Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 21 דקות, sorvall כתב:

smiro אם אני זוכר נכון, אני מישוב צמוד לשלך. (ממזרח). כל שנה יש גל של נחשים בעיקר בתקופת סוף מאי תחילת יוני. זו תקופת הקציר וזה בלתי נמנע.
והערת אגב, נחשים יודעים לטפס יופי.
זו תמונה מלפני שנתיים.
הפתרון היחיד אצלנו זה חתולים. הם לא תופסים אבל מתריעים. צריך להיות מודע וקשוב.
64558a890dfbf4424bcbcba58a5beb7d.jpg

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 

 

חתולים יש פה כפי שציינתי. מטפסים נכון, תלוי בזה מקרים. אצלי אטמתי עם סיליקון נקודות שהם יכולים לטפס דרכן בגובה. נחש גם לא יטפס  לרוב סתם. הם מטפסים במקרים מסוימים שהם מרגישים סכנה ממשהו. פה יש להם עוד מלא מקומות לזחול אליהם כמו גם בחזרה לשדה. כל שנה אני גם מבקש מהמועצה שמביאה טרקטור שמוריד את הצמחיה בחלק שגובל עם הכביש כל שמשאיר את השטח חשוף מה שמסיג אותם אחורה קצת. 

פורסם

נראה לי שמחר אני הולך להקפיא את הביטוח לרכב השני בבית. כבר שבוע שהוא עומד וכנראה גם יעמוד עוד חודש. 

אין ספק שלקורונה יהיה מחיר כלכלי כבד. אולי זאת הסיכה בבועת האשראי. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, farkash7 כתב:

אמזון הפסיקו לשלוח לארץ. לפני חודש אמרתי שאני לא חושש עד שאמזון יפסיקו לשלוח לארץ. לצערי זה קרה. מבחינתי הגענו לסוף הציויליזציה ברגע זה.

מי שחיכה לרגע שבו אפשר לצאת לשדוד/לרצוח/לאנוס/לרסס גרפיטי/... זה הרגע.

אני מחכה שיבוא שליח ויביא לי חליפה כחולה עם מספר מאחורה, רובה לייזר, סנאי על מקל, ומארז Nuka Cola שהזמנתי.

 

בנימה אחרת - רק לי נראה מוזר שברשימת סיבות יציאה מותרות מהבית מופיע "השתתפות בהפגנה"?

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הזכות להפגין היא זכות יסוד של אדם במדינה דמוקרטית.

בפועל כיום בהנחיות שנתנו זה סתם מס שפתיים כדי לעורר התפעלות בשומע... יו, מותר להפגין, נראה בפועל כשנרצה להפגין ירשו לנו אבל... עם עד 10 מפגינים שיעמדו 2 מטר אחד משני, ממש מציאה.

פורסם
לפני 2 שעות, David32 כתב:

גם ביבי מרשה עד חמישה אנשים.

 

תיקוו קל, עד 2 אנשים אאלט, מקור (בסוף הדף).

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

רעש תקשורתי זה פחות או יותר מה שאתה עושה פה בחודשיים האחרונים

 

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

לא קראת היטב ואתה ממשיך לא לקרוא. מקווה שבעבודה שלך אתה מתנהל בצורה יותר מקצועית. 

😂

עדיף שלא אגיב

פורסם

שעתם היפה של המכשפים, האיצטגנינים והמעוננים, מחשבי הקיצין, המחזירים בתשובה ומשיחי השקר.
הכל צל"ש או טר"ש. סיכומים ב-21 ביוני, אז נדע מי צדק ומי טעה - יותר נכון, מי ניחש נכון ומי לא.
+++++
בינתיים, בקבוצת הוואטסאפ של הבניין בישראל בו אנחנו מחזיקים דירה (אני ממשיך לעקוב אחריה למטרות בידור ואתנחתאות קומיות):
שלשום מישהו העלה רעיון. הואיל ואסור ללכת לבית הכנסת, אולי כדאי לעשות מניין - בלובי של הבניין. תוך דקות היו כבר מעל עשרה שאישרו את השתתפותם, ומעבר לכך מבול של תגובות שמשבחות את היוזמה, והגדיל לעשות מישהו שהציע להזמין גם אנשים מהבניין הסמוך. - ואף לא תגובה אחת שמטילה ספק קל שבקלים בחוכמה של כינוס מניין בכלל - בלובי בפרט - בעת הזו.

לא יכול להמנע מהרהורים בדבר הקורלציה בין אורח חיים דתי לחשיבה הגיונית.




 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מבאס 2

חזיר דיזל

פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, Blaz00r כתב:

רעש תקשורתי זה פחות או יותר מה שאתה עושה פה בחודשיים האחרונים

 

😂

עדיף שלא אגיב

 

בפעם האחרונה שבדקתי אין בבעלותי עיתון. אני מביא קישורים שמתפרסמים בכלי התקשורת ברחבי כל העולם. 

