Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הכסף משמש למטרות טובות יותר (השקעה וכן הלאה). פקמ סגור רק לצורך נוחות לראות את הכסף מקובץ. 

מינוס בחשבון עוזר במקרים מסוימים מול רשויות המס וכו. לא נכנס לזה אבל יש לזה לגיבוי של יועץ המס שלי ורואה החשבון. 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שאלה - האם כשאומרים משיכת יתר (אובר דראפט) מתכוונים במינוס בעו"ש או מינוס שחורג מהמסגרת?

פורסם

מינוס בעו"ש. אפילו של אגורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז אכן טמקא שוב כתבו כתבה על כלום ושום דבר. כנראה שיש דברים שלא משתנים, אפילו בסוף העולם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מקסצ'ר אלא אם אני מפספס משהו בגלל היום הארוך, הוא עבר 20 סניפי בנקים וניסה להוציא הלוואה של 100 -150 אלף שקל - לא 900,000 במקום אחד - שזה סכום של משכנתא.

אפילו מימון רכב היום מוגבל בתקרה מסוימת

הבנקים מציעים הלוואות עד תקרה לא גבוהה. ואני מאוד בספק אם הוא היה מצליח לגייס 9 הלוואות של 100,000 מבנקים שונים.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שאלה שמסקרנת אותי- איך השב"כ יודע איפה אני נמצא, אם אני אף פעם לא מדליק את הgps?

טריאנגולציה מדוייקת עד רמה מסויימת, אבל אם נניח (ח"וח) אחלה, יצטרכו לסגור את כל השכונה?

ונניח שכן הפעלתי gps והוא מדוייק, עדיין מספיק שאדם אחד חולה וכל הבניין נכנס לבידוד? איך בדיוק עובד הדבר הזה?

פורסם (נערך)

כתבתי הסבר קצת יותר מעמיק אבל במחשבה שנייה מעדיף לקצר אותו.

הדיוק של איכון סלולארי יכול להיות מאוד גבוה, הוא לא מסתכם בטריאנגולציה ויכול לכלול מספר משתנה מאוד של אנטנות, אך בצירוף עם נתונים אחרים ובמיוחד סטטיסטיקה מוצלחת - מתקבל הדיוק הגבוה הזה.

 

עריכה אחרונה על ידי Moonlight Theory

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
לפני 20 דקות, garicho כתב:

במשרד האוצר שוקלים להטיל מלווה חובה על האזרחים כדי להתמודד עם העלויות של המגפה.

מקור?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 1 שעה, flytomars כתב:

שאלה שמסקרנת אותי- איך השב"כ יודע איפה אני נמצא, אם אני אף פעם לא מדליק את הgps?

טריאנגולציה מדוייקת עד רמה מסויימת, אבל אם נניח (ח"וח) אחלה, יצטרכו לסגור את כל השכונה?

ונניח שכן הפעלתי gps והוא מדוייק, עדיין מספיק שאדם אחד חולה וכל הבניין נכנס לבידוד? איך בדיוק עובד הדבר הזה?

קודם כל אני מציין שלא קראתי את השרשור ופשוט ניגשתי עכשיו לעמוד האחרון. אני יודע שיש אפשרויות לקבלת מידע מדוייק ממה שאני ואתה חושבים שאפשר לדעת. גם בחקירות משטרה לא עושים שימוש שאפשרות המתקדמת שיש רק לשב"כ.

היו על זה דיונים בפורום אחר עם הסברים יותר מלומדים אז אני רק אומר לך שיש טכנולוגיות סודיות שמאפשרות לדעת באיזה קומה אתה נמצא. לא מדובר רק על GPS אלא על שילוב בינה מלאכותית של קול ותמונות (שאת זה אתה ואני כבר מכירים ויודעים שזה קיים). וחוץ מזה הם יכולים להפעיל את הטלפון בלי לקבל ממך אישור למשל הפעלת המצלמה וה-GPS. בקיצור הטכנולוגיה קיימת ובכוונה לא נגישה לציבור ואפילו למשטרה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
ציטוט

במשרד האוצר שוקלים להטיל מלווה חובה על האזרחים כדי להתמודד עם העלויות של המגפה.

שילכו לחפש בקבוקי קורונה בשביל הפיקדון.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

למה להיות שלילי? קודם כל זו אחלה דוגמא לאזרחים אם כבר דיברנו על עניין ההלוואות. זו הדרך הכי טובה לחנך את האזרחים שהלוואות היא הדרך הנכונה, שימשיכו כך.
דבר שני השאלה המעניינת פה היא כמה הריבית?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...