Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נכון לכל תחום לדעתי. גם כשגל פרידמן זכה באולימפיאדה כולם הפכו למומחים בשיט לתקופה מסוימת.

אפילו אנשים בתחום הרלוונטי למשבר (רפואי, כלכלי, שיט, לא משנה) מנצלים את הגל כדי לפרסם כמה שיותר מאמרים בדרך לפרופסורה. אנשים תמימים קוראים את הכותרת של המאמרים באיזה מגזין, נבהלים ואז רצות שמועות "לפי מחקרים". הדוגמה הטרייה ביותר היא שחולי הקורונה נותרים עם נזק תמידי לריאות. במאמר שעשו על 3 מתוך 12 אנשים (מרחב מדגם ששווה לתחת) היו כמה עם נזק, שלא ברור אם הוא ארוך טווח ולא ברור לגביו כלום. בסוף המאמר סוכם שכרגע לא ניתן באמת לדעת כלום והמסקנה הייתה "יש להמשיך ולחקור". זה מאוד נפוץ הקטע הזה של כתיבת מאמר לשם כתיבת מאמר (כדי שתחת שם המפרסם יופיע עוד מאמר), יחד עם פתיחת דלתות עצמיות למחקר עתידי כדי שיהיה לי עוד פרסום ברזומה, שגם אותו אפרסם. בסוף הפרסומים האלו מביאים למינויים אקדמיים שמובילים לכסף/סטטוס/קידום. תופעת הלוואי שלהם הוא שהם יוצרים פאניקה בידיים הלא נכונות.

מבאס, אבל זה העולם זה הבידור הנפוץ כרגע.

באולימפיאדה הבאה אולי שוב כולם יחזרו להיות מומחים לשיט או ג'ודו. משהו שמח כזה. לא וירוסים ומשברים כלכליים.

  • מעניין 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 57 דקות, BarryG כתב:

אחד קורא כמה כתבות וחושב שהוא פרופסור למאקרו כלכלה

לחלוטין. 

פרקטיקה מוכרת ולא חדשה באוף טופיק. 

כמובן שלא ייחודית לפוסט הזה, אלא לעוד הרבה פוסטים ועצות. 

לונה-פארק של אחיתופלים. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

רוב הפורומים בעולם מתנהלים ברמה של שיחת סלון. 

 

אנחנו נמצאים כאן בשביל לשוחח, להעביר את הזמן, לשתף. 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לחלוטין. 
פרקטיקה מוכרת ולא חדשה באוף טופיק. 
כמובן שלא ייחודית לפוסט הזה, אלא לעוד הרבה פוסטים ועצות. 
לונה-פארק של אחיתופלים. 

דבר בשפה שאנשים צעירים יבינו, לונה פארק של fake news.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, BarryG כתב:

בתור מי שבא מהתחום, כמות השטויות שרושמים פה לגבי הפן הכלכלי, הן ברמת התובנות המאקרו כלכליות והן לגבי שוק המניות, הן ברמה הזויה לחלוטין.

כל אחד קורא כמה כתבות וחושב שהוא פרופסור למאקרו כלכלה ואז מבלבל שמות/מושגים/ניתוחים/היסטוריה/מסקנות.

זה טוב מאד להזכיר את זה מדי פעם בכל דיון אינטרנטי, אבל למה לא לתקן להם את הטעויות במקביל אם יש את הידע?

זה כמו שבפורום טכני מישהו יכתוב מדריך עם כל הטעויות האפשריות באיך מחליפים שמן ופילטר, ומקצוען יענה לו "לא נכון" בלי שום הסבר איך צריך לעשות את זה.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ולנושא אחר, התנהלות התקשורת במשבר- קיבלתי תזכורת לכמה אני מתעב את התקשורת בישראל. ישראלים זה עם שגם ככה נוטה לפאניקה (כקולקטיב. ובאותו הזמן זורק זין באופן אינדיבידואלי) , אבל נראה שיש מאמץ מיוחד לחרוט לכולם בתודעה את המילה הזו, כדי ליצור פאניקה מיותרת:

התחיל ב "ספינת הקורונה", ומשם "טיסת הקורונה", "מטוס הקורונה", "מלונות הקורונה", "מכוניות הקורונה", "שליחי הקורונה" (מה?? להיות שליח שעובד בתקופה הזו זה להיות "שליח קורונה"??)

