Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

הנה אני מצטט

 

יש רכבים, יש משלוחים של מסעדות, יש נטפליקס, יש אינטרנט, יש מוזיקה, יש סמארטפונים, קונסולות, מחשבים...

מי שעד עכשיו לא שמר שבת, לא יתחיל דווקא עכשיו.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 11 שעות, ALÞћÃ כתב:

 

על סמך השבוע האחרון, החזקת רכב הפכה ללא פחות מגן-עדן. יוצא בבוקר- שממה. חוזר ב 18:00(~) למרכז ת"א - שממה. מוצא חניה תוך שניה.

רק נותר לחכות למחיר הדלק ב 1.4.

 

ממש ככה. 

 

גיליתי מחדש את הנאת הנהיגה בישראל. 

 

יוצא מאשדוד ב-7:30 ב-8:00 כבר נכנס לתל אביב. 

 

ביום רגיל אם הייתי יוצא בשעה כזאת מהבית לא הייתי נכנס לעבודה לפני 9:00. 

לפני 5 דקות, SlowRide כתב:

יש רכבים, יש משלוחים של מסעדות, יש נטפליקס, יש אינטרנט, יש מוזיקה, יש סמארטפונים, קונסולות, מחשבים...

מי שעד עכשיו לא שמר שבת, לא יתחיל דווקא עכשיו.

 

פאנטים דתיים מחפשים להרגיש טוב עם עצמם. 

פורסם (נערך)

?דעה שהתפרסמה היום בעיתון הארץ, מה דעתכם

נתניהו, האם אתה מטעה את אזרחי ישראל?

נאומי נתניהו לאומה מדי ערב, ערוצי השידור

 

מדי ערב מכנס ראש הממשלה נתניהו מסיבת עיתונאים שבמסגרתה הוא נושא נאום לאומה בזמן צפיית שיא בטלוויזיה, אבל לא מאפשר לשאול שאלות. אז הנה כמה שאלות לראש הממשלה:

1. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שעוקבת אחר הטלפונים הסלולריים של אזרחיה החשודים שנדבקו בקורונה, תוך הפרה גסה של הזכות לפרטיות במדינה דמוקרטית. למה?

2. פרופסור מייקל לויט, חתן פרס נובל בביולוגיה חישובית, אמר בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ב"כאן רשת ב'" כי הוא "לא מאמין למספרים בישראל" ואף יהיה "מופתע אם ימותו יותר מ–10 אנשים" מקורונה בישראל. המודלים החישוביים שלו ניבאו במדויק את קצב דעיכת המגיפה בסין. לדבריו, ישראל כלל אינה מופיעה על מפת הקורונה. הוא גם העיד שנפגש איתך והציג בפניך את התאוריה שלו. למה אתה מתעקש להמשיך להפחיד את אזרחי ישראל ולאיים עליהם שימותו באלפיהם אם לא יצייתו לך?

3. ג'ון איואנידיס, פרופסור לרפואה, אפידמיולוגיה, מדע נתונים ביו־רפואי וסטטיסטיקה באוניברסיטת סטנפורד (חכם כמעט כמוך!), פרסם מאמר שבו טען כי על־פי שיעור התמותה בספינת הקורונה ("דיאמונד פרינסס"), הוא מעריך כי שיעור התמותה מקורונה בארה"ב יעמוד על 0.3% (קרוב מאוד לשפעת עונתית — 0.1%), ושאם 1% מאוכלוסיית ארה"ב תידבק, כ–3.3 מיליון בני אדם — 10 אלף ימותו.

בהקשר של מספר מקרי המוות העונתי ממחלות דמויות־שפעת, מדובר בתוספת זניחה, חסרת כל עניין תקשורתי (אולי כאן המקום להזכיר שאנשים מתים כל הזמן — 60 מיליון בשנה ברחבי העולם). לטענתו, הטלת סגר על האוכלוסיה משולה לפיל שמותקף על־ידי חתול רחוב ומחליט לקפוץ מהצוק אל התהום. האם מישהו ממנהלי משרד הבריאות יהיה מוכן להתעמת עם איואנידיס בשידור חי ולנסות להפריך את חישוביו — לפני שאתה גוזר חורבן כלכלי על מאות אלפי ישראלים, מאיץ את תהליכי הפשיזציה, הרודנות ושינוי מבנה המשטר, ובאופן כללי הורס למדינה שלמה את החיים?

