Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 23 דקות, vladclar כתב:

אבל לנו אין נתונים של השוואת יחס כמות הבדיקות לכמות הנדבקים (

יש שקיפות למידע הזה

פורסם (נערך)

לא ראיתי את הנתונים ביומיים - שלושה האחרונים, אבל הקפיצה מ-50 ל-100 מאובחנים ביום באה במקביל לעליה במספר הבדיקות מ-800 ל-2100 (בערך. ההיסטוגרמה לא לפני).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התחזית שלי: עליה ב10-15 ימים החולים לאיזור ה7000 חולים בארץ, כאשר יהיו כמה מאות ביום.

לאחר מכן כמות הנדבקים החדשים תרד עד שתתאזן על כמה עשרות ביום

Screenshot_20200320-112220_Telegram.jpg

פורסם (נערך)

תודה. בדיוק להיסטגרמה הזו כיוונתי. פשוט התעצלתי לחפש בטלגרם (שנמצא אצלי רק על הטלפון, לא טרחתי להתקין במחשב).

 

ראיתי עכשיו את טיוטת הצעת הסגר של משרד הבריאות - אחד הסעיפים שלשמם יהיה מותר לצאת למרחב הציבורי הוא הפגנה (כמובן שאין הסתייגות לגבי המרווח של 2 מ' בין בני אדם). סקרן אם ראש הממשלה ויו"ר הכנסת יאשרו סעיף כזה 😭.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 דקות, EliC25 כתב:

התחזית שלי: עליה ב10-15 ימים החולים לאיזור ה7000 חולים בארץ, כאשר יהיו כמה מאות ביום.

לאחר מכן כמות הנדבקים החדשים תרד עד שתתאזן על כמה עשרות ביום

Screenshot_20200320-112220_Telegram.jpg

 

 

היום יש 677 , להגיע לאיזור ה 7000 זה תוספת של 6300 ב 15 יום, ממוצע של 420 ביום.

זה ממש לא מסתדר עם הגרפים.  

לדעתי נגיע ל 7000 בפחות מ 10 ימים,  ושנגיע ל 7000 מספר הנדבקים ביום יהיה באיזור ה-1000. 

מנקודה כזאת בלתי אפשרי לרדת במכה אחת ל עשרות ביום, רק הסינים והאירנים הצליחו ליישר את הגרפים ככה. 

אם בכלל תהיה ירידה היא תהיה רק אם באמת כולם יכנסו להסגר וזה לא קורה. 

בסגר חלקי מספר הנדבקים ביום ממשיך לעלות, אולי בקצב איטי יותר אבל הוא ימשיך לעלות.

ובישראל יש בעיה, אם יש תאים באוכלוסיה של כמה עשרות אלפים (כל תא) שלא נכנסים לסגר אז אנחנו נמשיך לראות גידול במספרים (אפילו אם זה יהיה רק במגזרים שלהם). 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 18.3.2020 בשעה 10:09, ChemGuy85 כתב:

או מתי נלך לעבודה לבושים ככה: 

 

Image result for FALLOUT 3

אם אתה מוכר כזאת חליפה, אני מוכן לקנות ממך. מצ"ב תמנה להוכחה שיש לי מספיק כסף.

IMG_20200320_113809.jpg

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

לגבי העתיד - אני חושב שיש סיכוי קל שנראה שינוי בהרגלי הצריכה של אנשים לשנים הקרובות. זה לא ישנה את העולם. הדבר היחיד שיכול לשנות את העולם ממש, זו מגפה שתחזור בתדירות של פעם בשנה - שנתיים, עד שתעלם, כמו שבערך קרה עם המגפה השחורה. בהנחה ועוד שנה כל השיט הזה נגמר, כולנו כנראה נאכל תחת ברמות שונות, אבל זה לא מה שישפיע על קבלת ההחלטות בעוד עשור של הילדים של היום. באנלוגיה היסטוריה צולעת, רוב האנשים שגדלו אחרי מלחמת העולם השניה בארה"ב או אנגליה לא עסקו באגירת מזון אובססיבית, ולא בנו בונקרים שיגנו עליהם מהפצצה. דברים רעים נשכחים, בדרך כלל, ומה שאנחנו חווים זה לא מה שיחווה הדור הבא. אלא אם יבנו, כמובן, מערכת חינוך שלמה סביב זה, ואז בעוד עשרים שנה יהיו לנו יפעת ארליך שבמקום לחטוף פלשבקים מונפצים מהשואה, יחטפו פלשבקים מונפצים מקורונה.

