Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

מסכנה אין לה 2,000 דולר לכרטיס חזרה, אבל היה לה כסף לטוס לחו"ל. שתיקח הלוואה Online או תבקש העברה בנקאית מהמשפחה או אלף ואחד דברים. אנשים חוצפנים. 

 

מניסיון ככה זה תמיד כאשר נותנים לאנשים דברים בחינם. קודם כל ברגע שאתה נותן לאדם X בחינם אז אדם Y מתחיל לצרוח למה הוא לא מקבל בחינם. (צודק) שנית, אנשים לא מעריכים. שלישית, אנשים מנצלים. 

מחזק. לא מבין למה צריך לממן לבכיינים האלה כרטיסי טיסה מהכיס של כולנו? כאילו מה, הם חיו מתחת לסלע בחודשיים האחרונים?! עכשיו נזכרו לחזור?!  סטלנים וחוצפנים. 

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם (נערך)

בהחלט צריך לבצע את עיסות החילוץ. אי אפשר להשאיר מאות ישראלים תקועים בחו"ל בלי כל יכולת לחזור ארצה בגלל ביטול טיסות בכל העולם, וכיוון שהטיסות האלה יעבירו את הנוסעים במוקדי קורונה ויגדילו את סיכוייהם להדבק. עד כאן - מצויין.

 

הצד השני הוא המימון, שלא צריך להיות על חשבוננו. צריך לגבות את הכסף מ-3 מקורות:

1. הנוסעים.

2. ביטוח הנסיעות שלהם.

3. החברות שביטלו את הטיסות ארצה.

 

ובינתיים קצב ההדבקות בארץ.מפחיד. המספר שפורסם לפני מספר דקות 1238.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

בהחלט צריך לבצע את עיסות החילוץ. אי אפשר להשאיר מאות ישראלים תקועים בחו"ל בלי כל יכולת לחזור ארצה בגלל ביטול טיסות בכל העולם, וכיוון שהטיסות האלה יעבירו את הנוסעים במוקדי קורונה ויגדילו את סיכוייהם להדבק. עד כאן - מצויין.

 

הצד השני הוא המימון, שלא צריך להיות על חשבוננו. צריך לגבות את הכסף מ-3 מקורות:

1. הנוסעים.

2. ביטוח הנסיעות שלהם.

3. החברות שביטלו את הטיסות ארצה.

 

ובינתיים קצב ההדבקות בארץ.מפחיד. המספר שפורסם לפני מספר דקות 1238.

אבל החוצפנים מסרבים להיכנס לבידוד ומסכנים את כולנו

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

ובינתיים קצב ההדבקות בארץ.מפחיד. המספר שפורסם לפני מספר דקות 1238.

 

בימים הקרובים נראה זינוק במספר החולים כי מאבחנים יותר ומגלים יותר. כמה שיבדקו יותר, יגלו יותר ויבודדו יותר יגדיל את הסיכוי שלנו לסיים עם זה כמה שיותר מהר. 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, sperial כתב:

שוב הסיסמאות המטופשות האלה. "קיצוצים במגזר הציבורי" הם בדיוק הדרך לחסל, למשל, את מערכת הבריאות. בעצם, זו הסיבה למחסור במיטות אשפוז  שקיים היום.

 

אז גם מבחינתי משרד הדתות מיותר, אבל יש אוכלוסיות שזקוקות לשירותיו (אני מניח בצד כרגע את השחיתות שקיימת  בו, שזה מה שצריך לקצץ).

 

כל דבר שאינך מסכים איתו = סיסמא מטופשת.

הסיסמה המטופשת פה היא לשפוך עוד ועוד כסף לגופים מושחתים, מסואבים ולא יעילים ולצפות לתוצאות.

אני דווקא חושב שהמדינה כן צריכה לסבסד שירותי בריאות לכלל הציבור. 

בריאות, בניגוד לדתות או תרבות, זה משהו שחיוני לכולם ללא יוצא מן הכלל. אני חושב שאם לא היו שופכים עוד ועוד כספים על תיאטרונים כושלים ועל מועצות רבנים שדנות על צורות של בורקסים והגבלת החופש של ציבור אחד בשביל ציבור אחר, מערכת הבריאות היתה מקבלת קצת יותר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

שוב הסיסמאות המטופשות האלה. "קיצוצים במגזר הציבורי" הם בדיוק הדרך לחסל, למשל, את מערכת הבריאות. בעצם, זו הסיבה למחסור במיטות אשפוז  שקיים היום.

 

אז גם מבחינתי משרד הדתות מיותר, אבל יש אוכלוסיות שזקוקות לשירותיו (אני מניח בצד כרגע את השחיתות שקיימת  בו, שזה מה שצריך לקצץ).