4. באיטליה מתים מדי שנה 17 אלף בני אדם משפעת. לעת עתה מתו שם מקורונה 2,500 בלבד, רובם אנשים מעל גיל 80. האם אתה מסכים שלאור זאת, במונחים איטלקיים הקורונה מסוכנת פחות משפעת עונתית? בנוסף, בישראל מתים מדי שנה כ–100 איש משפעת. למה אתה מתעקש להמשיך להשוות בין ישראל לאיטליה?

5. קורונה היא מחלה שמסכנת בעיקר בני 70 ויותר. למה לא לבקש מהם לבודד את עצמם (בלי מעקב של השב"כ) ולאפשר ליתר המדינה (כולל הכנסת) להתנהל כרגיל?

6. האם אתה מטעה את אזרחי ישראל? בעצם, לא חייב סימן שאלה. אזרחי ישראל, יכול להיות שמטעים אתכם.

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 24 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

חכה שהם ידביקו אחד את השני בישיבות שלהם ויפלו שם כמו זבובים. פאנטים דתיים היו במאה ה-14 ופאנטיים דתיים יש, לצערי, גם במאה ה-21. פשוט כלל הציבור המשיך הלאה הם נשארו פחות או יותר באותו מקום.

דווקא ראיתי בחדשות שרוב הרבנים קבעו שצריך להישאר בבית, להתפלל בבית ולא בבית כנסת, לא לעשות אירועים וגם בחג הקרוב לא ללכת לבתי כנסת ולא להתקהל לליל הסדר אם זה יוצא נגד ההנחיות של משרד הבריאות. זה שאיזה סטלן חי בסרט שהווירוס הזה נועד לגרום לכולם לשמור שבת זה מרגיע כי זה מוכיח שהם לא יעשו מה שבא להם ויקשיבו להנחיות.

 

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 6 דקות, Benor כתב:

?דעה שהתפרסמה היום בעיתון הארץ, מה דעתכם

נתניהו, האם אתה מטעה את אזרחי ישראל?

נאומי נתניהו לאומה מדי ערב, ערוצי השידור

 

מדי ערב מכנס ראש הממשלה נתניהו מסיבת עיתונאים שבמסגרתה הוא נושא נאום לאומה בזמן צפיית שיא בטלוויזיה, אבל לא מאפשר לשאול שאלות. אז הנה כמה שאלות לראש הממשלה:

1. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שעוקבת אחר הטלפונים הסלולריים של אזרחיה החשודים שנדבקו בקורונה, תוך הפרה גסה של הזכות לפרטיות במדינה דמוקרטית. למה?

2. פרופסור מייקל לויט, חתן פרס נובל בביולוגיה חישובית, אמר בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ב"כאן רשת ב'" כי הוא "לא מאמין למספרים בישראל" ואף יהיה "מופתע אם ימותו יותר מ–10 אנשים" מקורונה בישראל. המודלים החישוביים שלו ניבאו במדויק את קצב דעיכת המגיפה בסין. לדבריו, ישראל כלל אינה מופיעה על מפת הקורונה. הוא גם העיד שנפגש איתך והציג בפניך את התאוריה שלו. למה אתה מתעקש להמשיך להפחיד את אזרחי ישראל ולאיים עליהם שימותו באלפיהם אם לא יצייתו לך?

3. ג'ון איואנידיס, פרופסור לרפואה, אפידמיולוגיה, מדע נתונים ביו־רפואי וסטטיסטיקה באוניברסיטת סטנפורד (חכם כמעט כמוך!), פרסם מאמר שבו טען כי על־פי שיעור התמותה בספינת הקורונה ("דיאמונד פרינסס"), הוא מעריך כי שיעור התמותה מקורונה בארה"ב יעמוד על 0.3% (קרוב מאוד לשפעת עונתית — 0.1%), ושאם 1% מאוכלוסיית ארה"ב תידבק, כ–3.3 מיליון בני אדם — 10 אלף ימותו.

