Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

אבל אם יש סגר ההדבקות צריכות להעצר לא?

את ההדבקות של היום תראה בעוד שבועיים שלושה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא הגיב פה לפני כמה דקות אז כנראה שלא...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בתאריך 19.3.2020 בשעה 11:30, farkash7 כתב:


למה? שהצלחת למתוח איזה קו אחורה בזמן ולגלות "מגמה" במקרה?
אתה יודע כמה מגמות אני יכול לגלות ככה? פשוט אתחיל למתוח קווים ולספר סיפורים.
אחר כך אספר את הסיפור, אם הוא לא באמת קרה פשוט אמתח קו חדש ואספר סיפור חדש. ברור שאם אני אמשיך עם זה בסוף אני אפגע במשהו.

בדיוק כמו האלה בתנך שקופצים אותיות ומוצאים "רמזים" ו"נבואות". לא מאמין לשיט הזה סורי.

קרא את מה שיבגני צירף. אנחנו מאוד אוהבים לגלות תופעות ומגמות במשהו מיקרי לחלוטין.
הדוגמא הכי טובה היא סיפור הבריאה, איך יכול להיות שהכל מקרי? שהכל נוצר ממפגש אקראי בין אטומים ואחר כך חלבונים? אז נמציא את סיפור הבריאה ונמצא כל מני תופעות מקריות לחלוטין שתומכות בזה. לאט לאט האנושות הבינה שזה בולשיט.

 

אני מקווה שאתה מוכן למסחר ביום שני

ללמוד שלפעמים עדיף לא לזלזל בדעה של אחרים

 

רף 2300 נשבר

ויש שם אפשרות של 10-20% נוספים למטה

 

הקו הדמיוני שלי שמתחתי כנראה עבר

עכשיו רק תעקוב אחרי TVIX ותראה כמה אחוזים נרוויח מכל זה במידה ויום שני אכן יחזיק מתחת לרף.

2132132.png

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

עכשיו רק תעקוב אחרי TVIX ותראה כמה אחוזים נרוויח מכל זה במידה ויום שני אכן יחזיק מתחת לרף.

אז קנית? אתה בפוזיציה? או שאתה מדבר תאורטית.

 

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
Just now, David32 כתב:

אז קנית? אתה בפוזיציה? או שאתה מדבר תאורטית.

 

 

כתבתי כאן כמה וכמה פעמים בשבועיים האחרונים ששבירה של 2300 תביא ירידה של 10% ומעלה

לצערי השבירה קרתה אחרי המסחר (בחוזה)

בגלל זה עדיף לקבל אישור ביום שני..

 

נקווה שנתחיל את המסחר מאיפה שעצרנו ולא באיזה מינוס 10% שזה איזור מאוד בעייתי להכנס בו

פורסם
לפני 3 שעות, vladclar כתב:

מעניין האם גם קוביד- 19 שומר שבת..

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5698728,00.html#autoplay

 

לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

הוא הגיב פה לפני כמה דקות אז כנראה שלא...

 

לא חושב שמצוות שמירת שבת תופסת על וירוס.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, BlaCk ChaoS כתב:

מה דעתכם יקרה לסין אחרי שהכל יגמר? האם יאשימו אותה בגרימת המגפה הזאת? או שמא יגידו שזה יכל לקרות בכל מקום ולא יהיו לכך שום השלכות פוליטיות?

 

ראשית, אני מקווה שאחרי שזה יגמר כל המדינות בעולם ישבו, יעשו חשבון כמה הסיפור הזה עלה ויגידו לסין ״אנחנו רוצים X טריליון דולר עכשיו על השולחן״. כמו שתבעו את גרמניה ב-1918 ו-1945 על נזקי מלחמה אין סיבה שלא יתבעו את סין על הנזקים שהיא גרמה. סין צריכה לשלם מחיר. אם יש משהו שאני אוהב בטראמפ שזה שהוא אומר את הדברים כפי שהם. טראמפ בימים האחרונים קורא לקורונה Chinese Virus. הוא צודק ב-100 אחוז. חייבים להזכיר לעולם מאיפה הוירוס הזה הגיע ומי אחראי לסבל והרס שהוירוס הביא לעולם. 