 

קורולה - שוב אתה נופל בפח. כבר הסבירו לך 30 פעם למה "closed cases" אינם ההצבה הנכונה במכנה.

אתה עובד במגזר הציבורי במקרה?

 

לא כל נגיעה בתקציב היא "חיסול". וזה שיוסיפו גם טריליון דולר לתקציב משרד הבריאות, לא אומר שיהיו עוד מיטות. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

פעם אחר פעם המדינה הזאת מתגמלת ראש קטן, חוסר אחריות ובכיינות. כל כך מכעיס. עכשיו הולכים לחץ בכיינים מהודו, בכיינים מאוסטרליה, בכיינים מכל חור בעולם. למה מה קרה?! שיפתחו את הארנק וימצאו דרך לחזור לישראל. 

 

היה להם כסף לטוס לפרו ואם יש להם יותר משני תאים אפורים מתפקדים בו זמנית אמור להם להיות ביטוח נסיעות לחו"ל. מי שהיה תקוע עם הראש שלו בתחת בשלושת החודשים האחרונים ולא ראה את הגבולות בכל העולם נסגרים בעיה שלהם. שישארו איפה שהם חצי שנה - שנה עד שהגבולות יפתחו עוד הפעם. 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5699904,00.html#autoplay

 

חולצו מפרו - וסירבו להתחייב לבידוד

 

בדיוק. בכיינים חסרי אחריות.

 

הנה קטע מתוך פוסט פייסבוק של עובדת ביקורת גבולות בנושא:

 

"כולם מדברים על הטסים חזרה מפרו, אף אחד לא מדבר על-
מטר הקללות שחטפנו היום.
הריבים.
הצעקות.
הויכוחים.
חוסר המוכנות שלהם להתחייב באתר משרד הבריאות על התחייבות לבידוד.
על זה שחיכו להם סלסלאות שי ומשלוחי מנות שבכיף יכלו להשלח לצוותים הרפואיים.
על זה שחלקם הודו בפנינו שהיום הם נוסעים להורים ומחר למקום אחר ל- "בידוד".
על זה שהם השכירו דירות יחד בתל אביב והם הולכים לחגוג שם.
שלא לדבר על זה שהם השתעלו "בצחוק" על האנשים שהכניסו אותם לארץ.
אבל לא, גיבורי ישראל... בני טובים..."

  • אהבתי 1

פורסם

ובגלל זה בדיוק צריך להפסיק עם הקיטש הדבילי הזה. 

לא כל ישראלי שיצא לטייל בעולם, ונכלא על עבירת סמים, או סתם נתקע שם במגפה כי לא התחשק לו לחזור לפני שבועיים, הוא גיבור ישראל.

 

  • רעיון טוב! 4
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 17 שעות, liav12 כתב:

עזבו את זה כרגע 

 

לא שמתם לב איזה איכות של ירקות ופירות יש פתאום בסופרים?

 

אילו הייתי יוצא מהבית, הייתי יכול לבדוק. הלוואי, מה אני אגיד לך.

 

עם כל הסקפטיות שהבעתי מתחילת השרשור, בכל הקשור ל_התנהגות_ הבידוד שלי קרוב למושלם (אפילו שלא התבקשתי). יהיה לזה מחיר נפשי כנראה 🤪

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

שוב הסיסמאות המטופשות האלה. "קיצוצים במגזר הציבורי" הם בדיוק הדרך לחסל, למשל, את מערכת הבריאות. בעצם, זו הסיבה למחסור במיטות אשפוז  שקיים היום.

 

אז גם מבחינתי משרד הדתות מיותר, אבל יש אוכלוסיות שזקוקות לשירותיו (אני מניח בצד כרגע את השחיתות שקיימת  בו, שזה מה שצריך לקצץ).

 

קורולה - שוב אתה נופל בפח. כבר הסבירו לך 30 פעם למה "closed cases" אינם ההצבה הנכונה במכנה.

 

אתה מיתמם, המגזר הציבורי ברובו המוחלט מסואב ולא יעיל, שופכים עוד ועוד כסף והתוצאה היא לא שירות יותר טוב.

משרדים שלמים שמתנגדים להכנסת טכנולוגיה כי זה ייתר חלק מהעובדים. אנחנו חיים באותה מדינה?

לדוגמא מערכת הבריאות, ההוצאה הציבורית לנפש עולה בהתמדה + ההוצאה הציבורית ביחס לתוצר עולה בהתמדה.

תקציב החינוך בערך עלה פי 2.5 בעשור האחרון, אבל מערכת החינוך שלנו מסואבת מידי ומיושנת מידי.

