Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אסור לצלם בשבת את מה שקורה בבתי כנסת, אז צילמו היום רק את מי שמטייל / רץ בחוף הים ובפארקים.

עוד שבועיים נראה איפה היו יותר הדבקות, בחדרים סגורים עם מתפללים או באוויר פתוח.

הרבנים הבטיחו שכולם מתפללים במניינים קטנים.

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ישראל חוצה את קו ה-500 אלף מובטלים. בנוסף צריך לקחת בחשבון עצמאיים מובטלים שלא נכנסים לסטטיסטיקה. קטסטרופה חברתית וכלכלית. 

 

https://www.ynet.co.il/economy/article/SkqORnm8I#autoplay

לפני 12 דקות, mazinya כתב:

793  באיטליה. לא נתפס. חבל שאין נתונים על חתך גילים

 

מזעזע, אבל מישהו בדק כמה מתו במרץ שנה שעברה מוירוסים אחרים ועשה השוואה? שואל ברצינות. סקרן לדעת. 

פורסם

באיטליה יש 64 מיליון איש- פי 7 כמעט  מאוכלוסיית מדינת ישראל (9 מיליון בערך נכון ללפני 3 חודשים).

יחי ההבדל "הקטן"

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

כל העניין של להשוות לשפעת או תאונות דרכים זה נחמד בראש לזמזום בזמן שעושים כלים. במציאות אתה מוסיף סיבה לתמותה ולא מעביר אנשים שמתים משפעת למוות מקורונה. אתה מוסיף אנשים שלא בהכרח היו מתים אלמלא המגיפה הזו. אז הטיעון הזה הוא invalid. 

 

כמה אנשים מתים מסיגריות כל שנה? ועדיין ממשיכים למכור את זה ולפרסם פרסומות עד לא כל כך מזמן. 

כמה אנשים מתים מאלכוהול? וזה עדיין מפורסם. 

מה זה קשור. 

עריכה אחרונה על ידי Smiro
  • מעניין 1
פורסם

yd b-4

זה שהתפללתם בבית הכנסת הספציפי שלך לפי ההוראות של משדר הבריאות, לא אומר שכולם עשו זאת גם. בדיוק כמו שלא כל מי שלא הלך לבית הכנסת יצא לחוף הים / פארק.

לכן כתבתי - התוצאות של היום יגיעו בעוד שבועיים. אף אחד לא מבלבל את השכל. יש בכל המגזרים את מי שמבצע הוראות ויש מי שלא. אבל היום התמקדו בחוף הים בלבד.

 אגב, מי שרץ לאורך חוף הים, עמד בדרישות של משרד הבריאות.

 

 

 

 

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, Smiro כתב:

במציאות אתה מוסיף סיבה לתמותה ולא מעביר אנשים שמתים משפעת למוות מקורונה. אתה מוסיף אנשים שלא בהכרח היו מתים אלמלא המגיפה הזו. אז הטיעון הזה הוא invalid. 

 

כמה אנשים מתים מסיגריות כל שנה? ועדיין ממשיכים למכור את זה ולפרסם פרסומות עד לא כל כך מזמן. 

כמה אנשים מתים מאלכוהול? וזה עדיין מפורסם. 

מה זה קשור. 

 

אתה גם מוסיף סיבה לתמותה וגם מעביר אנשים ממוות משפעת למוות מקורונה.

 

לזרוק מספרים באוויר 700 מתו ביום! 400 מתו ביום! זה נתון חסר משמעות שנועד בעיקר לספק פורנוגרפיה תקשורתית להמונים. 

 

שלא תבין לא נכון אני ממש לא מזלזל בקורונה כפי שניתן לראות אם קראת את הדיון מהעמוד הראשון, אבל עכשיו שהוירוס מסתובב בכל העולם וכבר יש די הרבה hard data שנמצא מחוץ לידיים של משטר קומוניסטי טוטליטרי צריך לבדוק אם יש חריגה מהותית בתמותה באירופה ביחס לשנים קודמות.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

מה אתה רוצה לעשות, לחכות שנה ואז להשוות עם נתוני התמותה משפעת?
אין לאף אחד מושג איפה זה ייגמר מבחינת מספר המתים. 800 ביום זה נתון מטורף ורק עולה מיום ליום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

המספרים גבוהים זה בטוח. אבל כדי שזה יהיה רציני מתבקשת השוואה לגורמי תמותה אחרים. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

כן נדפקתי לגמרי. שונא לשבת בבית ועוד יותר שונא לעבודה מהבית. אתמול התאמנתי במגרש חנייה אצל חבר רק בשביל להוציא קצת אנרגיה. מאלתר סקווטים עם kettlebell ליד חרא של ציפורים. לאן הדרדרתי...

 

IMG-20200319-WA0012.thumb.jpg.f14d893d335b757d27133b3a016044aa.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

נשמה, עם קטלבל (בשבילך гиря ) עושים דברים יותר כיפיים.

חוץ מזה תחזיק אותה יותר גבוה.

😘

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...