בהקשר של מספר מקרי המוות העונתי ממחלות דמויות־שפעת, מדובר בתוספת זניחה, חסרת כל עניין תקשורתי (אולי כאן המקום להזכיר שאנשים מתים כל הזמן — 60 מיליון בשנה ברחבי העולם). לטענתו, הטלת סגר על האוכלוסיה משולה לפיל שמותקף על־ידי חתול רחוב ומחליט לקפוץ מהצוק אל התהום. האם מישהו ממנהלי משרד הבריאות יהיה מוכן להתעמת עם איואנידיס בשידור חי ולנסות להפריך את חישוביו — לפני שאתה גוזר חורבן כלכלי על מאות אלפי ישראלים, מאיץ את תהליכי הפשיזציה, הרודנות ושינוי מבנה המשטר, ובאופן כללי הורס למדינה שלמה את החיים?

4. באיטליה מתים מדי שנה 17 אלף בני אדם משפעת. לעת עתה מתו שם מקורונה 2,500 בלבד, רובם אנשים מעל גיל 80. האם אתה מסכים שלאור זאת, במונחים איטלקיים הקורונה מסוכנת פחות משפעת עונתית? בנוסף, בישראל מתים מדי שנה כ–100 איש משפעת. למה אתה מתעקש להמשיך להשוות בין ישראל לאיטליה?

5. קורונה היא מחלה שמסכנת בעיקר בני 70 ויותר. למה לא לבקש מהם לבודד את עצמם (בלי מעקב של השב"כ) ולאפשר ליתר המדינה (כולל הכנסת) להתנהל כרגיל?

6. האם אתה מטעה את אזרחי ישראל? בעצם, לא חייב סימן שאלה. אזרחי ישראל, יכול להיות שמטעים אתכם.

 

רוגל אלפר נשמע כמו עוד חולה נפש במקהלת "ביבי מפיץ פאניקה בשביל להימנע ממשפט". 

 

אני עוקב אחרי מספר מומחים אשר התריעו כבר בדצמבר ממגפה עולמית ומההשלכות הקשות שיהיו על החברה והכלכלה אם לא נתכונן. 

 

עובדה שבכל העולם כולל ארה"ב נוקטים עכשיו בשיטות שנקטו בישראל אולי למעט איכון מכשירים סלולריים של אזרחי המדינה. בסעיף הזה אני מסכים שזו בהחלט חציית גבול מסוכנת.  

 

ומי זה החולה נפש שמשווה חודש אחד בלבד בו מתו כבר 3,000 בני אדם מקורונה לפאקינג תמותה משנה שלמה של שפעת? מדובר בקנה מידה אחר לגמרי גם של זמן וגם של תפוצת הוירוס.  

  • מעניין 2
פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, Benor כתב:

?דעה שהתפרסמה היום בעיתון הארץ, מה דעתכם

נתניהו, האם אתה מטעה את אזרחי ישראל?

נאומי נתניהו לאומה מדי ערב, ערוצי השידור

 

מדי ערב מכנס ראש הממשלה נתניהו מסיבת עיתונאים שבמסגרתה הוא נושא נאום לאומה בזמן צפיית שיא בטלוויזיה, אבל לא מאפשר לשאול שאלות. אז הנה כמה שאלות לראש הממשלה:

1. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שעוקבת אחר הטלפונים הסלולריים של אזרחיה החשודים שנדבקו בקורונה, תוך הפרה גסה של הזכות לפרטיות במדינה דמוקרטית. למה?

2. פרופסור מייקל לויט, חתן פרס נובל בביולוגיה חישובית, אמר בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ב"כאן רשת ב'" כי הוא "לא מאמין למספרים בישראל" ואף יהיה "מופתע אם ימותו יותר מ–10 אנשים" מקורונה בישראל. המודלים החישוביים שלו ניבאו במדויק את קצב דעיכת המגיפה בסין. לדבריו, ישראל כלל אינה מופיעה על מפת הקורונה. הוא גם העיד שנפגש איתך והציג בפניך את התאוריה שלו. למה אתה מתעקש להמשיך להפחיד את אזרחי ישראל ולאיים עליהם שימותו באלפיהם אם לא יצייתו לך?

3. ג'ון איואנידיס, פרופסור לרפואה, אפידמיולוגיה, מדע נתונים ביו־רפואי וסטטיסטיקה באוניברסיטת סטנפורד (חכם כמעט כמוך!), פרסם מאמר שבו טען כי על־פי שיעור התמותה בספינת הקורונה ("דיאמונד פרינסס"), הוא מעריך כי שיעור התמותה מקורונה בארה"ב יעמוד על 0.3% (קרוב מאוד לשפעת עונתית — 0.1%), ושאם 1% מאוכלוסיית ארה"ב תידבק, כ–3.3 מיליון בני אדם — 10 אלף ימותו.