 

בארצות הברית משרד עורכי דין בפלורידה תובע את סין. אני מקווה שזו רק טיפה ראשונה במבול תביעות בינלאומיות.


https://cbs12.com/news/local/boca-firm-sues-chinese-government-over-handling-of-coronavirus
 

שנית, לדעתי הרבה מאוד חברות יוציאו פסי ייצור מסין לטובת מדינות אחרות במזרח הרחוק. אף אחד יותר לא ישים את כל הביצים שלו בסל אחד. לדוגמא אפל לא ייצרו את כל המוצרים שלהם בסין אלא רק חלק והשאר יהיו מיוצרים בווייטנאם, הודו ואפילו ארצות הברית.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

שאלה מזווית אחרת -  sars cov. הופיע ב-2003, גרם לבהלה, לא כל - כך מדבק, אחוז תמותה גבוה - הצליחו לבודד אותו ולמנוע התפרצות עולמית. כעבור 17 שנה קיבלנו את ה-sars cov-2. מדבק ברמה מטורפת, פחות קטלני - מה שגרם להתפרצות כלל עולמית ופחות או יותר שינה את סדרי העולם שאנו מכירים. זנחו את פיתוח הנוגדן, היות וזה כבר ירד מסדר היום. 

וירוס השפעת - כל שנה עובר מוטציה. 

נתגבר על ההתפרצות הנוכחית. מה יקרה הלאה? עוד 10-15-20-30 שנה? יכול לחזור וירוס יותר קטלני, יותר מדבק, מה יקרה אז? 

מה שאותי מטריד שאין פרוטוקול מסודר באף מדינה בעולם מה עושים. שלבים, דרכי פעולה, התנהלות ממשלתית, התנהלות אזרחית וכן הלאה. כולם יורים באוויר. בואו ננסה ככה, בואו ננסה אחרת, נראה אם יעזור. 

 

השפעת "הספרדית" 1918 זו המגיפה הכי קרובה אלינו מההיסטוריה. למדו משהו מההתנהלות? לא. ניסו להכחיש את קיומה בדיוק כמו עם הcovid-19.

 

רבותיי, המגיפה הבאה היא בתוך טווח ימי חיינו. לא ילדינו, שלנו, הרוב, גם אלו בגילאי ה-40 -50 יהיו הקשישים במגיפה הבאה. 

זה מה שמדאיג אותי אישית, מאוד. 

 

מבחינת פגיעה כלכלית - זה עוד בשורה לעולם. אנשים ייפגעו אנושות, לא משנה אם יש לך חיסכון או לא. כמו שמערכת הבריאות לא מתוכננת לעמוד בהפצצה של חולים בבת אחת, כך גם המערכת הכלכלית לא מתוכננת לעמוד בהפצצה של מובטלים דורשי דמי אבטלה. מלבד זאת, עסקים גדולים וקטנים כאחד, יתמודדו עם קשיים מטורפים מבחינת מיסוי וכן הלאה. אל תשכחו שבסופו של יום מיסים הם אחוז מהכנסה, ההכנסה תרד באופן משמעותי - המיסים ייפגעו.

יש עסקים שיתחילו להתאושש במהרה יחסית, אבל חלק ענק נפגע כבר פגיעה אנושה. כל ענף המסעדנות, ביגוד, תיירות (החל מטיסות עד בתי מלון) - אלו שיצליחו להתאושש ייקח להם זמן רב. אנשים לא יחזרו לצרוך כמו משוגעים ולשבת במסעדות ישר. אנשים יפחדו להיכנס לZARA ולמדוד בגדים בכיף שלהם, לאורך פרק זמן של לפחות כמה חודשים. לא מדבר על בתי קפה ומסעדות, וישיבה בקפה ברחובות תל-אביב שאדם שישוב  50 סמ משמאלך משתעל, לא יהיה משהו רגיל. אנשים יזכרו את התמונה של המסיכות, את המשאיות שמפנות גופות באיטליה. פסיכולוגית, זה יפגע מאוד באנשים מה שיקשה על עסקים כאלו להתאושש.

