Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר ורצוי ויש גם רבנים שהודיעו להתחיל להתפלל מהבית בשעות ספציפיות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, Transporter כתב:

 

אני בשורט כל עוד החוזה לא סוגר מעל 2400

אם נשבור 2100 הולכים ישר ל 1800

שם מומלץ מאוד שתהיה בלימה

אחרת יהיה פה אסון שיקח הרבה זמן לתקן לדעתי

המנתח הטכני של הפורום,

מה אתה אומר, 2400 נקודות יהיה קו התמיכה?

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

הבנתי משהו לאחרונה. מי שמהתחלה, ראה רק שחורות, ימשיך לראות שחורות.

א - כי הוא רגיל. 

ב - זה לא בסדר להפסיק. משהו בך רוצה להמשיך. בכדי שלא תגיד טעיתי.

אני טוען שרואי השחורות פה פשוט כבר כל כך בתוך הסרט שהם ייצרו להם.

אולי בהתחלה הם התעדכנו באתרים זרים, והצליחו להבין שזה יגיע לפה (לא כזו חכמה, אם להגיד את האמת, אתה רואה שמשהו מתחיל בסין ואז משער שיגיע לפה כשבדרך הקשבת קראת וראית לא מעט מומחים שהזהירו) ובגלל שהיו להם אולי 0.1% הצלחות הם חושבים שעכשיו כל מה שהם ינבאו או יחזו - יקרה.

אז גם אני הייתי קורא את התגובות שלכם פה בשקיקה.

אבל הבנתי. מה הבנתי? שאתם פשוט כל כך בתוך זה, שאין מצב תצאו מזה.

אני לא פונה לגופו של גולש. אבל אני כן מציין שמדובר ב-2 גולשים עיקריים. 

שפשוט כבר כל כך בתוך זה, שהם לא מסוגלים לצאת מזה. אני לא אומר שעושה להם טוב או ייעשה להם טוב אם יהיה רע, ממש לא.

אני כן אומר, שכשאתה כבר רץ עם משהו, ומלכתחילה אתה באופי נניח אדם לא הכי אופטימי, או פסימי או לא יודע מה, קל לך יותר להתחבר לשחורות.

 

בקיצור, לא מאמין שיהיה רע. ואם היה לי קצת זמן

הייתי חוקר ובודק

 

1. מה אמרו בימי השואה ובמלחמות, כמה שחורות ניבאו ובסוף הכל נגמר לפני כל התחזיות האיומות. "נס". "מזל". "השגחה" - תקראו לזה איך שבא לכם. אפשר גם לקרוא לזה שאנשים קל להם תמיד לנבא רע ושחור ושלילי, זה הכי קל שיש.

 

2. כל ההסברים שיש על המחלה הזאת, אני רוצה שיקחו את השפעת ויעשו לה גם הסברים כאלה, ותיאורים, וסרטונים כמו שעושים למחלה הזאת.

מתארים לך בכל 2 שניות מה אתה אמור להרגיש, עם הדמיות, ואיך, והכל.

(התקשורת, המדיה)

תעשו את זה על השפעת, אני סבור ובטוח שזה יהיה מפחיד לא פחות. 

 

תורידו את מינון החדשות שלכם.

ידע לא עוזר לכם. להפך. יש לא מעט אמת במשפט אין שכל אין דאגות. תחשבו על זה קצת.

 

כשהכל חדש ולא ידוע קל יותר להפחיד וללכת תמיד על השלילי. כי זה חדש. אי אפשר לסתור. אפשר לקשקש עד מחר.

תמיד אפשר להגזים להעצים ולהפחיד - כי זה חדש. 

 

יש אנשים עם יכולת מדהימה לקחת כל דבר ולהציג אותו איך שהם רוצים להציג.

אני בטוח שלא חסר אשפים ואנשים כישרוניים שאם תתגמל אותם מספיק טוב, יציגו לך כמה מים זה דבר רע ונורא, וכמה שינה זה דבר מיותר ולא חיוני לנו, ואיך אפשר לשרוד בלי אוכל, ועוד ועוד ועוד. 

 

  • רעיון גרוע 4
פורסם
לפני 7 דקות, Mrmi כתב:

ידע לא עוזר לכם. להפך. יש לא מעט אמת במשפט אין שכל אין דאגות. תחשבו על זה קצת.

 

אמא שלי גרה באוקראינה בתקופת צ'רנובל.

היא סיפרה שהדבר הכי מפחיד בקרינה, זה שלא רואים אותה, לא מרגישים אותה, הכל נראה כרגיל. ואז אנשים מתו.

