Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עוקב מקרוב אחרי המגפה ואיך מדינות שונות מתייחסות אליה מאז שהיא פרצה.
עד לא מזמן טראמפ התייחס לקורונה כאל שפעת וכאל משהו שנמצא תחת שליטה ויעלם בקרוב, רק לאחרונה הוא הבין כמה טיפש ויהיר הוא היה. ממעקב ברשת ושיחות עם מישהי שיש לה משפחה גדולה ברחבי המדינה, עושה רושם שבתחילת השבוע האמריקאים התנהלו ממש כרגיל ורק עכשיו הם מתחילים לאט לאט להבין שהם לא חסינים,אבל זה מעט מדי ומאוחר מדי.

לדעתי רוב האמריקאים לא מבינים כמה חזק הם הולכים לאכול אותה ואני אסביר למה:
כשהסינים חשבו שהיו להם 444 חולים כבר היו להם למעשה 12,000. אתמול בנו יורק לבדה היו מעל ל1,300 מקרים, ואנחנו מדברים על מקום סופר צפוף, מלא בתיירים ועם תחבורה ציבורית מאוד פופולרית ועמוסה. תיקחו בחשבון את העובדה שרק לאחרונה האמריקאים התחילו באמת לבדוק אנשים ותבינו לבד כמה חולים (שלא הובחנו) מסתובבים כרגע באופן חופשי ברחבי המדינה. לפי הערכות של מומחים בתחום, בסוף החודש כל בתי החולים צפויים להיות ב100% תפוסה ורק אז כאשר תהיה הדבקה בתוך בתי החולים וחולים לא יוכלו לקבל טיפול רופאי בגלל שהמערכת הרפואית פשוט תיקרוס, רק אז האמריקאים יבינו את גודל האסון.

למי שבמקרה מסתכל על סין שהצליחה להשתלט על המגפה בתוך כשלושה חודשים ומשליך מזה על ארצות הברית, אז כמובן שאי אפשר להשוות מדינה שמקדשת את חירות הפרט למדינה דיקטטורית. ארה"ב לא עשתה וכנראה שגם לא תעשה חצי ממה שהסינים עשו כדי להתגבר על המגפה.

כאמור אני לא מומחה למגפות ולא לכלכלה, אבל לעניות דעתי מה שהיה עד עכשיו הוא רק קצה הקרחון. אני באופן אישי ממתין.
 
 
  • מעניין 1

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

מ

לפני כשעה, TheOne23 כתב:
אני עוקב מקרוב אחרי המגפה ואיך מדינות שונות מתייחסות אליה מאז שהיא פרצה.
עד לא מזמן טראמפ התייחס לקורונה כאל שפעת וכאל משהו שנמצא תחת שליטה ויעלם בקרוב, רק לאחרונה הוא הבין כמה טיפש ויהיר הוא היה

 

טראמפ לא הבין כמה טיפש ויהיר הוא היה, כי ברור שהוא לא היה - הוא לא יכול להיות, הוא טראמפ, הוא גאון יציב. ברור שזו מזימה סינית, כשאובמה וביידן ג'וניור מעורבים מהצד, רק כדי להפיל את טראמפ.

 

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

ארגון הבריאות העולמי שמפרסם רק נתונים רשמיים פרסם את זה

מעניין מה הנתונים האמיתיים של קורונה.

 

זוכרים את זה:

מיליארדר סיני: "יותר ממיליון וחצי אנשים נדבקו בקורונה"

https://www.israelhayom.co.il/article/731889

אז מקום המצאו לא ידוע, העלימו אותו

 

 

who.jpg

אייל

פורסם

שתי שאלות:

1. מעניין אותי - האם באיזשהו מקום דובר על מגע עם בעלי חיים? לא בקטע של האם הם יכולים להעביר את המחלה בצורה "קלינית", אלא לדוגמה אם אדם א' שהוא נשא מלטף כלב, ואז בא אדם ב' ומלטף את הכלב באותו מקום. על פניו נשמע שהנגיף יכול לעבור ככה, מצד שני באף הנחיה של משרד הבריאות אין התייחסות לנושא. כן יש התייחסות לחיטוי משטחים, ידיות דלתות, הגיינה כללית וכו', אבל שום התייחסות לנושא חיות מחמד.

