Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 20.3.2020 בשעה 00:04, מרק10 כתב:

ראש אגף במשרד הבריאות: "תוך שלושה ימים יהיו מאות חולים מונשמים"

מאיפה היא הביאה את זה ? מה האינטרס שלה ? אולי בעלה ייבואן של מכונות הנשמה ?

 

אני לא ראש אגף אפילו לא עוזר אח אבל נראה לי שראש האגף הזו נדבקה.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5698276,00.html?utm_source=Taboola_internal&utm_medium=organic

 

 

 

בתאריך 20.3.2020 בשעה 00:09, korola כתב:

תוריד את האקסל שלי.. 

הכנסתי גם הערכה לכמות המונשמים לפני שהיא יצאה בהכרזה.

גם לי יצא שמגיעים ל 100 מונשמים בעוד 3 ימים 

ול-1000 מונשמים בעוד חודש בדיוק ב 19/4. 

זה לא אומר שאני והיא צודקים , אבל בפירוש הסטייה שלנו לא יכולה להיות ביותר מכמה ימים.

 

וגם אם בעלה היה יבואן של מכונת הנשמה זה לא ממש יעזור, כל העולם מנסה לרכוש כל מכונת הנשמה פנוייה. 

אין להשיג מכונות הנשמה בשום מקום, רק המוסד יכול לצאת למקומות מתאימים עם מזוודות מזומנים ולחזור עם מכונות הנשמה.  

 

 

 

 

 

בתאריך 20.3.2020 בשעה 00:17, מרק10 כתב:

אתם טועים. מתחילת המגיפה בארץ יישנם 4-6 מונשמים אז איך בדיוק המספר קפץ אצלך ל-100?

 

היא אמרה מאות של מונשמים ולא עשרות.

 

בתאריך 20.3.2020 בשעה 00:29, מרק10 כתב:

בעוד 3 ימים אני יקפיץ את ההודעה הזו. לדעתי המספר לא יעבור את 15 מונשמים.

 

אל תשכח שכמה מונשמים יפנו את מכונת ההנשמה ויעברו לעולם שכולו טוב יותר.

 

בתאריך 20.3.2020 בשעה 00:32, korola כתב:

עשינו עסק,

אני באמת מקווה שאתה צודק ולא אני, חוץ מהקטע האחרון.

כל עוד יש רק 3 או 6 מונשמים  הם מקבלים יחס של 5 כוכבים, 

המעבר לעולם שכולו טוב יתחיל רק בהמשך שיהיו הרבה יותר מונשמים.

 

טוב, עברו קצת יותר מ-3 ימים וטבלאות האקסל שלך טועות בגדול וגם הנבואות של ד"ר אירית לקסר, שגויות לחלוטיין ואני שמח על כך.

אין מאות מונשמים ואפילו לא הגענו ל-100 מונשמים אלא ל-24 מונשמים.


בקיצור צריך להתחיל לסנן פרסומים באינטרנט של אנשים וגם רופאים בכירים ולהפעיל קצת שיקול דעת לפני שיוצאים בהצהרות מגוכחות.

ייתכן מאוד שזה יקרה אבל לא בצורה מעריכית או לוגריתמית.


https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5698276,00.html?utm_source=Taboola_internal&utm_medium=organic

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 12 דקות, ChemGuy85 כתב:

אכן בעיה קשה מאוד. צרת רבים נחמת שוטים, אבל תשמע כמעט מדינה בעולם מתמודדת כרגע עם קטסטרופה כלכלית שלא נראתה מאז 1929 או אולי אפילו אף פעם.  

 

מי שעדיין עובד בעל מזל רב. אני ממליץ שהוא יתן פרחים לבוס שלו (במשלוח, כמובן) או לפחות ילמד להעריך את מקום העבודה שלו. 

 

השאר הולכים להתמודד עם קשיים רבים בשנה - שנתיים הקרובות. 

 

 

 

זהו שאני רק מציין את העובדה שלשטח את העקומה יקח שנה שנתיים לפחות , אבל אני בטוח שאף אחד לא יעמוד בזה.

בנתיים מה שאנחנו רואים זה סתם כוסות רוח למת. 