בהקשר של מספר מקרי המוות העונתי ממחלות דמויות־שפעת, מדובר בתוספת זניחה, חסרת כל עניין תקשורתי (אולי כאן המקום להזכיר שאנשים מתים כל הזמן — 60 מיליון בשנה ברחבי העולם). לטענתו, הטלת סגר על האוכלוסיה משולה לפיל שמותקף על־ידי חתול רחוב ומחליט לקפוץ מהצוק אל התהום. האם מישהו ממנהלי משרד הבריאות יהיה מוכן להתעמת עם איואנידיס בשידור חי ולנסות להפריך את חישוביו — לפני שאתה גוזר חורבן כלכלי על מאות אלפי ישראלים, מאיץ את תהליכי הפשיזציה, הרודנות ושינוי מבנה המשטר, ובאופן כללי הורס למדינה שלמה את החיים?

4. באיטליה מתים מדי שנה 17 אלף בני אדם משפעת. לעת עתה מתו שם מקורונה 2,500 בלבד, רובם אנשים מעל גיל 80. האם אתה מסכים שלאור זאת, במונחים איטלקיים הקורונה מסוכנת פחות משפעת עונתית? בנוסף, בישראל מתים מדי שנה כ–100 איש משפעת. למה אתה מתעקש להמשיך להשוות בין ישראל לאיטליה?

5. קורונה היא מחלה שמסכנת בעיקר בני 70 ויותר. למה לא לבקש מהם לבודד את עצמם (בלי מעקב של השב"כ) ולאפשר ליתר המדינה (כולל הכנסת) להתנהל כרגיל?

6. האם אתה מטעה את אזרחי ישראל? בעצם, לא חייב סימן שאלה. אזרחי ישראל, יכול להיות שמטעים אתכם.

 

בגדול? רוגל לא מת על ביבס יותר מידי. ועכשיו לטענות עצמן:

1. ישראל היא לא המדינה היחידה. אאל"ט גם טאיוואן עושה משהו דומה. ההבדל היחיד ששם לאזרח יש 2 טלפונים, אחד עבור המחלה ואחד אישי (או 2 סימים). למה? כי זה יכול להוריד דראסטית את כמות הנשאים שמסתובבים בחוץ בלי להבין את ההשלכות.

2. בקשר למה שהחבוב הזה אמר, ממליץ לחפש ב"מדע גדול, בקטנה" פוסט בנוגע לזה.

3. איך הוא עשה את האקסטרפולציה הזו? יותר מכך, להניח 0.3% זה להיות קרובים לד. קוריאה (כמובן שיש עוד מקרים לא סוגרים) מאשר לאיטליה. מצד שני, האוכלוסיה בארה"ב היא שונה. מערכת הבריאות היא אחרת. וכמות הבדיקות שעשו עד כה, היא אחרת לחלוטין. לא מבין את הטענה.

4. אאל"ט משרד הבריאות האיטלקי דיווח כי הגיל החציוני הוא 80. אז לא, "רובם אנשים מעל גיל 80" היא טענה לא נכונה. בנוסף, מתים 17 אלף מדי שנה. כאן 2500 בזמן הרבה יותר קצר ובעיקר בעומס רב יותר על בתי החולים.

5. גם לא נכון, לפי אחוזי תמותה (כמובן שזה לא מדד מדוייק כרגע) זה פוגע גם בגילאי 40,50 ו-60. איך מבודדים כל כך הרבה אנשים?

6. במקרה הזה, בהיעדר מחקרים תומכים וחוסר ידע, כנראה עדיף להחמיר מאשר האלטרנטיבה.

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
רוגל, כמו רוגעלך
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 45 דקות, ChemGuy85 כתב:

יופי תשתמש בכישורי חיפוש שלך באינטרנט בשביל למצוא תשובה. בזכות הסגר יש לך פרויקט בית ספר. 

 

אתה אדם רע.

אבל עשיתי חיפוש, ומהחיפוש נראה שרק אם אתה משתעל או מטעטש. אשמח אם יש לך יותר מידע לחלוק.