 

אז אין שכל אין דאגות - תאמר לכל אלו שחזרו מחול ומיד הלכו לכל המסיבות בעיר. 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 דקות, Mrmi כתב:

1. מה אמרו בימי השואה ובמלחמות, כמה שחורות ניבאו ובסוף הכל נגמר לפני כל התחזיות האיומות. "נס". "מזל". "השגחה" - תקראו לזה איך שבא לכם. אפשר גם לקרוא לזה שאנשים קל להם תמיד לנבא רע ושחור ושלילי, זה הכי קל שיש.

אני כנראה לא מהשניים האלו שאתה מתכוון אליהם, אבל בוא, זה רציני? כאילו, ממש רציני? השואה נגמרה לפני התחזיות האיומות? זה היה "נס" (או מזל, או השגחה) מה שקרה שם? כאילו, מה כן נחשב אצלך שחור ושלילי, אפוקליפסת זומבים? 12 קופים? עשרות מיליוני הרוגים, מחנות מוות, החרבה מוחלטת של כל אירופה ו-2 פצצות אטום זה לא מספיק?

  • רעיון טוב! 2

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לפני 46 דקות, Mrmi כתב:

 

אני לא פונה לגופו של גולש. אבל אני כן מציין שמדובר ב-2 גולשים עיקריים. 

 

לפני 46 דקות, Mrmi כתב:

יש לא מעט אמת במשפט אין שכל אין דאגות. תחשבו על זה קצת.

 

 

image.jpeg

  • מצחיק 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

 

אני השני או אולי אפילו הראשון שמופיע אצלו ברשימה.

מכיוון שכבר נדבקת ל-2  אבל הבאת רק ביטוי אחד, אז אני אשלים.

 

אין שכל אין דאגות  - מרבה נכסים מרבה דאגה.

אני מבין שאתה מעדיף להיות טיפש ועני .. אני מעדיף להיות עשיר וחכם. 

רוצה לדעת כמה תארים אקדמאים יש לי? רוצה לשמוע כמה נכסים יש לי ?

כנראה שלא. וזה בסדר כי לא הייתי מספר לך בכל מקרה.

 

תקשיב לחדשות בערוץ 2, הם הכי חכמים שם.

רק עכשיו הם צוחקים על התחזית של משרד הבריאות 

משרד הבריאות טען שמיליון חולים בישראל בתוך חודש זה תסריט אפשרי .

הם צוחקים בכל העולם יש רק 400,000 אז משרד הבריאות הזוי ...

מזכיר לכם שהם צחקו בדיוק ככה שהתחילו לבודד תיירים מחו"ל, הם צחקו שיש רק כמה מאות חולים מחוץ לסין.

 

ל 100,000 חולים הראשונים לקח חודשיים

ל 100,000 חולים הבאים לקח שבועיים 

ל 100,000 חולים הבאים לקח 4 ימים 

ל 100,000 חולים הבאים לקח קצת פחות מ 3 ימים. 

 

רוצה להמשיך ? 

 

רוצה לרשום אותו דבר על מספר המתים מהמחלה?  

5,000 מתים בחודשים 

5,000 מתים ב שבוע

5,000 מתים ב 4 ימים 

5,000 מתים ביומיים 

 

אם זה לא יעצור אז זה עלול להגיע למספר מתים מטורף כל דקה..  

אבל הכי טוב לא לחשוב על זה,  להגיד יש לי חבר דמיוני והוא יגאל אותי 

הרי הוא הבטיח שהוא לא יפיל את מכות מצרים על העם שלנו.

 

 

היום בערוץ 2 צוחקים על המיליון חולים בעוד חודש..     מספר החולים בעולם מכפיל את עצמו כל שבוע. 

בעוד חודש זה כנראה  פי 16 בעולם..  אולי יהיו 6 מיליון חולים בעולם ואולי יותר.

בארץ בלי סגר אנחנו בהכפלה כל 3 ימים , אם זה ימשיך ככה אז בחודש נקבל פי 1024 .

שזה כנראה 1.6 מיליון חולים. 

אבל אל תדאג , לא נגיע לשם, השכל שלי אומר לי שאין סיכוי שנגיע ל 1.6 מיליון חולים ב חודש.

מהסיבה הפשוטה:

שהרבה לפני זה - כל אלו בלי השכל יכנסו לפאניקה ויסתגרו בבתים. 

השאלה האם הם יהיו מוכנים להתסגר בבתים ? או יתחילו לבכות שאין להם אוכל?

ואין להם תרופות?  

 

ולא אני לא רואה שחורות , אני רק רושם פה את התחזית הכי גרועה שאני יכול לחשוב עליה.

אישית - אני רואה 10 תרחישים שונים, על תרחיש וההסתברות שלו.

אבל בחרתי פה לרשום את התחזית השחורה ביותר?