 

ספציפית לנושא שגרם לך לקפוץ הנחיות שפורסמו נותנות פתח לפרשנות. בתמונות שהציגו בתקשורת רואים אנשים מטיילים בחוץ ושומרים מרחק אחד מהשני. לכן מדובר ברעש תקשורתי ותו לא. אם היו מציגים תמונות של אירועים המוניים אז גם התגובה שלי הייתה בהתאם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 29 דקות, קורן בן אשר כתב:


בינתיים, בקבוצת הוואטסאפ של הבניין בישראל בו אנחנו מחזיקים דירה (אני ממשיך לעקוב אחריה למטרות בידור ואתנחתאות קומיות):
שלשום מישהו העלה רעיון. הואיל ואסור ללכת לבית הכנסת, אולי כדאי לעשות מניין - בלובי של הבניין. תוך דקות היו כבר מעל עשרה שאישרו את השתתפותם, ומעבר לכך מבול של תגובות שמשבחות את היוזמה, והגדיל לעשות מישהו שהציע להזמין גם אנשים מהבניין הסמוך. - ואף לא תגובה אחת שמטילה ספק קל שבקלים בחוכמה של כינוס מניין בכלל - בלובי בפרט - בעת הזו.

לא יכול להמנע מהרהורים בדבר הקורלציה בין אורח חיים דתי לחשיבה הגיונית.




 

זה מוכיח שאנשים חכמים יותר כיחידים מאשר כקבוצה.

ללא חיזוק חיובי משאר המטומטמים, המטומטם הבודד לא היה יוצא להתקהל על דעת עצמו בלבד.

ואין קשר בין זה לבין אורח חיים דתי, לפני כמה עמודים מישהו הביא דוגמא זהה לקבוצת אנשים שרוצים לארגן משחק כדורגל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

לזה אני קורא ברירה טבעית. הבעיה שבמקרה הזה הרבה מהאנשים האלה צעירים יחסית ולא ייפגעו. אבל בעיקרון המוח זה לא הצד החזק אצלם. ואני לא מדבר על דתיים, אני מדבר על אנשים שפאקינג נשארים בבית כי אסור להיות בקרבת אנשים ובגלל זה לא הולכים לעבודה, אז הם הולכים ומתקהלים בחוף הים או בבית כנסת ועוד שמחים "לא מרגישים את הקורונה בכלל". אנשים מטומטמים.  בגלל אנשים כאלה החרא הזה יכול להימשך הרבה זמן, בגלל אנשים כאלה שיוצאים העירה להסתובב (ולא כדי לשאוף אוויר צח בקרבת הבית) ואז מתלוננים שקיבלו התרעה או קנס. אם כבר שמתי שהוא תתפרץ מגיפה שתפגע רק בטיפשים, אז יהיה מעניין לצפות בזה. אני אעבוד קשה כל חיי כדי שיהיה לי מספיק כסף לשבת ולצפות בזה מהבית בלי לפספס דקה בעבודה. 

 

chemguy - איך אתה יודע יותר טוב מה קורה בבתי חולים באיטליה?  איזה inside info יש לך שלא נגיש לי?

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 שעות, farkash7 כתב:

אמזון הפסיקו לשלוח לארץ. לפני חודש אמרתי שאני לא חושש עד שאמזון יפסיקו לשלוח לארץ. לצערי זה קרה. מבחינתי הגענו לסוף הציויליזציה ברגע זה.

מי שחיכה לרגע שבו אפשר לצאת לשדוד/לרצוח/לאנוס/לרסס גרפיטי/... זה הרגע.

הם לא הפסיקו. רק הפסיקו את המבצע של המשלוח חינם.

אבל רואים שהם לא עומדים בהזמנות.

הזמנתי 2 מוצרים בשלישי בלילה. עד עכשיו הם לא נשלחו וזמן האספקה נדחה מטווח של 27 במרץ עד ה-1 לאפריל, לטווח של 1-27 לאפריל. 

בינתיים אף אחד מהמוצרים האלה לא יצא למשלוח.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם (נערך)

בציבור דתי/חרדי יש קטע של חוסר אמון ברפואה ורשויות. כל הקריירה שלי אני מוצא את עצמי עובד עם דתיות/חרדיות ובמהלך השנים גיליתי שרבות מהן לא מחסנות את ילדיהן. שנה שעברה בזמן התפרצות חצבת היו עובדות במשרד שחלו במחלה ואני נסעתי להורים שלי לחפש פנקס חיסונים מברית המועצות בשביל לוודא שחוסנתי בתור ילד. הזוי. לא מבין מה הקטע שלהם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...