פורסם

image.png.f4de27dd428867dd2c6cfbab1fa56a1a.png

 

בהמשך לדיון שהיה לפני כמה ימים על דרום קוריאה ומזה אפשר להשליך על המצב בסין.

בהתחלה הייתה להם התפרצות ענקית שניתן היה להכיל אותה , כי אלו היו כמה אלפים שקשורים לכת מסויימת.

 

אבל החגיגות היו מוקדמות מידי, שאר האוכלוסייה לא מחוסנת ומספר הנדבקים בשאר האוכלוסייה ממשיך לעלות.

היה 74, 84, 93 ועכשיו 152.  

נראה שזה פשוט מתחיל במקום אחר אצלהם. 

 

מפה אפשר להבין שגם אם נסגור את מדינה הרמטית לחודש או חודשים זה לא ממש יעזור.

כי שנשחרר בחזרה זה יחזור בדיוק אותו דבר. 

פורסם
לפני 22 שעות, korola כתב:

 

 

אז מזרימים הרבה כסף למשק, כסף חינם.. עכשיו יש לכולם הרבה כסף והם רצים לקנות מכל הבא ליד.

אז ערך הכסף יורד - אינפלציה - עליות מחירים. 

 

פה נכנס הניסיון של מקבלי ההחלטות - שר אוצר לא מנוסה יחלק מלא כסף או לא יחלק כלל. - המערכת צריכה לאזן את עצמה, צריכים לא לחלק יותר מידי כסף חינם לכולם מצד אחד שלא תהיה אינפלציה, ולא לחנוק את המשק מצד שני.  

הפריעו לי צמד המילים ״כסף חינם״ אתה יודע שאין דבר כזה נכון? וכל מה שהמדינה תחלק עכשיו שלא לצורך אנחנו נצטרך לשלם בעתיד? בנוסף לזה שבמקומות שלא באמת צריך יהיו השפעות שליליות ארוכות טווח.

לפני 15 שעות, Legend כתב:

מכיוון שאנחנו בפורום רכב,

מה לדעתכם יהיה המצב עם רכבי הליסינג?

יכול להיות שבעוד כמה חודשים כמות גדולה של רכבים תחזור למגרשים?

 

יש מצב שחלק מהחברות ככל שזזה ימשך יכנסו לפאניקה וינסו להעיף מלאי בזול. הם על הרי חובות.

לפני 12 שעות, ALÞћÃ כתב:

 

על סמך השבוע האחרון, החזקת רכב הפכה ללא פחות מגן-עדן. יוצא בבוקר- שממה. חוזר ב 18:00(~) למרכז ת"א - שממה. מוצא חניה תוך שניה.

רק נותר לחכות למחיר הדלק ב 1.4.

זה הגיוני, כל העולם בהסגר אין ביקוש לדלק המחיר יורד.

בכל מקרה, אין לך איך לעבוד מהבית? פגישות וירטואליות ? נסה לצמצם מגעים!

לפני 47 דקות, Benor כתב:

?דעה שהתפרסמה היום בעיתון הארץ, מה דעתכם

נתניהו, האם אתה מטעה את אזרחי ישראל?

נאומי נתניהו לאומה מדי ערב, ערוצי השידור

 

מדי ערב מכנס ראש הממשלה נתניהו מסיבת עיתונאים שבמסגרתה הוא נושא נאום לאומה בזמן צפיית שיא בטלוויזיה, אבל לא מאפשר לשאול שאלות. אז הנה כמה שאלות לראש הממשלה:

1. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שעוקבת אחר הטלפונים הסלולריים של אזרחיה החשודים שנדבקו בקורונה, תוך הפרה גסה של הזכות לפרטיות במדינה דמוקרטית. למה?

2. פרופסור מייקל לויט, חתן פרס נובל בביולוגיה חישובית, אמר בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ב"כאן רשת ב'" כי הוא "לא מאמין למספרים בישראל" ואף יהיה "מופתע אם ימותו יותר מ–10 אנשים" מקורונה בישראל. המודלים החישוביים שלו ניבאו במדויק את קצב דעיכת המגיפה בסין. לדבריו, ישראל כלל אינה מופיעה על מפת הקורונה. הוא גם העיד שנפגש איתך והציג בפניך את התאוריה שלו. למה אתה מתעקש להמשיך להפחיד את אזרחי ישראל ולאיים עליהם שימותו באלפיהם אם לא יצייתו לך?

