לי את מי להדביק.

אבל אם אני הראשון שהודבר במשרד אז אני יכול להדביק 8.

ולכן 64 אנשים ידביקו 128 , אבל לא כל אחד מדביק בדיוק 2, אלא בממוצע כל אחד מדביק 2. 

 

עכשיו תקרא שוב את המשפט של ביבי, האם הוא אמר שכל אחד מה-64 מדביק 2 ? או שכל ה 64 ביחד מדביקים 128 ביחד? 

 

בקיצור - דר' אבל טמבל.

 

"הנגיף מתפשט בטור גיאומטרי", הסביר בשבוע שעבר ראש הממשלה. "אדם אחד מדביק שני בני אדם. כל אחד מהם מדביק שניים נוספים. הארבעה מדביקים שמונה, השמונה מדביקים 16, 16 מדביקים 32, 32 מדביקים 64, 64 מדביקים 128 וכן הלאה וכן הלאה".

 

 

 

לפני 3 דקות, David32 כתב:

כולכם מנויים להארץ?

אפשר לפחות תקציר לגבי איך טראמפ צדק ולגבי מה?

 

https://www.msn.com/he-il/news/other/ד”ר-דן-ימין-מומחה-למגפות-טראמפ-צודק-ארגון-הבריאות-העולמי-טועה/ar-BB11nthC

תהנה, הארץ מפגרים .. 

אפשר לחפש את כותרת של הכתבה ב MSN ולקבל אותה בחינם.

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, korola כתב:

אז תסביר לי את הקטע עם ביבי, כי אני לא באמת מקשיב לכל מה שביבי אומר. 

אבל באמת , הוא לא התייחס לזה בהמשך הראיון , הוא התעלם מזה ונדבק רק ל R0=2 

ולמספרים מדרום קוריאה, אבל בכל זאת עיתון הארץ - אם אפשר להגיד שביבי טמבל אז למה לא.

 

"הנגיף מתפשט בטור גיאומטרי", הסביר בשבוע שעבר ראש הממשלה. "אדם אחד מדביק שני בני אדם. כל אחד מהם מדביק שניים נוספים. הארבעה מדביקים שמונה, השמונה מדביקים 16, 16 מדביקים 32, 32 מדביקים.64, 64 מדביקים 128 וכן הלאה וכן הלאה".

לפי ההיגיון של נתניהו, 100% מאוכלוסיית ישראל תידבק בקורונה בתוך זמן קצר. מצד שני, לפי אותו היגיון 100% מאוכלוסיית ישראל גם תיפגש בתוך זמן קצר. אבל האם זה באמת המצב? "אנחנו לא נעים במרחב כמו חלקיקים", אומר ד"ר דן ימין מאוניברסיטת תל אביב. "אפילו בלי כל צעדי הבידוד החברתי, כנראה פגשת אתמול את אותם אנשים שפגשת היום. אנחנו נעים על פני רשתות מגע חברתיות. לכן משלב מסוים יהיה קשה להדביק אנשים, כי הנשאים לא מסתובבים בעולם במטרה למצוא אנשים חדשים להדביק".

 

 

לגבי טראמפ , אני מסכים , אם הניתוח שלו נכון אז טראמפ צודק.

 

לגבי מאיפה הביטחון שלי?  אני לא רופא , אבל אני שואב את הביטחון שלי מרופאים בכירים שמדברים.

רופאים מאירגון הבריאות העולמי, בכירי משרד הבריאות , רופאים שמנהלים ביתי חולים בארץ.

 

מאיפה הוא לקח את המספרים שלו?  הוא בעצמו טוען שהוא לקח את המספרים מדרום קוריאה והכפיל אותם ב 2.

זהו .. הוא לא התייחס לאיטליה , לאירן .. כלום ..

הוא סתם לקח רק את המספרים מדרום קוריאה 

 

תגיד לי בבקשה איפה אני טועה?

וזה בשביל כימגיא... היום פורסמו התשובות למבחן בחשבונאות.

 

image.png.0fd7b4858c6aa7149cb4c2842ee85b9d.png

 

 

נתניהו תיאר טור הנדסי שהחסם העליון שלו הוא הגודל של אוכלוסיית עם ישראל.
הד"ר אמר שזה לא נכון כי בסופו של דבר אתה יכול לחלק את האוכלוסיה לקבוצות של מעגלים חברתיים שהחיתוך שלהן הוא קבוצה ריקה.
"מעגל חברתי" הוא קבוצה של אנשים שנפגשים ביניהם באופן כזה שמאפשר הדבקה. הד"ר טוען שאם תבצע את החלוקה הזאת מספר הקבוצות שתקבל יהיה גדול מ-1, כלומר לא כל אוכלוסיית ישראל תהיה בקבוצה אחת. 

 

עכשיו אם החיתוך בין הקבוצות הוא קבוצה ריקה -> הווירוס לא יכול לעבור בין קבוצות. מכאן שגם במצב הגרוע שאין בידוד וכולם ממשיכים כרגיל לא היית מגיע להדבקה של כל האוכלוסיה וזה בהנחה שלא בכל הקבוצות יש אדם אחד לפחות שחלה בקורונה, ואני מודה שפה הוא הניח הנחה סבירה, אבל לא ודאית.


אז הטענה של ביבי לא נכונה, וזה לא קשור ל"הארץ", זה קשור להסבר שהוא נתן (שאולי הוא לא נכון). תוסיף לזה את העובדה שגם אם כל אוכלוסיית ישראל אכן הייתה קבוצה אחת לפי ההגדרה שנתתי קודם עדיין מקדם הR0 אומר שרק 50% ידבקו.

 

ד"ר אבל טמבל? אני מתחיל להבין על מה דיסקו דיבר קודם...

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

לדעתי אתה טועה, 

לא רק שלא ניתן לחלק את אוכלוסיית מדינת ישראל לקבוצות שהחיתוך בניהם הוא קבוצה ריקה.

אלא מפת ההידבקות בקורונה מראה לנו שאפילו את אוכלוסיית העולם לא ניתן לחלק לקבוצות שהחיתוך בניהם הוא קבוצה ריקה.

והדר' אמר שלפי ההיגיון של ביבי אז 100% ידבקו.. אבל ביבי לא אמר את זה. 

הוא הכניס מילים לפה של ביבי ואז אמר שהם לא נכונים. 

 

 

שים לב שיש קשר בין בכירים באירן לבין קהילת דתיות בארה"ב, אם החיתוך היה קבוצה ריקה אז אותו וירוס לא היה עובר בניהם.

 

כל ישראלי שטס לאירופה דרך טוריקה ישב ליד אירנים במטוס. לצערנו יש קשר בין כל האנשים בעולם.

קפוץ לארון שלך ותראה את מוצרי המזון מאיפה הם מגיעים.

סין, טורקיה, איטליה, צרפת, ארה"ב, צילה , סינגפור .. 

תשאל את מלאקנוס למי הם מוכרים את הציוד שלהם ?  לכל חור בעולם.. 

ויש להם אנשי מכירות מקומיים בכל מקום בעולם.. 

אלפי כנסים יש בעולם, בכל כנס מגיעים אנשים ממאות מקומות בעולם .. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...