 

לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

פעם אחר פעם המדינה הזאת מתגמלת ראש קטן, חוסר אחריות ובכיינות. כל כך מכעיס. עכשיו הולכים לחץ בכיינים מהודו, בכיינים מאוסטרליה, בכיינים מכל חור בעולם. למה מה קרה?! שיפתחו את הארנק וימצאו דרך לחזור לישראל. 

 

היה להם כסף לטוס לפרו ואם יש להם יותר משני תאים אפורים מתפקדים בו זמנית אמור להם להיות ביטוח נסיעות לחו"ל. מי שהיה תקוע עם הראש שלו בתחת בשלושת החודשים האחרונים ולא ראה את הגבולות בכל העולם נסגרים בעיה שלהם. שישארו איפה שהם חצי שנה - שנה עד שהגבולות יפתחו עוד הפעם. 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5699904,00.html#autoplay

 

חולצו מפרו - וסירבו להתחייב לבידוד

אני לא יודע מי כתב את זה, אבל:

1. ספציפית הטיסה לפרו מומנה מתרומות של חברות פרטיות כמו מלאנוקס, לאומי ועוד איזה 20 חברות ולא מכסף ממשלתי.

2. במקרה יש לי חבר וידידה שהיו במטוסים חזרה מפרו (לא קשורים אחד לשניה), ושניהם שכרו איירבנב עם אנשים שהיו בטיסות והתבודדו בדירה ולא הלכו לפגוש את המשפחה.

 

 

לפני 1 שעה, Tsachi89 כתב:

מחזק. לא מבין למה צריך לממן לבכיינים האלה כרטיסי טיסה מהכיס של כולנו? כאילו מה, הם חיו מתחת לסלע בחודשיים האחרונים?! עכשיו נזכרו לחזור?!  סטלנים וחוצפנים. 

... זה לא היה מהכיס שלנו.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם (נערך)

אל תהיה תמים החברות ירשמו את ההוצאה כתרומה ויקבלו הטבות מס. המטוס הרביעי כן שולם מכספי משלם המיסים.  איך שלא תסובב את זה משלם המיסים משלם על החילוץ שלהם. 

 

בנוסף זה לא פוטר את הסטלנים האלה מאחריות שבזמן שכל העולם עובר ל-Red Alert הם נזרקו בטרק שלהם בפרו. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
בתאריך 20.3.2020 בשעה 00:09, korola כתב:

גם לי יצא שמגיעים ל 100 מונשמים בעוד 3 ימים 

איך אתה מסביר את ההערכה השגויה ? שכן אנחנו כרגע עם 24 חולים במצב קשה (ככל הנראה המונשמים)

אנחנו אמנם לא יודעים מה מספר הנדבקים האמיתי, אבל אם המספר אכן גדול משמעותית מההערכות כמות החולים הקשים אמור להציף את זה, שכן הם יהיו חייבים טיפול, לא ככה?

 

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

פעם אחר פעם המדינה הזאת מתגמלת ראש קטן, חוסר אחריות ובכיינות. כל כך מכעיס. עכשיו הולכים לחץ בכיינים מהודו, בכיינים מאוסטרליה, בכיינים מכל חור בעולם. למה מה קרה?! שיפתחו את הארנק וימצאו דרך לחזור לישראל. 

 

היה להם כסף לטוס לפרו ואם יש להם יותר משני תאים אפורים מתפקדים בו זמנית אמור להם להיות ביטוח נסיעות לחו"ל. מי שהיה תקוע עם הראש שלו בתחת בשלושת החודשים האחרונים ולא ראה את הגבולות בכל העולם נסגרים בעיה שלהם. שישארו איפה שהם חצי שנה - שנה עד שהגבולות יפתחו עוד הפעם. 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5699904,00.html#autoplay

 

חולצו מפרו - וסירבו להתחייב לבידוד

נהדר לפחות מתחילים לנקוט בצעדים אפקטיביים:

ל-ynet נודע כי בעקבות המקרה הוחלט ברשות האוכלוסין וההגירה, בשיתוף עם משרד הבריאות, לשנות את צורת הכניסה של ישראלים שמגיעים לארץ. מעתה הישראלים השבים ייתקלו במחסומים. אם הם לא יחתמו על טופסי הבידוד – הם לא יוכלו לעבור את ביקורת הגבולות ויופנו לנציגי משרד הבריאות ומשטרת ישראל. הפרה של הבידוד מהווה עבירה על החוק, שהקנס עליה 5,000 שקל.

 

אנשים דוחים תמיד היו ויהיו.

פורסם

הבעיה שאחרי 10 ימים חלק מהחולים הקלים , שאתה סופר עכשיו, עלולים להפוך לקשים.
כמה? אי אפשר לדעת. לכן אני לא יכול לנקוב במספרים.
עדיין אין מספיק חולים מלפני שבועיים כדי לראות את הסטטיסטיקה של חולים קשים מכלל הנדבקים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...