Jump to content

Uri82

  • הודעות

    146
  • כאן מאז:

הנקודות של Uri82

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. בהחלט אמין , אבל הבעיה היא שגם המצב החיצוני לא טוב , וגם מבחינת ביצועים , מרגישים היטב את ה250 אלף ק"מ , כבר לא סוחב כל כך טוב (אוטו שגם שהיה חדש יותר לא היה מצטיין בביצועים)
  2. תודה , אמרו לי במוסך שבדגם הזה חייבים חיישנים מקוריים , בעלות של בערך 1000 ש"ח לכל חיישן, ואם אשים לא מקוריים , אז מנורת בדוק מנוע תמשיך לדלוק.
  3. תודה לכולם על חוות הדעת , כנראה אלך על משהו "באמצע" , שזה לנסות למכור בעוד חודשיים שלושה כרכב במצב נסיעה, תוך ציון הבעיות והליקויים.
  4. שלום רב. יש לנו רכב ישן , סובארו אימפרזה 2006 , הרכב נוסע בצורה די סבירה (למרות שמתקשה לסחוב בעליות) , אבל יש ברכב הרבה בעיות, ומתלבטים מה כדאי לעשות איתו. (יש טסט לעוד חצי שנה) בין הבעיות: אין חיישני למדא ומנורת מנוע דולקת (הממיר נגנב והותקן ממיר חלופי ללא החיישנים כי הם מאד יקרים) נזילת שמן מההגה חופש משולשים רצועות מנוע יבשות ועוד. בנוסף המצב החיצוני של הרכב לא טוב ולא היה מזיק לו פחחות , אם בכלל שווה למישהו לעשות אותה. בעיקרון אין ממש גם כסף לרכב חדש בהרבה , אלא עם לוקחים הלוואה גדולה. השאלה היא האם כדאי לנסות למכור רכב כזה במצב נסיעה תוך ציון כל הבעיות או מראש ללכת לכיוון של מכירה לפירוק? תודה.
  5. תודה , איבוד המים הוא במיכל הרזרבי איפה שיש מינימום ומקסימום , וזה קיים כבר זמן רב , כל חודשיים שלושה אני ממלא מי קירור עד המקסימום (יש בכלל צורך בכך?) האם מסתמן שהבעיה היא אכן ברדיאטור? יכול להיות שהתחממות כזאת היא נורמלית בגלל שהרכב כבר קצת "זקן" ואין פתרון של ממש?
  6. שלום רב. מדובר בסובארו אימפרזה ניו אייג' שנת 2006 , מנוע 1600. הרכב כבד ,מסורבל ולא מאיץ, אבל משרת אותנו בנאמנות כבר הרבה שנים ללא שום תקלות. עם זאת לאחרונה התחילה בעיה , שמד החום ברכב עולה מהחצי ל3/4 , כאשר נמצאים בעליה קשה כמו העליה לירושליים , בשילוב של איבוד כוח משמעותי, אציין שלאחר שהעליה מסתיימת ומכבים את המזגן , מד החום חוזר למצב המקורי. כמו כן , לפני שבוע בסוף נסיעה מעט מאומצת (110 קמ"ש זה הרבה לאוטו הזה) , גם כן מד החום טיפס ונשאר לכמה דקות של נסיעה על ה3/4 במד החום. אציין שבטיפול האחרון לפני כמה חודשים , דיברתי עם המוסך על הבעיה , והם טענו שיש צורך להחליף מאוורר מנוע , וכך עשו. אציין שגם שמתי לב שיש "אכילת" מי קירור , שכן אחרי הטיפול האחרון המיכל מי קירור היה מלא וכעט הוא על המינימום (מים ירוקים) כמו כן יש ברכב בעיית "סחיבה" ובכל עליה קטנה הוא מאבד כוח , בעיקר עם מזגן.(אולי הגיר גמור? , הרכב נסע כבר 240 ק"מ) מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש למומחים.
  7. שלום. מחפש המלצה למוסך טוב ,אמין ולא יקר מדי לרכב סובארו אימפרזה שנת 2006. צריך להיות באזור התעשיה של רעננה , על מנת לא להפסיד שעות בעבודה. תודה.
  8. יש לי גטס קרוב ל4 שנים. צריכת דלק לרוב 1 ל 11 משולב , וניתן להגיע גם ל1 ל12 אם ממש מתאמצים. לא היה לי שום בעיה עם האוטו , מלבד רעידות קלות כשחונים בעליה , כנראה תושבות מנוע שנוטות להשחק מהר יחסית. במחיר נמוך נראה לי שמדובר באופציה מעולה , לקבל אמינות של טויוטה יאריס בכמעט שליש מחיר. הבעיה: רוב הגטס הינם ברמת גימור נמוכה ללא ABS ועם כרית אויר לנהג בלבד , אז כדאי לשקול האם זה מתאים לך.
  9. לדעתי זה אולי בגלל השעה המוקדמת בבוקר , יש אנשים (כמוני) שלוקח להם שעה שעתיים בבוקר עד שהם בכלל מסוגלים לתקשר עם הסביבה דווקא לי באזור דומה לפני כמה חודשים שנתקלתי בבעיה דומה ברכב , מישהו הציע לי עזרה ביוזמתו , ככה שזה נראה לי גם עניין של מזל.
  10. Uri82

    רכב זול לסטודנט

    אוטומטי? אתה יכול לחפש יונדאי אקסנט או לנטרה מסוף שנות ה90. רכבים עם אמינות סבירה ומחירון ברצפה , רק תשכח ממשהו שיהיה קרוב ל"חסכוני". דייהטסו שרייד רכב טוב אבל כבר מאד ישן. אם תמצא פיג'ו 206 בתקציב כזה , אז כדאי לבדוק טוב את מצב הגיר שאינו מאריך ימים לרוב.
  11. בהנחה שמדובר בהרבה נסיעות עירוניות וצפופות בפקקים\רמזורים\חיפושי חנייה וכאלה אז קשה לצפות לצריכה טובה יותר מזה. גם אצלי ביונדאי גטס שנת 2008 שיש לה מנוע גדול ובזבזני עוד יותר , צריכת הדלק העירונית עומדת על סביבות ה1 ל9 , אבל ברגע שיוצאים מחוץ לעיר הצריכה משתפרת פלאים עד ל14 ק"מ לליטר. לכן לדעתי לא ניתן לקבוע צריכת דלק גבוהה על סמך נסיעות עירוניות בעיקר.
  12. אם אתה לא נהג חדש ולא בתת משקל אז זה כמות מותרת לפני נהיגה.
  13. Uri82

    תדלוק בנזין וסולר

    במקרה כזה לרוב מכבים מנוע מייד ומזמינים שאיבה על חשבון התחנה! מדובר בפשלה איומה של המתדלק שעלולה לגרום לנזק יקר מאד.
  14. Uri82

    נהיגה באירופה - רשמים

    לפני כמה שנים הייתי בטיול של כמה חודשים בדרום אמריקה. ביום שהגעתי לקיטו בירת אקוודור , הבנתי שפה אין דבר כזה זכות קדימה להולכי רגל וצריך לחצות את הכביש במהירות כדי לא להידרס גם כשיש לך ירוק : ) וזה רק דוגמא אחת. לא יודע איך תרבות הנהיגה באירופה , אבל נראה לי שאצלנו היא בוודאות טובה יותר מבדרום אמריקה.
×
×
  • תוכן חדש...