 

גם להיטלר הייתה תוכנית מסודרת, 

הוא לא הצליח,  המצחיק הוא שהוא לא הצליח רק בגלל שהיפנים תקפו בפרל הרבר.

יכול להיות שארה"ב הייתה נשארת מחוץ למלחמה עוד הרבה זמן ואז אני ואתה לא היינו מדברים פה עכשיו.

זה היה תרחיש אפשרי (יש גם סדרה יפה על זה).

 

גם במקרה של הקורונה יש תרחישים אפשרים

אחד מהם זה שפתאום אחרי פסח, מספר הנדבקים יתחיל לרדת בלי סיבה אמיתית

אף אחד לא ידע להסביר את זה, החולים פשוט יתחילו להחלים ולא יהיו חולים חדשים בכמויות גדולות.

זה גם תרחיש אפשרי ... במקרה כזה אני פשוט מחזיר בזריזות את הכסף מהעו"ש לבורסה 

ומחליף את שם המשתמש פה

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

השאלה המעניינת היא כמה נשאים יש שלא מפתחים מחלה או שהיא עוברת אצלהם כמו צינון קל (כמו נגיפי קורונה אחרים). אם מדובר בכמויות מאוד גדולות, אז כל אופן ההתנהלות צריך להיות שונה. כבר יש ניצנים למחשבה בכיוון הזה, לדוגמא מה שעושים עכשיו בהדסה עין כרם. משרד הבריאות ממש מתנגד לזה. מעניין למה?

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5700919,00.html

פורסם

אתן יחס תחילה למי שחיפש אותי אישית, ככה מעבר לפינה, זה שהוסיף תמונה מצחיקה - אני שמח שהחזרת לי. עכשיו אנחנו שווים?

אני אמרתי פעם שעברה, שלא מוצא חן בעיניי (רק בעיניי, לא יודע מה עם אחרים)

ההתנשאות שאתה סטודנט לרפואה (ואיך אני יודע את זה? הרי לא ציינת את זה כמעט אף פעם -  זו הנקודה. אבל אם עדיין לא הבנת, בוא נפסיק פה. חבל על השרת, וחבל על המילים המיותרות - החזרת לי, הכל טוב).

 

למי שניסה לקחת את השימוש בשואה (בכוונה אירוע גדול כזה, כי למה אני עוד אשווה את המצב הנוכחי) וניסה ככה להכניס לי לתגובה שלי - גם בסדר. הכל טוב. 

 

אני אנסה לטרוח פעם נוספת, ואסביר, למרות שלא בטוח שמי שהכניס לי ירצה להקשיב, אבל - אנסה.

הכוונה שלי הייתה שגם לשואה היו תחזיות איומות יותר, ולו היה את כל התקשורת שיש היום, אז, הייתם רואים זוועות שנכתבו. זוועות. ובסוף אני בא להגיד, שמה שקרה, שמצער חבל, ואין אחד שלא כואב לו, זה עדיין לא כמו שחזו (וכמו שאני רומז שחוזים ורומזים ורועים במצב הנוכחי איך ייראה העתיד).

 

מקווה שעכשיו מובן, אבל אני לא מטומטם. אני יודע שיש בן אדם שרוצה לשאול לשם השאלה, לקבל תשובה, ויש בן אדם שרוצה לשאול לשם הוויכוח, להכניס לך. לא כי באמת בא לו ללמוד.

לכן, לא באמת אכפת לאף אחד מה שאני מנסה להגיד.

 

1. רוצים לצאת שנונים.

2. לקבל עוד "אהבתי". לתגובה שלהם (מוניטין).

3. רוב מי שנכנס לפה מראש כבר אנטי תגובות כמו שלי (מן הסתם).

4. איך כתבתי בתגובה הקודמת שלי, קל יותר לראות רע ושחור. יש מצב אנשים כבר כל כך חזק בתוך זה, שלא בא להם להשתחרר מזה, או הם לא מסוגלים.

 

כל מי שיודע יותר מדי על המצב, והכל על המחלה ברמת המה אמורים להרגיש

בכל 3 שניות בגוף - אין לי שמץ של מושג מה זה תורם לכם, מלבד עוד לחץ חרדה ולא יודע מה.

על השפעת אתם אפילו לא יודעים ככה. אבל אני מבין שלשבת כל היום בבית, אין מה לעשות, יש את הרצון לדעת הכל ובמיוחד להיות באיזה שהוא מסך ולקבל קצת אינפורמציה.

להרגיש תחושת שליטה. 

 

ואני מרשה לכל מי שרוצה להשתמש בתגובות שלי על מנת לעלות לעצמו את המוניטין (תצחקו ותעשו מה שבא לכם, אם היה לי קצת יותר זמן הייתי גם עושה לכם סמיילים או +1 לתגובה).