2. אם אני יודע על עסק של קוסמטיקה שמפר את צו משרד הבריאות (רק שבמקום לעבוד במשרד "פומבי" הוא עבר לעבוד מהבית), יש מה לעשות עם זה?

פורסם
לצערי
ראינו שבירה של 2300
אבל הסגירה הייתה מעל הקו שסימנתי
מה שאומר שאם מחר הסגירה של חוזה S&P תהיה מעל 2500-2600
יש סבירות גבוהה לחזור למעלה
 
קיוויתי שנשבור היום כי זה היה מביא תנועה חדה למטה
אבל לא קרה
3333221.png.b68aad6947ffcafbe781b249bf0cf3b3.png

ניתוחי הגרפים האלה תמיד מזכירים לי חיפושי צפנים בתנ״ך.
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אפרופו צפנים בתנ"ך, נכון יש את המגיפה של תלמידיו של רבי עקיבא כי 'לא נהגו כבוד אחד בשני'?

עכשיו אני מבין יותר מתמיד כמה זה חרטא וזו פשוט הייתה מגיפה רגילה אבל בזמן שכולם היום בהסגר הם החליטו להמשיך לשבת בבית מדרש.

גם היום כבר מוצפות בואטספ הודעות שטותיות על כך שאלוהים סובב את העולם ככה שכולם ישמרו שבת בגלל שהם בסגר בבית (כמובן שמתעלמים מזה שיש טלפונים ומחשבים).

  • מצחיק 1
פורסם

אנשים ישמרו שבת כי הם בסגר בבית?
בקצב הזה אנשים ימנגלו את הילדים בבית בשבת.

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הנה אני מצטט

ציטוט

*יש צד חיובי ומשמח בנגיף הקורונה*  

*השבת הקרובה תיהיה שבת ראשונה בהסטוריה של מדינת ישראל* 
אין תחבורה ציבורית 
אין רכבים
אין עבודה
אין מסעדות
אין חנויות פתוחות
אין ברים
אין מועדונים
אין קולנוע 
אין ים 
אין כדור רגל 

שבת טהורה שכל משפחה בישראל תשב בבית סביב שולחן השבת 3 סעודות ארוכות אף אחד לא ממהר לשום מקום כי לאן ללכת
 
פעם ראשונה מקום המדינה  יהודים שלא שמרו שבת כל החיים שלהם ירגישו פעם ראשונה את תענוג השבת  ואת חווית השבת

*אתם קולטים איך הקודש ברוך הוא שולט על כל העולם וירוס שבקושי רואים במיקרוסקופ השבית את כל העולם תרתי משמע גם השבית את החיים וגם משבית שבת*

*הכל מלמעלה העטלפים בסין הם היו השלוחים של הקדוש ברוך הוא להראות לנו את הכוח האין סופי שלו*

יאיר לפיד 
אביגדור ליברמן 
רון קובי 
בני גנץ 
ועוד אנטי חרדים 

לא יודעים מאיפה זה נפל עליהם שבת הקדושה *שע"פ צו מדינה בית המשפט וכנסת ישראל יהיו חייבים לשמור את כל השבת* בצורה הכי טובה שיש 
לא יעזור לא בית משפט ולא בג"ץ כי גם הם חייבים לשמור את השבת הקדושה

*יהודי יקר תתבונן סביבך ותחשוב על זה איך קרא שכל המדינה חייבת לשבות שבת בצורה הכי חזקה שיש הכל מלמעלה  מאת הקדוש ברוך הוא יתברך* 

שבת שלום ומבורך 
י.ק.ק.