3. ג'ון איואנידיס, פרופסור לרפואה, אפידמיולוגיה, מדע נתונים ביו־רפואי וסטטיסטיקה באוניברסיטת סטנפורד (חכם כמעט כמוך!), פרסם מאמר שבו טען כי על־פי שיעור התמותה בספינת הקורונה ("דיאמונד פרינסס"), הוא מעריך כי שיעור התמותה מקורונה בארה"ב יעמוד על 0.3% (קרוב מאוד לשפעת עונתית — 0.1%), ושאם 1% מאוכלוסיית ארה"ב תידבק, כ–3.3 מיליון בני אדם — 10 אלף ימותו.

בהקשר של מספר מקרי המוות העונתי ממחלות דמויות־שפעת, מדובר בתוספת זניחה, חסרת כל עניין תקשורתי (אולי כאן המקום להזכיר שאנשים מתים כל הזמן — 60 מיליון בשנה ברחבי העולם). לטענתו, הטלת סגר על האוכלוסיה משולה לפיל שמותקף על־ידי חתול רחוב ומחליט לקפוץ מהצוק אל התהום. האם מישהו ממנהלי משרד הבריאות יהיה מוכן להתעמת עם איואנידיס בשידור חי ולנסות להפריך את חישוביו — לפני שאתה גוזר חורבן כלכלי על מאות אלפי ישראלים, מאיץ את תהליכי הפשיזציה, הרודנות ושינוי מבנה המשטר, ובאופן כללי הורס למדינה שלמה את החיים?

4. באיטליה מתים מדי שנה 17 אלף בני אדם משפעת. לעת עתה מתו שם מקורונה 2,500 בלבד, רובם אנשים מעל גיל 80. האם אתה מסכים שלאור זאת, במונחים איטלקיים הקורונה מסוכנת פחות משפעת עונתית? בנוסף, בישראל מתים מדי שנה כ–100 איש משפעת. למה אתה מתעקש להמשיך להשוות בין ישראל לאיטליה?

5. קורונה היא מחלה שמסכנת בעיקר בני 70 ויותר. למה לא לבקש מהם לבודד את עצמם (בלי מעקב של השב"כ) ולאפשר ליתר המדינה (כולל הכנסת) להתנהל כרגיל?

6. האם אתה מטעה את אזרחי ישראל? בעצם, לא חייב סימן שאלה. אזרחי ישראל, יכול להיות שמטעים אתכם.

רוגל מדבר שטויות כרגיל. השנאה שלו לביבי תגרום לו לכתוב כל דבר. (ולא זה לא שאני אוהב את ביבי) אבל הצעדים למיגור הקורונה נכונים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

 

 

 

 

 

 

אז איך ממשיכים האלה אחרי הסגר?

איך מחזיקים את המחלה על אש קטנה ובאותו הזמן לא מחריבים כלכלה/ משפחות/ חינוך/ תרבות?

 

 

  • מעניין 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

 

עוד כמה ימים תהיה לנו תשובה...

 


למה? שהצלחת למתוח איזה קו אחורה בזמן ולגלות "מגמה" במקרה?
אתה יודע כמה מגמות אני יכול לגלות ככה? פשוט אתחיל למתוח קווים ולספר סיפורים.
אחר כך אספר את הסיפור, אם הוא לא באמת קרה פשוט אמתח קו חדש ואספר סיפור חדש. ברור שאם אני אמשיך עם זה בסוף אני אפגע במשהו.

בדיוק כמו האלה בתנך שקופצים אותיות ומוצאים "רמזים" ו"נבואות". לא מאמין לשיט הזה סורי.

קרא את מה שיבגני צירף. אנחנו מאוד אוהבים לגלות תופעות ומגמות במשהו מיקרי לחלוטין.
הדוגמא הכי טובה היא סיפור הבריאה, איך יכול להיות שהכל מקרי? שהכל נוצר ממפגש אקראי בין אטומים ואחר כך חלבונים? אז נמציא את סיפור הבריאה ונמצא כל מני תופעות מקריות לחלוטין שתומכות בזה. לאט לאט האנושות הבינה שזה בולשיט.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מעניין 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...