בסופו של דבר על המדינות פשוט יתמודדו עם התפרצות המונית, אני פשוט לא רואה שום תוכנית נורמלית להתמודד עם זה.

חלק אומרים סגר מלא וחלק אומרים מלא בדיקות.

2 החלקים רוצים פשוט לצמצם את כמות הנדבקים, אבל התוצאות בעולם מראות שלא ממש ניתן. 

אין ממש הצלחות... 

ואני לא מדבר על סין ודרום קוריאה.  

 

 

לפני 12 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

עצמאיים גדולים וקטנים הולכים לקרוס אלא אם המדינה תמצא דרך להחזיק אותם ולא, המענק המטופש הזה לא נחשב. ה-6,000 שקל האלה הם ממש לעג לרש. 

 

 

 

לא מדוייק , יש בלי מקצועות עצמאיים שדווקא כן יכולים להסתדר עם המענק החודשי הזה, 

אבל הם לא הרבה..

נניח ספרית שעבדה בבית והגיעה למחזור של 100 אלף שנתי, תקבל 4000 לחודש בלי לעבוד. 

 

 

לפני 12 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

שכירים הולכים להתעורר למציאות קשה. שכיר שהרוויח 20 אלף שקל בחודש הולך לקבל 7,000 שקל ברוטו דמי אבטלה מביטוח לאומי ושיהיה לו בהצלחה. כמו כן יש סיכוי טוב שאחרי שהמשבר יגמר לא יהיה לו מקום עבודה לחזור אליו בגלל קריסת העסק או אולי בגלל שיבינו שהוא עוסק ב-bullshit job ויבטלו את התפקיד שלו.

 

לדעתי השלב הראשון שצריכים לעשות הוא להקפיא את כל תשלומי המשכנתאות/הלוואות ללא קנסות וריבית פיגורים אחרת תוך חודש - חודשיים אנשים יקרסו כלכלית על ימין ועל שמאל. מהלך זה יתן מרווח נשימה ויאפשר לחשוב על צעדים נוספים בהתאם להתפתחות המגפה. 

 

 

 

 

פה אתה בעצם נותן מתנה נוספת למי שלא התנהל כלכלית נכון?

ומה עם מדובר במשקיע שמפוצץ בכסף,  הוא לקח משכנתאות לצורך קניית דירות להשקעה.

את הכסף מהסטודנטים הוא כבר לקח, הם בכלל נטשו את הדירה וחזרו להורים.

עכשיו אתה נותן לו עוד מתנה ודוחה לו את השכר דירה... שימכור אותה בהפסד ויעזוב אותנו בשקט.

 

ואיך אתה משווה בין משפחה שרכשה דירה לאחת ששוכרת?

זאת שרכשה צריכה לשלם 5000 ש"ח לבנק וזאת ששוכרת צריכה לשלם 5000 לבעל הבית ?

למה למשפחה אחת אתה מוותר ולשנייה לא? 

ונניח שבעל הבית הוא ניצול שואה שצריך את הכסף לתרופות? 

איך הוא יקנה תרופות אם לא ישלמו לו את השכר דירה? 

 

 

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
ציטוט

בקיצור צריך להתחיל לסנן פרסומים באינטרנט של אנשים וגם רופאים בכירים ולהפעיל קצת שיקול דעת לפני שיוצאים בהצהרות מוגכחות.

אפשר לעשות אקסל חדש עם מודל שמציג כמה אחוז מחירטוטים של נביאי זעם באינטרנט מתיישר עם המציאות.
 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • רעיון טוב! 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, מרק10 כתב:

 

 

 

 

 

טוב, עברו קצת יותר מ-3 ימים וטבלאות האקסל שלך טועות בגדול וגם הנבואות של ד"ר אירית לקסר, שגויות לחלוטיין ואני שמח על כך.

אין מאות מונשמים ואפילו לא הגענו ל-100 מונשמים אלא ל-24 מונשמים.


בקיצור צריך להתחיל לסנן פרסומים באינטרנט של אנשים וגם רופאים בכירים ולהפעיל קצת שיקול דעת לפני שיוצאים בהצהרות מוגכחות.

