Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

צולם בזמן ירידה. המטרה היא לזוז עם הרגליים בשביל להפעיל את הארבע ראשי ואת התחת היפה שלי. (קיץ בפתח) התרגיל נועד לדמות סקווט. פשוט בהיעדר מוט ומשקולות זה מה יש. 

 

זמנים קשים לפנינו. זמנים קשים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אם אפשר שניה מזמנכם,

לפי המפה שיש של החולים, נראה כי מירושלים ומטה, אין חולים מדווחים.

מעלה אדומים ->  מצפה יריחו -> קליה -> עין גדי -> ים המלח -> ערבה ואילת.

 

האם החום הגבוהה שם באיזור מראה לנו שהנגיף נעלם בחום?

אני כחולה פסוריאזיס חייב את השמש של ים המלח ואפריל דופק על הדלת זה הזמן להגיע לאיזור לטיפולים.

אשמח לעצתכם, שלישי יהיה שם 29 מעלות.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

לא מפרסמים את מקום מגורי החולים, אלא את המקומות בהם שהו. אם החקירות האפידמיולוגיות לא העלו המצאות חולים בסופרמרקט או בחדר הכושר או בכל מקום ציבורי אחר באותם יישובים - הם לא יעלו על המפה, גם אם יש בהם חולים.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 21 דקות, ChemGuy85 כתב:

צולם בזמן ירידה. המטרה היא לזוז עם הרגליים בשביל להפעיל את הארבע ראשי ואת התחת היפה שלי. (קיץ בפתח) התרגיל נועד לדמות סקווט. פשוט בהיעדר מוט ומשקולות זה מה יש. 

 

זמנים קשים לפנינו. זמנים קשים. 

 

מה זה הנעליים האלה לסקוואט תגיד לי?

שנית, למה לא גיר במקום החצי כפפות האלה?

 

חוץ מזה, כבוד על האילתור!

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

לא אוהב כפפות. כפפות מסריחות אחרי מספר שימושים וכל הזמן צריך לכבס אותן. פאדים לא מסריחים ומחזיקים מעמד שנים. הפדים הנוכחיים אצלי מ-2018.  

פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

כן נדפקתי לגמרי. שונא לשבת בבית ועוד יותר שונא לעבודה מהבית. אתמול התאמנתי במגרש חנייה אצל חבר רק בשביל להוציא קצת אנרגיה. מאלתר סקווטים עם kettlebell ליד חרא של ציפורים. לאן הדרדרתי...

 

IMG-20200319-WA0012.thumb.jpg.f14d893d335b757d27133b3a016044aa.jpg

הנה רגלי הסקוואט שבעטת באמצעותן בנהג שלא עצר לך במעבר חציה, חלום.

  • מצחיק 2
פורסם
לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

ישראל חוצה את קו ה-500 אלף מובטלים. בנוסף צריך לקחת בחשבון עצמאיים מובטלים שלא נכנסים לסטטיסטיקה. קטסטרופה חברתית וכלכלית. 

 

https://www.ynet.co.il/economy/article/SkqORnm8I#autoplay

 

מזעזע, אבל מישהו בדק כמה מתו במרץ שנה שעברה מוירוסים אחרים ועשה השוואה? שואל ברצינות. סקרן לדעת. 

 

לא בדקת אף פעם את דוח השפעת השבועי של משרד הבריאות ?

 

https://www.health.gov.il/UnitsOffice/ICDC/Infectious_diseases/Flu/Pages/FWR.aspx

 

ב 29/2 היינו בשיא התמותה בארץ 12 אנשים לכל 100,000 , אם תיקח 8 מיליון תושבים.

תקבל שבשיא עונת השפעת מתים כ-960 אנשים בשבוע.

בקיץ מתים בשפל רק 9 אנשים לכל 100,000 שזה 720 איש בשבוע של קיץ. 

אם תבדוק את הגרף של מוות מדלקת ריאות (שזה בדיוק איך ששפעת או קורונה הורגים)

תראה שבקיץ אחוזי התמותה מדלקת ריאות הם 9% ובחורף כמעט 16. 

וזה נותן לך כמעט 160 איש שמתים מדלקת ריאות כל שבוע בחורף. 

זה אומר 20 ביום,  אז מערכת הבריאות שלנו לא ערוכה ל 100 מתים ביום ממחלה שדומה לשפעת. 

כי הם מתמודדים עם 20 ביום.