לא שמתי לב לאפקט שכזה בתקשורת של שום מדינה שאני עוקב אחריה. יש כל מיני כותרות כמו "עבודות בזמן התפשטות הקורונה", בשום מקום לא "עבודות הקורונה".

נראה שיש מאמץ מיוחד לטמטם את האנשים.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 37 דקות, SlowRide כתב:

זה טוב מאד להזכיר את זה מדי פעם בכל דיון אינטרנטי, אבל למה לא לתקן להם את הטעויות במקביל אם יש את הידע?

 

מסיבה מאוד פשוטה - אנשים כאן קוראים חצי ידיעה בעיתון מוטה או באתר אינטרנט ומתווכחים איתך כאילו שהם מבינים, כאשר אפילו את הרמה הבסיסית הכי נמוכה אין להם. 

בגלל זה כמעט ולא תמצא כאן עורכי דין שמגיבים בנושאים משפטיים, למרות שיש להם את הידע,

בגלל זה לא תמצא מכונאים מעולים שמגיבים בטכני כי כל גולש מתווכח איתם כאילו יש לו עשרים שנות נסיון במכונאות, כשהוא אפילו לא יודע להחליף נורה ברכב, ומי שלפעמים מגיב הוא בעל אינטרס. 

בגלל זה יש כאן שרשורים שלמים בתחומים פיננסים כשאנשים שמגיבים בו לא חיים את שוק ההון ולא מכירים את הנהלים והוראות החוק העדכניות, אבל מרגישים מספיק בנוח לתת עצות לאחרים.

אז האנשים שכן יודעים וכן מעודכנים, נמנעים מלהגיב בדיונים האלה.

מי שמכלכל את ענייניו על סמך המלצות באוף טופיק של קארספורום, במידה מסויימת - בעיה שלו.  

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 46 דקות, SlowRide כתב:

זה טוב מאד להזכיר את זה מדי פעם בכל דיון אינטרנטי, אבל למה לא לתקן להם את הטעויות במקביל אם יש את הידע?

זה כמו שבפורום טכני מישהו יכתוב מדריך עם כל הטעויות האפשריות באיך מחליפים שמן ופילטר, ומקצוען יענה לו "לא נכון" בלי שום הסבר איך צריך לעשות את זה.

מה שכתב דיסקו,

וגם,

תראה בשרשור הזה איזה שלל הודעות נאצה קיבלתי מכמה עברייני מקלדת כשניסיתי להסביר למה המסקנות שרצו פה שגויות, כולל המצאות על החיים האישיים שלי מעבר לדפי הפורום.

מי שנכווה ברותחין וכו'.

מי שמחפש הסבר, יכול לשאול ואם יש לי ידע רלוונטי, אענה, למשל על מתכון לפיצה או המלצה למסעדה :)

מי שבא לשיחות סלון לא מחפש שיתקנו לו את הטעויות. הוא מחפש בילוי אחר שהוא כבר סיים לאונן כמה פעמים ומשעמם לו.

לכן, אני מקשיב לבוג'ק הורסמן

 

2f98e7d06aeb77d431ff60678ff56028.jpeg

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מישהו יודע באיז אתרים אפשר לקבל מידע עדכני לגבי התפשטות במדינות אחרות?

יש לי חבר שתקוע בקולומביה ואני לא רואה איך הוא מצליח להתארגן על יציא משם והגעה לארץ (או למדינה מפותחת יותר).. .

לחיוב על להתקע שם ולא באירופה - העלות מחייה נמוכה יותר וכניראה הוא יוכל לשרוד חודש בלי לצאת מהבית יותר מדיי...