אני אישית, חושב שהדרך הכי טובה להתמודד היא להפגיז בסגר. לתת לעקומה להשתטח, לחזור בהדרגה לחיים רגילים שאנו נמשיך להידבק, הרוב ייקחו חופשת מחלה ינוחו בבית, אבל המערכת הבריאותית לא תיפגע משמעותית. אני חושב שככל שמושכים את הסגר ומנסים לעשות צעדים קטנים יותר, כך תקופת ההסגר תהיה צריכה להיות ארוכה יותר ובסופו של דבר הכלכלה תיפגע יותר. כי הכלכלה כבר נפגעה. חזק. אין מה לעשות. הסכין נכנסה. השאלה אם מסובבים אותה ודוחפים אותה יותר עמוק, או לאט מוציאים ומרפאים את החתך. 

לטעמי ההתנהלות של הממשלה שלנו (ולא רק) היא אבסורדית, התנהלות שנובעת ממניעים פוליטיים חברתיים תדמיתיים נטו. אין מחשבה על טובת העם. כלל. אנשים (ובכוונה אני אומר אנשים, לא מנהיגים) מפחדים לקחת החלטות דרסטיות שעלולות לגרום לביקורת שלילית, אך לטווח טיפה יותר רחוק הן אלו הנכונות. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איך באמת אפשר לקבוע שמדינה אשמה בזה? במקרה האדיוט שחשב שכדאי לאכול עטלף שעשה אורגיה עם פנגולין היה סיני. 

אם ישראלי מגיע למיאמי ומוכר שם סמים לכל העולם ואישתו, זה באשמת מדינת ישראל?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

סין אשמה שהיא ניסתה לטייח את זה. ניסתה להסתיר. הרופא שגילה דלקת ריאות מוזרה שמזכירה לו את הSARS הושתק, נלקח למעצר והוכרח לחתום על מסמך שהוא חוזר בו מהפצת שמועות שווא. במקום להכניס צוותים רפואיים כסוג של SWAT להתחיל לטפל בנגיף. הנגיף פאקינג התפרץ ב16 לנובמבר. היה אפשר לעצור את ההתפרצות העולמית. זה יצא מכלל שליטה כי אנשים לא ידעו שהם נדבקו בכלל, והסתובבו בעולם בלי שידענו שיש נגיף. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, ALÞћÃ כתב:

זהו, ואדים. הקורונה פה חמה על הריאה הימנית שלך.

לא צריך להיות וירוס כדי לזהות הודעה נגועה. הבורות שהופגנה בהודעה שלו היא כל-כך עמוקה, וחוסר היכולת להזדהות עם מישהו שנגדע מקור פרנסתו באיבחת התפרצות, מעידות עליו יותר מהכל. הייתי רושם מה שאני באמת חושב על ההודעה שלו, אבל אז המנהלים כאן היו חייבים להתערב. 

 

לצערי אמש נפטר חולה ראשון בישראל. נכון שהיה בן 88 אבל אלמלא ההתפרצות, היה יכול להיות עימנו עוד. 

לצערי הרב, הוא לא יהיה האחרון. 

 

למי שהתעניין - אני שומר שבת. בגלל זה הלכתי אתמול לבית הכנסת של הרב ברלנד. איך אמר מורי ורבי חניבעל לקטר " I'm having an old friend for dinner " אז על אותו משקל, קפצתי לביקור צפוף ווידאתי שיש למיקרוב הזה מספיק טיק-טק ומנטוס.  

 

טראמפ וארה"ב הולכים לחטוף את זה כל-כך חזק שההתפרצות באיטליה תיראה כמו ביקור בטיפת חלב בהשוואה. 

 

רגע ברצינות, העולם כבר לא ישוב להיות מה שהיה, בכל אספקט שאתם יכולים לחשוב עליו, תרבותי, מסחרי, כלכלי, חברתי. זו לא קריאת השקמה, זה המטאוריט שכולם חששו ממנו. 