ואף אחד לא מתכננן מערכת ל פי 5 או פי 50 מהדרישה , ולכן זה שטויות להגיד שהזניחו את המערכת בשנים האחרונות. 

גם אם היו שופכים תקציבים בלתי מוגבלים , אף אחד לא היה קונה מספיק אמצעי מיגון או מערכות הנשמה.

בטח היו משקיעים יותר בחדרי ניתוח, מערכות MRI  ועוד מערכות שהן יותר רווחיות לבתי חולים.

לא מאמין שהיו קונים ציוד שמתאים לקורונה.

 

image.png.5b0b09b608dcc79dba82248448d5e380.png

פורסם

2 חולי קורונה ברצועת עזה. כרגע שוהים בבידוד.

אם זה מעניין מישהו, שבו מטיול בפקיסטן, נכנסו דרך מעבר רפיח.

 

בדיוק נזכרתי בסרט World War Z, עם הסצינה שבה מאות אלפי זומבים מטפסים על החומות כדי להיכנס לישראל......

  • משעמם 1
פורסם (נערך)

זה בדיוק מה שבאתי להגיב. לפני שבועיים דיברתי עם משפחתי על כמה חשוב למנוע כניסה אפשרית של הוירוס לעזה.

עזבו סין, עזבו איטליה- שערי הגיהנום נפתחו כרגע.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, EliC25 כתב:

הנה רגלי הסקוואט שבעטת באמצעותן בנהג שלא עצר לך במעבר חציה, חלום.

 

That's just hard work baby. It is what it is. 

 

לא בעטתי אלא רציתי לבעוט

 

לא בו אלא ברכבו לאחר שהוא כמעט דרס אותי literally על מעבר חצייה 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם
לפני 8 שעות, Legend כתב:

2 חולי קורונה ברצועת עזה. כרגע שוהים בבידוד.

אם זה מעניין מישהו, שבו מטיול בפקיסטן, נכנסו דרך מעבר רפיח.

 

בדיוק נזכרתי בסרט World War Z, עם הסצינה שבה מאות אלפי זומבים מטפסים על החומות כדי להיכנס לישראל......

הם לא באמת יהיו בבידוד ואין לעזה שום יכולות רפואיות כמעט. הם יפלו כמו זבובים שם.

מצד שני לדעתי האוכלוסיה שם די צעירה מה שיעזור להם.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

או כבר מלחמת עולם Z, אז תקראו את הספר המצויין של מקס ברוקס.

 

מספרים שם על איך מדינות שונות מתמודדות עם מגפה גלובלית, ועכשיו אני רואה קווים מקבילים למה שקורה עכשיו.

 

למשל, המגפה מתחילה בסין, מגיעה בדרכים עקומות למדינות אחרות (הברחות של חולים דרך הגבול, סחר באיברים), ישראל מטילה סגר כללי, באירופה הממשלות קורסות והאזרחים מתים כמו זבובים, בארה"ב ביג פארמה ממציאים "תרופת פלא" שנמכרת בכמויות מטורפות ובסוף מתברר שהיא לא באמת עובדת, הכלכלה הגלובלית קורסת, ולבסוף סדרי עולם משתנים לגמרי.

 

הסרט מחפיר. זה כאילו בראד פיט התנגב עם הספר בשירותים, אחר כך דג את מהאסלה מה שנשאר מהדפים, וחיבר את זה לתסריט.

 

או שפשוט לא קרא, או לא הבין את הפואנטה של הספר, ויצא עוד סרט זומבים, מהגרועים שבהם.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 56 דקות, wa11a כתב:

הם לא באמת יהיו בבידוד ואין לעזה שום יכולות רפואיות כמעט. הם יפלו כמו זבובים שם.

מצד שני לדעתי האוכלוסיה שם די צעירה מה שיעזור להם.

 

אין שם מים נקיים, ביוב זורם ברחובות, בקושי יש חשמל, שירותי רפואה לא קיימים. 

 

הולכים ליפול שם כמו באיראן אולי אפילו יהיה יותר גרוע ויאשימו אותנו בתנאים ברצועת עזה. 

פורסם

מה שמעניין בסיפור הזה של הקורונה זו השונות בין דעות המומחים. פרופסורים בעלי שם אומרים שסתם כולם נלחצים והכל יהיה בסדר ומצד שני פרופסורים אחרים טוענים שיהיו אלפי הרוגים ברחובות.

אותם הטוענים שהכל יהיה בסדר לא רואים מה הולך באיטליה?

×
×
  • תוכן חדש...