 

 

 

אם העולם ידרדר לשפל כלכלי אמיתי בהחלט תראה שינוי עמוק בהרגלי צריכה גם של הדור הנוכחי וגם של הדורות הצעירים. 

 

תפיסת עולם תמיד תהיה עבודה -> תמיד תהיה משכורת -> תמיד תהיה עלייה בשכר -> תמיד תהיה אפשרות קבל הלוואה זולה תתנפץ. 

 

הפיצוץ לא צריך להיות כזה חזק בשביל לערער אנשים. תן לאנשים 3-4 חודשים ללא משכורת. מעבר לזה בכלל תתחיל פאניקה. 

 

Hear ye hear ye, a new law has passed!

 

כל מי ששיחק במשחק המעולה הזה ידע על מה אני מדבר וגם יזדהה עם המצב היום בעולם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

עוד פרופ' שהיה מנכ"ל משרד הבריאות לא מאמין שהקורונה תהרוג הרבה אנשים 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001322593

 

אני אחסוך לכם ואצטט קצת אימרות עלובות.

 

העתידן סיפר לעם ישראל שבמקרה הטוב ימותו מקורונה 40 מיליון נפש ובמקרה הרע ימותו 300 מיליון נפש.

לי אלו נראים מספרים הגיוניים לגמרי , מתוך 8 מילארד בני אדם , 40 עד 300 מיליון זה חצי אחוז עד 4 אחוז , הגיוני 

 

הייתי מספר לעם הנדהם, שבאיטליה בעונת השפעת מתים בכל שנה 17 אלף איטלקים, ובישראל מתו משפעת בשנה האחרונה רק 126".

אולי שיספר לעם ישראל כמו מתים מדלקת ריאות בארץ כל עונת שפעת? ורושמים אותם כאילו הם מתו מדלקת ריאות ולא משפעת? 

אני אגלה לכם, מעל 3000 מתים בישראל מדלקת ריאות בחורף, הם נרשמים שמתו מדלקת ריאות - רק 126 נרשמים שמתו שפעת.

בישראל 8/9 מיליון תושבים לעומת 66 מיליון באיטליה.   אז אם 1,700 מתוך ה 3000 מתו בגלל השפעת , אז אנחנו בדיוק כמו איטליה.

האווירה היום בארץ זה כאילו יש פה סוג כזה של מחלה שתשמיד את כל האוכלוסייה. אם פסיג אומר שימותו 300 מיליון (בעולם) זה אומר שבישראל ימותו מיליון".

עוד תגובה מפגרת שלו, בישראל יש בערך 1 חלקי 1000 מאוכלוסיית העולם, אם פסיג טוען שימותו 40 עד 300 מיליון בכל העולם 

אז לדעת פסיג ימותו 40,000 עד 300,000 אלף בישראל ,  אז הוא רוצה לזלזל באחרים , לוקח את המספר הגדול שלהם ומכפיל ב 3 . באמת גיבור גדול . 

 

 

 

 

פורסם

כשהעולם יהיה בשפל כלכלי, מה שנראה בלתי נמנע כרגע, בהחלט נראה שינוי.

יכול להיות שגם נראה שינויים תרבותיים, ומתחמי הקניונים הזוהרים של המאה ה-20 ימותו, ואיתם גם רחובותהמסחריים, שווקים וכיכרות, שהיו לעורקים הראשיים של כל עיר מתפקדת מאז ומעולם. 

אבל אני ממש לא חושב שנראה חסכונות לטווח הרחוק.

פה כמעט בכל ויכוח כלכלי מורגש הפער הדורי. אנשים יותר מבוגרים נוטים להיות בעד חסכונות, פחות בעד בזבזנות. אנשים בדור שלי בממוצע רואים את העולם בצורה שונה. גם פה, ההבדל הוא בין היתר פונקציה של הסביבה בה כל אחד חי פרק זמן משמעותי מספיק מחייו. זה ימשיך להתנהל ככה. אנחנו אולי נהפוך לדור הקורונה, הדור הבא יהיה דור הפוסט קורונה ואין סיבה שלא יהיו שונים מאיתנו, בדיוק כמו שדור אחרי המלחמה היה שונה מדור המלחמה.