תפיצו ההלאה בקבוצות ובסטטוסים ויהיה לכם הרבה זכויות

 

פורסם

אז אני גם סוג של תקוע בבית וגרם לי לחשוב על הרבה דברים. יותר נכון, בדיוק שתיים. אשמח אם מישהו יוכל לשפוך קצת אור הנושא.

 

1. כל מי שהיה בקרבת חולה מואמת צריך להיכנס מבידוד מחשש שאותו חולה התעטש, השתעל ונגע במשטחים עם ידיים שיכול להיות שעליהם היה הוירוס. השאלה שלי כזאת. אם אני אסיפטומטי, כלומר אין לי שיעול ואני לא מתעטש, איך יכול להיות שאני  מהווה סכנה לציבור? מה המנגנון שבו אני מעביר את הוירוס לאדם אחר?

2. הוירוס יכול לחיות מספר דקות על משטחי פלסטיק, כמה שעות על מתכת. מה עם פרווה של בעלי חיים? אדם חולה מתעטש על הכלב שלו, כלב של אדם אחר משחק עם הכלב הראשון - קופץ עליו וכו', האדם השני מנשק את הכלב שלו בכל חור אפשרי (כי מסתבר שבעלי כלבים אוהבים לעשות את זה) - הוא לא יכול להידבק?

פורסם
לפני 23 שעות, Benor כתב:

^טכנית אתה בבידוד בתוך האוטו.

 

קניתי PS4 .

אני מאמין שאעביר איתו חלק נכבד מהחל"ת.   

לא ארכב על הנושא הזה אעשה חיפוש בפורום או אפתח פוסט על המלצות למשחקים.

מחכה ל PS5

  • מעניין 1

קובי

:-)

פורסם (נערך)
לפני כשעה, EliC25 כתב:

הנה אני מצטט

 

 

חכה שהם ידביקו אחד את השני בישיבות שלהם ויפלו שם כמו זבובים. פאנטים דתיים היו במאה ה-14 ופאנטיים דתיים יש, לצערי, גם במאה ה-21. פשוט כלל הציבור המשיך הלאה הם נשארו פחות או יותר באותו מקום. 

לפני 38 דקות, raiden כתב:

אז אני גם סוג של תקוע בבית וגרם לי לחשוב על הרבה דברים. יותר נכון, בדיוק שתיים. אשמח אם מישהו יוכל לשפוך קצת אור הנושא.

 

1. כל מי שהיה בקרבת חולה מואמת צריך להיכנס מבידוד מחשש שאותו חולה התעטש, השתעל ונגע במשטחים עם ידיים שיכול להיות שעליהם היה הוירוס. השאלה שלי כזאת. אם אני אסיפטומטי, כלומר אין לי שיעול ואני לא מתעטש, איך יכול להיות שאני  מהווה סכנה לציבור? מה המנגנון שבו אני מעביר את הוירוס לאדם אחר?

2. הוירוס יכול לחיות מספר דקות על משטחי פלסטיק, כמה שעות על מתכת. מה עם פרווה של בעלי חיים? אדם חולה מתעטש על הכלב שלו, כלב של אדם אחר משחק עם הכלב הראשון - קופץ עליו וכו', האדם השני מנשק את הכלב שלו בכל חור אפשרי (כי מסתבר שבעלי כלבים אוהבים לעשות את זה) - הוא לא יכול להידבק?

 

כי הוירוס מדבק גם כאשר אתה במצב אסימפטומטי. 

 

זה מה שהופך את הוירוס הזה לכל כך מסוכן. 

 

חולה סארס, לדוגמא, התחיל להדביק את הסביבה רק ביום ה-4-5 אחרי הופעת סימפטומים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

כי הוירוס מדבק גם כאשר אתה במצב אסימפטומטי. 

 

זה מה שהופך את הוירוס הזה לכל כך מסוכן. 

 

זה בסדר, אני גם יודע למצוא משפטי מחץ באינטרנט. אני רוצה להבין את המנגנון שבו הוא מדבק אם אין לי סיפטומטים ואני לא משתעל או מתעטש.

×
×
  • תוכן חדש...