 

 

פורסם (נערך)

טראמפ רציני בכוונתו להסיר את כל הסגרים עד 12 באפריל. לטענתו יותר אנשים ימותו בגלל מיתון קשה. כמובן הוא לא מתייחס לאפשרות שאנשים ימותו בהמוניהם מוירוס וגם יהיה מיתון קשה בעקבות תחלואה ופאניקה. 

 

https://edition.cnn.com/2020/03/24/politics/donald-trump-coronavirus-strategy/index.html

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, Mrmi כתב:

 

ידע לא עוזר לכם. להפך. יש לא מעט אמת במשפט אין שכל אין דאגות. תחשבו על זה קצת.

 

יש אנשים עם יכולת מדהימה לקחת כל דבר ולהציג אותו איך שהם רוצים להציג.

אני בטוח שלא חסר אשפים ואנשים כישרוניים שאם תתגמל אותם מספיק טוב, יציגו לך כמה מים זה דבר רע ונורא, וכמה שינה זה דבר מיותר ולא חיוני לנו, ואיך אפשר לשרוד בלי אוכל, ועוד ועוד ועוד. 

 

תראה, אני ממש לא בעד כל רודפי האסונות ומחשבי הקיצים, מאונני האקסל ומטיפי ההפחדות, אבל להתעלם מהכל כי "אין שכל אין דאגות" זו קיצוניות לצד השני. 

יש מגפה, זו עובדה. כדי למנוע נזק מיותר צריך להתעדכן בהנחיות משרד הבריאות ולפעול בהתאם. בסופו של דבר זה יעבור, אבל באפשרותנו לצמצם נזקים כמה שניתן וזה מה שצריך לעשות.

לא צריך להתנהג כמו אידיוט שקונה מדף שלם של נייר טואלט בסופר אבל גם לא צריך להיות הדביל שיוצא עם המשפחה לפיקניק בפארק הירקון ואחרי זה נוסעים כולם לבקר את סבא וסבתא בדיור מוגן.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 21 דקות, garicho כתב:

השאלה המעניינת היא כמה נשאים יש שלא מפתחים מחלה או שהיא עוברת אצלהם כמו צינון קל (כמו נגיפי קורונה אחרים). אם מדובר בכמויות מאוד גדולות, אז כל אופן ההתנהלות צריך להיות שונה. כבר יש ניצנים למחשבה בכיוון הזה, לדוגמא מה שעושים עכשיו בהדסה עין כרם. משרד הבריאות ממש מתנגד לזה. מעניין למה?

 

לא זוכר איפה קראתי לפני כמה ימים,

שתושבי כפר קטן בן 3000 תושבים בצפון איטליה

בודדו את עצמם ב 23/02 מיד לאחר שהתגלה החולה הראשון,

בימים שלאחר מכן ביצעו בדיקות קורונה לכל הכפר, נמצאו 90 חולים.

זה אומר שכבר ברגע ההידבקות ומציאת החולה הראשון היו פי 90 יותר חולים,

אם מסתכלים על זה כך נמצא שבמקרים מסויימים מספר החולים גדול בכמה עשרות ממספר החולים הידועים דבר שמקטין מאוד את % התמותה,

אולי זה מסביר את % התמותה הנמוך בגרמניה,

אם הסיפור אם הכפר הזה הוא מדגם מייצג לצפון איטליה

אולי בכלל הירידה בתחלואה בצפון איטליה היא כי הם פיתחו חיסון עדר...

לשם כך צריך לעשות בדיקת נוגדנים באיזור שבו הכתה המגיפה לכלל האוכלוסיה ולראות

כמה באמת היו חולים.

אפשר לעשות זאת בסין בערים שהיו בהסגר,

לקחת מדגם מייצג של אנשים ולבדוק כמה אחוזים נושאים נוגדנים של הנגיף,

את מספר המתים לחלק במספר הזה,

אז חישוב התמותה יהיה הרבה יותר מדוייק.

 

אגב קורולה,

אני כן מתייחס ברצינות לפוסטים שלך,

כתבת שיש לך נכסים ושהוצאת מהבורסה לעו''ש,

מה אם הנכסים?

אני ג''כ מושקע בנדל''ן פה בארץ, מה דעתך/כם על מה שיהיה?

לדעתי בתקופה הקרובה יהיה קיפאון עמוק והזדמנות למצוא מציאות של מוכרים לחוצים וכו'

אבל לטווח רחוק המחירים רק יעלו בגלל שהביקוש וההיצע דיי קשיחים,

וכל עיכוב באספקה/בניה יעלה את הביקוש בעתיד,

אני כמובן לא מדבר על מצב שהעסק הזה ילווה אותנו שנתיים

ויגרום שלאנשים לא יהיה כסף לקנות.

 

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

×
×
  • תוכן חדש...