ייתכן מאוד שזה יקרה אבל לא בצורה מעריכית או לוגריתמית.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5698276,00.html?utm_source=Taboola_internal&utm_medium=organic

 

 

שמת לב שאתה כתבת 15 מונשמים ?  אז גם אתה לא צדקת. 

 

ואתה עוד כותב שטבלאות האקסל שלי שגויות לחלוטין  ?  הגזמת קצת לא? 

תבדוק שוב את הטבלה בתגובה 1729, לי זה נראה שהטבלה די עוקבת יפה אחרי המקרים האמתיים 

 

19/03/2020
100 600 20/03/2020
120 720 21/03/2020
144 864 22/03/2020
173 1037 23/03/2020
207 1244 24/03/2020
249 1493 25/03/2020

כל היום דיברו על 1238 אצלי כתוב מחר 1233 , ואז הקפיצו ל 1442 שאצלי זה קופץ ל 1493 (תוריד את ה 65 חבדניקים שהגיע ביבוא )

יוצא ממש קרוב למספר של ה 24/3.

אז מצד אחד הערכתי בחסר את כמות הנדבקים - לדעתי זאת טעות נגררת שפשוט הכנסתי את הנתונים בעיכוב של יום.

ובמקביל הערכתי 5-10 % מונשמים - בפועל יש פחות מ 2% מונשמים. 

 

תשמור את התגובה הזאת עוד 3 ימים נראה אם אחוז המונשמים יעצור ב 2% או שנגיע ל 5-10 אחוז.

ונראה כמה מהר נגיע למעל 10,000 חולים ומתי כמות המונשמים יגיעו ל 1000 , שזאת כמות מכונות ההנשמה הפניות אצלנו בארץ.

נקווה שבתוך חודש יצליחו להעלות אותה להרבה יותר (כל מכונת הנשמה עולה 50K , דולר או שקל .. ). 

 

 תתקן את התגובה שלך כי מאז שכתבת 24 עלינו ל 29 . 

בטור הנדסי המשמעות היא שאתה טעית בפקטור 2 (הערכת 15)

ואני טעיתי בפקטור 3 (הערכתי 100) 

 

image.png.38ac017d75178fe072aea22e85319b15.png

 

לפני 15 דקות, SlowRide כתב:

אפשר לעשות אקסל חדש עם מודל שמציג כמה אחוז מחירטוטים של נביאי זעם באינטרנט מתיישר עם המציאות.
 

 

מגניב שאתם צוחקים , זה חלק מההדחקה וזה בסדר, צריך לפרוק על מישהו.

בנתיים ההערכות שעשיתי מתגשמות.  

רוב האנשים לא מסוגלים לראות את האמת גם שהיא עומדת מולם בצורה מלאה. 

 

מי שיש לו עין אחת רואה את העולם בצורה דו מימדית 

מי שיש לו 2 עיניים רואה את העולם בצורה תלת מימדית

מי שיש לו 2 עיניים וקצת שכל בינהם יכול לראות את העולם ב-4 מימדים .

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 9 דקות, korola כתב:

 

 

שמת לב שאתה כתבת 15 מונשמים ?  אז גם אתה לא צדקת. 

 

ואתה עוד כותב שטבלאות האקסל שלי שגויות לחלוטין  ?  הגזמת קצת לא? 

תבדוק שוב את הטבלה בתגובה 1729, לי זה נראה שהטבלה די עוקבת יפה אחרי המקרים האמתיים 

 

19/03/2020
100 600 20/03/2020
120 720 21/03/2020
144 864 22/03/2020
173 1037 23/03/2020
207 1244 24/03/2020
249 1493 25/03/2020

כל היום דיברו על 1238 אצלי כתוב מחר 1233 , ואז הקפיצו ל 1442 שאצלי זה קופץ ל 1493 (תוריד את ה 65 חבדניקים שהגיע ביבוא )

יוצא ממש קרוב למספר של ה 24/3.

אז מצד אחד הערכתי בחסר את כמות הנדבקים - לדעתי זאת טעות נגררת שפשוט הכנסתי את הנתונים בעיכוב של יום.

