Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, יבגניפ כתב:

בחייאת, איך אפשר להתייחס ברצינות למשהו שטראמפ אומר?

או למשהו שפורסם בעמוד הפייסבוק של הצל 69 .

 

  • מצחיק 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, covid19 כתב:

יש לך את זה ביותר מטומטם או שהגענו לתחתית? 

 

זהו, ואדים. הקורונה פה חמה על הריאה הימנית שלך.

 

וברצינות - התגעגענו. :nohomo:

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, mazinya כתב:

627 באיטליה היום! מטורף! זה פשוט לא יורד. רק עולה

 

זה לא יכול לרדת כי מספר ההדבקות החדשות ממשיך לעלות כל יום. היום נרשמו 6000 מקרים חדשים. הם יגיעו לשיא המחלה בעוד 17 ימים (מי שיהיה במצב קשה ), ואין לאן לחבר אותם להנשמה.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למי שהספיק לשים לב, לרגע אחד היה דיווח על 16 אלף נדבקים חדשים באיטליה באתר וורלדאומטר, ואז הם עדכנו שזה 6000.. נלחצתי ממש עבור איטליה לרגע (לא שהמצב שלהם לא מספיק קקה עכשיו).

 

לגבי חסכון שהתחלתם לדבר עליו פה - אני יכול לתת אותי כדוגמא, אמנם אין לי ילדים אבל אנחנו כן גרים בשכירות ומשלמים חשבונות מן הסתם ושמים בצד כסף.. אבל חלק גדול מהכסף הזה היה צריך ללכת עבור מחיה בתקופה הקרובה בה אלמד לתואר שני ולא יהיה לי את הזמן להרוויח כמו היום, מה שאומר שאם אצטרך להשתמש בסוף בחסכונות האלו - יהיה לנו מאוד קשה כלכלית בשנתיים הבאות.

פורסם

לפי מה שאמרו אתמול בחדשות, אין סיכוי שדמי האבטלה יכנסו לפני פסח, למרות שבהתחלה אמרו שזה יהיה מיידי. מטריד מאוד. עם משכנתא וילדים, יהיה מאוד קשה.נצטרך לאכול מהחסכונות. מאוד מבאס

פורסם (נערך)

בעיקרון אנשים עבדו 2/3 מרץ ומעסיקים אמורים לשלם להם משכורת עד ה-10.4. לאחר מכן ביטוח לאומי אמור להתחיל לשלם דמי אבטלה. 

 

הולכת להיות מכה קשה גם כי אנשים לא יקבלו משכורת מלאה בגין מרץ וגם בגלל שדמי אבטלה מוגבלים בתקרה ונקבעים לפי פרמטרים של גיל ומצב משפחתי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

זה כי מה שמעניין את השרים זה שהמשרדים שלהם ימשיכו לעבוד כרגיל במתכונת מלאה. שהמינויים ימשיכו לקבל שכר כרגיל.

זה שאנשים פה עוד שניה קופצים מהגגות לא מעניין אותם.

 

זה לפחות היה הדיווח עכשיו בחדשות... הבדיחה הייתה שדיווחו שסמוטריץ קרא לכחלון פופוליסט, כי הוא אמר להם שהוא לא מסכים והם צריכים לשמש דוגמא...

 

כחלון פופוליסט? הבנאדם רק רוצה לברוח הביתה. יש לו גם שם בטח מספיק צרות עם ״נטל הראיה״ ועדיין הוא רק רוצה שיתנו לו ללכת.

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 24 דקות, vladclar כתב:

 

זה לא יכול לרדת כי מספר ההדבקות החדשות ממשיך לעלות כל יום. היום נרשמו 6000 מקרים חדשים. הם יגיעו לשיא המחלה בעוד 17 ימים (מי שיהיה במצב קשה ), ואין לאן לחבר אותם להנשמה.

 

 

אבל אם יש סגר ההדבקות צריכות להעצר לא?

פורסם (נערך)

תקופת דגירה משתנה מאדם לאדם. אצל אדם אחד סימפטומים מופיעים אחרי 2-3 ימים, אצל אדם אחר אחרי 14 ימים. לכן נמשיך לראות מקרי הדבקה עוד ימים רבים.

 

אופציה נוספת היא שהסגר לא מנוהל כמו שצריך ואנשים לא באמת יושבים בבית.  

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...