 

דוגמא אחרת: אנחנו לא יודעים שום דבר על כלום על כמה מהר העולם יחזור לצמוח אחרי המגפה, בהנחה שזו לא תשמיד אותנו. ליפן לקחת בערך 15 -20 שנה אחרי המלחמה להתפתח מתלושי מזון ושוק שחור של כל דבר, לאחת הכלכלות המובילות והחזקות בעולם. גם זה הבדל של דור. אני לא מומחה להיסטוריה יפנית, אבל קראתי קצת כדי לדעת שגם שם ההבדל בין הדורות היה גדול. וגם המגפה השחורה הביאה לעליה ברמת החיים של מי ששרד, לפחות באירופה.

 

אנשים מתרגלים למציאות חדשה הרבה יותר מהר ממה שנדמה לנו.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 דקות, יבגניפ כתב:

מתחמי הקניונים הזוהרים של המאה ה-20 ימותו

הם גם ככה כבר גוססים בעולם.

רחובות מסחריים והשווקים בינתיים לא.

אם זה מעיף את הקניונים ומרכזי הקניות המרוחקים מהעיר - מה טוב. גם ככה זה תיכנון לקוי מבית ארה"ב

 

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אני איתך.

מקווה לגמרי שרחובות מסחריים ישרדו.

בינתיים יצאתי לסיבוב של 5 דק' לאוטו וחזרה להביא כמה שטויות. על דיזנגוף יש תור ליד כל סופר כי לא נותנים להכנס ליותר מכמה אנשים (מעולה).

בתי הקפה עברו למוד טייק אוואי. גם מעולה. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

על דיזנגוף יש תור ליד כל סופר כי לא נותנים להכנס ליותר מכמה אנשים (מעולה).

זה מעולה אך ורק אם אנשים שומרים מרחק גם בתור ולא נוגעים בשיט.

 

 

אני חייב להגיד שאצלי הבעיה העיקרית זה לשים לב שאני לא נוגע בשיט בחוץ ואחר כך בפנים. או ללכת לסופר ולא לגעת בגוף עד שאני לא מחטא את הידיים שוב.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
ציטוט

עוד פרופ' שהיה מנכ"ל משרד הבריאות לא מאמין שהקורונה תהרוג הרבה אנשים 

"אימרות עלובות", "תגובה מפגרת", "גיבור גדול"

מתכתב נהדר עם מה שרשמו פה אתמול בארי ודיסקו.

הוא פרופסור, אשכרה מלמד בתחום כבר כמה עשורים, היה מנכל משרד הבריאות.

הוא עבד בעבודה מעשית שכללה אחריות כלשהי על מצב המערכת בארץ.

והוא מציג את הדיעה שלו, כמדען, בלי להתחבא, בלי לשנות אותה רק כי יש כאלו שלא רוצים לשמוע - בין אם פה בפורום, לבין אם אצל מקבלי ההחלטות

...

אתה יצרת קובץ אקסל באינטרנט, שאפילו לא לוקח בחשבון משתנים שהוא מתייחס אליהם, תחת פרופיל אנונימי בפורום.

🤷‍♂️

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • אהבתי 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

באיטליה מתים עכשיו סביב 500 אנשים מדי יום.

גם אם נחלק את אותם 17000 מתים משפעת ל 3 חודשי חורף, זה עדיין פחות מ 200 ביום. ואם מחלקים לשנה שלמה, פחות מ 50 מתים ליום.

אילו היה אפשר להתייחס לקורונה כמו לשפעת עונתית, הרבה מדינות היו מוכנות לזה כדי לא לפגוע בכלכלה, בלי יותר מדי סנטימנטים לקשישים/ חולים/ מעשנים.

אבל מספרי המתים בזמן קצר וחוסר וודאות לגבי סיום המגפה לא מאפשרים לאף מנהיג, גם הכי קפיטליסטי בעולם, לזלזל במחלה ולהתעלם ממנה ( לאפשר התחסנות טבעית של אוכלוסיה ).

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001322593

 

"אני קורא לזה יום כיפור כלכלי וחברתי. מאות אלפי ישראלים איבדו את הפרנסה ואת המשענת שלהם והרבה יותר ימותו מהתקפי לב וחרדה או מדיכאון כתוצאה מזה. אז בחיים לוקחים סיכונים ומשלמים מחירים".

 

האמת? צודק. עצמאי שיקפוץ מהחלון כי עסק שלו קרס בגלל הקורונה לא יספר בסטטיסטיקה, אבל מספיק שזקנה בת 90 עם 4 מחלות רקע תמות מהקורונה כל המדינה תתחרפן. 

 

לדעתי בהחלט לא לוקחים בחשבון את הנזקים האדירים שיגרמו לבריאות הנפשית והפיזית של אזרחי המדינה בעקבות סגר המוני. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מבאס 1
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...