ובמקביל הערכתי 5-10 % מונשמים - בפועל יש פחות מ 2% מונשמים. 

 

תשמור את התגובה הזאת עוד 3 ימים נראה אם אחוז המונשמים יעצור ב 2% או שנגיע ל 5-10 אחוז.

ונראה כמה מהר נגיע למעל 10,000 חולים ומתי כמות המונשמים יגיעו ל 1000 , שזאת כמות מכונות ההנשמה הפניות אצלנו בארץ.

נקווה שבתוך חודש יצליחו להעלות אותה להרבה יותר (כל מכונת הנשמה עולה 50K , דולר או שקל .. ). 

 

  

 

 

 

תשמ'ע, בשלב זה לא נראה לי שאני אקפיץ שוב פעם הודעות הקשורות לטבלאות שלך כיוון שאתה מזגזג ונתפס למספרים שנוחים לך ולא לאמת האבסולוטית.

 

לפני 3 ימים וקצת היו 4-6 מונשמים, לאחר 3 ימים לצערי יש 24 מונשמים. אתה חזית 100 מונשמים כלומר מספר המונשמים עלה פי 4 ולא פי 16 לכן הטבלאות של לא מנבאות נכונה את מספר המונשמים ועל זה היה הדיון בנינו.

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

מעניין אם לאחר שהמשבר יגמר אנשים צעירים בעיקר, יתחילו בהדרגה לעזוב את המרכז ותתחיל גל של עזיב מגוש דן ותהייה הגירה המונית לכיוון חדרה, חיפה וכד'. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

אל תקפיץ אני לא צריך את האישור לך.

א. יש היום 29 מונשמים ולא 24.

 

אתה כתבת שמספר המונשמים לא יעבור את ה15.. אז עברנו בפי 2 ממה שחשבת

פורסם (נערך)

יהיו כל כך הרבה דירות ריקות בתל אביב.

 

וגם בניו- יורק , ובלונדון , באיטליה  

אז למה דווקא לעבור לחדרה ?

עריכה אחרונה על ידי korola
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני רק מקווה שמי שמצטרף לכת שלך מקבל כובע וחולצה בחינם, אחרת זה no deal.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתה רואה ב-4 מימדים רק מסתכל לכיוון הלא נכון.
מה שמעניין אנשים עכשיו זה לא מספר המונשמים אלה מספר "הקופצים מהגגות". 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
בתאריך 20.3.2020 בשעה 22:10, Transporter כתב:

 

כתבתי כאן כמה וכמה פעמים בשבועיים האחרונים ששבירה של 2300 תביא ירידה של 10% ומעלה

לצערי השבירה קרתה אחרי המסחר (בחוזה)

בגלל זה עדיף לקבל אישור ביום שני..

 

נקווה שנתחיל את המסחר מאיפה שעצרנו ולא באיזה מינוס 10% שזה איזור מאוד בעייתי להכנס בו

יאללה, סיימנו ב 2236. לקנות? שורט? מה עושים?

מה מחר?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
ציטוט

מי שיש לו 2 עיניים וקצת שכל בינהם יכול לראות את העולם ב-4 מימדים 

שמע, אני לא יודע אם אתה צודק או לא בנבאות שלך, שוב, זה לא מעניין אותי לאונן על כמות מתים פוטנציאלית שמימלא אין לי מה לעשות איתה, או לספר מה קורה בערים שאני לא חי בהן (אתה טועה. המצב בתל אביב מאוד השתנה: לדוגמא, שלושת בתי הקפה שאני נוהג לקנות בהם בסגירה ואחד וחצי מוכרים טייק אוואי בשעות ספציפיות מאוד).

אני בפורום 8 שנים. יש פה מגיבים שונים, חלק מתנשאים יותר, חלק פחות.

אתה שברת שיא.

 

יפה.

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 23 דקות, David32 כתב:

יאללה, סיימנו ב 2236. לקנות? שורט? מה עושים?

מה מחר?

 

הפד הטיל פצצת אטום היום בבוקר - הקלה כמותית ללא הגבלת סכום. נחיה ונראה מה יהיה עכשיו.

 

 

 

No worries 8)

×
×
  • תוכן חדש...