לפני 15 דקות, SlowRide כתב:

במקרה האדיוט שחשב שכדאי לאכול עטלף שעשה אורגיה עם פנגולין היה סיני. 

 

אין מקום לדיבור נגוע כזה! 😷

 

(תודה להנהלה על מבחר עצום של אימוג'ים, ושמירה על הישנים! מאחל לכם בריאות!)

 

קובי ד19

עריכה אחרונה על ידי covid19
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 26 דקות, Smiro כתב:

נתגבר על ההתפרצות הנוכחית. מה יקרה הלאה? עוד 10-15-20-30 שנה? יכול לחזור וירוס יותר קטלני, יותר מדבק, מה יקרה אז? 

 

 

התרחיש הכי ריאלי שאני שומע זה שהוירוס יפוך ל-endemic כלומר הוירוס תמיד יהיה באוויר ברחבי כל העולם כמו שפעת, אבל הוא כבר לא יגרום נזק בהיקף שכזה בגלל שרובנו נבריא ממנו ונפתח חיסון עדר. בנוסף תוך 18-24 חודשים כנראה יהיה חיסון יעיל בהיקף ייצור גדול.  

לפני 26 דקות, Smiro כתב:

השפעת "הספרדית" 1918 זו המגיפה הכי קרובה אלינו מההיסטוריה. למדו משהו מההתנהלות? לא. ניסו להכחיש את קיומה בדיוק כמו עם הcovid-19.

 

 

למדו המון, המון, המון. העולם לא היה מסוגל בכלל להתמודד עם הוירוס הסיני ללא הידע הרפואי העצום שנרכש בזמן מגפת השפעת הספרדית. 

 

לפני 26 דקות, Smiro כתב:

אני אישית, חושב שהדרך הכי טובה להתמודד היא להפגיז בסגר. לתת לעקומה להשתטח, לחזור בהדרגה לחיים רגילים שאנו נמשיך להידבק, הרוב ייקחו חופשת מחלה ינוחו בבית, אבל המערכת הבריאותית לא תיפגע משמעותית. אני חושב שככל שמושכים את הסגר ומנסים לעשות צעדים קטנים יותר, כך תקופת ההסגר תהיה צריכה להיות ארוכה יותר ובסופו של דבר הכלכלה תיפגע יותר. כי הכלכלה כבר נפגעה. חזק. אין מה לעשות. הסכין נכנסה. השאלה אם מסובבים אותה ודוחפים אותה יותר עמוק, או לאט מוציאים ומרפאים את החתך. 

לטעמי ההתנהלות של הממשלה שלנו (ולא רק) היא אבסורדית, התנהלות שנובעת ממניעים פוליטיים חברתיים תדמיתיים נטו. אין מחשבה על טובת העם. כלל. אנשים (ובכוונה אני אומר אנשים, לא מנהיגים) מפחדים לקחת החלטות דרסטיות שעלולות לגרום לביקורת שלילית, אך לטווח טיפה יותר רחוק הן אלו הנכונות. 

 

 

אני לא יודע על מה אתה מדבר בכלל כל העולם נוקט צעדים מאוד דרסטיים שלא נראו מאז מלחמת העולם השנייה. בחלק גדול מהמדינות בעולם אי אפשר אפילו לצאת מהבית. מתי דבר כזה התרחש בכלל?!  

 

לפני 26 דקות, Smiro כתב:

מה שאותי מטריד שאין פרוטוקול מסודר באף מדינה בעולם מה עושים. שלבים, דרכי פעולה, התנהלות ממשלתית, התנהלות אזרחית וכן הלאה. כולם יורים באוויר. בואו ננסה ככה, בואו ננסה אחרת, נראה אם יעזור. 

 

 

העניין הוא שרוב המוחלט של המדינות בעולם פישלו בצעדים הראשונים ועכשיו כל מה שנותר להם זה לבצע "צעדי מלחמה". מדינות כמו טיוואן, דרום קוריאה, הונג קונג וסינגפור הוכיחו שאפשר גם אחרת. Untitled.thumb.jpg.fe10cab463198b53fb843a2911503a2c.jpg

 

 

×
×
  • תוכן חדש...