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

זה טוב מאד להזכיר את זה מדי פעם בכל דיון אינטרנטי, אבל למה לא לתקן להם את הטעויות במקביל אם יש את הידע?

זה כמו שבפורום טכני מישהו יכתוב מדריך עם כל הטעויות האפשריות באיך מחליפים שמן ופילטר, ומקצוען יענה לו "לא נכון" בלי שום הסבר איך צריך לעשות את זה.

חוץ ממה שדיסקו כתב שאני מסכים איתו לחלוטין, במאקרו כלכלה על בסיס תואר ראשון אני לא מרגיש נוח מספיק לטעון משהו, פשוט מבין שמה שרושמים פה זה שטויות. לגבי שוק ההון אני מנסה לעתים לרשום את דעתי אבל בשבועיים האחרונים אין לי דקה פנויה, ותגובה קצרה בלי נימוק היא חסרת תועלת כלשהי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא חייבים להתווכח עם מומח(ו)ים, אפשר לכתוב דעה שמבוססת על ידע מקצועי ולתת לקוראים להחליט לבד למה הם מאמינים.

בכל אופן, האינטרנט נועד ל1. פורנו 2. ויכוחים, אז לא משנה מה תכתוב ובאיזה נושא, גם על מתכון לפיצה או על הדרך הנכונה לנגב את התחת יהיה מי שיתווכח. 

יהיה פחות נחמד להיכנס לפה אם אנשים שמבינים משהו בעניין מסויים יפסיקו לכתוב.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אז מה דעתכם על מחירי הדיור? האם צפויה מגמת ירידה משמעותית?

 

לא עקבתי אחרי השרשור, מחילה אם כבר נשאלה השאלה.

 

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

מסתבר ש"הייטק" לא חסין לקורונה.

 

בעוד כשהנושא עולה בחדשות, בד"כ נוטים פחות להתרגש (כי זה מרוחק וכו'), עבורי זה כבר קורה לחברים במעגל הקרוב- קיצוץ רוחבי בשכר לכל העובדים, דיבורים על האטה וכו' וכו'.

העתיד לא נראה סופר ורוד, ואם המצב לא ישתפר, אין לדעת כמה אוויר לנשימה יש לחברות הזנק המבוססות על גיוסים של יזמים פרטיים\קרנות הון-סיכון שסובלים בעצמם מהפסדים.

מצד שני יש חברות שממשיכות לגייס כרגיל ו-business and usual.

 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 45 דקות, BarryG כתב:

חוץ ממה שדיסקו כתב שאני מסכים איתו לחלוטין, במאקרו כלכלה על בסיס תואר ראשון אני לא מרגיש נוח מספיק לטעון משהו, פשוט מבין שמה שרושמים פה זה שטויות. לגבי שוק ההון אני מנסה לעתים לרשום את דעתי אבל בשבועיים האחרונים אין לי דקה פנויה, ותגובה קצרה בלי נימוק היא חסרת תועלת כלשהי.

 

לא צריך תואר שלישי במאקרו כלכלה בשביל לדעת שריבית 0 מתדלקת בועות נכסים, השקעות לא טובות וצריכה מוגברת, כל מה שצריך זה הגיון והבנה של הדינמיקה של 2008 ומה שקרה אחריה, או הסתכלות על מחירי הדירות בישראל, דו"ח מסירות רכב, וכמות נסיעות לחו"ל מאז 2008, ולא חסר פרופסורים לכלכלה שמבקרים מדיניות זו 15 שנה כבר, ואחרי שתמצריץ זה נגמר, תמיד יש יום חשבון.

לא צריך תואר שלישי גם להרגלי דיון טובים בשביל לדעת שליהכנס לדיון, להצהיר שאתה מבין יותר מכולם, כולם משברים שטויות אבל אין לך זמן לפרט, לא תורם לדיון, אבל זה לא עוצר אותך מלעשות את זה .

×
×
  • תוכן חדש...